Du leser nå
Den pharmakratiske inkvisisjonen lever enda

20 minutter lesetid



Den pharmakratiske inkvisisjonen lever enda

Hvorfor er den eldste og mest kjente kultiverte planten Cannabis ulovlig? Staten vet best, for staten.

Under middelalderens mørkeperiode, beordret den romersk katolske statskirke millioner av menn og kvinner heksejaget og brent på bålet foran store folkemasser. Det ingen vet, er hvorfor? Var de i allianse med djevelen? Eller naturen?

Heksene og trollmennene var etterfølgere av gnostisk lære, de dyrket de fire elementene og alt mellom himmel og jord. De var ansett som «annerledes tenkende» og «konspirasjonsteoretikere» for å streve etter å leve i harmoni med sine sjamanistiske røtter og hedre de gamle veier, der urter og planter kurerte alle kjente sykdommer i en tid der kirken mente å eie fornuften.

Alkymi er kjemiens forfedre, vitenskapens hjerne-tvangsinseminasjon, fattige mennesker kidnappet i mental-sykehus som forsøksdyr, begynnelsen på den pharmasøytiske statsregulerte sinnstilstand tidsalderen som har opptil idag mestret kunsten å drepe.

Allopatisk medisin er basert på gifter som blir inntatt i kroppen i håp om at det vil drepe sykdommen før den dreper verten. Den allopatiske agendaen er ikke å kurere, men å besørge «sykdomsvedlikehold». På den måten vil «mesteren» alltid beholde sin makt over offeret og sin velbetalte arbeidsplass vil ikke gå tapt.

Allopatetisk medisin er basert på bruken av dop. Uheldigvis er farmasøytisk medisin unaturlig. Et farmasøytisk firma kan ikke ta patent på en naturlig forekommende substans, dette betyr at de har ingen finansiell interesse av å verdsette eller promotere medisiner som er naturlige, uansett hvor godt de fungerer. I motsetning til å bruke den gamle østlige metoden, finner vestlig medisin veier til å forandre natur-planter i laboratorier og patentere alterasjoner for så å markedsføre en ny medisin, hvor den naturlige formelen fra planten kan ha vist seg å kurere sykdommen, er den modifiserte utgaven obskur nok til å opprettholde sykdommen.

Praktikanter av allopatetiske har lenge benektet naturen mens de glorifiserer industrien og «vitenskapen» til sine utvalgte mennesker. Nobelpriser går til forskere og vitenskapsmenn som opprettholder mørkealderens paradigme, de dikterer til våre politikere som velvillig i beste tro pådytter samfunnet dødens sykdomsindustri og lager lover som fengsler enkelt-individer som rømmer fra deres påståtte godkjente «behandlingsmetoder» eller statlige godkjente rusmidler.

I gamle dager brant de deg på bålet om du røyket cannabis og hevet dine frekvenser, utvidet din bevissthet og levde et lykkelig og lattermildt liv i fredens tilstand.

I dag er dommere og politi-aktorer noe mer humane (bortsett fra California – 3 cannabislovbrudd = livstid), du får sitte i fengsel og tenke over hvor gøy du hadde det, eller sørge og deppe for din kjære mor som ligger for døden med kreft, etter at politiet tok razzia i leiligheten din og stjal kuren til hennes gjenkomst til det fullkomne livet som alle oss andre, etter at allopatiske tilhengerne på sykehuset sendte henne hjem for å dø.

Ta livet ditt i egne hender for myndighetenes helse-agenda er å redusere liv.

Helsefrihet betyr økt livsglede, individuell frihet og retten til å velge å beskytte seg selv. Ofte fra formyndermennesker som later som de vet og vil vårt beste. Statistikkene viser at etter at moderne medisin og helsetyrraniet voktet våre liv har aldri så mange mennesker vært syke før, aldri så mange har mistet livet under «legenes» behandling som nå. Hvis verden ikke var snudd opp ned, ville mange av disse sittet i fengsel, eller blitt brent på bålet.

Drapet på Norge

Det er en del av hva som skjer farmasøytisk rundt om i verden. Fienden i dette er multi-facilitetisk. Som vanlig er den del av fienden totalt ubevisst. Den forstår ikke. Situasjonen opererer totalt utifra indoktrinering og programmering. Det er andre nivåer som opererer utifra ambisjoner og lidenskapen for penger, andre nivåer utifra arroganthet, selvsikkerhet og rett, andre nivåer opererer utifra multimilliard profitter, andre nivåer operer utifra ondsinnede ønsker om å kontrollere mennesker, ødelegge dem og holde dem i halv-lys lignende eksistens av ikke-energetisk kapasitet til å fungere, mens andre nivåer opererer med basisønske om å depopulere store deler av planeten. Mye av dette er mulig gjennom den farmasøytiske industrien.

750.000 dør av reseptbelagte medisiner hvert år, i USA alene.

Tobakk-industrien var i sin opprinnelige form en renere og tryggere virksomhet. Vanlig tobakk ble røkt av indianere i tusenvis av år uten komplikasjoner. Det var først da diverse pengesterke makthavere samlet seg på 40-50 tallet for å inngå bilaterale avtaler om å redusere jordens befolkning at tobakken ble påsprøytet farlige kjemikalier som blåsyre og radioaktive elementer.

I 2000 døde 435.000 amerikanere av røyking.

Hver dag dør 20 personer i Norge pga tobakk-skader.

Passiv røyking dreper 600.000 i året.

Alkohol er en samfunnsplage. Mennesker forandrer holdningene sine, blir voldelige og begår kriminalitet, utroskap, utuktige omganger, voldtekt, slår ned forbigående uten grunn, spyr og forsøpler gatene, konemishandling, og de fleste drap i eget hus skjer under innflytelse av det ego-fremmende stoffet i alkohol.

115 millioner dør i EU fra alkoholskader.

Det koster skattebetalerne enormt, iform av flere tusen innleggelser årlig for leverskader.

Ungdommer vokser opp uten moral og etikk i knull og fyll, har vanskeligheter å forholde seg til en livspartner, familiesamholdet forsvinner, flere skillsmisser, og en hel generasjon barn vokser opp som et produkt av et brukket hjem. Dette skaper et stort behov for et barnevern, som kan misbrukes i mange tilfeller.

Hvis staten og deres tillitsfulle mat-tilsyn, legemiddeltilsyn, og folkehelseinstitutter virkelig var bekymret og oppriktig opptatt av å bevare din helse, hvorfor er ikke tobakk, allopatisk medisin og alkohol straffbart og bannlyst?

I 2005 tok en klasse på Palmers Island Primary School i NSW, Australia, del i et to ukers eksperiment.

120 elever ble opplært til å lese varedeklarasjoner og bedt om å unngå 50 tilsetningsstoffer. På skolen fikk de frokost uten tilsetningsstoffer.

Under forsøket merket både lærere, foreldre og elevene forandringene. Elevene ble rolige, konsentrerte seg bedre, hadde bedre selvkontroll, viste mer respekt og var mer harmoniske enn de vanligvis pleide å være.

Hvis staten vil ditt barns tankekraft det beste, hvorfor er barnehager «sukkerfrie» forpestet med rottegiften aspartam og ungdomsskole/videregåendekantiner fylt med posemat med det sansehemmende stoffet MSG/smaksforsterkere?

«Noen tror det ikke nytter, noen kaster tiden bort med prat. Noen tror visst vi kan leve av, plast og syntetisk mat.» Barn av regnbuen – Lillebjørn Nilsen.

De kan lure mange men ikke alle. Opp gjennom historien har revolusjoner blitt dyttet frem av 10-15% av befolkningen. Bare en åndsfattig og forskremt ungdom vil akseptere å leve som tomme containere og feste lit til denne makten, bare en modig og hensynsløs løsdrivelse kan omforvandle dette globale galehuset til det paradiset det engang var.

Vi ledes av ekstremt psykopatiske kriminelle formyndermennesker som helst ikke skulle fått lov til å mate sin egen hund engang.

then God said; «Behold, I have given you every plant yielding seed that is on the surface of all the earth, and every tree which has fruit yielding seed; it shall be food for you. Genesis 1:29

Cannabis som medisin

Cannabis er en medisinsk plante som kurerer en rekke folkesykdommer.

La oss si du og jeg skriver en avtale oss i mellom. Du undertegner på et dokument som tilsier det at du gir meg din fulle rett til å behandle deg uten at staten skal innblande seg i vår affære. Vi trenger ikke deres beskyttelse. Takk skal du ha.

Helsefrihet forståes som at enhver person i verden har en infødt rett til å søke og behandle sin helse på hvilken som helst måte en ønsker. Din kropp er ditt tempel, uten denne retten hadde du ikke eksistert engang.

Nylig var jeg i en rettsak og straffedømt for å tilegne meg Cannabis på en naturlig måte ved å gro den i et telt i mitt eget hjem som fikk et innbrudd av noen svartkledde betjenter av legemiddelindustrien. (arrestasjonen og logoen på armen beviser at en av kvistene som utgjør øksen er en korporasjon)

Som et ledd i et prosjekt, var en del av produksjonen tilegnet kreftpasienter. Mennesker som jeg personlig hadde inngått kontrakt med, mennesker som trenger hjelp og ville bli kurert og rehabilitert tilbake til arbeidslivet.

Cannabis-olje er kuren til kreft. Jeg er standhaftig i min utalelse, for tiden for usikkerhet er forbi. Forskningen er på plass, eneste som står i veien for at jeg og du kan helberede hverandre er statens monopol på vår helse.

Å gro din egen medisin er farlig, jeg vil si det er et av de farligste yrkene i verden, for du risikerer å bli fri fra;

stress, astma, ADHD, MS, alkoholisme, selvløshet, depresjoner, angst, artrithis, alzheimer, spiseforstyrrelser, bipolare lidelser, autisme, kjemoterapi, hjernesvulst, hoste, diabetes, kronisk smerte, epilepsi, glukoma, hjertekar, hepatitt C, herpes, AIDS/HIV, og tilogmed svineinfluensa.

Se komplett liste her.

Medisinsk canabis butikk

Ingen link mellom lungekreft og marihuana-røyking!
Ren marihuana uten gift-tobakk er faktisk bra for lungene sier legen! Etter å ha forsket på cannabisrøykere  i over 30 år, snur han og innømmer sin feil. Hadde bare flere vært som han, ikke-egoistiske og arrogante, ville samfunnet fått lov til å utvikle seg i en bedre rettning.

I 2004, Cannabis Therapeutics Conference, beskriver Dr. Mechoulam, professor ved Hebrew University i Jerusalem, rollen av cannabinoider som anti-inflammatorisk for leddgikt, som neurobeskyttende for hjerneskade, og som en mulig behandling for PTSD.

Cannabis som rekreasjon

Hadde cannabis vært like utbredt og tilgjengelig som alkohol ville vi sett et oversvømt samfunn med artister, kunstnere, fredsaktivister, samtidig som flere ville fått «høyere» stillinger da cannabis gjør deg faktisk smartere ved at konsentrasjonsevnen øker og du fokuserer mer på det du driver med og skrur av all hjernebakgrunnstøy.

Cannabis er glimrende for de som søker å skru av venstre hjernehalvdel. Den delen av hjernen som tilhører staten gjennom oppvekst i systemet, den delen som tenker for deg. Vil du tenke for hjernen må du tenke med høyre hjernehalvdel og reprogrammere deg for å se det store bildet. Les mer om høyre vs. venstre.

«Release your self from mental slavery» Bob Marley

Hvis du fjerner fordommene dine og aksepterer dette som en positiv opplevelse og spirituell oppfløftning samtidig som det er stressreduserende og en katalysator til årvåkenhet, så vil du også bytte ut frokostkaffekoppen din med en mornings :)

Skoleundersøkelser har vist at studenter som bruker alkohol har mye lavere konsentrasjonsevne, og de som scorte best, var studenter som røyket cannabis før prøver og under hele studieperioder. Ifølge undersøkelser blir du faktisk smartere av å røyke cannabis, ettersom konsentrasjonevnen styrkes, tiden går saktere og du lever i nuet.

Det er faktisk så sansefremhevende at Opera hus anbefaler sitt publikum å røyke cannabis før de kommer på forestillinger. Her har du en studie som viser at du får bedre nattsyn av cannabis. Noe for langdistanse-lastebilsjåfører?

Hvordan rulle canabis sigarett

Cannabis gjør deg glad, om du blir paranoid så er det fordi samfunnets regler og normer får deg til å føle deg uvell. Du føler deg ikke akseptert i samfunnet, og det er her de fleste ungdommer utspringer til et kriminelt liv.

Vi må avkriminalisere for idag er 40% av kriminalsakene til oslo politiet marihuana/hasj+tyngrestoffer relatert. Idag vil de ha enda flere politiressurser og FRP-Sandberg foreslo å senke utdanningensperioden til politiet så du kan bli ferdigutdanna patruljemann innen et år.

Ønsker de en politistat gjennom økte beredskapstropper som kan misbrukes til å slå ned på den store politiske oppvåkningen vi ser ellers i verden/kampen mot den nye verdensorden?

Avkriminalisering vil føre til mindre lovbrudd, mindre straffeforfølgelser, mindre behov for justis, dommere, og advokater, og fengselsplassene blir avbelastet ettersom mange må sone for høye bøter for at de valgte sunn fornuft og forbrukerbevissthet når de rullet seg en uskyldig liten rev.

Individuell-frihet er kanskje det viktigste prinsippet for avkriminalisering, nei til statlig innblandelse i våre privat-liv!

Cannabis som nytteplante vil kurere så mange i de lange helsekøene Norge sliter med og skattbetalerne må svi for. En rekke folkesykdommer vil kureres med ekte medisin og ikke lindres midlertidlig for legemiddelindustriens gjennsalg av resepter.

Avkriminalisering vil føre til lavere helseutgifter, og på den måten føre til lavere behov for inntektsskatt i Norge, kansje vi havner på 10-15% ? Avkriminaliser, ikke legaliser, å skattelegge cannabis er urettferdig røveri av den norske befolkning da nytteverdien er stor og avbelaster store utgifter i statsbudsjette.

Hvis Cannabis cafeteriaer blomstrer opp rundt omrking i nabolagene, er momsavgiften nok i seg selv. Staten må ikke få monopol på en plante, det blir feil. Dette vil føre til at staten oppretter store industrier og masseproduserer og utkonkurerer lokale virksomheter som igjen gir økonomisk vekst og arbeidsplasser i lokalsamfunnet. Tilsettningsstoffer er også noe å bekymre seg for, hvordan vil de gjødsle? Overgjødsle med kjemikalier for overproduksjon? De har en vane for å tukle med naturen, det tryggeste er at du høster det du sår, så er du klar over hva du får.

Alle må få lov til å dyrke sin egen pot hjemme, det koster ikke mer enn noen hundre lapper å fikse seg et telt, et kullfilter for å ikke plage naboene med sterk lukt, litt næring, en 600watt pære og litt jord. Det er nettop dette staten og legemiddelindustrien frykter, at vi blir selvforsynte og de arbeidsløse.  Bedre å være arbeidsløs enn å sitte i fengsel?

Selvforsynthet

De fleste som røyker hasj må blande med tobakk, men når du røyker cannabis og er velsignet med kvantum og tilgjengelighet bruker du aldri mer enn en lillefingernegl-tupp av sigaretten for å blande inn. Mange røyker også rent for å unngå gifttobakk, men det avhenger av økonomien og kvaliteten på cannabisen.

De fleste daglige røykere idag får problemer med kostnadene, idag koster et gram cannabis 150kr, og den er fuktig. Mange som røyker får problemer med utgiftene for det er avhengighetsdannende og matregning eller andre utgiftposter kan bli nedprioritert. Selvforsynthet vil gjøre livet ditt lettere, istedet for å dra ut på byen og betale 1000kr for å bli «drita» hver helg, kan du med hjemmedyrket pot kun betale ingangsbilletten og nyte en ferskpresset juice i baren. Cannabis Sativa er anbefalt for uteliv.

Dere som er skeptisk til avhengighetsdannende stoffer, tenk litt på denne; Helt fra mennesket gikk fra huleboer til pyramidebyggere, har vi funnet mat, vaner, og stoffer som hever bevissthetsnivået til mennesker.

Canabis/marihuana er bra for lungene ifølge nyere forskning, det er bra for nervesystemet, det er bra for alt, mest av alt er det kunnskap for det får deg til å tenke.  Så hvis du sier «for mye av det gode er ikke bra for deg» så blir det akkurrat det samme som å si nei til EVOLUSJON?

Cannabis er religion fordi det er en livstil. En levemåte, et ritual, en seremoni og en høytid, og i Norge har vi religionsfrihet innlemmet i Grunnloven så hvorfor må flere tusen uskyldige sitte i fengsel uten å ha skadet flua på veggen? Du ser ikke politiet raide søndagsgudstjenesten for Jesus saft.

Avkriminalisering vil gi større offentlig kontroll i markedet. Det vil føre til åpning av Coffeshops slik i Amsterdam der de kun selger Cannabis og ikke det helse og samfunnsfarlige alkoholen. Det vil også redusere organisert kriminalitet, vold og ran, og ungdommer helt ned til 13års aldern må vise legitimasjon, noe de slipper hos den lokale gateapoteker.(Link: Pushern til Kronprins Haakon?)

Cannabis negative sider?

Mye av forskningen som tilser det at Marihuana gjør deg sløv, dreper hjerneceller, fører til schizofreni, asosialisering, galskap og dum, overvelmet samfunnet på 70tallet når Ronald Reagen startet»krigen mot narkotika». På samme tid stod CIA selv ansvarlig for import av flere millioner tonn Kokain, Opium og Heroin, og satt igang crack epedemien i ghettoene for å gjøre livet til et helvette og vente på at samfunnets svaksstilte kan feile sånn at de kan si: «dette er hva vi har fengsel for«.

Men at cannabis døver ned hjerneceller er fastsatt som en myte hos de fleste forskere der ute som ikke var ansatt av staten.

»This myth came from a handful of animal experiments in which structural changes (not actual cell death, as is often alleged) were observed in brain cells of animals exposed to high doses of pot. Many critics still cite the notorious monkey studies of Dr. Robert G. Heath, which purported to find brain damage in three monkeys that had been heavily dosed with cannabis.(9) This work was never replicated and has since been discredited by a pair of better controlled, much larger monkey studies, one by Dr. William Slikker of the National Center for Toxicological Research(10) and the other by Charles Rebert and Gordon Pryor of SRI International.(11) Neither found any evidence of physical alteration in the brains of monkeys exposed to daily doses of pot for up to a year. Human studies of heavy users in Jamaica and Costa Rica found no evidence of abnormalities in brain physiology»

De fleste pro-forbud og anti-marihuana folk snakker om forskning fra 70 tallet. I denne artikkelen du har lest så lang har vi presentert nyere og bedre forskning, også egen erfaring  og uredd forskning (Norsk sosiologi-proffessor) som har oppstått den senere tiden ettersom «hatet» mot Cannabis har mildnet og flere land har legalisert det som medisinsk behandling. Og når det er sagt, forskning trenger ikke bare å være teoretisk. De tester ting i prakis. Som denne, der bilkjørere utfører bedre resultater og ytelse, reaksjonsevner langt raskere og behersket under cannabisinflytelse. Cannabis mot uforsiktig bil-kjøring?

De fleste som er imot cannabis røyking, har som regel aldri prøvd det selv.

De følger den gamle patologiske heksebrenning prossessen og kjemper med nebb og klør for noe staten har fått dem til å tro og på den måten fortsetter uskyldige mennesker å dø for tilbakeholdelse av denne magiske helberedende planten.

Du blir ikke Schizofren!

Hvis kompisen din er skitzo så tror jeg nok vedkommende hadde annlegg for det før han røyket noe. Du påtar deg ikke shizofreni av å røyke cannabis. Shizofreni er et samlebegrep for flere forskjellige symptomer og psykiske lidelser. Alle med dårlig psykisk helse kan bli utsatt for dette. Av 100 000 mennesker vil 5-7 få shizofreni hvert år.

Faktisk sier det psykologiske fakultet (UiB) dette:

«– Vi ble overrasket over disse paradoksale funnene fra våre laboratorietester, og laget en oversiktsartikkel. Konklusjonen her er at majoriteten av eksisterende forskningslitteratur hevder at schizofrene cannabis brukere fungerer bedre kognitivt enn andre schizofrene».

Ny forskning på at hasjbrukere som utvikler schizofreni har bedre evne til å tenke abstrakt, bedre læringsevne og bedre konsentrasjonsevne enn andre som utvikler sykdommen.

– De foreløpige hjerneskanningene tyder på at cannabisbrukende schizofrene også har en mer normalisert hjernefunksjon enn andre med schizofreni, forteller Løberg, som samarbeider med Kenneth Hugdahls fMRI-gruppe ved UiB.

-Løberg tror at hasjrøykerne klarer seg bedre fordi de grunnleggende sett har en mindre nevrologisk sårbarhet, og dermed en annen form for kognitivt sammenbrudd enn andre som utvikler schizofreni.

Ingen som er psykotiske eller holder på å bli psykotiske burde røyke. Men dette viser at de som allerede har blitt shizofrene mens de som røyker får en mildere form for shizofreni enn de som aldri røyket.

En bitteliten prosentandel får negative konsekvenser fra røyking, men det betyr ikke at alle andre må straffes? Det blir som å forby bruer, fordi noen velger å bruke dette som sitt selvmords-sted og hoppe i døden.

Det finnes mange måter å nyte cannabis. De fleste jomfrulunger  vil hoste litt ved første røyk-seremoni. Det tar en runde eller to før lungene herdes og røyken kan trekkes langt ned i lungene og helberede deg. Noen klarer det og syns det er ubehagelig, derfor kan du heller lage kaker, brownies, milkshake, smoothie, smør, chicken fajitas eller drikke det som te. Rusen kommer da etter 30-60minutter i forhold til momentant ved røyking. Det finnes mange oppskrifter der ute og opplevelsen er fantastisk. Eldre kvinner og damer bør helst spise Cannabis-kaker, resultatene er vidunderlige.

Hva kan du gjøre?

Alle kan, bestill noen frø, kjøp et telt, riktig lys, næringsmiddler, et kullfilter(mot lukt), så er du klar til å skape din egen botaniske hage. Før du begynner er det kanskje lurt å lese «Cannabis håndboka».

Jeg anbefaler 26 grader i lufta, 18 grader i hydrotanken, 700 ppm co2, 5.8  PH,  1.80 næringsnivå, masse vind, lite luftfuktighet, og daglig tøying og trimming med jentenes kvister gjør dem sterke så de kan holde tyngre og større buds.

Reis til Amsterdam hvor du kan innhallere cannabis lovlig og kjøpe cup-vinner frø.

Er cannabis-røykere politiske fanger?

Fengslede cannabisbrukere er etter min mening nettopp det, som følge av en feilslått og utgått narkotikalovgivning og politikere uten medfølelse for sitt eget folk, og manglende evne til å se at forbudet skaper mer problemer enn selve cannabis røykingen.

Jeg er ikke alene, tilogmed leger har skjønt det.

Nå skal politiets utrykningspatruljer utstyres med spytteprøve. Om du røyket for 30dager siden, så kan du miste førerkortet. Denne loven er inhuman.

Omtrent 50% av Norge er positive til cannabis i de fleste nettavis spørreundersøkelser. Cannabis partiet kan fort gjort vinne valget i 2013.
Hjelp den kriminaliserte befolkningen inn på Stortinget. http://www.cannabispartiet.com/Prinsipprogram.html

Innslag i Schrødingers katt om cannabis

Hva kan du gjøre?

Anbefalte dokumentarfilmer

The Union. The buisness behind getting high.(må ses!)
http://www.youtube.com/watch?v=3HLzmH9VB6A

How the weed won the west.
http://www.youtube.com/watch?v=MzT1a1NKoKM

Grass: The History Of Marijuana .
http://www.youtube.com/watch?v=sknoKWsVlAA

American Drug War: The Last White Hope (Trailer)
http://www.youtube.com/watch?v=n5am_VXd2ik

Magic weed, the secret history of Marijuana
I den filmen sies det at napoleon og middelalderkrigene i Europa handlet om Cannabis.
http://www.metacafe.com/watch/288772/the_magic_weed_history_of_marijuana/

Cannabis betyr 2 skjønn. Hunnkjønnet gir roser og brukes som medisin, hannkjønnplanter har ingen aktive virkestoffer(THC) og brukes som industriplante. Der er en hel ny verden også skjermet for pengemotiver.

Les:

HEMP KAN REDDE VERDEN ( Nyhetsspeilet.no)
http://www.nyhetsspeilet.no/2009/05/hamp-kan-redde-verden/

Bli en av de opplyste blant 111.000 månedlige lesere

Hvor godt likte du artikkelen?
Topp
50%
Opplysende
50%
Inne på noe
0%
Usikker
0%
Dårlig
0%
Om forfatter
Armin Bahrami
En ånd på en kosmisk reise i en menneskelig opplevelse. Kom til Norge fra Tehran som politisk flyktning som 3 åring i 1988. Vokste opp som kristen og ba til Jesus om at han måtte kjappe seg hjem og hjelpe Micheal Jackson i Earth Song. Etterhvert når tenårene var nådd skrev begynte han med raptekster; "Stå opp gud våkn opp vi må snakke! om alle barna der ute som er alene og forlatte. Hvordan kan du la israel drepe et uskyldig barn? Hvordan kan du la en pedofil bli en far ? Stå opp gud våkn opp vi må snakke, hvorfor gir du folk kreft og lar dem dø sakte ?Hvor var du når dem drepte Martin Luther King? Hvor er du gud? Og hvorfor gjør du ingen ting ? Gud har forsovet seg eller fraskrevet ansvaret over til fri-vilje, derfor begynte jeg å gjøre som Jens Bjørneboe tenkte; "DU HAR I ETT OG ALT ANSVARET FOR HVER ENESTE TING SOM FOREGÅR HVOR DU OPPHOLDER DEG"

85
Kommentarer

avatar
50 Comment threads
35 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
28 Comment authors
UffdaArnlagresomOxfordFalcon Recent comment authors
Nyeste Eldste
J.Johansen
Skribent

Takk for artiklen Armin.
Har du eller andre noe mer informasjon om vanlig tobakk, hvordan de forgifter den, og med HVA, som du er litt inne på i artikkelen?
Jeg har jo alltid lurt på hvorfor Andresen solgte sin gullgruve til internasjonale Scandinavian Tobacco Group.
Siden jeg har en naturlig aversjon og skepsis til ALT som Club of Rome’s og ‘sustainable develpoment» (les; de-populasjon) minister Gro Harlem Brundtland foretar seg, så har jeg lurt litt på hvorfor hun går så hardt ut mot tobakk som du sier har vært brukt i tusener av år som adspredelse uten problemer.
Jeg skjønner jo nå at advarselen er basert på inside information, idet hun vet de som ikke liker å lyde hennes råd, vil røyke like mye, og så tilsetter hennes venner i internasjonal business noe giftig i tobakken……, men det sier hun ikke selvfølgelig…..en grei måte å ramme de som driter i hennes råd vet du, hennes ‘fiender’ for den damen er like avhengig av ‘fiender’ som vi andre er av luft…..veldig målrettet..
Fantastisk de-populasjon, helt etter læreboken i Club of Rome’s de-populasjons håndbok selvfølgelig.
http://www.nyhetsspeilet.no/2010/12/911-%e2%80%93-naive-verdensbilder-i-fritt-fall/

Noen som vet nøyaktig hva de har tilsatt tobakken for sin de-populasjon agenda, og hvordan vi kan behandle den tobakk vi kjøper i butikken, for å rense vanlig tobakk?

smurfen
Moderator

Her Jarle :)

Overfor VG kaller forskere det en «vill idé» å sjekke sigaretter for bakterier. Resultatet var derfor desto mer overraskende.

For første gang er det påvist at røykere også inhalerer levende bakterier som kan være sykdomsfremkallende

http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/helse/sigaretten-er-en-bakteriebombe-3031031.html

Vil tro at vanlig UV-bestråling vil hjelpe ……….

Det er jo anddre måter også men det ville vel ødlegge kvaliteten på tobakken

Beste tipset er vel å dyrke sine egne tobaksplanter som heller ikke er forbudt :)

J.Johansen
Skribent

Jeg har lagt merke til at du har nevnt det en gang tidligere smurf…
hvor får en kjøpt denne UV-stråleren da?

Men Armin sier «påsprøytet farlige kjemikalier som blåsyre og radioaktive elementer.»
ikke bare bakterier……filmer Armin her, eller hvordan kan en sjekke dette da?
Mer info Armin….. ikke nok å slenge ut påstanden bare…..

smurfen
Moderator

Her er UV-lampe til 295 kr, fins sikkert billigere også..

http://www.gaga.no/?v=1517

Jeg pleier alltid og bade tobaken min i UV-lys en stund før jeg røyker den,

Filmen The Insider er en sann film om en forsker fra tobaksindustrien som blir fløyteblåser om hvordan industrien forsker på gifter som tilsettes i røyk for at folk skal bli fortere avhenig der 60 minuntes tar saken

The Insider er basert på den sanne historien om Jeffrey Wigand som midt på 1990-tallet skapte et enormt oppstyr da gikk offentlig ut og advarte mot tobakksindustrienens forsøk på å få folk avhengige av sigaretter. Wigland hadde bakgrunn i tobakksfirmaet Brown & Williamson og arbeidet i perioden 1989-93 som sjef for research og utviklingavdelingen i firmaet. Målet hans var å utvikle en ny og mindre helsefarlig sigarett, men han kom raskt i konflikt med sin arbeidsgiver. Wigand reagerte blant annet på hvordan Brown & Williamson manipulerte sine tobakksprodukter for å skape større avhengighet hos røykerne, og han ble etterhvert sett på som et uromoment innad i firmaet. I 1993 ble han oppsagt og pålagt taushetsplikt om alt han visste om tobakksindustriens indre liv. Brown & Williamson hevdet at han hadde brutt denne taushetsplikten og saksøkte Wigand som på sin side kom i kontakt med Lowell Bergman, programleder i aktualitetsprogrammet 60 Minutes på fjernsynskanalen CBS. Dette innledet en langvarig strid mellom Wigand og Brown & Williamson. Wigands liv ble totalt endret og det ble satt frem drapstrusler mot han og hans familie.

http://no.wikipedia.org/wiki/The_Insider

Det er enorme mengder med mye rart som tilsettes tobakk men ingenting blir spesifisert i deklasjonen på sigaretter og tobakk
Men det er jo ikke noe nytt, det blir jo heller ikke opplyst om vi får svært giftig GMO-mat elle ikke, det blir heller ikke opplyst at alt av råvarer som kjøtt og fisk bli injisert med avfall og kjemiske fosfater der argumentet er å øke profitten

– Det er derfor baconet hopper i gryta

http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7345652

J.Johansen
Skribent

«Da UV ikke dreper alle typer virus og bakterier »
sier de her,
http://www.partnerline.no/Vannbehandlingsutstyr-Oversikt.htm

Er det sikkert at disse lampene dreper bakterier som er i tobakk mon tro?

UV-lys stopper bakterienes vekst ved å ødelegge deres DNA-kjerne og gjør dem på denne måten ute av stand til å formere seg. Den ultrafiolette lampen i Waterlogics systemer har en bølgelengde på 253,7 nm. Dette er vist at dette er den mest effektive bølgelengden mot bakterier.

Alle bakterier og virus ødelegges hvis de utsettes for UV-lys – noen ødelegges imidlertid enklere enn andre. Waterlogics UV-teknologi er effektiv mot alle bakterier – også de mer motstandsdyktige patogenene: E. coli, legionella, salmonella, hepatitt og poliovirus – for å nevne bare noen få.
http://www.waterlogic.no/viewdoc.asp?co_id=2453

Her fant jeg en på 365nm
http://www.prozeed.no/hjem/produkter/lykter-lys/uv/uv-lampe-365nm-uvp/

«Vi hevdet i mange år at dette ikke var lurt fordi UV-lys og klorforbindelser ikke er en god kombinasjon, da det dannes frie radikaler som er kreftfremkallende. Dersom vannet som blir bestrålt inneholder Nitrat vil det svært farlige Nitritt bli dannet. Så vidt vi vet foreligger det ingen dokumentasjon over hvor mye farlig stoff som blir dannet, men det skulle være et dokumentasjonskrav overfor leverandørene av slike UV-anlegg. UV brukes for å drepe bakterier,»
http://zezam.com/ny/hvordan.html

Fjerner lukt og bakterier
http://www.hotellmagasinet.no/content.asp?contentid=39593

smurfen
Moderator

Det som skurrer litt er at WHO er desperate etter og tvinge verdens nasjoner til å forby røyking
Rimer i grunnen dårlig med tanke på at WHO er et NWO redskap som ønsker å ta livet av flest mulig i Agenda 21 og Codex Alimentarius

Mange mener at røyk inneholder stoffer som motvirker den globale passifiseringen og fordumming som slett ikke er noen dum teori
De fleste oppvåkne som pleier og delta i demoer og protester både live og i cyber space er stort sett røykere

Ikke vet jeg men det blir vel den evige vektskålen om hvor bra det er med tanke på at tobaksplanter er fremstilt av Monsantos GMO og tilsatt mye dritt

Ifølge forskere så kan vi snart røyke vaksiner

Kan tobakksplanten redde liv?
Ved å bruke tobakksplanter som vaksinefabrikker kan en utskjelt næring få et nytt og mer positivt bein å stå på.

http://www.forskning.no/artikler/2010/februar/242745

armin1
Abonnent

Hvorfor forsøke å klamre deg fast til selskapet, Jarle?

Kjøp et par tobakk-frø og gro din 4-5 planter i et telt. Da er du sikker på at du vet hva du får, tørk planten og kjøp rullepapir fra «RAW papers» som ikke er bleket i klor, produsert av hemp råmateriale. Tenk deg all kloret vi setter i lungene, kan ikke være bra.

Påstånden om tobakk-modfikasjonen og nedbefolkningsagendaet finner du i boken til William Cooper «Behold a pale horse» hvor han nevner tobakk som en sikker død.

Jeg røyker en sigarett svært sjeldent, så sjeldent at hver gang jeg gjør det, blir jeg svimmel og må sette meg ned :)

sånn blir jeg ikke av cannabis, da får jeg ikke sove. :D

og hvem vil sove på vei til sin egen bøddel…

olejsaga
Abonnent
olejsaga

Kjempebra artikkel Armin:) Det finnes en norsk bok som heter Det store bedraget Alt tobakksindustrien ikke vil du skal vite av Tone Bergli Joner og Per Erik Joner, Utgitt i 2002 av Damm forlag. Vet ikke om boken er å oppdrive lenger. Kjøpte den på antikavariat.net for mange år siden.

armin1
Abonnent

Nice Ole-John! Det må jo være en grunn til at så mange dør, de kunne lett unngå skader på forbrukerne, hvorfor spraye på så mye unaturlig dritt???

olejsaga
Abonnent
olejsaga

Logisk sett, så ville jo tobakksindustrien være tjent med at folk bare ble avhengige av produktene deres og ikke at de daua. Da mister jo industrien inntekts kilden sin, så det må ligge noe mer bak enn bare penger.

armin1
Abonnent

jeg tror vi er forbi kapitalismens behov for mennesker. Pengene er tjent, makten er forsynt og bevart i samme gamle kretser, teknologien er utviklet og klar for eliten til å reskape verden i deres ønskede bilde.

olejsaga
Abonnent
olejsaga

Ser absolutt ikke bort ifra at du har rett Armin, desverre.

Johannes Kvam
Moderator

Endelig er artikkel om cannabis på NS, og Armins vedlagte dokumentarer er vel verdt å se – gode alle sammen.

BBC Horizon har også laget dokumentarer om emnet:
http://www.youtube.com/watch?v=IizSd_USCn4
http://www.youtube.com/watch?v=qscNnWhnkRM

Armin tar opp dette med at noen schitzofreni. I cannabis er det to virkestoffer: THC og CBD. De to virkestoffene har motsatte effekter og mengden av de to kan manipuleres, men går det ene opp, går det andre ned. THC er det som gjør folk høye/steine og dette virkestoffet har økt veldig de siste 20 årene – for å gjøre planten mer effektiv. Dette har medført at de som har anlegg for schitzofreni og røyker hasj/marihuana kan utvikle «sykdommen». Løsningen for disse er å røyke cannabis med høy andel CBD, noe også marihuanabransjen har fått med seg. Det vil mao komme nye planter i fremtiden.

At alkohol og tobakk er mer skadelig enn cannabis er det ingen tvil om. Så langt har ikke jeg klart å finne et eneste registrert dødfall pga av cannabisrøyking. Derimot har jeg ingen tro på noe forbud, det har blitt forsøkt tidligere – uten hell. Men jeg hadde gjerne sett et forbud mot alle de tilsetningsstoffene som er i tobakk. Avhengig av merket tilsettes mellom 500 og 1500 ulike kjemiske stoffer, noe som burde være totalt unødvendig. At indianerne røyket mye vet jeg ikke, men det ble ikke kalt fredspipe for ingenting :-)

Egentlig er alle forbud som omhandler innskrenking av fri vilje kun undertrykkende, så derfor bør all narkotika, prostitusjon og kasino blitt legalt. Forbud skaper lovbrytere og forbud skaper kriminell virksomhet. Det som er paradokset er jo at både politikere, rettsvesen, politi, antinarko-forreninger OG de kriminelle gjengene ønsker opprettholdelse av systemet – alle tjener på det. At politi og mafia har felles interesser er i seg selv betenkelig og viser at noe er veldig galt..

armin1
Abonnent

Det hadde vært interesant å reist til alle «thai massasje» sjappene som finnes på hvert eneste hjørne nesten i Oslo sentrum og oppført seg som en vanlig kunde på jakt etter «ekstra tjenester». Jeg er redd det er mange som vil svare ja. Dette kan dokumenteres og en reportasje kan vekke folket om oslo by – hekta på horer.

Man kan ikke dømme andre så lenge det en gjør ikke skader andre og om noen prostituerte ser på virksomheten sin som en profesjonalitet så kan en si lite….

Something is wrong in this society. God made pot, man made alcohol, wich one do you trust? Cannabis har som sagt ikke drept et eneste individ gjennom historien, bare mens du leste ferdig denne artikkelen har flere hundre dødd som følge av statens godkjente rusmidler.

brennar
Abonnent
brennar

Angående schitzofreni og cannabis: Engelsk studie har vist at Schitzofreni ikke har økt proposjonalt med økningen av cannabisbruk opp gjennom årene. Derimot har andelen schitzofrene som røyker cannabis økt betraktlig. Dvs at schitzofrene liker godt å røyke cannabis, men de er ikke schitzofrene pga cannabisen.

brennar
Abonnent
brennar

Lancet-artikkelen forutsetter en økning i forekomsten av schizofreni i befolkningen i Storbritannia i perioden 1996 til 2005. Dette er imidlertid motbevist av en annen gruppe forskere, som i tidsskriftet Schizophrenia Research, peker på at noen slik økning ikke har funnet sted [22].

Denne siste undersøkelsen bekrefter tidligere funn, som tyder på at den økte utbredelsen av cannabis siden 1960-tallet ikke gjenspeiles i noen økning i frekvensen av schizofreni i befolkningen som helhet. [20]

Hassel
Abonnent
Hassel

Psykopater – de har regjert oss siden tidenes morgen.

Thor
Abonnent
Thor

En pasient kom inn med stort magesår,og hadde sluttet å røyke for ca.20 år siden,og da hadde ikke pasienten IKKE problem med magesår..,Magesårproblemene kom i ettertid og han prøvde alle mulige medesiner og det hjalp ikke..!! Så legen ga ham rådet:-Begynn og røyk igjen så forsvinner magesåret,det er hysj,hysj i legekretser fortalte han pasienten..!! Så det er absolutt noe i tobakksplanten som faktisk leger..og dette hørte jeg av en kompis som pasienten fortalte det til..:)

smurfen
Moderator

Stemmer det Thor :)

Har hørt og lest flere steder at røyking beskytter og stimulerer mage og tarmsystem i motsetning til steril mat og sterlit vann som nå finner over alt etter at EU bestemte at alt drikkevann skal UVc-bestråles

Sånn som alltid så blir fordelene dysset ned mens de negative virkningene blir hauset opp gjennom rene bestillingsverker i kjøpte rapporter

http://www.varden.no/meninger/2.263/uv-bestraling-av-drikkevannet-1.206479

J.Johansen
Skribent

Alle de som har fulgt med og observert Dr. Gro Harlem Brundtland siden hun kom inn i politkken, som jeg har, vet selvfølgelig at røykeloven, hennes hjertebarn, ikke er noe annet enn langsom kondisjonering til fascismen,

De som ser mennesker står hutrende og frysende i kø utenfor restauranter og alle steder, forstår at dette ikke er noe med kjærlighet til nesten og ikke-røykere å gjøre. Det hadde vært så veldig enkelt å lage noen røykerom med god ventilasjon. Det har med langsom tilvenning til fascismen å gjøre.

Det bli stadig verre. Jfr. ransakingen på flyplassene.

Tar de den så tar de den. Tommeskruen som strammes gradvis. Boiling frog metoden. Frosken vet ikke den blir langsomt drept.

Singoalla
Abonnent
Singoalla

JJ sier: Tommeskruen som strammes gradvis. Boiling frog metoden. Frosken vet ikke den blir langsomt drept.

JA, og de neste som står for tur, med mobbing, utfrysning og diverse sanksjoner, avgifter og utestengning av det gode lag, er de som har noen kilo for mye, de overvektige. Det har vært agenda lenge, og man begynner å se dette iverksatt.. nestekjærlighet, og det å godta seg selv og andre, vise litt respekt, hva er det? Agenda lenge leve!

Det er ingen tvil om at Gro H M var en aktør for visse krefter, men det gjelder i like stor grad Stoltenberg, Gare og co, ja alle som får nøkkelposisjonene, de er folk som vil sørge for en viss agenda gjennomført, vær du sikker.

Noen mener at tobakk også har sine legende egenskaper og det ble vel brukt av indianerne osv. Tobakk er også en plante, men å røykes i den form det gjøres i dag, kan det være til skade og plage for helse og medmennesker. Dog er jeg enig i, at det er fryktelig hvordan folk må stå ute og fryse overalt og til alle døgnets tider. Det er ikke moro uansett hvor man forsøker å ha sosialt samvær, med alle disse avbruddene..

MEN, røyken er tilsatt vanedannende og skadelige stoffer. Den kan være til sjenanse og plage for mange, men de gjør folk avhengig av noe, deretter kommer avgifter og forbud.

Det er også avgifter og restriksjoner på alkohol, men det er liksom godkjent, å ruse seg på alkohol, selv om mange blir både kranlete, voldelige og til fare for seg selv og andre. Selv om politi og sykehus holdes beskjeftiget og enormt med samfunns-ressurser brukes som følge av alkoholens skadevirkninger, så kan det fortsette ufortrødent, mens en plante eller to, er strengt forbudt..

armin1
Abonnent

Hør på meg nå ! Imorgen kan revolusjonen starte ! Jeg hever knyttneven for individuell frihet mitt kropp er mitt tempel for alt jeg vet ! La meg leve livet og le røyke min weed i fred så lenge det ikke skader deg kan du la vær å plage meg??!?!?! SJEKK KOMMENTARFELTET ! Dere må arrangere DEMONSTRASJONER FOLKENS! MØDRE!! SLUTT Å GRIN! GØJR NOE MED DET!

http://www.nettavisen.no/nyheter/article3152507.ece?fb_comment_id=fbc_10150180567193251_16340482_10150180813153251#f3148ab6c0b3d6c

ufo1
Abonnent
ufo1

hahahaha, hadde snuten kommet og skulle tatt pisseprøve av meg og andre på en hjemmefest så måtte de prøvd hardt, over mitt lik faktisk!!

Det finnes ikke værre folk enn snuten, uansett hva folk måtte mene, jeg har møtt sykt mange av dem (særlig i min tid som råner), alltid vært hyggelig frem til de begynner å bli frekke og kvalme, da får de igjen med samme mynt:) (kjenner såvidt en snut *flau* ikke mitt valg, men måtte høre på han holde tale engang, han sa rett ut at det var moro å skyte katter og andre dyr vis de hadde litt vondt i beine eller et sår osv, og andre som kjenner han sier han er kjempealright, men de er nok litt for hjernevasket) 30 Mai skal jeg i rettsak mot snutefaen og NAV, jeg gleder meg :D tror nok det blir en bønne før rettsaken, for de kommer nok til å prøve å provosere meg til å klikke, som de alltid gjør:) sist de prøvde å få meg til å klikke uten at jeg klikka fikk jeg juling og ble strippet naken foran politimenn og kvinner.
Men jeg skal vinne rettsaken mot dem IGJEN :D vis ikke må de drepe meg, for jeg har ikke gjort en dritt galt og ikke såret noen eller skadet noen eller ødelagt for noen eller vært voldelig, jeg er bare ikke hjernevasket og jeg står på mitt samme faen når jeg vet jeg har rettferdigheten på min side.

Det er også gjort flere psykologistudier som viser at mennesker er villig til å gå utrolig langt med å skade menneskjer så lenge de får ordre fra andre om å gjøre det, og at en fks. politiuniform forandrer psyken til de som har den på seg fordi uniformen representerer «loven», makt og ingen direkte ansvar.
Adrenalin er også en narkotikum, og man trenger større og større dose!!

En kamerat av meg har blitt stappet full av ritalin (amfetamin) fra han var 3-4 år, på skolen kunne han ikke få M eller S som karakter pga han hadde ADHD, eller MBD som det het da, han har vært en forsøkskanin for ADHD medisin mot sin vilje. Nå er han voksen, men stadigvekk syk, rastløs får ikke sove, temperaments problemer, ingen matlyst, smerter osv osv, men marijuana fikser alle problemene han har, men fysj, marijuana er jo livsfarlig, at ingen dør av det men hundre tusenvis dør av legemiddler og andre ting har ikke noe å si. De gangene han har vært i møter med NAV, Politi, barnefjernet, sykehus osv har han vært nykter eller gått på medisiner fra legen, da går det aldri bra i de møtene pga de brødhuene som jobber i disse instutusjonene gjør alt for å provosere han. Men når han var i rettsak mot de så røyka han en bønne først, og var rolig og eksemplarisk i rettsalen, dommere og jury skjønte jo da at han hadde vært ruset alle andre ganger de hadde møtt han, men nå i rettsaken var han nykter og fungerte mye bedre var konklusjonen dems… det sier litt om hvor peiling svina som «passer» på oss har!!

Nå har jeg prøvd å sensurere meg litt så ikke jeg slenger for mye dritt om staten, barnefjernet, sykehus, NAV, snuten, rettssystemet osv, men saken hans er mye mer ekstrem enn den høres ut (ikke pga kameraten min men pga staten). har flere slike historier om hvor «flott» staten er fra mitt eget liv, og mange andres liv. Men i og med at det er så utrolig mange slike saker så burde jo folk egentlig skjønne at det er ikke de personene som blir utsatt for ting fra staten sin skyld, men staten selv sin skyld!!!

Og til folk som drar Kokain, amfetamin, lsd, XTC, piller, alkohol, heroin osv i samme bås som Cannabis, ja jeg vet ikke hva som er galt med dere, men de burde kanskje vurdert og gjort verden en tjeneste ved å ta deres eget liv, for da blir vi kvitt onsdkap her, og jeg kan garantere dere at dere får det bedre på neste nivå, hvor dere kan se hvor feil dere tar.

Kanskje jeg datt litt ut av tråden og sammenhengen, men folk trenger å høre privatpersoners opplevelser innimellom så de kan få det inn i bakhode at det er ikke alltid slik staten med hjelper påstår.

Har heldigvis vært inærheten av endel ting som har skjedd, og en del har skjedd meg, som jeg har hatt «gleden» av og lese om i aviser senere, ALDRI har det stemt overens med hva som faktisk ble sagt/gjort/skjedde..

Har vanskelig for å tro at det gjelder kun de få tingene med meg, så jeg regner med det gjelder alt. SLUTT Å TRO PÅ STATEN OG HJELPERENE DEMS

(historiene er komprimert, er det noe spm så spør)

Taita
Abonnent
Taita

Kontrollsamfunnet er basert på frykt, uvitenhet, umodenhet, fordommer..
Ift alle de som blir feildiagnostisert med ADHD og lignende, tenker jeg på dem som indigobarn. De er født med den raskere frekvensen som er nærmere den alle vil få etter det store skiftet. De er her for å bryte ned strukturer som ikke lenger gavner oss. Uvitenhet og mangel på kjærlighet har gjort det veldig vanskelig for dem, men de vil få det bedre straks de skjønner grunnen til deres annerledeshet. De er her for å gjøre en viktig oppgave :-)

Avregistrert
Abonnent
Avregistrert

Armin, du fikk fengselstraff for marihuanadyrkingen? Vil du isåfall møte frivillig opp til soning?

armin1
Abonnent

Jeg har gitt opp enkelt manns sivil ulydighet. Har fått så mye bøter og glattcellenetter for å nekte å etterkomme LOVEN’s barske unatur. Eneste veien til frihet er KOLLEKTIV – SIVIL ULYDIGHET. Du og jeg må nekte sammen, sammen med tusen andre.

Jeg fikk 75 timer samfunnstjeneste, er visst en oppgave for meg der også, noen mennesker jeg må vekke, gud sa, ta det helt med ro , du er akkurrat der du skal være, ALLTID <3

nephilia
Anonym
nephilia

kollektiv ulydighet funker ikke heller.
http://www.youtube.com/watch?v=8xRaJ5QA1kk
du maa, vi maa, stoppe blodet til hjernen og hjertet til beistet.
money money money, must be funny in the richmans world
http://www.youtube.com/watch?v=Y8ojn1iNbR8

nephilia
Anonym
nephilia
Anonym
nephilia

armin jeg maa bare legge til dette og siden mange bommet paa poenget.
ugly con salvatore,eh!!!
http://www.youtube.com/watch?v=ervtEdYckYc

bin Laden
Abonnent
bin Laden

Takk, Armin, for informasjon og oppskrifter, skal prøve cannabis-te da jeg har aldri røykt.
Høyere frekvenser er det menneskeheten trenger nå!
JewWO gjør alt for å dra oss ned på lave frekvenser med propaganda av drap, pervers sex, tortur og øvrig faenskap vi bombarderes med via Tel-Avi-sion og andre propagandamedier daglig.
Cannabis er redningen!
Cannabis-potter til de tusen hjem!

Hva kan vi gjøre?
Jo, vi kan samle elektroniske underskrifter her på NS for krav om legalisering av cannabis-dyrking hjemme i Norge.
Vi kan be JewWO og deres lakeier i Norge å dra til helvete med deres overformynderi over voksne mennesker.

Mr Oslo
Abonnent
Mr Oslo

Det er ingen menneskerett å røyke. Jeg takker styresmaktene for denne loven. Var litt slitsomt å innhalere den faenskapen hver dag, når folk røykte overalt i det offentlige rom. Spesielt når man har astma! Røyk så mye du vil, men ikke oppe i ansiktet mitt.

Er enig med Armin når han sier at Cannabis burde vært lovlig. Folk sitter rundt å drikker øl og sprit med statens samtykke, men å ta en joint, det er å misbruke narkotika, som igjen fører til bot og evt straff. Sinnssvakt!

Hadde staten legalisert cannabis/ hasj, ville man tjent penger på det, hatt oversikt over bruken og fått kontroll på stoffet. Storbonusen er også at man ville bli kvitt enormt mye kriminalitet.

Har en bror som liker å bruke endel alternative stoffer. Han nekter å drikke, da han ikke vil miste kontrollen. ( Bor i utlandet riktignok )

Vell, nå er det tid for et glass vin. Skaål!

nephilia
Anonym
nephilia

problemet er at hvis du tar en joint gidder du ikke gaa paa jobb. du vil helt sikker gj;re en masse arbeid, men jobb, nah.
for det er forskjell paa jobb og arbeid :)
her er noe som passer kveldens glass vin, og hvis du har joint, kan du d; av latter.
http://www.youtube.com/watch?v=2K8_jgiNqUc

mikkel-rev
Abonnent
mikkel-rev

Noen som vet hvor jeg kan få tak i frø til tobaksplanter, eller er dette rått beskyttet av patenter??? Ikke akkurat plant(h)asjen vare!!
kunne vært moro å prøvd, Noen som vet om vi har lang nok sommer til å dyrke tobakk ute?

Minali
Abonnent
Minali

Det går helt fint å dyrke tobakk i Norge, mange som gjorde det under krigen og leverte tobakk til tobakksfabrikkene og fikk sigaretter merket med «hjemmeavlet» i retur.
Vil heller ikke tro at det er ulovelig så fremt det er til eget bruk.
Det finnes mye stoff på nettet både om hjemmedyrking til røyking og om produksjon av snus.

Supportkonto
Abonnent

Her har vært for mye usaklig under denne artikkel, og det aksepteres ikke.

Armin har ikke tilgang til noens persondata på NyS. Personlig kommunikasjon og utestående kommentatorer imellom, og kommentatorer og artikkelforfattere imellom har ingenting her å gjøre.

«MERK: Kun seriøse og saklige kommentarer blir stående. Alt annet blir fjernet inkludert kommentarer som helt eller delvis ikke er relatert til selve artikkelen. «

De som ikke respekterer dette, står ikke bare i fare for å få slettet sin kommentar, men faktisk bli slettet fra Nyhetsspeilets brukerdatabase etter gjentatte ganger med slikt tull.

nephilia
Anonym
nephilia

—- SLETTET —— Denne artikkel omhandler cannabis og farmasøytisk industri monopol på medisin.

Justitia
Abonnent
Justitia

—- SLETTET —— Denne artikkel omhandler cannabis og farmasøytisk industri monopol på medisin.

armin1
Abonnent

Åndskrigere, pen og papir soldater, ropertmann – vær forsiktig, men ikke feig. Vær ulydig, men ikke betingelsesløs. Du har gitt dem en mulighet til å snu før det er forsent, de kjenner til dine tanker, ditt åndsnærvær i samsvær med en økende åndelig motstandsbevegelse har visualisert en åndskamp det siste året, daglig har du sett for deg tusenvis reise seg opp som solen forran Stotlenberg og drapsfabrikken hans ledet av Ahriman’s fallne styrker, og din åndsdisiplin er våre sterkeste våpen akkurrat nå, glem rørbomber, spenne ben på politikere, våpen og krutt, bruk din imaginære kraft, skap et bilde, se for deg verdensfreden, med din indre visualiseringsevne, reis deg opp som en sau like før ulven hopper over deg, stå i veien for Utlending-ministerns ødellegende reiser, knekk akslene på tanksen forran steinkastern i Gaza, brekk halsen til soldaten før han trekker på avtrekkern for sin skyteglade-mordlyst, det nytter ikke å stå forran dem og si «vær så snill og slutt med det du driver med» de vil bare le av deg og kalle deg gal, dra dem i øret som om de var barn og be dem gå på rommet og føle skam! Hvis de ikke lærer av sine feil, får de beundre våre gode menneskelige kvaliteter som empati og kjærlighet, men jeg føler ingen sympati med djevelen, jeg elsker han nok til å sende ham hjem. Takk til dere som har stått side ved side i så mange år nå, takk for alle meldingene jeg får, jeg leser alle selvom jeg ikke er like flink til å svare, så lærer jeg utrolig mye og er glad jeg sitter i denne posisjonen, jeg er hjertetsbarn og lysets vei, som mine forfedre hedrer jeg de gamle veier for disse nye år bringer bare sorger – i år ser jeg for meg en helt ny konfliktløs, selvforsynt og liv-elskende verden – noen sier det tar 200år, med kollektiv samarbeidsvilje – samfunnstjeneste – et par timer om dagen – klarer vi å etablere et nytt infrastruktur som bærer alle menneskene på jorden med livsnødvendige systemer – iløpet av 5 år. Vi kan, om alle vil og ønsker det, vi kan hvis alle ser enden av togskinnene vi er på vei mot – og inser at vi ikke kan være nøytral ombord et tog i bevegelse. Love all you freedomlovers, no colors, ethnicithy, or religion, were all one – «we are humans – what are you ? » best slogan from London’s student rebellion – rise like lions – dont be jumped by theese motherfuckers pretending to be working for your good. Walk with angels in this spiritual war for your soul. Happy new year – one without the old.

Singoalla
Abonnent
Singoalla

Takk for den du er, Armin, du er unik. Ikke røyk alt for mye da, eller spis for mye sopp, for vi trenger at du tenker veldig klart og uten rus også..

Ta godt vare på deg selv og din helse, gi aldri opp. God bless you :-)

armin1
Abonnent

Den største rusen er gud, den andre er hans sendebud, den tredje er hans kjærlighet, den fjerde er hans cannabis. Jeg er av den oppfattning at alt vi trenger for å leve lykkelige allerede befinner seg i sjelen, men vi bombanderes med lav-frekvente tekno-psycho-troniske våpen så jeg holder bevisstheten oppe med meditering, visualisering, fokusering og kreativ produktivitet.

Cannabis er bare en snarvei, et lite løft, for den som puster tungt og bærer på mange byrder er det moder jords første gave til den sårede sjel.

Ikke ta fra meg min medisin, så skal jeg gi deg mitt liv.

Takk for at du fortsatt lever kjære singoalla, takk for at du er alt det gode alltid, takk for julegavene – May you be protected by angels sorounded by love <3

armin1
Abonnent

En liten bønn fra min kjære Zarathustra
http://www.youtube.com/watch?v=mqgpo1dF69E&feature=related

Singoalla
Abonnent
Singoalla

Ingen tar fra deg noe, Armin kjære, du velger selv. Men vi trenger dine klareste tanker også. Noen av oss har sett og forstått, at du er en gammel gammel sjel, der i din unge kropp. Noen ganger glimter lyset til i deg, og viser høyder, dybder og innsikter som er svimlende for din alder. Da imponerer du. Andre ganger sliter du vel litt, som oss andre, her vi er i disse jordiske kroppene.. for å gjøre så godt vi kan, så lenge det er liv i oss.. Det kan være en daglig kamp mellom lys og mørke også i våre sinn, til tider.

Når jeg ser deg og dine venner og allierte, en del av dem innvandrer-ungdom, tenker jeg: Hva skulle vi GJORT uten dem? En del vanlige nordmenn er med, men en del av dere hvis foreldre kom fra andre land, er så gode aktivister og pådrivere, at det antagelig ville vært liten motstandskamp uten dere.

Dersom noen slenger noen ord til dere på gata eller på nett, at det sikkert ikke var bedre i landene deres foreldre kom fra, og at dere kan dra hjem dit om dere ikke er fornøyde her osv. Da er disse uvitende.

Folk som kommer fra regimer som kanskje ikke var så bra, ser lettere de samme tendensene her. Og en av dem sa, at i landet han kom fra, det var Iran eller Irak, der var alle inforstått med, at «regimet» var autoritært og slik og slik, men her i Norge er problemet at de fleste tror at alt er ok..

Det er det IKKE. Kanskje er de fleste nordmenn mer indoktrinerte av propaganda som er servert til oss, fra media hvor det er blitt nøye bestemt, hva befolkningen skulle få vite og ikke vite og hvor visse krefter har hatt bortimot total styring på dette og dannelsen av folks meninger uten at man har ant noe særlig om det, eller stilt noe særlig spørsmål ved det.

I dag lever de våkne og de sovende i to forskjellige verdner.. om man forsøker å snakke med folk som ikke har innsett disse tingene, passer vi inn i diagnoser og annet som er laget for å få oss stemplet og stigmatisert som sprø.

Jeg har ikke noe forhold til Cannabis. Jeg tror det kan virke som medisin for noen og være bra. Rus kan brukes og misbrukes.

Sjamaner kan bruke rusmidler og noen mener at det at vi mistet denne tradisjonen for BRUK av slike hallusinogener i Norge, er årsaken til MISBRUK og fyll.. fyll og alkohol fører til så mye helseskader vold og negative virkninger at det er merkelig at samfunnet tillater dette. Men alkohol har vært brukt mot mange folk, for å holde mentaliteten og åndeligheten nede..

Om 5 minutter skal Norges konge tale til sitt folk.. hva vil han si tro?

Strider_1
Abonnent

Takker for en meget god og omfattende artikkel.

En artikkel som bekrefter noe jeg har visst en ganske god stund allerede…

Legger ved en anne litt humoristisk sak om berømt dophuer….

http://bohemianwriter1.wordpress.com/2010/01/20/hamp-myter-fakta-og-kjente-dophuer/

Salat
Abonnent
Salat

Mycket bra artikkel!! Stå på Armin. Cannabis Healer.

On this video filmed in 2006, Dr. Robert Melamede, Professor of Biology at the University of Colorado, explains how the body’s Endo-Cannabinoid system (and plant based Cannabinoids as suppliment) kills cancer cells and inhibits tumor growth.
http://www.youtube.com/watch?v=n31Nuj_AvTg&feature=related

Hvorfor kan ikke jeg gro min egen cannabis plante hjemme?
Hvorfor tror folk at cannabis er dop og kommer til å ringe snuten hvis de finner ut. bleh. Folk må tenke sjøl. Det tror jeg det er mange som kommer til å lære i tiden som kommer.
massmedia misleading ya, chasing headlines and deadlines, the truth left behind us. prime time http://www.youtube.com/watch?v=rlz5nBkxFXQ

Copernispiracy
Abonnent

Feds Finally Recognize The Anti-Cancer Potential Of Cannabis, 36 Years Too Late!

http://bit.ly/gj2MuV

Cannabinoids may cause antitumor effects by various mechanisms, including induction of cell death, inhibition of cell growth, and inhibition of tumor angiogenesis and metastasis. Cannabinoids appear to kill tumor cells but do not affect their nontransformed counterparts and may even protect them from cell death.”

…The potential benefits of medicinal cannabis for people living with cancer include antiemetic effects, appetite stimulation, pain relief, and improved sleep. In the practice of integrative oncology, the health care provider may recommend medicinal cannabis not only for symptom management but also for its possible direct antitumor effect.”

Lynx Veritas
Abonnent
Lynx Veritas

Stop war on drugs

«In 72 hours, a group of powerful world leaders will ask the UN to end the war on drugs and move towards regulation. But politicians say that the public will not support alternative drug policies. Let’s give this unique opportunity massive public support and get urgent action. Sign below, and tell everyone:»

Sign the petition. Spread the word

http://www.avaaz.org/en/end_the_war_on_drugs/?cl=1089807955&v=9261