Hvordan er det mulig?
I massemedia kommer den ene etter den andre uttalelse om hvor lite trolig det er at mennesker opp i høye samfunnskretser kan finne på å konspirere mot massene.
Det skrives at de som påstår slike må være syke, paranoide, frykt skapende ”kultister”. Jeg stiller spørsmålet om det store flertallet faktisk er gode mennesker som forventer at resten av verden er akkurat som dem. Denne artikkelen retter fokus på hvorfor så mange gode mennesker nekter å tro noe som helst ondt om andre, og det som trenger å falle på plass for å oppdage at dualitetskrigen er ingen metafor.
















































