/

Exovitenskap episode 5: NASA løy om månelandingene

2.8K visninger
4 minutter lesetid
34

“That’s one small hoax for man. One giant lie for mankind” er vel et mer passende sitat for toppen av dette isfjellet. Den virkelige utfordringen i livet er å finne noe våre regjeringer har vært sannferdig om.

Sjef for romfartsorganisasjon fant ingen bevis

Dmitry Rogozin var direktør for Russlands romfartsorganisasjon Roscosmos fra 2018 til 2022. Fra et innlegg på Telegram kan vi se at når han var visestatsminister for Defence and Space Industry i Russland for rundt 10 år siden var han pinlig berørt over at de russiske astronautene knapt klarte å gå etter noen dager i rommet, mens de amerikanske astronautene var helt uanfektet av sine turer.

Det hjalp heller ikke Rogozin å finne beviser da han var direktør for Roscosmos selv om denne organisasjonen har et tett samarbeid med NASA. Derimot fikk han en aggressiv telefon fra en offiser av høy rang at han “forverret den internasjonale situasjonen” med sin tvil.

Han fant aldri noen beviser fra sin egen organisasjon eller NASA på at USA faktisk landet på månen 20. juli i 1969.

Ingen bilder i etterhånd av landingssonen

Ingen kan vise til et eneste bilde av landingssonen i etterhånd. Normalt sett ville USA skryte av at de var først ute og burde med glede vise frem disse bevisene.

Er det ikke litt merkelig at det mest kapitalistiske landet i verden ikke har ha vært på månen i etterhånd for å kapre rettighetene til å kreve eierskap av deler av eller hele månen? Eller noen andre land for den saks skyld?

Dagens fotoutstyr vil kanskje fremdeles ikke greie å zoome nært nok inn på noen av landingssonene på månen, men satellitter eller i alle fall den Internasjonale Romstasjonen ISS ville definitivt kunne gjøre det. Bildene av forlatt utstyr, flagg, rover og så videre ser ikke ut til å eksistere.

I stedet blir man møtt med aggresjon og ingen bildebevis finnes utenom det som ble tatt under de påståtte turene til månen. Det leder da over til en enkel og logisk konklusjon. NASA løy den gangen og lyver også i dag.

Landingsonen på månen. Eller rettere sagt fra Stanley Kubriks filmstudio. Burde det ikke vært lett å tatt bilder av den originale landingssonen nå til dags? Hvorfor vil ikke NASA stolt vise frem nyere bilder av dette?

Astronautenes anstrengte pressekonferanse

I den første pressekonferansen rett etter den påståtte turen til månen så ser vi her nedenfor tre anstrengte astronauter fortelle om sine opplevelser. Fra venstre: Commander Neil Armstrong, Lunar Module Pilot Edwin Aldrin, Jr. og Command Module Pilot Michael Collins.

Merk deg de nervøse håndbevegelsene og panikken til Buzz Aldrin i midten fra rundt 5 minutter og 10 sekunder. Du ser alt annet enn stolte og lykkelige astronauter i denne post-flight pressekonferansen. De viser mer å være nervøs og uten følelser med blikket rettet nedover. Kanskje av en god grunn.

Apollo 11 Post Flight Press Conference (1969):

Van Allen strålingsbeltet rundt jorden

Ifølge Taygetans og Swaruu er det ikke merkelig at ingen har vært på månen overhode med et konvensjonelt romskip da Van Allen beltet som omfavner jorden ville grillet astronautene til døde i løpet av kort tid.

Nasa and Apollo missions never went to the moon. That’s a certainty. There is no way they could have gone to the Moon, Van Allen Belts or no Van Allen belts. The Cabal has been on the Moon, but using the SSP (Secret Space Program) only! I can give extensive mathematical, technical, mechanical, technological proof that it’s impossible to go to the Moon using the technology they supposedly used in the 1960’s – 70’s. It simply didn’t happen. It was theater. The Apollo crews never left Earth low Orbit.

Swaruu
Stråling fra Van Allen-beltene.
Van Allen-beltene.

En profesjonell fotograf med kjennskap til utstyret astronautene hadde sier følgende:

I am an old school photographer and I know that any film, no matter how well shielded, can not survive a passage through the Van Allen belts. And not only films, nothing alive neither for that matter.

Frequently Asked Questions: Extraterrestrial Message from Pleiades (Taygeta):

Stanley Kubrick filmet den falske månelandingen

Ifølge filmskaper Jay Weidner så var det Stanley Kubrick som lagde den falske videoen av månelandingen mens han filmet 2001: A Space Odyssey. I intervjuet nedenfor forklarer Weidner i detalj hvordan det ble utført.

Et Andromedansk sfæroide kampskip

Hva som er sant blir opp til deg selv å bestemme. For deg som har lest så langt som hit så kommer mer informasjon rettet til deg.

Har mennesket vært på månen? Absolutt. Også på Mars, men ikke slik NASA hevder med sine offisielle løgner. Derimot har kabalen vært der via SSP (Secret Space Program). Dette er nok et lag som holdes skjult for menneskeheten av kabalen. Bedragene og løgnene ligger over mange lag og intet er sort/hvitt. Virkeligheten er ytterst mye mer kompleks enn hva de fleste av oss tror.

Esoterisk er månen et svært gammel Andromedansk sfæroide kampskip og er inspirasjonen til dødsstjernen i Star Wars. Den ble brakt hit for å stabilisere jorden etter at vannplaneten Tiamat ble sprengt og forstyrret solsystemet. Tiamat er nå en del av asteroidebeltet. Månen er i en kvantelås, noe som betyr at den ikke spinner, men forblir med den samme siden mot jorden.

Månen har holografiske projektorer som projiserer månebildet av en steinete krateroverflate. De holografiske projektorene oppdaterer bildet, som oppdateres som en bølge over overflaten. Den har flere måneoperative kommandoer i seg og det befinner seg et massivt kileformet føderasjonsskip parkert bak den.

Ifølge Swaruu er jorden en binær digital Matrix som er lagt over et naturlig 5D-system. Månen har en veldig rudimentær datamaskin, eller datasystem, men avansert etter menneskelige standarder. Det er gammel teknologi, den er ikke engang holografisk, den er binær-digital. Månen er ikke lenger under kontroll av de negative. Det er under kontroll av Federation of United Planets.

Ut fra at NASA og regjeringen i USA løy om månelandingen, noe som er det mest åpenbare, så må vi være klar over at også andre land med romfartsteknologi som Kina, Russland, India med vitenskapsfolk i sine rekker som vet hva Van Allen-beltet er også velger å ikke si noe om dette. Hva ellers holdes skjult?

Frank Aune

Frank er redaktør, admin og grunnleggeren av Nyhetsspeilet.no. Han har vært nettredaktør siden 2000. Han står kun inne for sine egne artikler. Han startet nettmagasinet med intensjonen om å vekke den spirituelle gløden i folket slik at flest mulig kan se gjennom illusjonene og bli fri. Det innebærer at du finner din egen sannhet, oppnår forståelse for betydningen av at vi alle er fra samme kilde og våkner opp som den sanne multidimensjonelle mesteren du er. Av hans rundt 160 artikler anbefales Den store bevissthetsguiden og De falske lysarbeiderne som vi allikevel tilber.

3 4 stemmer
Artikkelvurdering
Varsle om nye kommentarer
Varsle om
guest

34 Kommentarer
Nyeste
Eldste Mest populær
Inline Feedbacks
Vis alle kommentarer
Dagfinn Andreassen
Dagfinn Andreassen
Anonym
4 måneder siden

Men hvis NASA kom med bilder, ville du jo umiddelbart påstå at de var forfalskninger.

Dagfinn Andreassen
Dagfinn Andreassen
Anonym
4 måneder siden

Van Allen beltene er helt klart et sted hvor et menneske ikke kan oppholde seg i lengre tid, men noen av kommentarene her er helt hinsides all fysikk.
F eks fotografen som sier at ingen film, uansett skjerming, kan overleve en reise gjennom beltene.

Et tilstrekkelig tykt lag bly stopper strålingen, da blir det et enkelt regnestykke å finne hvor mye skjerming man trenger i en gitt situasjon. De dimensjonerende faktorene er intensitet, eksponeringstid og objektets tåleevne.

Apollokapslene kunne selvsagt ikke utstyres med et tykt blylag, men ingeniører med faktiske kunnskaper kunne beregne (omtrentlig) hvor mye skjerming kapselveggene og utstyret langs veggene ville gi.
Og siden Apollo kun tilbrakte kort tid inne i feltene, var strålingsmengden begrenset.

Men fysikk og matematikk er kjedelig, hysteriske oppslag om “no matter how well shielded” er mer iøynefallende.

Ø.Kvalsvik
Ø.Kvalsvik
Anonym
6 måneder siden

Ja..Hvor er alle stjernene på månens utsikt.?

Dagfinn Andreassen
Dagfinn Andreassen
Anonym
7 måneder siden

Fakta er ofte kjedelige, teorier er så mye morsommere.

Det er et faktum at Apollo-prosjektet overleverte store mengder med steinprøver til forskere, Norge fikk også prøver. Det synes å være enighet om at disse prøvene ikke kan komme fra Jorden, såvidt jeg vet er det ingen som har publisert en fagfellevurdert artikkel som påstår at prøvene stammer fra Jorden.

Anarchapulco
Anarchapulco
Abonnent
Svar til  Dagfinn Andreassen
7 måneder siden

Mulig du har rett i din teori om at fakta er kjedelig. Kommer vel an på hvem som ser. Ser ikke helt poenget ditt her. Du mener at fakta er at de kom fra månen. Er stein fra månen kjedeligere enn stein fra jorden? Det ville vært spennende å få se en slik stein. Kanskje ikke morsomt, men veldig interessant og langt i fra kjedelig. Det er vel sannhet at NASA ga steiner til forskning, men er det ikke rart at det er opptil andre å bevise hvor de ble hentet? Det burde være den enkleste ting i verden å dokumentere noe slikt. Uansett utfall så kan man ikke si at fakta er kjedelig. Uansett er det ikke morsomt, men interessant.
«Det synes å være enighet om at disse prøvene ikke kan komme fra Jorden, såvidt jeg vet…» Dette holder ikke. Du får ikke fakta og sannhet ut av synsing om at det kanskje er enighet om noe, og at man ikke har utført studier og undersøkelser på om de kan komme fra jorden, styrker ikke akkurat din teori. Du vet ingenting om dette og kritiserer de som setter spørsmål. Er du i det hele tatt opptatt av fakta og sannhet? Eller skal du bare trolle og få folk til å tie?
steinprøvene viser at månen en gang var en del av jorden. Månen er i følge NASA et resultat av at et stort objekt fra rommet krasjet med jorden. Månen var en gang en del av jorden, så steinene er de samme du finner på jorden. Men hvis det « synes å være enighet om at de ikke kom fra jorden», så må du gjerne forklare hvordan de kom fram til «fakta».

Anarchapulco
Anarchapulco
Abonnent
9 måneder siden

Fly Me Too The Moon
Dramakomedie med Scarlett Johansson kommer på kino i sommer. Månelandingen er så viktig at en backup må filmes for å brukes om oppdraget skulle mislykkes.
De var selvfølgelig ikke på månen. Latterlig at de skulle sende live fra den lille antenne-senderen på månen. Una Ronald så en coca cola flaske rulle over i bildene fra livesendingen. Men hennes intervju er visket bort fra Internett. Men videokassetter ble sendt til Australia. Det er også et intervju jeg ikke finner nå, men har sett for rundt 15 år siden. Det var ikke live. Opptakene ble slettet og brukt på nytt hevdet NASA, men så fant de noen allikevel. Månesteiner har de heller ikke.

Har mennesket vært på månen? NRK:
Reidar Finsrud rekonstruerer månelanding-bilder:
https://tv.nrk.no/se?v=DMPF71720413&t=1230s
A funny thing happened on the way to the moon:

Uten noe delay på lyd eller noe kan De kommentere at Armstrong går ned stigen. Ingen snakker over hverandre og der direktesendinger på jorden har problemer med lyd og delay fungerer alt perfekt fra månen. 500 millioner over hele verden trodde de så direktebilder. I tillegg til de millionene som hørte på radio.
opptak på videokassetter ble distribuert på forhånd. Det ser ikke engang ekte ut.

T. Enk
T. Enk
Anonym
1 år siden

Dette er interessant lesning helt til fantasien tar over og alt er bare holografiske projektorer og kileformede føderasjonsskip? Det er fint å etterprøve alle teorier og all vitenskap. Det mest interessante er egentlig ikke om noen har vært på månen, men hvorfor noen skulle juge om det, og i tillegg en hel samlet verden av land ikke skulle si et ord i mot! Hvis det kunne bevises ville det langt på vei underbygge teorien om at verden er styrt av en liten enhet/elite (illuminati). Jeg vet rett og slett ikke om de har vært på månen eller hos Stanley Kubrick, men jeg tror på en styrende elite(Illuminati). De er ute etter all makt de kan få, også den lille du har. Og de vet hvordan de skal ta den. Så hold deg våken og forbli individuell. I det du glir inn i det generelle får de kontakt. Verden er i ferd med å havne i feil hender. Vi må samle oss mot illuminati og ta tilbake makten!

ken
ken
Anonym
Svar til  T. Enk
1 år siden

INNERTIER, T. Enk! “Det mest interessante er egentlig ikke om noen har vært på månen, men hvorfor noen skulle juge om det…” OG HVORFOR JUGE OM “THE GLOBE”? Alle som er globe-troende bør i det minste se følgende video. I det minste bare begynne å se til man innser at man vil se resten og til slutt bli ganske så overbevist om at jorden åpenbart ikke er en klode: https://www.bitchute.com/video/ZQ1S08etfOF1/

Sannhetssøker “Conspiracy Music Guru” er mer intelligent, talentfull og hardtarbeidende enn omtrentlig 90 prosent av innholdsprodusentene der ute og fortjener langt flere visninger enn han får! Musikk og humor underletter vonde følelser i anledning oppvåkning!  

“Do you still believe we went to the moon?”

“Why do you trust these liars?”

“Television Watching News Believer”

“No photographs of earth (432 Hz!)”

“Space is Fake!”

“Sheep spend their whole lives fearing the wolves, and get eaten in the end by the shepherd.”

ken
ken
Anonym
1 år siden

PROJECT BLUEBEAM – ALIEN INVASION: https://www.bitchute.com/video/BrsA2YkSB7nd/

eee
eee
Anonym
1 år siden

Har nyhetsspeilet innført sensur? Hvor er mine innlegg?

eee
eee
Anonym
Svar til  eee
1 år siden

Sikkert like så greit, tanken hadde slått meg, at det var best å fjerne det. Nå skal jeg heller skru på sjarmen og komme med kjærlighetshistorier :) Nå er det ikke mye klarsynt igjen her HELDIGVIS. (“bygdedyret” er kanskje brukt opp, det var ment å være morsomt, jeg liker jo å herje med alle, inkludert meg selv (særlig meg selv), også hvis det er noen jeg liker ekstra godt, siden jeg er en ertekrok) Jeg må huske på å atter si beklager for at jeg har feilskrevet ordet “guay” med “gay” flere ganger, jeg er dårlig på rettskriving og gidder ikke og har ikke energi til å sitte å rette opp. Jeg håper ikke at jeg har fornærmet noen med det, for det har ikke vært meningen.

LOVE love love

eee
eee
Anonym
Svar til  eee
1 år siden

Å kunne æ skrive

Kanskje skulle jeg skrive en snutt om å gi opp alt man har og flytte til fjells og bo på “rømmen”. Om å mate fugler og spise bær og dele niste og bade uten klær.
Et fristed begynner i hjertet, og det kan renne over og vokse utover og dekke markene. Om å miste alt og begynne på nytt, å ikke eie noe men likevel ha alt. Med fred i hjerte og sinn, og kjærlighets-spinn på gang, så trenger man ikke stort mer en et par sko og en knippe med ting og tang.

Jeg drømte om mitt favoritt spøkelse i natt, og det var så trist, for han sa takk for alt, og jeg gråt så sårt fordi jeg kom for sent med å fortelle om min kjærlighet. Fordi jeg bare ventet og ventet og trodde at han visste…

Ikke dø, ut av koma, si opp jobben, vis fingeren, kåm ån? blir u med?!
(Jeg har plass, og jeg deler alt, med glede)

eee
eee
Anonym
Svar til  eee
1 år siden

Hjerteknuserstemme:

Rolffa hjerteknuser

Jeg begynte å lage et utkast til en (oversatt) kul låt disse her burde brukt, kunne blitt en “sleger” :)

Aradorn
Aradorn
Anonym
Svar til  eee
1 år siden

Da har DU funnet løsningen, ta snippveska, dra på loffen.

Genialt ;)

eee
eee
Anonym
Svar til  Aradorn
1 år siden

Da putter jeg både loffen og deg i tasken og stikker avgårde (lol)
Yo, gi meg en Lørdags (Eller Søndags) film!

ken
ken
Anonym
Svar til  eee
1 år siden

Jeg blir gjerne med… Dersom Jon Holden kan styre “skuta”!

Johnny Aase
Johnny Aase
Anonym
1 år siden

Feil. Det er tatt bilder av landingsstedene til Apollo – her Apollo 12, 14 og 17. https://www.nasa.gov/mission_pages/LRO/news/apollo-sites.html

finn
finn
Anonym
Svar til  Frank Aune
1 år siden

Du misforstår mye her, Frank. De største utfordringene med strålingen er ikke for mennesker, men for elektronikken. Det er selvfølgelig bortkastet å sende mennesker ut til mars hvis man ikke er helt sikker på at man har løst alle utfordringer. Man kan enkelt beskytte mennesker i en sonde/rakett, men mye verre med elektronikk og sensorer som må være på utsiden av fartøyet.

Fartøyene har en veldig høy hastighet og det er derfor og svært begrenset tid som vil bli brukt i beltene, men igjen så er det elektronikken som er den store utfordringen.

smurfen
Redaksjonen
Svar til  Frank Aune
1 år siden

Det er som Buzz Aldrin har innrømmet gang på gang: Vi var aldri der.

“Månesteinene” de sa de hadde med seg hjem var fake, bildet de tok av jorden fra månen var photoshoppet.
Ingen kommer gjennom ståling beltet eller termosfæren som holder en temperatur på 2000 grader.

Stanley Kubrick har avslørt at det var han som filmet den falske månelandingen.

Flere andre som var med på filmingen har bekreftet på dødsleiene sine at alt var fake.

Flagg som blafrer i vakuum, speilbilder i hjelmen på ene astronauten osv osv osv ..

USA var på randen av borgerkrig pga Vietnamkrigen at de trengte en hendelse som kunne samle folket.

Tror ikke man finner noen i dag om tror på tulle historien om at Frimurerne dro til månen i 1969. Ørnen har landet..
Et lite skritt for mennesket, men et stort skritt for menneskeheten. ordene til Neil Armstromg var også fake så klart.

Mange har vel lurt på hvorfor vi aldri dro tilbake og koloniserte månen. Svaret er at vi aldri har vært der. I det minste ikke med noe Apollo tull.

Hvorfor bruker man fortsatt et langt rør med bensin for å dra ut i rommet ? Alt er identisk om for 80 år siden.

De få som tror på røverhistorien i dag er slik som har kastet vitenskap og fysikk under bussen og som tror blindt på psykopatiske yrkes løgnere, bedre kjent som politikere eller dokkene til WEF oligarkene om du vil.

Fakta er at det aldri har vært mennesker lenger ute enn 700 km i rommet.

https://www.eutimes.net/2022/09/nasa-contractor-confesses-on-deathbed-i-helped-shoot-fake-moon-landing-in-1969/

https://thepeoplesvoice.tv/military-policeman-confesses-on-deathbed-i-helped-shoot-fake-moon-landing-in-1969/

finn
finn
Anonym
Svar til  smurfen
1 år siden

Noen kilder på at Buzz sa dette?

Screenshot_20230517_173816_Firefox.jpg
smurfen
Redaksjonen
Svar til  finn
1 år siden

Finn da ? Du er jo en flink gutt så dette hadde du klart fint på egenhånd. På 0,02 sekunder fant jeg hundrevis av filmer.

CIA og faktasjekkerne deres er litt uenige med hverandre, noen sier han egentlig er misforstått og mente egentlig at vi spiste aldri marsipankake på månen, andre sier han er dement. noe som har ført til at Buzz har gått til søksmål mot de som hevder han er dement.

Her er noen, si fra om du trenger flere. :-D

BUZZ ALDRIN TELLS AN 8 YEAR OLD GIRL THE TRUTH – WE DIDN’T GO THERE!
https://www.bitchute.com/video/zwFZ3joHBTkP/

BUZZ ADMITS IT AGAIN “IT NEVER HAPPENED”
https://www.bitchute.com/video/96H0WjbYdXuY/

BUZZ ALDRIN SAYS YOU DIDN’T WATCH HIM ON THE MOON, IT WAS ALL ANIMATION BAM!
https://www.bitchute.com/video/Cgp8ysrnnZi9/

BUZZ ALDRIN IS TRYING TO WAKE PEOPLE UP… HIS CONSCIENCE BOTHERS HIM. HE IS FED UP WITH THE LIES.
https://www.bitchute.com/video/CPnU2AqAaeZa/

finn
finn
Anonym
Svar til  smurfen
1 år siden

Jeg trenger nok noen fler. Dette er jo ikke noen innrømmelse av at det ikke har skjedd, men jeg skjønner at man tar den enkle veien og misforstår med vilje.

Du innrømmer jo selv at man landet på månen i 69, men er vel vanskelig å holde orden på egne løgner og tull man sier også.

smurfen
Redaksjonen
Svar til  finn
1 år siden

Om ikke det er mange innrømmelser så vet ikke jeg hva du legger i innrømmelser.

Av ca 10 000 kommentarer så finner du altså en 13 år gammel onliner der jeg sier noe som du oppfatter som om jeg tror vi var på månen i 69, men du klarer ikke å finne en film der Buzz sier at vi aldri var på månen ? Nesten et kunststykke i seg selv.

Aner ikke om jeg var ironisk eller hadde en annen oppfatning den dagen for 13 år siden. Regnet med at du heller ikke er noen robot som mener det samme hele livet. Men ekte mennesker endrer oppfatning med årene etter hvert som de tar til seg informasjon, kunnskap og visdom ?

Hvorfor tror du på de 2 andre 33 graders Frimurerne når de sier at de var på månen, men ikke i stand til å legge frem et eneste bevis for det ? Trodde du at Frimurerne var guder som er i slekt med orakelet i Delfi ?

Gi meg gjerne et aldri så lite bevis på at Frimurerne var på månen i 69.

Om du ikke kan bevise eller har noe som støtter konspirasjonsteorien din så har du en tapt sak, du kan ikke bare kaste om deg med udokumenterte påstander om folk eller troll som spaserer rundt på en kule i rommet uten noe som helst som beviser det.

finn
finn
Anonym
Svar til  smurfen
1 år siden

Når han snakker med 8-åringen så ser du han mister tråden, du må se hele svaret for å forstå hva han vil frem til.
Når han blir spurt om det mest skremmende øyeblikket, så sier han at det ikke skjedde, altså det mest skremmende øyeblikket skjedde aldri. Jeg skjønner at engelsk er litt vanskelig for deg, men fint om du i hvertfall prøver litt.

Gi meg penger til en kraftig laser og en mottaker til laserstråler så skal jeg bevise at vi har vært på månen. I mellomtiden så finnes det nok av bilder, som for eks Johnny her har lagt ut. Skaff meg et skikkelig teleskop så kan vi sikkert se på landingsstedene sammen også smurfen.

Det tok ca 2 min å finne den kommentaren din om at vi har vært på månen. Men fint at du innrømmer at kommentarer kan tas ut av sammenheng, kanskje du kan lære noe av det? Jeg spør ironisk fordi jeg tror det gikk rett over hodet ditt.

smurfen
Redaksjonen
Svar til  finn
1 år siden

Aha …. Så han mister tråden og er litt dement.

Flaks Buzz har en på andre siden av kloden som heter Finn som kan forteller hva Buzz egentlig mener :-D

Så du innrømmer at det ikke finnes noen beviser for at Frimurerne var på månen i 69. Så fint. :)

Har du flere konspirasjonsteorier du vil vi skal tro på der du heller ikke har noen bevis ? Har du ridd på en rosa syngende ku som kan fly ? Men blir sint om ingen tror deg når du bare kaster ut påstander ?

Kos deg med litt musikk og ro ned blodtrykket ditt :)

Do you still believe we went to the moon?

finn
finn
Anonym
Svar til  smurfen
1 år siden

Så å tolke Buzz sine ord er kun opp til deg? Ikke fra Buzz selv for eksempel? En 90-åring vil ganske naturlig være litt surrete, men han er jo veldig mye klarere i hodet enn deg.

Jeg gav deg flere beviser, men du har vel litt vanskelig for å oppfatte ting.

Jeg sier ikke at frimurere har vært på månen, da jeg ikke vet om disse folka er frimurere.

Jeg er rolig, med helt normalt blodtrykk. Koser meg med latterlige diskusjoner her. Synes jo det er helt latterlig at det blir kalt en konspirasjon at mennesker har vært på månen, men sånn er det jo med hele denne siden da.

Så forresten ikke at du motsa deres elskede konge, Hans, da han påsto det var en egen bemannet base på Mars.

smurfen
Redaksjonen
Svar til  finn
1 år siden

Jeg bare ler, utrolig morsom hele måne historien. Tenkte også på Nixon som tok en telefon til månen i 69. ha ha ha
Månedrakter som er totalt ulike de falske måne fotavtrykkene.
Eller skyggene i flere retninger fra flere lyskilder.
Eller flagg som blafrer i vinden som om det skulle vært storm på månen.
Kanskje de ble sugd inn i et wormhull gjennom Val Allen belte og trygt ut på andre siden ? loool

Hele tulle historien hadde nok passet best inn en barnebok for de veldig små.

Når man vet de lyver om en ting så vet man at alt er løgn. Sannheten trenger ikke beskyttes av løgner, det er det kun løgner som gjør.

I denne historien er alt faket, ingenting er sant og ikke finnes det noen beviser for noe Apollo landing i 69.

Personlig så hadde jeg nok sett på en person som kom bort og sa han hadde vært på månen uten et bevis som alvorlig sinnsforvirra.

Hva er det som gjør at du stoler blindt på alle de løgnerne her ? Er det hjernevask eller betaling ?

Why do you trust these liars?

finn
finn
Anonym
Svar til  smurfen
1 år siden

Så da innrømmer du i hvertfall at Hans Gaarder var sinnsyk, det er godt å vite.

eee
eee
Anonym
Svar til  finn
1 år siden

Slutt å tøys da, mannen var et geni!

« Forrige artikkel

Exovitenskap episode 4: Drep Elon Musk og AI-skaperne

Neste artikkel »

Hvordan overleve de kommende nedstengningene

34
0
Vi vil gjerne ha din mening. Fritt og anonymt.x
()
x