For mitt vedkommende skjønte jeg allerede under det de i 2009 kalte svineinfluensaen straks at det gjaldt frykt. Der sto skrevet med fet type i både riks- og lokalavisene, ordene virus, alvorlig sykdom, antall smittede og død gikk igjen. Men det tok lang tid før jeg skjønte hvordan voksne, ansvarlige mennesker bak helsemyndighetene kunne oppføre seg slik.
Klar for mer angstporno, genterapi-press og propaganda 24/7?

Forfatter Per Kalstad
“Mediene skaper frykt rundt et hantavirus-utbrudd, etter et kjent mønster med å skape frykt før man gir kontekst, i likhet med tidligere «utbrudd» som covid, apekopper og fugleinfluensa.” Dette skriver Dr. Sherri Tenpenny i Expose-News, tittel: «Hantavirus: Fryktmaskinen starter igjen; denne gangen bør du gjenkjenne den».
Kilde: https://expose-news.com/2026/05/10/hantavirus-the-fear-machine-is-starting-again/
Ikke vanskelig å være enig i det. Vi husker godt korona-pandemien som strakk seg fra 2019 til 2022, spesielt fremtredende i 2020 og 2021, med nedstenginger, medier/myndighetspropaganda og vaksinepress. Oligark Bill Gates ledet an i mange kanaler, og da vi tidligere i år skjønte at han hadde nærkontakt med seksualforbryter Jeffrey Epstein, ble vi ikke overrasket.
Regjeringer elsker pandemier
Som den nåværende helseminister Robert F. Kennedy Jr. sa det i Berlin i august 2020;

“Regjeringer elsker pandemier på samme måte som de elsker kriger fordi det gir dem makt; det gir dem kontroll og det gir dem kapasitet til å påtvinge mennesker lydighet.”
Og så la han til noe som virker å blir mer og mer sant, tenk på 5G og digitaliseringen med selskaper og investorer/Oljefondet koblet til folkemordet i Gaza:
“I dag har vi ny teknologi som gir myndighetene kapasitet til å innføre kontroller på befolkninger som aldri noen tyrann før har gjort i menneskehetens historie.”
Dermed skjønner vi hvorfor nye virus dukker opp som kan omdefineres til nye pandemier. Det gir myndighetene makt og kontroll. Hvis de i tillegg kan presse innbyggerne til å ta eksperimentelle vaksiner er det vinn-vinn sett med deres øyne.
Korona-pandemi-læring
Men hva lærte vi under og av korona-pandemien? Covid-19 var faktisk en ”militær operasjon” orkestrert av NATO. (Den nederlandske helseministeren Marie Fleur Agema utalte det i 2024)
Det er 138 selskaper involvert i produksjon og distribusjon av Covid-vaksinen, og de er alle militære selskaper – Pentagon og NSA ledet hele responsen på pandemien.
(Nevnte Robert Kennedy Jr. i 2023 – nå helseminister i USA)
Kilde: https://www.truth11.com/untitled-839/
Katherine Watt, juridisk ekspert og forsker, om den dypere lærdommen:
”Filene samler tre år med juridisk forskning og publisert skrift som støtter konklusjonen om at i mer enn ett århundre har alle grener av den amerikanske regjeringen (føderale og statlige, lovgivende, utøvende og rettslige) bevisst og metodisk bedratt, sykeliggjort og drept mennesker i USA og over hele verden, gjennom vaksinasjonsprogrammer, også kjent som kommuniserbar sykdomskontroll, folkehelsekrise og pandemisk beredskapskontroll og responsprogram.”
585 millioner drept eller skadd av koronavaksiner, antall drepte oppgis til 35 millioner.
Kilde: https://expose-news.com/2024/03/04/585-million-killed-or-injured/comment-page-1/
Norsk pasientskadeerstatning har utbetalt over 30 millioner i koronavaksine-erstatning.
Kilde: https://www.personskadeadvokater.no/pasientskadeerstatning/ulike-pasientskader/vaksineskade/
Dr. David Martin: Covid-19-vaksinene er biovåpen designet for folkemord.
Kilde: https://www.naturalnews.com/2022-03-30-covid-vaccines-are-bioweapons-designed-for-genocide.html
Pandemien planlagt i forkant, i 2017 ble millioner av tester eksportert, også til Norge.
Kilde: https://stopworldcontrol.com/proof/
PCR-testen som angivelig viste smitte var en svindel.
Kilde: https://thetruthaboutcancer.com/cdc-admits-pcr-tests-fraud-last-two-years/
I tillegg lærte vi at mediene over hele verden drev fryktpropaganda på samme tid med samme informasjon – selv om ingen institusjoner på en vitenskapelig måte isolerte korona-viruset og dermed beviste at det faktisk fantes (påstander om at det er gjort finnes, men ingen beviser).
Vi står overfor et system av juks og bedrag der myndighetene, internasjonale organisasjoner og private aktører i næringslivet handler sammen, blant disse WHO, World Economic Forum, amerikansk militær- og etterretningsvesen, Pfizer og Moderna pluss kyniske oligarker som Bill Gates – og delvis norske organ som GAVI og CEPI.

Juks og bedrag
Stopworldcontrol.com påstår at WHO har besluttet å kjøre 10 år med infeksjonssykdommer, fra 2020 til 2030. Det ser ut til å være helt riktig. Og gevinsten er fortjeneste, og som nevnte kontroll. Kort sagt: Makt og penger.
Aerosolisert gnager-urin mens vaksiner utvikles
Tenpenny forteller videre:
“Hantavirus er en klasse virus som kan infisere mennesker, vanligvis gjennom innånding av aerosolisert gnager-urin, avføring eller spytt, med spredning fra menneske til menneske som svært sjelden.Til tross for det lave antallet tilfeller og dødsfall over hele verden over flere tiår, er det allerede 13 dokumenterte hanta-virusvaksiner og genterapiprogrammer i aktiv utvikling.”
Nok en gang er det den hegelianske dialektikken: problem, reaksjon, løsning. Assosiasjoner fra tidligere kommer over oss, fremholder Tenpenny:
- Et virusutbrudd på et cruiseskip.
- Nødevakueringer. Sykehuseskorter.
- Smittesporing i flere land.
- Mediekanaler oversvømmer offentligheten med alarmerende oppdateringer før folk flest i det hele tatt vet hva hantavirus er.
VG er et eksempel på det siste: Kilde: https://www.vg.no/tag/hantavirus
Bildene, språket og den emosjonelle betingingen er kjent fordi vi har sett akkurat dette mønsteret før. Det begynner alltid på samme måte: Skap frykt først, gi kontekst senere, og når faktaene tar igjen, har offentligheten allerede blitt presset inn i en panikktilstand og har latt seg vaksinere. Det virker som om vi får en ny viral skremsel fra media hvert annet år, etter hvert som den svært dyre og påtrengende biosikkerhetsagendaen bygges ut. Husker du dette(?):
2020: Covid
2022: Apekopper
2024: Fugleinfluensa
2026: Hantavirus
Fakta om hantavirus
Slik forklarer Tenpenny hva et hantavirus er: Hantavirus er en stor klasse av innkapslede, enkelttrådet RNA-virus. I dag kjenner forskere igjen mer enn 50 hantavirusarter over hele verden, med omtrent to dusin kjent for å infisere mennesker.

De fleste infeksjoner skjer ved innånding av aerosolisert gnagerurin, avføring eller spytt (hvor urent var det cruiseskipet?). Spredning fra menneske til menneske anses som svært sjelden, selv om andesviruset i Sør-Amerika har vist begrenset bevis for overføring fra person til person.
De siste 50 årene har gnagere vært de primære vertene for hantavirus. Nyere oppdagelser har imidlertid vist at hantavirus også infiserer flaggermus, muldvarper og spissmus. Og et hysteri inn mot sommeren kan da komme over hele kloden med folkehelsens hegelianske prinsipper:
- Problem (patogen)
- Reaksjon (årsakshysteri)
- Løsning (vaksiner)
Og før vi skjønner noe som helst får vi altså vite at det er 13 vaksine- og genterapi-programmert under utvikling. Du må gjerne smile av lettelse, gråten tar meg.
Her er listen:
6 DNA-«vaksiner» (US Army / USAMRIID) – mange av dem i «nålefrie» jetinjektorversjoner – dette er DNA-genterapi.
3 mRNA-«vaksiner» (Moderna + Korea University, kinesisk forskerteam, VIDO Canada)
2 virale vektor-«vaksiner» (britiske institusjoner + VIDO Canada)
1 inaktivert vaksine (Hantavax – allerede lisensiert og brukt i Sør-Korea)
1 proteinsubenhetsvaksine (VIDO Canada)
Hun spør – og er dermed i ett med opplevelsen vi hadde i 2020:

Hvorfor snakker vi ikke først om gnagerkontroll, miljøhygiene og målrettet risikobevissthet? Hvorfor er vi så bekymret for hypen?
Hvorfor hopper folkehelsemyndighetene så ofte over disse grunnleggende prinsippene og går rett over til injeksjoner?
For et lite utbrudd er ikke en lokal hendelse, som Tenpenny fremholder. Noen få infeksjoner, og vi risikerer å bli mobilisert inn i helt internasjonalt kontrollsystem på et øyeblikk.
For felleskapets beste eller for plutokratiet og de som vil at “du skal eie ingenting – og være lykkelig» som var slagord til World Economic Forum i 2016 om livet i 2030.
Kilde: https://www.linkedin.com/pulse/youll-own-nothing-its-already-happening-alexandru-ionut-idita-tnapf
Biovåpen-forbindelsen
Det bør dessuten med at slike ”virusutbrudd” kan være koblet til biovåpen:
«Det russiske forsvarsdepartementet har offentliggjort navnene på ukrainere som er involvert i det amerikanske biologiske våpenprogrammet.

For eksempel koordinerte Serhiy Morgun, leder for den ukrainske væpnede styrkens sanitære og epidemiologiske avdeling og en av lederne for UP-8-prosjektet for studiet av Krim-Kongo-hemoragisk febervirus og hantavirus, forholdet mellom forsvarsdepartementet og det amerikanske byrået for masseødeleggelsesvåpen (WMDTR)», skrev den russiske avisen Life 10. mars 2023. ”
”Men etter å ha anklaget USA for å lage pandemivirus for å berike amerikanske Big Pharma-selskaper med vaksiner, ble den russiske generalen drept i et eksplosivt angrep av den ukrainske presidenten Volodymyr Zelenskyjs hemmelige tjenester 17. desember 2024.”
Videre er det interessante poeng:
”Det finnes en enkel måte å avgjøre om eksperimentell vitenskapelig forskning har kommersielle formål for oppdagelsen av en vaksine eller til og med militære mål for bygging av et potensielt biologisk våpen:
Hvis den administreres av Big Pharma med partnerskap med ulike koalisjoner opprettet hovedsakelig av Bill Gates (Gavi, CEPI, osv.) for hans globale vaksinasjonsprosjekt, bør du være ganske bekymret … Hvis den derimot administreres av det amerikanske Pentagon – som gjennom DARPA-byrået spilte en nøkkelrolle i å la Fauci og legemiddelselskapet Moderna patentere en Covid-19-vaksine måneder før utbruddet – bør du begynne å bekymre deg mye.”
Vi står overfor en mulighet at noe av det som omtales som virus er biovåpen, laget i laboratorier. Og at vaksinene som tilbys av våre helsemyndigheter også er biovåpen. Eller naturligvis andre bedre eller verre scenarier.
Frihet eller ikke frihet
Så hva vil du gjøre denne gangen – velge myndighetene og medienes versjon eller vil du kjempe imot og få en slutt på elendigheten?
For å si det slik: Har du lært leksa fra korona-pandemien?
Vi lar denne artikkelforfatteren få avslutte, han sparker til:
”Her jeg sitter er min holdning til metoden at det, i likhet med dagens virologiske metoder, er tøv som vil briste under kritisk detaljert gjennomgang. Påstandene om zoonose og smitte under rengjøring er udokumentert kreativ fri fantasi.
Det er mye mer å si om dette. Men for nå: Hantaviruset er en fiksjon. Alle påstander om viruset er grunnløse. Det er det samme kriminelle miljøet som stod bak COVID som er på ferde igjen. Alt som sies må antas å være løgn til det motsatte er bevist. Alt som påstås uten bevis kan avvises også uten bevis.”
Kilde: https://lovoghelse.no/2026/05/11/hantavirus-fleip-eller-fakta/
Det er også fristende å gjøre som andre her inne, et bibelord helt til slutt (2. Mosebok 15,26):
«Dersom du hører på Herren din Guds røst og gjør det som er rett i hans øyne, dersom du gir akt på hans bud og holder alle hans forskrifter, da skal jeg spare deg for alle de sykdommer jeg la på egypterne. For jeg er Herren, din lege.»













TV2:
https://www.tv2.no/nyheter/tre-dode-etter-virusutbrudd-hondius-til-norge/18919126/
-Cruiseskipet «Hondius» seilte lørdag fra Rotterdam i Nederland med kurs mot Spitsbergen på Svalbard.
Det kommer fram av nettsidene til cruiseoperatøren Oceanwide Expeditions, samt opplysninger fra Longyearbyen havn.
Ifølge havnas nettside har «Hondius» flere anløp i Longyearbyen i sommer – først 13. juni, deretter 20. juni, 27. juni, 6. juli, 15. juli, 24. juli og 2. august.
https://oceanwide-expeditions.com/the-arctic
Noe stemmer ikke !
En oppsummering fra Billy Meier kan kanskje hjelpe oss å få litt oversikt over galskapen?
Av REDACTED, sendt – 01.06. 2026
Stefan Lanka oppdaget virus i havet, i brunalger, men endte opp med å tvile på sitt eget arbeid og i det hele tatt om virus eksisterte. Og heller at bakterier og proteinene som de produserer lever i samspill med omgivelsene. Utlovde en dusør på 1 million kroner for de som kunne legge frem bevis på et isolert virus fra meslinger og 12 millioner kroner for Corona i forbindelse med Covid-Plandemi. Når bakterien sultes og dør danner den proteiner som mater gjenlevende bakterier. Når til slutt all oksygen blir borte, endrer bakterien seg og starter med nedbryting av omgivelsene. Så i teorien er ikke bakterien farlig, men når en organisme dør og oksygenet blir borte så oppstår den som lik-bakterie og bryter ned miljøet inntil oksygen blir tilført, og da blir den igjen omvandlet. Og slik fungerer naturen.
Vi oppdaget vel de fleste paradoks under Plandemien. Leger og sykepleiere som tidligere kunne gi ut medisin som fungerte utifra deres egen erfaring, ble plutselig nektet å gi normale medisiner. Hydroksyklorokin var det flere ansatte som ville ha, men de ble nektet og medikamentene ble låst inne. Ivermektin ble nektet og alt annet enn vaksiner ble latterliggjort. Joe Rogan gikk “viralt” med ormekurer for hest. Latterligjort med hestehode og alt mulig for å manipulere folk flest. Og ordet “viralt” i seg selv har manipulert og hjernevasket folk til å tro på at noe kan spres til absolutt alle og gjøre absolutt alle syke. Slik fungerer det ikke. Virus på datamaskiner har også bidratt til den forståelsen. Et spøkelse kalt virus har blitt brukt av myndighetene til fryktkampanjer som ikke handler bare om milliardærenes grådighet, men aller viktigst befolkningskontroll. Skap av angst og frykt samt annen terror kan være nok til å få stressreaksjoner i kroppen til personer med svak psyke. Og det opplevde vi.
Paradoks i hvorfor medisin mot parasitter også virker mot virus og paradoks når det som virker blir låst inne og forbudt. Samt latterligjort, pluss at fagfolk ble truet med det ene og det andre om de ga råd og henvisninger. Når kroppen utsettes for stress så får den en reaksjon. En person som virkelig latt seg påvirke, bevisst, eller ubevisst gjennom manipulasjon og hjernevask, får en ubalanse i kroppen. Det kan være at man får et surt miljø, og da vil hydroksyklorokin hjelpe ved å balansere PH-verdien. Man kan få en overreaksjon som sprer seg i kroppens transportsystem og Ivermektin hindrer og lammer transportsystemet. Så man tar disse stoffene for åp egentlig motvirke stress og panikk. Og myndighetene fikk frem et nytt paradoks, for i hele livet har jeg alltid prøvd å roe ned folk under stress. Hvis det er en alvorlig ulykke der noen er redd for å miste livet så er medisinen å roe dem ned. Alltid, uansett om vedkommende kommer til å dø så må vi roe dem ned, ellers har de tilnærmet nuss sjans for et “mirakel”. Altså om du og andre tror vedkommende vil dø så har det i liknende tilfeller endt med at vedkommende har klart seg. Så man må aldri utelukke noe, men ta kontroll og gi i det minste en tro inntil det motsatte er bevist. Under Plandemien brukte myndighetene korrupt media til å spre terror og løgn for å skape panikk. Når i all verden kan det være godt for noe? Og det er enda flere grunner til å tvile på narrativ og begynne å stille spørsmål. Mer enn all sensuren, brutaliteten, fengsling og tilstander man tidligere bare har hørt om i terror-regimer.
Når Lanka ga ut dusør for de som kunne bevise virus i isolert form så visste han prosessen som førte at han oppdaget et virus i havet. Og prosessen i seg selv er ikke bevis i seg selv. Man har aldri isolert et virus, slik som vi forstått ordet “isolert”. Der ligger det igjen manipulasjon og hjernevask. Man hører at de har isolert et virus og gir oss et bilde av et protein med pigger på. Det er døde celler og proteiner som oppstått uansett om det har vært tilført “virus” eller en suppe fra en syk person. Og om en person og en apekatt i Kongos jungel drikker fra samme gift så får de samme reaksjon. Det som kalles virus kan finnes som kroppens reaksjon etter gift fra bakterier eller kjemikalier. Og i dag når alt digitaliseres er det samlet opp alt dødt og levende av celler i kroppen og et dataprogram gjetter en kode. Det er enda mindre grunn til å ta en vaksine i dag og for min egen del er det helt, helt uaktuelt, uansett. Og det har ingenting med Lanka å gjøre, men sunn fornuft og skepsis etter myndighetenes irrasjonelle handlinger og profitten rundt “gratis” vaksiner, og da er plutselig palestinere også verd noe. Det må jeg legge til. Israel er så snill og gir alle fiender gratis vaksine. Det burde få enhver til å våkne.
Her er en video med Stefan Lanka, og under en link til teksten i videoen som jeg har fått Google Translate til å oversette. Det blir litt gebrokkent uansett, men sånn er det.
https://abruptearthchanges-com.translate.goog/2017/11/17/dr-stefan-lanka-the-history-of-the-infection-theory/?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=no&_x_tr_hl=no&_x_tr_pto=wapp
Meget bra oppsumert. Og takk for fortsatt fokus på convid operasjonen. Lankas story er interessant, minner om Mike Yeadon sin også som nå heller ikke tror på virologi bløffen. Stå på!!!!!!!
Anarchapulco – Covid-plandemien hadde og har nok en større agenda… https://old.bitchute.com/video/xudxjAZmPoIB/
Jeg er fortsatt overrasket over hvor lite reaksjoner det har vært på innføringen av nullfiske sone i Oslofjorden. Rett utifra 1001 klubbens mal.
Hvorfor godtar folk at man ikke får lov til å fiske i sin egen fjord?
Test
får ikke lagt inn hjemmevideo.
Ingen trenger å være redd for pandemier og virus. For det fins ingen smittsomme virus og det fins ingen pandemier, alt er bare fryktpropaganda fra regjeringen.
kunnskapen om at det ikke fins noen smittsomme virus er forholdsvis ny, og det er foreløpig ikke mange leger som vet dette.
Men norske leger vil nok heller ikke innrømme det selv om de muligens vet at smittsomme virus ikke eksisterer.
https://rumble.com/v74gi5u-a-farewell-to-virology-13-2023.html?e9s=src_v1_s%2Csrc_v1_s_o&sci=663d0b20-f23b-4089-ad60-2c8d495fb107
Dette er viktig å gjenta. Helt enig. Stå på!!!!
Den helsepolitiske arven fra Karl Evang
En kan spørre om det finnes i det hele tatt virkelige helsepolitiske reformer i Norge siden 1938. Det er en sannhet, at Arbeiderpartiet har ledet helsepolitikken siden før krigen, unntatt noen korte perioder med borgerlig flertall.
Dette innlegg slakter noen hellige kuer hos det ledende politisk parti innen helsepolitikk. Meningen er ikke å være stygg, men å belyse noen få av de dyptgående konsekvenser av ideologien bak dette partiets politikk.
Arbeiderpartiets ideologi er forankret i et marxistisk, materialistisk verdenssyn, som selvsagt preger partiets syn på helse, sykdom og menneske, hvor et menneske, frisk eller syk, er redusert til en biologisk entitet, som kun eksisterer i en fysisk kropp. Andre menneskelige egenskaper som åndelighet og følelser er erstattet med og undertrykkes med tvangstanker om ”rettigheter” og ”krav” ved sykdom. Disse tvangstanker mates daglig inn i pasientenes underbevissthet gjennom propagandaoppslag i media. Den sykes, eller hans pårørendes kamp om ”rettigheter” skaper så flyt i ”reformer” på kort og/eller lengre sikt, gjerne først etter en klage gjennom hierarkiet og/eller etter en medieomtale. Pasientenes ”rettigheter” og ”krav” grunnes med ”menneskerettigheter”, gjerne formulert av FN. Pasienten må i flere og flere tilfeller kjempe for sin ”rett” til behandling. Derfor finnes det en komplisert, hierarkisk, og som regel, for pasienten, uoversiktelig og byråkratisk system, helt på nivå av departement, for klager og søknader for erstatning etter feilbehandling.
Den ideologiske ”likeverdighet” i helsepolitikken betyr, at utgangspunktet er den samme for alle. Man ligger ”likt” som pasient i massen av syke mennesker geografisk, hvor tilgjengeligheten for behandling er ”jevn”. Pasientene forventes dermed å forholde seg til hverandre ”solidarisk”, som i virkeligheten betyr en tålmodig venting på sin tur i en behandlingskø. ”Likeverdighetsprinsippet” i loven betyr, at pasienten må innordne seg etter regler, som i verste fall betyr, at pasienten dør i kø, selv om det finnes en helt gjennomprøvd og en god behandling for sykdommen.
Den sosialdemokratiske arbeiderpartipolitikken arbeider oftere og oftere med ”planer”. Slik også med partiets helsepolitikk. ”En plan” måles med ”produktivitet” etter input av ”ressurser”. Et ”produktivt” medlem av det norske samfunn er verdt 550.000 2009-kroner i brutto nasjonalprodukt. I helsepolitikernes øyne synker denne ”produktiviteten” med pasientens økende alder og utsiktene for rask behandling kan bli dårligere etter fylt 50 år for for eksempel hjernesvulst og for andre sykdommer etter fylt 60 år. De eldste av pasienter pålegges dermed en svært ”solidarisk” holdning for forventninger til ”rettighet” og ”krav”. I tillegg til alder spiller parametere som rusavhengig, funksjonshemming og psykisk syk en rolle. Disse grupper av syke forventes å være så ”solidariske”, at det nesten aldri blir deres tur å få behandling.
Et sensitivt felt innen Arbeiderpartiets helsepolitikk gjennom tidene handler om kvinnens reproduksjon. Dette feltet preges av eugenikk, tvangssterilisering og illegale aborter før 1975. Det fortelles at helsedirektør Karl Evang i sin legegjerning utførte illegale aborter for arbeiderklassekvinner og Gro Harlem Brundtland betalte prevensjonsmidler for fattige kvinner fra sin egen lommebok ved konsultasjoner. ”Eugenisk prinsipp” finnes i abortloven den dagen i dag. I et sosialdemokratisk plansamfunn har ”den gode folkestamme” (rasehygienisk prinsipp) inngått i forebyggende helsearbeid siden Evangs tid (1938-1972) og diskusjonen tilspisser seg enda i 2013, når Helga Pedersen beskylder Høyre om å ville at kvinner ”tvinges til å føde barn uten hjerne”. Helga Pedersen kunne, istedenfor skremselspropaganda, se til England, hvor kvinner i alle aldre og livssituasjoner, kan velge gratis prevensjon fra implantat til spiral og fra piller til sterilisering. En gratis prevensjon for norske kvinner ville sannsynligvis hindre hundrevis av uønskede svangerskap og føre til færre aborter.
I et av Arbeiderpartiets partiprogrammer fant jeg følgende setning: ”Hvis partiet vinner valget til høsten, så skal vi se på kvinnehelsen”.
Det er ikke mye Helsetjenesteaksjonen kan gjøre med de politiske partienes ideologier, særlig hos Arbeiderpartiet. Men det er lov under et demokrati å forsøke å påvirke politikken hos partiene ved hjelp av folkebevegelser.
Gahr Støre kommer ikke frivillig til å slippe taket på partiets styringsmodell NPM, men han kan overtales til å følge internasjonale strømninger for å lempe det stramme kravet for økonomisk effektivitet til fordel for kvalitet i helsevesenet, hvis presset blir hardt nok fra helsearbeidere, pasienter, pårørende og andre. Kunsten å få til dette er å sette klart definert innhold bak begreper som omsorg, menneskesyn, synet på helse og sykdom og behandling ut fra pasientens behov og bakgrunn.
Jeg har en følelse av at helsetjenesten står foran et paradigmeskifte, når helsearbeidere og pasienter m.fl., jevnt over, blir klar over de skadelige og for lengst utgåtte mekanismer, som enda i dag holdes i liv, og styrer gjennom Arbeiderpartiets ideologi og politikk. Det er høyst på tide, at ideer, forankret i helse – og omsorgsarbeidets gjerning slipper til.
Maarit M. Hanssen
Dette er viktig å få fram. Eugenitikken har vært sentral i norsk helsepolitikk som du skriver. Det moderne Norge er bygget på eugenitkk og høyre venstre sosialisme som har vært ekstremt brutalt for enkeltindivet;
* Karl Evang bygger opp eugenitikken
* Hans bror bygger opp overvåkningstaten
Det hemmelige Norge ble bygget opp av Wilhelm Evang og Jens Henrik Nordlie. De fant hverandre. Det er dype tentakler bak dagens Norge som nå blir stadig mer synlig.
Dette har ført til;
* Tvangstereliseringer
* Krigen mot narkotika
* Sem Jacobsen og eksperimenter på folk
* Psykiatrien som statens våpen
* convid operasjonen og medisinsk eksperiment. Depopulasjon.
1934 skrev han i sin bok Rasepolitikk og reaksjon: «Den tanke for eksempel å begrense antall dårlige arvebærere, er en helt rasjonell tanke, som sosialismen alltid har gått inn for. I det sosialistiske plansamfunn vil dette naturlig inngå som ledd i det forebyggende sunnhetsarbeid.» I
De har dekket over eugenitikken. Og statsbrutaliteten. Se på ledelsen i antirasistisk senter så ser man den generasjonelle tildekkingen i Norge.
Leste faktisk om dette nettopp. Karl Evang kom opp. Har jo nevnt Mjøen og eugenikk, men jeg tenkte på overgangen til Barnevernet. Fordi jeg så nettopp en video med Tonje Omdahl på Rettsikkerhet For Alle. En jente som selv ble tatt av myndighetene og som mistet muligheten til å se familien. Hun ble til aktivist. Blir dratt med inn, lagt i håndjern og tappet for blod i det som var DNA-registrering. Helt koko. Hun hadde nevnt et navn i sosiale medier og blir dermed fengslet. Det hele fikk meg til å tenke på overgrepene i “trollskoler” og slikt. Ikke bare samer og tatere, men de som får diagnoser av forskjellige bokstav-varianter i dag. Alle skal være helt like og gå i samme skole. Bortsett fra eliten selv da. Iallfall så så jeg litt lengre tilbake og selvfølgelig Arbeiderpartiet, Høyre og KRF har vært sentrale. Tidligere var det prester som va “psykologer”. Vi kjenner de prestene fra behandlingen av samer og tater, romfolk. Bernhard Getz som var Riksadvokaten la grunnlaget for Vergerådsloven. Det ble senere til Barnevernsloven. Andre navn som kom opp var Scweigaar, Bonnevie og Castberg. Samme krets som rasehygienen og Mjøen. Det kan jo virke som om det er hat mot barn som Tonje og at det blir enda sterkere når hun klarte seg og ble voksen. Arbeiderpartiet bygde masse slike “spesialskoler” som de sendte bort barn til. Men alle partier var med på det. Men husk at borgerskapet og frimureriet sto sterkt i Norge. Grunnloven var ikke for alle. Noen tror de eier både land og folk. Hitler var bare en valp i forhold. Grusomt stygge djevler har styrt landet.
Så de samme kreftene står bak i dag. De pakker det inn i finere ord. Det er internasjonal agenda der faktisk FN, som skal hjelpe disse barna, faktisk åpner for at myndighetene kan omgå norsk lov. Og det er jo familier med individer som tror de er bedre enn oss andre. Bedre gener og skikkelige genier. Og jeg tror vi må røske opp litt i roten ved Oslo Vest og UIO. Og se på slektslinjer tilbake til dansk adel og se hvem som går igjen. Det er samme dystopiske ideologi i ny innpakning. De ønsker å ødelegge familien og la staten ta omsorgen. Eller nå leier staten av Stendi og slike som går tilbake til Blackrock og slike som igjen går til teknokrater og staten.
Støtt Tonje Omdahl og Rettsikkerhet For Alle. Spre info og videoer. La oss rive systemet opp med roten og mer til.
I forrige intervju fortalte Tonje Omdahl om sin egen oppvekst og om barnevernssaken som preget livet hennes i så stor grad at hun senere ble aktivist.
I dette intervjuet forteller Tonje selv om forholdene som førte til at hun ble fengslet og måtte sone i Sarpsborg fengsel.
Det ene forholdet handlet om omtale av en barnevernsansatt i kommunen der hun bodde som ung tenåring – en person Tonje forteller hadde en sentral rolle i belastningene og traumene hun og familien opplevde.
Den andre saken handler om at hun hjalp en venn med å flykte – i et døgn – fra en barnevernsinstitusjon i Stavanger, hvor vennen ble utsatt for vedvarende vold. Tonje ble dømt og fengslet for omsorgsunndragelse.
Det tredje forholdet ønsker Tonje ikke å omtale fordi hun har inngått en avtale som begrenser hva hun kan si offentlig om saken. Det vi kan si, er at det handlet om konkrete, faktiske og sanne ytringer i sosiale medier. Hør intervjuet med Tonje og hennes egen fortelling om veien fra barnevernsbarn til aktivist.
Tonje forteller at hun ville gjort det samme igjen – selv om det kunne ført til ny fengselsstraff. For henne handler dette om å stå opp mot grov urett og å bære kostnaden ved å varsle. Det interessante er at Tonjes handlinger begynner å likne på dem som Norge utdeler Nobels fredspris for – når mennesker kjemper mot tilsvarende overgrep fra myndighetene i eget land.
Oi fælt dette som skjedde med Tonje. Viktig at dette kommer fram. Ja enig, det virker som det er det gamle føydal systemet man bevitner. Jeg også ser samme navn når jeg gransker bakover. De forsøker å gjenskape føydalsystemet. De som er SATT på tronen i Norge for å styre på vegne av ;
* Sverige Norge
* Danmark Norge
Huitfeldt klanen har vært stattholdere siden 1500-tallet. Det er generasjonelt tyranni. Anniken Huitfeldt er nå ambassadør i Washington.
* Tyskland Norge
* England/USA/Israel/Romerriket Norge
Ja viktig å granske UiO som er en sentral aktør i Norge også hva gjelder NWO;
Rollen under Convid
Tildekkingen av Norges Roma fortid.
osv….
Det sier også ganske mye om media i Norge at disse sakene som med Tonje ikke nevnes.
Tonje saken er som rett utifra hvordan Sovjetunionen opererte. Ganske sprøtt. Det begynner å bli en lang liste med saker nå. Det er åpenbart at barnevernets makt må rulles tilbake kraftig i Norge. Det må skje omgående.
* Frydenberg barnehjem skandalen
* Schada saken
* Tonje saken
Andre Saker som viser maktovergrep i Norge;
* Haaland saken
* Gjermund saken
At ikke flere snubler borti disse sakene er fortsatt en liten gåte for meg. Det er så mange nå. Det er jo nødt for å lekke ut til den jevne befolkning snart.
Det er nå to ting å ganske ;
* Selve overgrepene
* Tildekkingen
Det må være en omfattende stygg tildekking også av sakene.
Man venter fortsatt på uavhengigheten i Norge. Det historiske føydalsystemet.
I 1945 så overga nazi Tyskland makten over til Storbritannia. Lord Thorne ble beskyttet av tyske soldater på Bristol.
London avtalene fra 1945 må oppheves.
*NATO okkupasjonen må avsluttes
* Samme med USA/Storbritania okkupasjonen
Er det ikke på tide å balansere USA og Russland mot hverandre ? Ingen av dem vil ha den andre i Norge. Dermed kunne Norges uavhengighet bli sikret gjennom den balansen. La gribbene kappes selv om Arktis.
* Totalforsvaret må oppheves
* Rekvisisjonslovene må oppheves
Ja, vaksine-program og Barnevern er en forlenger av eugenikken og isoleringen av de begavede som ikke systemet har plass til. En gradvis ødeleggelse av familien og overgang til staten som foreldre. Og over der sitter noen tryner som tror at de er guder og skal bestemme hvem som lever og dør. De har ødelagt barndommen til Tonje og nå vil de ta henne for å forsøke å hindre dem i å ødelegge flere. Viktig at vi slår ring om slike så ikke psykopatene får overtaket. Og de der som står bak den forferdelige agendaen bryr seg ikke om landegrenser. Det er familier, som du sier. Skjult adel som opererer i forskjellige nettverk og viser oss en agenda som tar veldig mange år å planlegge. Langt, langt tilbake i tid.
Ja helt enig.
https://www.c40.org/funders-partners/#meet-our-funders-and-partners
I transformeringen av Oslo ser man det historiske føydalsystemet i aksjon.
N det gjelder Bill Gates så ser det ut til at hans viktigste støttespiller Warren Buffet er i ferd med å skygge banen hva angår pengeoverføringer.Shaun Taylor bekrefter dette under et intervju utført av David Nino Rodriques påden sist nevntes nettsted.Det vises også til en tekst der det står “As of March31,Warren Buffet confirmed he had not spoken to Bill Gates since the Jeffrey Epstein files were released,seeking to avoid involvment as a potential witness.”Se gjerne filmen på nettstedet til Rodriques som begynner med Trumps Apocalyptic Posting Spree Reveals Hidden Messages of…………..?
Takk for tidlig avsløring av hantavirus bullshittet. Bra også med dekning av hva som foregikk fra convid operasjonen. De har mistet overraskelsesmomentet sitt.
* Virologi er avslørt som scam
* Smitteteori er avslørt som scam
De trodde nok ikke at ikke bare skulle man motvirke PSYopen fra mars 2020, men man skulle også AVSLØRE HELE fundamentet for kigen mot virus.
De står igjen med kun;
* Fryktkampanjene og gruppedynamikken.
Derfor er motstemmer viktig. Det er helt sentralt for å motvirke dette tyranniet. Takk igjen. Stå på!!’
Har merket meg at i samtale med folk så er flere åpne for SVINDELEN og BLØFFEN fra 2020. Dette er viktig å gjenta og repetere så mye som mulig.
Regjeringer elsker plandemier på samme måte som de elsker kriger fordi det gir dem makt og kontroll og det gir dem kapasitet til å påtvinge mennesker lydighet.
Og de lydige i folket blir belønnet med dødelig sykdom, påført dem gjennom såkalte vaksiner.
Det fins ingen pandemier, ordet “pandemi”er oppfunnet kun i politikernes forsøk på å kontrollere folket ved å skape frykt, slik at folket frivillig lar seg “vaksinere” med dødelig gift.
Det fins ingen pandemier og det fins ingen smitsomme virus,utenom de som sitter på det tidligere stortinget, som jeg har omdøpt til ormebolet, som er et navn som passer mye bedre og beskriver mye bedre dem som holder til der.
For de er ormer som ikke ønsker noe godt for folket, tvert imot så ønsker de død og fordervelse for alle i folket.
Jeg håper nå at alle som leser dette vil forstå at det fins ingen smittsomme virus, Gud skapte ingen usynlige virus som bare venter på en sjanse til å infisere og drepe oss.
De eneste som som bare venter på en sjanse til å infisere og drepe oss er politikerne og de såkalte helsemyndighetene i Norge, dvs i første rekke FHI.
Gud skapte et trygt miljø for oss på jorden. Det er politikere og myndigheter som er årsak til all ondskap. Og alle disse såkalte virusene som de selv finner opp i håp om å kunne drepe oss med dødelige “vaksiner”
A farewell to virologi
https://rumble.com/v74gi5u-a-farewell-to-virology-13-2023.html?e9s=src_v1_s%2Csrc_v1_s_o&sci=cde45758-4af0-4a36-91ed-85a628065481
Sett fra en sykepleiers synspunkt så er det media som kokte suppe av spiker som vanlig. Denne nyheten om musepest er nå to uker gammelt. Folket har glemt det for lengst.
Men jeg kan godt skrive noe om mitt ståsted om tema i denne artikkelen av Per.
Det nederlandske forskningsskip hadde vært på tokt på Antarktisk for å undersøke spredning av sykdomsfremkallende partikler til denne avsidesliggende kontinent. Spredning foregår i naturen via naturens egne måter å spre, også, mikroorganismer på store avstander. Via havstrømmer på element hvor potensielle bærere av organismer lever. Eller via vinder og nedbør.
Vi er ikke lenge beskyttet på noen sted på Jorda. Naturen jobber via alle livsformer på planeten vår. Livsformene på alle riker kjemper for sitt liv som de forvarer med egnede midler for akkurat denne livsformen, som er mus i dette tilfellet. Vi kan si at mus søker hjelp hos oppover i livsformer for sykdommen sin. Denne spiral i naturens kretsløp tilhører i elementær kunnskap som norske barn burde lære fra barnehage av.
Som dyr oppover i livsformer undersøker vi mennesker mulige tiltak for å beskytte oss fra steinalder av hvor vi lærte på den harde måten å unngå å spise giftige planter og spise fordervet kjøtt litt senere i historien.
Men takk til Per for hans innsats og mening.
Ja, det viktigste for dem nå er å skape frykt. I kollektivt minne ligger pest fra Svartedauen og rotter. De har foret befolkningen med propaganda. De setter ikke bare ut mygg og flått, de setter også ut rotter og mus. Problemet som eksisterer blir bare verre. Etter mygg blir satt ut så dukker det opp tilfeller av Malaria på steder som ikke har hatt bakterien på lenge. Tyfus under krigen skjedde samtidig med at de slapp ut lus som de hadde latt spise på syke mennesker. Slik spres disse parasittene. Vi må ikke glemme at de setter ut genmanipulerte dyr og insekter. Jeg plukket flått i dag. Her har vi det sjeldent. Jeg har bare funnet de siste 3 årene og bare 3 tilfeller. Ingen i fjor.
De bruker CRISPR-teknologi og skal gjøre individene sterile. Så går det alltid galt og de lager et problem. Artikkelen er fra 2017, men folk får det på hjernen. Så neste gang man hører om pest så skaper det frykt, angst og panikk. Og de vil jo ha mer genteknologi også – Problem Realt ion Solution.
https://www.thesun.co.uk/news/5077524/genetically-mutated-rats-london-solve-pest-epidemic/
New Zealand har satt seg mål og vil bruke genteknologi for å utradere alle skadedyr før 2050. Og vi har hørt om sted etter sted hvor de har gjort eksperiment med mygg at problemet har blitt mye verre. Det viste seg at myggen ikke var sterilisert og at trivdes veldig godt.
https://www.theatlantic.com/science/archive/2017/11/new-zealand-predator-free-2050-rats-gene-drive-ruh-roh/546011/
Svartedauen kom fra rottene, sa de i skolen. Så spørs det om det fantes rotter i Norge i det hele tatt? Rottene hadde lopper. Lopper spiser på syke dyr og mennesker og overfører bakterier. De sier også at mongoler brukte infiserte lik og skjøt dem med katapult inn bak fiendens forsvarslinjer. Dette var i området ikke langt fra dagens Ukraina. Polen var nesten ikke berør av pest. Så sies det at italienere var inne i bildet her, de så forskrekket på det mongolerne gjorde og reiste i panikk tilbake, og de tok med seg sykdommen. Men den mongolske hæren som var veldig mektig på den tiden forsvant nesten. I Italia sies det at familier som Orsini og Colonna overlevde fordi de hadde slott eller forsvarsborger der de hadde mat og alt de trengte uten å være i kontakt med omverdenen. De var i krig med hverandre da, men det var vel på innsiden det da? Norge var også veldig sterk, men pesten tok over halvparten, og spesielt de som ikke var av den nye eliten. Folk dro til kirken for å drikke hellig vann. Alle døde, de ga bort gård og grunn til kirken fordi de trodde at det var pga synd. Kirken i Roma og støttespilleren, Orsini-familien, ble søkkrike. De overtok alt land, selv om også prester gikk bort og land ble lagt øde. Så det ryktes at disse har eierett til mye av landet i Europa og at kontrakter og bevis finnes i arkivet hos Vatikanet. På den tiden var det også frykt. Men, på den tiden hadde de også kunnskap om hvordan spre sykdom. De hadde forgiftet brønner i lang tid. Frykten alene var nok til å få hele hærer og byer til å legge ned våpnene og overgi seg. Dette har fortsatt og til og med religionen og straff fra Gud brukes fortsatt i dag, og folk går med munnbind og oppfører seg som om de har mistet all fornuft. Det er samme metoder. Kopper ble brukt i Amerika for å ta indianere. De smurte på ullpledd. Misjonærene hadde fått “vaksine”, altså de hadde smurt på bakterier i sår for å få en mildere variant og bli immune. Indianerne trodde dermed at europeernes guder var de som stod bak og tok imot den “kristendommen”. Hvordan kunne misjonæren gå rundt og ikke bli syke? De ga bort sitt land og hjalp europeerne med å kapre mer land og bygge kirkebygg. Samfunn ble med pest, gift og sult radert bort og den kollektive bevisstheten ble skrudd tilbake til “Steinalderen”. Og også senere og da hører vi at mennesker i norske byer spredde kloakken sin i gatene og ikke hadde hygiene i det hele tatt. Flere hundre år og tusen år tidligere var hygiene og renhet superviktig. De mest avanserte drikkeanlegg og badeanlegg ble bygget. Så blir menneskeheten satt tilbake med tiden. Men noen ser ut til å slippe unna hver gang og har en avansert agenda med teknologi og utvikling klar mens van lite folk løper etter og kan knapt knyte skolisser og bruke en klokke.
The Globalist War on the Elements of Life
I Norge har vi et veldig sunt og bærekraftig jordbruk. Da jeg var ute i verden og fortalte om norsk landbruk så lo de. Fordi vi har mange små gårder og liten produksjon per snute. Globalistene vil ha bort kua og dyrke kunstig kjøtt og bytte ut maten vår med søppel, insekter og veganske alternativer. Kunstgjødsel blir også blokkert der nede i Hormuz. Kua fiser sa Bill Gates. Kua letter på trykket gjennom munnen. Men tenk at kua en gang var bare en bitteliten celle. En gnist som har tatt til seg fra miljøet rundt og har blitt til et digert dyr. Det kua består av finnes allerede der, men endrer form og blir til en ku. Kua spiser gress og gir dyrebar melk og kjøtt. Metangass forsvinner fort og blir igjen til CO2 og vann som gir mat til planter og gress som kua spiser. Kua bruker det den trenger i sin “produksjon” og kvitter seg med avfallet, uten en fis, og dette blir til gjødsel og nitrogenet gjør at planter skyter opp i høyt tempo. Krigen er mot kua selv, CO2 som er helt elementært for liv og med andre livsviktige går de til angrep mot vår eksistens. De vil stoppe fotosyntesen. Blokkere sola, de vil ta vannet, de vil ta energien, de vil fjerne CO2 og nitrogen. Og de har klart å dumme ned de yngste generasjonene såpass at de tror dypt på denne religionen. De har syndet og nå kommer snart katastrofen, og alt fordi du drakk melk og spiste kjøtt. Så denne kretsen, omløpet og det perfekte økologiske systemet som er 100% bærekraftig for miljøet blir zombienes største fiende. Det er helt bakvendt. Man sprøyter altså CO2 i drivhus og øker produksjonen enormt. Det er livets gass. Jeg får ikke avling av det jeg har plantet uten kumøkk. Ikke alle vet hva gullvann er, og disse vil fjerne kua fordi den urinerer og bæsjer. I løpet av 10 år har kua gitt den beste melk og beste kjøtt uten å ha gjort annet enn å ha skapt et bærekraftig kretsløp ved å ta det som allerede er der og sende det opp i atmosfæren før det går tilbake i jorden igjen og skaper nytt liv. Når livet dør, går alt tilbake til naturen run dt igjen. Hvordan skal Kill Gates og politikere konkurrere mot naturen? De har absolutt ingen mulighet. De kan bare ødelegge og skaffe seg makt og kontroll. Alt rundt det grønne skifte og klimapolitikk er svindel.
Det som ikke er Bærekraftig
Det bli selvfølgelig ubalanse når dette blir industri. Når Kill Gates og andre retards kjøper opp land og fjerner denne perfekte balansen i økosystemet og pakker folk sammen i storbyer. Millioner av liter av vann til datasentre. Kunstgjødsel som ikke er en del av kretsløpet. Jord som ikke er kultivert. Dyrebestand som ikke er holdt nede. Kunstig for og mat som ikke har vært i kretsløpet. Det er ikke dyr der til å få CO2 inn i jorden. Det er ikke sol til fotosyntese. Det er ikke insekter til å gjøre pollinering. Alt kollapser. Enorme landområder med gmo-produksjon, sprøyting av gift, ufruktbar jord, ingen insekter, mark og mangfold. Skape energikrise, vannmangel og fullstendig ubalanse i økosystemet. Men dette kalles grønn politikk og naturvern!? Den nye religionen i bakvendtland, der alt går an. Der gift-vaksiner og selvmord er oppskrift på et langt liv. Krig mot det mest elementære for eksistensen.
I Sør-Amerika ødelegger de kretsløpet ved å bruke gmo og planter for å produsere biodrivstoff. De kan sprøyte avlingene med gift og spre gaten utenfor til nabogårdene. Jorda blir ufruktbar. Bayer/Monsanto eier dem. De har patent på såkornet. Folk blir syke. Økosystem kollapser. Og alt er bare tull. Kanskje har de spredd sykdom, pest og ødelagt for folk økonomisk for å tvinge dem over i biodrivstoff-produksjon? Jeg tviler ikke.
Datasentre krever millioner av liter med vann. Argument for å få vekk husdyr er at det er ineffektivt og bruker mye vann. Datasentre skaper støy, det får lokalmiljøet til å bli varmere, det stjeler energien billig og gir folket høye strømpriser. Dieselaggregat står klare med et forbruk større en byer. Glyfosat forpester miljøet og maten.
Takk for utfyllende svar.
I mitt svar til deg nå vil jeg forsvare litt mus og rotter fordi i mitt fag som er helse utgjør fremdeles disse små men intelligente dyr største part av ofre for utprøving av medisiner før de slippes ut på markedet blant menneskene blant pasienter. Disse dyr infiseres først med sykdommer på så forsøkes med forskjellige medisiner og vaksiner.
Norge bruker ca. tredje mest rotter og mus og fisk som forsøksdyr i verden. Det skrives at ny teknologi kan erstatte dyreforsøk. Det vil si at forsøk hos mennesker tar mer og mer over på utprøving av medisiner og vaksiner. Det begynte i Amerika for 80 år siden når foreldreløse barn i alle aldre på barnehjemmene ble ofre for utprøvingene. Så også voksne afroamerikanerne som ble infisert med kjønnssykdommer blant annet.
Hva kommer an på svartedauen og andre dødelige epidemier så bruker legemiddelindustrien arkeologer og antropologer for å grave frem rester av mennesker som antas å ha død på disse sykdommer over hundre år siden som på Svalbard. Det leites etter sykdoms DNA som kultiveres i svære laboratorier verden over for å fremstille medisiner og vaksiner som “førvar” enda de blir spredd hos intetanende mennesker som forsøk for å skape nye dødelige epidemier, hvor som helst.
Bakom spøker det militærindustriellet.
Beklager at svaret mitt kom så sent men min måte å jobbe på “hjemmekontor” fremstår litt rotete noe jeg har begynt å gjøre noe med :-)
Jo, men jeg forsvarte dem egentlig jeg også. For det var vanlig å forgifte brønner. Dødt lik forgiftet borgen til Sverre. Poenget var at de skyldt på rotter og skapte frykt. Svartedauen, Kolera og Tyfus var fra bakterier. Så ble det plutselig fra 1930 virus fremover. De gir skylden til antibiotika. Men flaggermus og apekatter tar ikke antibiotika så hvorfor muterer det virus fra dem som blir til Ebola og vet ikke hva? Burde vært omvendt da? Litt spøkefullt ment. De gikk alle til samme brønn. De trodde det var straff fra Gud. De ga gård og grunn til kirken. Det sies at katolikkene, Orsini og Colonna fortsatt mener å eie disse eiendommene. Det gikk forresten rykter om at Columbus var av Colonna-slekt. Colon sa de vel? Så får de en rar ære for det landet også, og eier det sikkert. Men nå sporer jeg av her. Gates genmanipulerer rotter og setter dem ut. Problemet blir verre. Han setter ut GMO-mygg og malariaen blir verre. Mygg, lopper og lus som spiser på en infisert og syk person bærer bakteriene, men den syke sprer sykdommen også i dråpesmitte. Så steamet alle til “hellige” brønner også da. De fanget altså lus og lot dem spise på personer med “tyfus” og lusa tok bakterien videre og gjorde spesielt fattige syke.
Kongo har fortsatt bakterier og urent vann som folk dør av. Kongolesere jobber i giftige gruver for frimerker og glansbilder. Folk blir forgiftet på samme måte som nordmenn ble, hvis vi går tilbake i tid. Gjennomsnittsalder på 30 år mens arbeidsgiverne nøt luksusliv i utlandet.
Man vet altså ikke om virus er cellerester etter immunforsvaret eller om det er slik som skolemedisinen sier. Jeg har iallfall ikke sett det. Hva tenker du om det? Holder du på det du har lært eller ser du hull i metodene? Man får samme symptomer fra Ebola som forgiftning.
Er virus resultat av at naturen slår tilbake mot antibiotika? Finnes virus eller er det cellerester som er symtom på at immunforsvaret er angrepet? Man kan diskutere om CO2 er symptom eller årsak også, ikke sant? Altså kan celleforandringer som vises som virus egentlig være et symptom på en forgiftning? Passende nok betyr virus gift og kom fra en tobakksplante. Tobakksmosaikkvirus. Og hvis gruvearbeidere dør av kjemikalier, gift og forurenset drikkevann så er det enten straff fra Gud eller en ny variant av flaggermusvirus som kongolesere har spist rå, eller noe sånt. Samtidig har Gates og amerikanske myndigheter investert i genforskning i samme område og sender ut digitale versjoner til vaksiner over hele verden på et blunk. Og de er synske og vet at bakteriene slår tilbake mot menneskenes antibiotika i Kongos jungel:
https://willowhealthmedia.org/ebola-outbreak-gates-foundation-commits-ksh1-9-billion-for-emergency-response/
https://www.fondation-merieux.org/en/latest/our-news/inrb-inaugurates-the-rodolphe-merieux-inrb-goma-laboratory-in-the-democratic-republic-of-congo/
De har satset tungt i Kongo i alle år, men situasjonen blir verre og verre:
https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC9796222/
https://www.afro.who.int/news/new-technology-allows-rapid-diagnosis-ebola-democratic-republic-congo