Et åpent brev til opinion og autoriteter
I den senere tid er det skrevet mye om menneskerettigheter. Det viser seg at disse er ikke rettigheter overhodet dersom de ikke blir respekterte. Det er noe vi må selv sørge for å kreve. I dette innlegget kan leseren se hvordan det går når en først har blitt blinket ut som "uønsket" og "brysom" for makten som råder. Begynner du å bli forbannet?

















































