Tretrinnsvaksinen: Den globale befolkningsreduksjonen
Virkelighetsperspektivene her er klare. Vi blir behandlet som plagsomme insekter av de som hersker over oss. Hva synes du hadde vært en passende mot reaksjon?
Virkelighetsperspektivene her er klare. Vi blir behandlet som plagsomme insekter av de som hersker over oss. Hva synes du hadde vært en passende mot reaksjon?
Her er dagens gode nyhet: Det finnes ingen pandemi i Norge!
Den dårlige nyheten er at Norge nå holder på å begå sin største helsepolitiske skandale noengang. Det norske samfunnet fortoner seg nå som et gigantisk Titanic-skip som har full fart mot et undervannsskjær.
Bak dette ordet er et annet og det er ”Propaganda”.
I et fritt samfunn skal det være "trygt" å ha upopulære meninger.
'Republikkens Fall' dokumenterer hvordan et offshore corporate kartell fører den amerikanske økonomien til kokursens rand, og dollarens kollaps, med hensikt.
I USA er nå regjerings eksistens fullstendig avhengig av utenlandske lån og trykking av pengesedler som ikke har noen form for egenverdi.
I tre døgn har jeg og andre lesere rapportert om stor chemtrails-aktivitet i Buskerud og Sandefjord-området. Da tåken lettet i går var jeg ute et ærend. Jeg kunne se flere enn 7 fly i aktivitet på samme tid.
Hvorfor kan ikke folk som er så himla misfornøyde med tilværelsen melder seg ut av samfunnet og flytter ut i villmarken hvor man kan meditere i fred og ro?
Våre politikere var den største “risikogruppen” da vi levde i en tid hvor statsministeren bodde i herskapshus til 350 millioner kroner med bemmanet sikkerhet, og norske politikere var mye ute å reiste i verden. Men det var uhørt at Kongen som landets viktigste person, og alle de andre politikerne som leder landet, skulle la seg vaksinere først.