Shadasaken, psykologisk styring av det norske folk?
Blir vi styrt uten at vi vet det, av smart bruk av fjernsyn, aviser, internett og falske autoriteter som vil føre oss inn i bestemte følelser og oppfatninger? Hvem er egentlig de falske autoriteter; er de på fjernsynet, på Stortinget, på bedehusene eller kan det være fastlegen? Kanskje er det lurt å se nærmere hva som presenteres oss på sosiale medier? Kanskje ser vi et mønster vi kan forske videre på uten å miste fornuften?



































































































