Det onde samfunn
Etter 1975 har det gått fra vondt til verre.
En av Norges mest profilerte og kjente politiske fanger er tvangsinnlagt.
Menneskerettene står over norsk lov og favner videre enn arbeidsmiljøloven
Den sataniske agenda av onde krefters spill med medmennesker i Norge er iferd med å kulminere i avsløringer.
Vi mennesker liker alltid å strekke grensene - da oppdager vi når vi har gått for langt.
Politikerne har vist Janusansikt til folket og har brutt grunnloven ved å gå bak Norges befolkning i EU-saken.
Jeg har stor tiltro til en framtid med mange menneskeinteresseorganisasjoner som en stor og nødvendig påvirkningskraft