De norske regjeringer, først den rød-grønne Jens Stoltenberg (Arbeiderpartiet) regjering i 2012 og nå den blå-blå regjeringen Erna Solberg (Høyrepartiet) har blod på hendene når det kommer til flykatastrofer de senere år.
Jens Stoltenberg er ansvarlig for at Luftforsvarets C-130J 30 Hercules fly “Siv” ble skutt ned på Kebnekaisa-fjellet i Sverige i en NATO-øvelse den 15. mars 2012. Fem Luftsforsvarets erfarne offiserer døde i katastrofen. Flyet krasjet i fjellveggen og ble delt i mindre vrakdeler, men ble ikke pulverisert slik Germanwings Flight 4U 9525 ble i Frankrike den 24.mars 2015. “Siv” ble dermed skutt ned med en konvensjonell missile.
Germanwings Flight 4U 9525 fra Barcelona i Spania til Düsseldorf i Tyskland ble skutt på de franske Alpene, Seyne-les-Alpes, sannsynligvis med et ukonvensjonellt laservåpen i NATO-øvelse Dragon og ble pulverisert og forvandlet til støv.
Verken Luftforsvarets Hercules fly eller Flight 4U 9525 kunne ha blitt skutt uten massiv hjelp fra Kongsberg Satellite Services (KSAT) SVALSAT satellittstasjon på Svalbard. Kongsberg Satellite Service er 50% eiet av den norske regjeringens Næringsdepartement ledet med Solberg-regjeringens næringsminister Monica Mæland (Høyrepartiet). 50% av SVALSAT er eiet av det private Norsk Romsenter.
Luftforsvarets Herculesfly ble skutt ned sannsynligvis med hjelp av det amerikanske private IRIDIUM-satellittsystem i polar bane. IRIDIUM blir delvis finansiert av det amerikanske forsvarsdepartementet PENTAGON, som får lastet ned data fra satellittene med hjelp av SVALSAT-satellittstasjon.
Flight 4U 9525 ble sannsynligvis skutt med massiv hjelp fra tysk TerraSAR-X og italiensk COSMO-SkyMed satellittsystemer. Begge er radar-satellitter og massivt brukt av NATO-øvelser. Begge blir lastet ned av SVALSAT.
Denne aktiviteten på Svalbard strider mot Svalbardtraktaten artikkel 9 fra 1920, som forbyr all militær aktivitet på øygruppe. Norge har et særskilt ansvar å se til at artikkel 9 blir håndhevet. Den norske regjeringen er fullt ansvarlig om misbruk av Svalbard på militære aktiviteter på satellittstasjonen.
“TerraSAR-X (og IRIDIUM og COSMO-SkyMed) har i dag ingen restriksjoner på å bruke SVALSAT i forhold til å ta imot data for å lage bilder med den største oppløsningen eller produsere data for å kunne følge bevegelige mål…” (Satellittkrigen av Bård Wormdal s.80).
Tidligere Post-og Teletilsynet, fra 1. januar 2015 Nasjonal kommunikasjonsmyndighet, har ansvar for å godkjenne satellittnedlastningene ved SVALSAT og Sysselmannen på Svalbard har tilsynsmyndighet for å se til at artikkel 9 på Svalbardtraktaten blir håndhevet. Begge mangler den teknologiske kompetansen som trengs for et slikt omfattende arbeid og de må samarbeide med Forsvarets Forskningsinstitutt, FFI, for å bruke deres kompetanse. Bukken passer på havresekken m.a.o.
Norsk media bruker, av kommando, alle midler for å tåkelegge den norske regjeringens ansvar og deltagelse i denne NATO-romkrigen mot sivile flypassasjerer. Enda har jeg ikke skrevet om Malaysia-flyenes og Air Asia-flyets skjebne, som alle sannsynligvis ble skutt på med hjelp av SVALSAT-satellittstasjonen på Svalbard. Det er på tide å stille den norske regjeringen og Stortinget for ansvar.
– Takk For Tipset Kjære Maarit – Men Jeg Er Opptatt Av Å Flette-Alt-Sammen :- Til-En-Hel-Hetlig-Tankegang — God BlesS <3
Da er du ikke alene om tanken, Edna :-) Jeg tror, at mange vitenskapsmenn og kvinner kanskje også har tenkt det samme på hver sin vis og på hver sitt område. Men jeg kan fortelle til deg, at det er en stor tanke, som blir nøye fulgt med av skeptikerne. Jeg ønsker deg lykke til (med tanken) :-) <3
– Jeg Prøver Å Forklare Disse “Mentale Angriperne” – At Det Står “Ten-Fold-Return” På Alt De Sender Ut — Så Det Ville Være LURT Å SENDE NOE BRA – For-EN-Gangs-Skyld — Hehe ;) — “Instant-Karma” – Funker Også — Mvh Edna <3
Hei Edna, Nyhetsspeilet har tre kategorier artikler: 1) samfunn, 2) bevissthet, 3) kosmos. Kategori Samfunn tar seg ofte av kritikkverdige forhold, da får samfunnstoppene kritikk i “retur”. Kosmos tar seg av mye av det du etterlyser i mine artikler: kjærlighet. Jeg anbefaler, at du leser noen artikler i Kosmos, så vil du feel good hele dagen :-)
October 29. 2015.LARGE provocation. THE NORWEGIAN GOVERNMENT ALSO GUILTY. Russian airliner AIRBUS A-321 Flight # 7K9268 (METROJET / Kogalymavia) with 217 Russian tourists and 7 cabin crew on board crashed in northern Sinai in Egypt on the way from the tourist resort of Sharm electricity Sheikh to St. Petersburg (Pulkovo Airport) in Russia in time 5 Norwegian time this morning. It comes information from Flight Radar, the plane dropped 6,000 feet / minute before it disappeared from radar. Before the captain had told about technical problems on the plane and asked to make an emergency landing in Cairo in Egypt. This smells electronic warfare (EK) with military aircraft Lockheed EC-130 Herculesfly, American / Zionist jamming of aircraft electronics, which then died out and the plane crashed. Hope that Putin will quickly learn what happened. This Zionist satanic worm works had to happen today, satanist the National Halloween. Americans / Zionist fingerprint in the electronic war is to attack civilian aircraft. This blueprint Lufthansa Flight 4U9525, who crashed in the French Alps on 24 March 2015 on the way from Barcelona in Spain to Dusseldorf in Germany. The Norwegian government’s satellite station on Svalbard by economics minister Mæland who own, downloading weather data worldwide for the Pentagon (Department of Defense) AIR FORCE war purposes contrary to the Svalbard Treaty. At 13 o’clock, despairing voices from wreckage, 4 survivors. Clock 13.14 no survivors. This means, that the Egyptian military on the spot shot and killed the survivors. Is this a secret Worldwide orders?
Nå har det skjedd igjen i det svenske Lappland. Et svensk postfly, Canadair CRJ200/AirSweden 294, fra Gardermoen i Oslo til Tromsø med 4.5 tonn A-post (brev og pakker) eksploderte på Gällivare-fjellene ved Akkajaure innsjø (120 kilometer fra Bodø) (forsvant fra radaren etter Mayday-signal) og havaristedet ble funnet av to norske F-16 jagerfly. Været var fint og ulykkesflyet har falt i voldsomt fart 6000 meter i minuttet. Det er absolutt ingenting igjen av flyet på havaristedet, kun et krater og sot på snøen med noen bittesmå fragmenter. Det lukter elektronisk krigføring lange veier, uspesifisert (kanskje laser-kanon) elektromagnetisk våpen er sannsynligvis vært i bruk. U.S. Air Force? Med hjelp av den norske satellitstasjonen SVALSAT på Svalbard, som har lastet ned værbilder fra satellittene for Pentagon for området. Så kan en spørre seg hva som var blant posten, som ble fraktet med ulykkesflyet, som var så sensitivt, at flyet med en spansk kaptein og fransk styrmann måtte ofres. Hva som var/er koden? Hvem ble varslet og gjordt redd? Sist dette skjedde på de svenske fjellene var når det norske Forsvarets Hercules-lastefly SIV ble tilintetgjort den 17. mars 2012. Det var bare noen få små fragmenter igjen av flyet på havaristedet i Kebnekaisa-fjellet. Persontrafikk på Ofotbanen fra Narvik til svenskegrensen er stengt på ubestemt tid. Hvorfor?
Bra Maarit, du er sterk og fryktløs. Slike jenter vil Fædrelandet ha!