Under den andre verdenskrig var det arierne som var herrefolket i Europa, og jødene skulle ut. Nå er det sionist-jødene som er herrefolket i Europa. Det er nå dannet anti-islamistiske EDL-aksjonsgrupper på "gategjeng"-nivå, med klare sionistiske undertoner, som agiterer for at muslimene skal ut. Splitt og hersk, dengang som nå. Historien gjentar seg.
Se også
Det ser ut som Rotschild vil ha spise-, tenke- og levevaner registrert for best mulig markedsutnyttelse.
Tech-selskapet Palantir har lagt grunnlaget for de siste års kriger. KI forteller: “Overgangen fra det palestinske samfunnet og FN-kontorene til
Er det vår tur neste gang? Skrevet av Jakob Nilsen Tror noen virkelig at den militære delen av Hamas opererer
Fra Nyhetsspeilets observatør i Brussel Det er ingen tvil om at den innerste kjernen av kjeltringer i verden satser alt
Vi bør ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer oss selv. Her Maria og Josef på flukt til fremmed land (Egypt) med Jesus-barnet, som Herodes ville drepe.
Se også
Frø, vann og bier er nøkler til vår overlevelse.
Multimediers enorme påvirkningskraft kommer av det store antallet sanseinntrykk vi blir utsatt for.
Hvorfor har hans bidrag til menneskeheten til de grader blitt neglisjert og forvrengt?
Kan det være at Lysbakken er bare en liten fisk i en stor dam? Bilde: SSB
Den ultrakommunistiske kapringen av SOS-Rasisme.
Se også
Millioner av kvinner i tre utviklingsland trodde på midten av 1990-tallet at de fikk vaksine mot stivkrampe,
men fikk i stedet
Visste du at det ikke finnes ett argument for krig, ikke ett eneste ett? Du har argumentene klare tror du ja. Nei
Tveit tar opp en meget viktig sak. For noen dager siden utviste Trumps administrasjon campusaktivistene Mahmoud Khalil (se TheIntercept, her)
Vinker vi farvel til det tradisjonelle familielivet og er feminismen bare en rusk i forgasseren?
Dette var jo ikke et problem før vi gjorde det til et. Noen skaper håpløse debatter for overskygge og presse igjennom vedtak og saker de egentlig ikke ønsker så mye mediafokus på. Foto: John Erling Blad
Se også
La oss se det i øynene: Norge er en helt ekstrem vasallstat under USA. Når det gjelder media er det
“SarsCov2 -viruset hadde 6-8 måneders levetid, SarsCov2-pandemien skulle fra lengst ha vært avsluttet; men det er den ikke. Nødlovene gjelder
Da valgdeltakelsen stadig synker og tiltroen til politikerne har dalt i samme takt, vil Stortingspolitikerne om kort tid vedta innføring
Kynismen spilles for åpen scene. Generalen sa sannheten om Afghanistan og fikk sparken. På tide å våkne opp?
Kjøpte og korrupte mediafigurer vi utmerket godt kan klare oss uten ... kan stille seg i køen hos NAV - sammen med mange andre.
Se også
NRK har offentliggjort anonyme brev. Det er særegent. Det har blitt brukt i viktige saker, ett var i rettsaken mot
Forord: Å måtte fastslå at noen mobber den hvite rase nede i halvmørket av de sosiale medias undergrunner, skal vi
De som tror på brutalitetens makt, tror ikke på åndskraft. De er fanatiske materialister på den ene siden, og samtidig
Norge lider av journalistisk feighet og mangler evne til selvransakelse.




























