NRK har offentliggjort anonyme brev. Det er særegent. Det har blitt brukt i viktige saker, ett var i rettsaken mot Anders Behring Breivik og leder for offer-foreningen Blattmann fra Kristiansand (fra 2012, se nrk.no, her). Det er langt under målstreken å bruke anonyme brev, det brukes kun i lugubre hensikter, for å skape et inntrykk av noe som ikke stemmer med virkeligheten. Slik er det også med det følgende trusselbrev.
Nå har det oppstått en ny situasjon i det norske samfunn hvor et anonymt brev igjen skal skyve de ubevisste over målstreken. Denne gang gjelder det covidvaksinene. Og er det ikke merkelig? Vaksinekampanjene begynte med belønninger, hamburger, iskrem og gratis pils. Kanskje ikke uten grunn at det ikke slo an på samme måte i Norge som i USA. Jeg har inntrykk av at større deler av det norske folk fnøs av dem, vaksinene, men valgte å forbli tause om det. Selv om både Guldvog og Høie åpenlyst løy rett inn i kamera om at 95% av befolkningen hadde tatt dette, ville ikke nordmennene la seg presse av dette oppkonstruerte flertall. Nei takk. Men bakmennene hadde flere ideer på lager. En av dem var trusselen, et trusselbrev gjør seg. Men ikke trussel om bank og rundjuling i beste fagforeningsstil, men trussel om drap.
Vi merket oss at brevet var uten avsender og udatert. NRK påstår at brevet ble fremsatt via Messenger, Facebook, men det kan like godt ha blitt formulert i NRKs redaksjon: Ganske enkelt fordi kontoinnhaveren av Facebook, der brevet skal ha blitt fremsatt, var utelatt. NRK har gjentatte ganger latt seg bruke av noen som gjerne tvinger folk med alle slags knep og triks til å ta vaksiner som ikke hjelper de syke, som heller ikke hindrer de uvaksinerte å bli syk. Det er klart at både jeg og mange med meg spør hvorfor NRK holder på med pøbelstreker?
Pilot Whistleblower: ‘My Colleagues Are Dropping Like Flies with Crushing Chest Pains’
https://newspunch.com/pilot-whistleblower-my-colleagues-are-dropping-like-flies-with-crushing-chest-pains/
Slike totalitære anlagte mennesker som OddE må huskes. De vil gå inn i historien for de som var på feil side av sannheten. Selv en ødelagt klokke viser riktig tid to ganger i døgnet…
– Hvis man sammenligner Angola med USA får vi 1 : 50 i COVID-død
OddE
– At det i et land som Angola er en viss underrapportering?
Legg merke til hvordan OddE benekter virkeligheten her, på nivå med
– Molde brant ned
– At hus brenner ned er helt normalt
– Jeg sa at Molde brant ned
– Moldingene er kjent for å overdrive
Hvilken kilder oppgir OddE for at data fra Angola er forfalsket? Ingen. Han bare bruker fantasi om at 98% av COVID-rapportene fra Angola er falske.
Deretter framstiller OddE seg selv som “truther”
– du får ha meg unnskyldt om jeg leser deg feil – om at antivaxxere ikke kan/bør drive faktasjekk; om det er et ønske å dokumentere at vaksiner er skadelig for oss, burde dere da være opptatt nettopp av at kildene dere fremviser er ugjendrivelige!
Holdningen til OddE at faktasjekkere kan fortelle legene hva opprinnelse til COVID-19 er, hvilke behandlinger som virker, og hva de bør gjøre. Jornalister som OddE er også eksperter på statistikk skal vi tro.
Er det noen flere her som begynner å lure på hvor mye myter faktasjekker OddE har tenkt å spre på Nyhetsspeilet?
Myte 1 fra OddE er at Norge er rammet av en epidemi av COVID-19 (her fant SSB negative overdødelig for 2020).
Myte 2 fra OddE: Siden Norge kan gå under pga. COVID-19 epidemi må ekstreme politiske tiltak implementeres
Myte 3 fra OddE: Media som FB må sensures daglig for “COVID misinformasjon” (FB har fjernet 167 mill postinger ut fra råd fra faktasjekkere)
OddE – Er du DUM eller gjør du deg så DUM?!? Lettere å bli lurt enn å innrømme at man har blitt lurt… Vondt å svelge, HVA?
Pressen er taus, ellers hadde ikke pengene tikket inn på konto ;-)
Problemet med disse vaksinene er jo at de ikke har fått ordinær godkjenning i henhold til regelverket. De har fått betinget midlertidig godkjenning, nødgodkjenning, som fornyes for ett år av gangen. Fordi de ikke er tilstrekkelig tested og utprøvd. Men vi vet allerede nå at de ikke virker. De gir ikke immunitet, og de forhindrer ikke smitte, sykdom og død. Også vaksinerte blir innlagt og dør av covid.
Pfizers vaksine f eks, kan først bli godkjent etter juli 2024, da de skal levere rapporten fra den siste kliniske placebo osv. studien, som vil vise sikkerhet og effekt.
Se tabell i vedlegg II s. 62, norsk tekst (vedlegg I er preparat-omtale, vedlegg II krav og vilkår for markedsføringstillatelsen, vedlegg III er pakningsvedlegg):
https://www.ema.europa.eu/en/documents/product-information/comirnaty-epar-product-information_no.pdf
Dette er informasjon som ikke gis til de som vaksinerer seg. Og de injiserer nå barn med disse eksperimentelle gen-terapivaksinene. Friske barn, som har omtrent 0% sjanse for å bli alvorlig syke eller dø av Covid-19. Med en vaksine som ikke er ordentlig godkjent og tilstrekkelig utprøved og har alvorlige bivirkninger. Siste oversikt fra legemiddelverket viser at 40 barn i alderen 12-17 år har fått alvorlige bivirkninger, og da er bare 54% av bivirkningsmeldingene gjennomgått:
https://legemiddelverket.no/Documents/Bivirkninger%20og%20sikkerhet/Rapporter%20og%20oversikter/Koronavaksiner/20211209%20Rapport%20over%20meldte%20bivirkninger%20av%20koronavaksine.pdf
Det vil si at skaden er større enn nytten for barna som vaksineres. Og neste år vil FHI vaksinere ungene i alderen 5-11 år!
Det er rett og slett kriminelt! E L L E R I K K E , OddE???
PS! Casey Hodgkinson var så “heldig” å få en dose av Pfizers “trygge og effektive vaksine” . I dag sitter hun rullestol. Her er hennes historie:
https://odysee.com/@voicesforfreedom:6/Casey-Hodgkinson-Interview-with-Liz-Gunn:0?r=EqNhZEbBmuYhFCkp8zCq7A6iyN3NdLCQ
Show-this-video-to-anyone-considering-getting-the-vaccine:
https://gemmaodoherty.com/please-show-this-video-to-anyone-considering-getting-the-vaccine-59/?fbclid=IwAR2BNBJi5n2gXjwx7OCVJ_EPMHY9AnyCoUn2H9Qpjv1qmdlUwJxRagzW1kc
Foreningen Lov og Helse er initiert og dannet av personer hovedsakelig fra justis- og helsesektoren som er kritisk til helsepolitikken (eller deler av den) samt lovverket som ble innført som en respons på at det ble erklært en koronapandemi i starten av 2020. Foreningen er primært åpen for medlemmer i eller med bakgrunn fra justis- og politi, helsesektoren (privat eller offentlig), forsvaret, jurister og skole/utdanning. Dette er yrkesgrupper innenfor de systemene som i betydelig grad har vært involvert i den offisielle håndteringen av pandemien.
Fenomenet vaksinebivirkninger:
Legemiddelverket legger ut rapport over meldte mistenkte bivirkninger hver 14. dag. Per desember er tallene:
Dødsfall: 233
Totalt antall innmeldte: 45 153
Totalt antall behandlede: 24 369
Alvorlige: 4 036*
https://lovoghelse.no/2021/12/19/fenomenet-vaksinebivirkninger/
Twitter melding fra Francis Boulle:
– FDA in their virtual meeting yesterday – “we were falsely misled by (Pfizer) about
the safety of the vaccine … Heart attacts are 71x higher than other vaccines …
the vaccines are killing 2 people for every one life saved”
Dette skal vi tro er “trygg vaksine” ifølge OddE
– Previously healthy U.S. airline pilots are passing away at an unprecedented rate.
-Pilots are required to be in tip-top physical condition, but in 2021, the entire airline industry conspired against the pilot’s individual health and threatened them with termination if they did not partake in the covid-19 vaccine experiment. As a result, over one hundred young pilots have mysteriously passed away in 2021, as countless other pilots suffer silently from adverse events and depleted immune systems.
– A total of one hundred eleven pilots died in the first eight months of this year! This is a 1,750% increase from 2020, when the world was supposed to be in the middle of a pandemic. A list of the deceased individuals was published in the Air Line Pilot Association magazine. In comparison, there were 6 airline pilot deaths in 2020, and only one death in 2019.
https://www.globalresearch.ca/us-pilot-deaths-increase-by-1750-after-covid-vaccine-rollout/5764830
2019 – 1 pilot
2020 – 6 piloter
2021 – 111 piloter
-Denne opplysningen om dramatisk overdødelighet blant piloter ble jeg litt nysgjerrig på, for det hørtes jo ellevilt ut.
Om man går til ALPAs hjemmesider, finner man imidlertid ingen tegn til noe slikt – man skulle jo tro at dette ville være et hovedoppslag!
Tvertimot står det at ALPA lobber for å få piloter prioritert i vaksinekøen. Jeg har også gått gjennom pressemeldingene til ALPA helt tilbake til sommeren – det er ikke nevnt noe om overdødelighet blant piloter i det hele tatt.
Jeg skal ta et forbehold om at jeg ikke er medlem i ALPA og følgelig ikke har lest hele magasinet – men jeg ville altså tro at en slik sak ville være hovedoppslag og noe ALPA ville laget et svare leven over. Men det gjør de altså ikke.
Så får hver og en gjøre sine egne vurderinger – men kan det tenkes at denne ‘saken’ er kun bløff?
– Jeg skal ta et forbehold om at jeg ikke er medlem i ALPA og følgelig ikke har lest hele magasinet
Kilden har alledrede publisert screenshot fra Airline Pilot Magazine med navn på de døde pilotene i 2019, 2020 og 2021 for å hedre dem:
Airline Pilot Magazine reveals pilot deaths in 2021 – the numbers are staggering…
https://knightspirit.com/home/bridging-the-gap-between-what-was-and-what-will-be/airline-pilot-magazine-reveals-pilot-deaths-in-2021-the-numbers-are-staggering/
Legepilot besvimer i sitt småfly. Så går flyet i bakken
https://www.bitchute.com/video/1EBsQQoWxpDP/
Skulle ikke være allverdens mulighet for å misforstå dette utsagnet rett fra kilden?
Jeg ville anta at det er så enkelt som at oversikten ‘kilden’ din viser frem skyldes at ALPA har fått informasjon om den avdøde i 2019 og de seks avdøde i 2020 først nå i 2021, og derfor publiserer navnene sammen med oversikten over avdøde medlemmer nå i 2021.
Det er jo det ALPA selv skriver – de publiserte flere navn på avdøde medlemmer i både 2019 og 2020 enn de har gjort i 2021, og videre skriver de altså at de ikke publiserer noen navn før de har mottatt dokumentasjon fra de etterlatte.
fra Twitter hvor Airline Pilot Magazine oppfordres til å dementere tallene
– de publiserte flere navn på avdøde medlemmer i både 2019 og 2020 enn de har gjort i 2021,
Dette synes å være et forsøk på å fortelle oss at hva de selv publiserer kan man ikke stole på.
Så impliseres det at 111 døde piloter på ett år er helt normalt
??
Antallet for juli og august var på 30 døde piloter per måned, mot lite de foregående måneder.
Det forteller meg at dødsfallene kom med vaksinering.
Airline Pilot Magazine mente aldri å vise noe effekt av vaksiner. Airline Pilot Magazine er selvfølgelig pro-vaksiner, og vil alltids være pro-vaksiner. Hvis de har sagt noe som kan undergrave vaksine-saken vil de selvfølgelig beklage det.
De oppgir ikke noen link til “alle” de døde pilotene i 2019.
Holocaust er basert på uttalelse fra tysk leirkommandant om 6 mill jøder.
Selvfølgelig kunne Tyskland ha komme med en ny uttalelse om at det egentlig tallet var 6,000 døde jøder.
Da måtte historien omskrives og Nurnberg saken avsluttes.
Siste offisielle uttalelse er den som gjelder?
Hm.
Det var noen som mumlet om en debatt på ungdomskolenivå over her…
Men, la oss forsøke en gang til:
ALPA har ca. 60000 – seksti tusen – medlemmer. Om vi antar at disse er sånn noenlunde jevnt fordelt aldersmessig – hvor mange av disse ville du da mene det var naturlig at døde i et normalår?
1? 6? 111? Flere enn dette?
Det er en annen mulighet enn at ‘dette synes å være et forsøk på å fortelle oss at hva de selv publisere kan man ikke stole på’.
Det er at kilden din – og de som velger å ta ham for god fisk – enten misforstår eller ønsker å misforstå hva ALPA har ment.
Som sagt – blant 60000 medlemmer, hvor mange døde ville du anse som ‘normalt’ i løpet av et år?
1? 6? 111? Flere enn dette?
Uten å involvere nazister?
Har du statistikk på antall piloter som døde 2021 / 2020 / 2019 og dødsårsak?
I Norge så løser man problemet med dødsårsak med at dersom folk har vært i utlandet eller noe slikt må det være COVID de dør av.
Normal dør 50,000 i Norge. Så sier man at dersom PCR-test er positiv (viser influensa) da døde de av COVID per definisjon.
Slik tall gjentas av Media omtrent daglig, og får status fakta.
Jeg trenger jo ikke det; disse tallene er jo helt uavhengig av dødsårsak.
Vi prøver igjen:
ALPA har 60000 medlemmer eller så. Hvor mange av disse ville du mene det var naturlig at døde i et normalår?
1? 6? 111? Flere?
Altså du vet ikke ikke hvor mange piloter som har dødd av hjerteinfark, men du vet at vaksiner ikke fører til hjerteinfark.
Norge har 1200 COVID-døde.
Men færre døde 2020 enn gjennomsnitt for siste 5 år.
Hvordan vet du at de 1200 døde av COVID? Normalt vil 100.000 dø over 2 år.
Dette er selve essensen for NRK, hvordan hindre at folk dør av COVID.
Vitnemål om hvordan vaksinering ødelegger blodårene
Nå flytter du målstreken, og det på ganske klumsete vis.
Denne diskusjonen startet med at det ble presentert en påstand om at dødstallene blant piloter i ALPA hadde økt med 1750%, og dette ble knyttet til vaksinestatus.
Så viser en helt grunnleggende vurdering av tallene at de er feiltolket, det være seg av vanvare eller med forsett.
Så, uten å involvere hjerteinfarkt, NRK eller nazister – blant 60000 ALPA-medlemmer, hvor mange ville du regne det som naturlig at døde i løpet av et år?
1? 6? 111? Flere?
– Så viser en helt grunnleggende vurdering av tallene at de er feiltolket, det være seg av vanvare eller med forsett.
Vaksinene virker ikke og vaksinene fører til hjerteinnfark. Referansen til ALPA om 30 døde piloter for juli og august 2021 bekrefter det.
Så hevder du som vaxxer på Nyhetsspeilet at når man skal analysere data må man ta hensyn til naturlig død, Alle tall har det problemet. Hver gang FHI forteller at nå har 1-5-10 dødd av COVID-19 – er tallene uten en slik korreksjon. Man bryr seg ikke om naturlig død.
Alle tall vaxxere som OddE bruker er ukorrigerterte. OddE mener at Nyhetspeilet må løse slike problemer som NRK ikke har løst.
Tallene vi finner på Wordometere bekrefter at jo mere vaksineing jo fortere dør folk av COVID. Relasjonen er opptilll 4000% fortere etter vaksinering. OddE blånekter selvfølgelig.
Men NRK og vaxxerne gjentar at vaksinen er 90% effektiv og trygg.
ALPAs tall bekrefter at familiene til de som er nevnt har gitt beskjed til ALPA om at disse medlemmene har avgått ved døden. Verken mer eller mindre.
Hvordan klarer du å lese ut av disse tallene at det er hjerteinfarkt utløst av koronavaksine som er årsaken til dødsfallene?
Igjen: ALPA har 60000 medlemmer. Hvor mange av disse ville det være rimelig å anta at døde i et normalår? 1? 6? 111? Flere? (Hint: Det er vesentlig flere enn selv 111)
Det er fullstendig legitimt (iallefall i min bok) å være skeptisk til vaksiner; det er imidlertid IKKE greit å tilsynelatende med overlegg feiltolke data tatt ut av kontekst for å skape et inntrykk av at vaksinene er mye farligere enn de ser ut til å være.
Her velger du deg en oversikt som utgiveren selv sier at ikke viser det du hevder den viser, de har tilogmed gått ut og forklart hvordan de samler dataene som publiseres – og det er DENNE du går i krigen for, på tvers av selve kilden?
Hint: Om man ikke finner gode kilder som underbygger hypotesen ens, slik at man må ty til slike grep som du forsøker deg på her – vel, da bør man enten lete etter mer troverdige data eller eventuelt revurdere hypotesen sin.
Eller hva, Rom?
– Igjen: ALPA har 60000 medlemmer. Hvor mange av disse ville det være rimelig å anta at døde i et normalår? 1? 6? 111? Flere? (Hint: Det er vesentlig flere enn selv 111)
Du skjuler for oss at du er en vaxxer på Nyhetsspeilet
OddE profil
1. Vaxxer
2. Jobber som fack-sjekker
3. Støtter vaksinering og Fourth Reich
4. Jobber for sensur av media
Facebooks beskrivelse av fact-sjekkerne
– Forsvare Media mot konspirasjonsteorier
Passer bra på OddE
Siste fra ABCNyheter
“Ifølge nye amerikanske etterretningsrapporter fortsetter den russiske styrkeoppbyggingen for fullt. Bare i løpet av de siste dagene er 50 nye kampavdelinger utstasjonert svært nær grensen til Ukraina. ”
Det er som å lese Det Sturmer 1940. Man forbereder krig mot Russland.
ABCNyheter / OddE = de som fortalte oss at Putin “annekterte” Krim.
Så hinter OddE at hva Media står for er ingenting nazistisk.
Hei,
Nå skal man ha ganske tungt for det for ikke å skjønne at jeg faktisk er vaksinetilhenger, men jeg kan gjerne si det høyt og tydelig om det hjelper. Jeg er vaksinetilhenger.
Når det gjelder faktasjekk, kan jeg virkelig ikke skjønne implikasjonen din – du får ha meg unnskyldt om jeg leser deg feil – om at antivaxxere ikke kan/bør drive faktasjekk; om det er et ønske å dokumentere at vaksiner er skadelig for oss, burde dere da være opptatt nettopp av at kildene dere fremviser er ugjendrivelige!
Istedet velger du altså å gå i krigen for et tilfeldig oppslag fra en tilfeldig publikasjon, der både jeg og utgiver har forklart i korte, konsise setninger hvordan din opprinnelige kilde har feiltolket siden; jeg heller mot at det er gjort med forsett, men skal la tvilen komme dere begge til gode og ikke utelukke at det rett og slett skyldes vanvare.
Det må da finnes bedre dokumentasjon på at vaksinene er skadelige der ute – dokumentasjon som ikke må tas ut av kontekst og feiltolkes mot presiseringer fra kilden for å gi det resultatet man ønsker?
Hva det fjerde rike angår, skal jeg la deg ha dine teorier i fred – personlig mener jeg at antivaxxere gjerne må la være å vaksinere seg, bare de er villige til å ta konsekvensen av det – eksempelvis ved å stille seg bakerst i køen ved sykehusene når COVID-trykket øker. Det ville være rett og rimelig – ingen vaksinasjonstvang, men om du velger å ikke vaksinere deg og så blir syk, så får du helsestell i den grad det er kapasitet til det etter at man har tatt seg av de som har tatt vaksinen. Høres rimelig ut?
Sensur? Det får stå for din regning; det er mange som forveksler retten til å ytre seg (som jeg forsvarer nær ubetinget) med retten til å bli hørt/ikke møte motmeninger.
God jul!
– om at antivaxxere ikke kan/bør drive faktasjekk;
Da bekrefter du at du driver faktasjekking på Nyhetsspeilet.
– Det må da finnes bedre dokumentasjon på at vaksinene er skadelige der ute
Her bekrefter du at du står forat vaksinene ikke er farlige.
Hvor mange dør av COVID-19 i Norge? Det ligger tykt opppi dagen at du tror det er det som NRK forteller … dvs. når det gjelder faktasjekking kan man like så godt bruke ei gatekatt på kokain som OddE.
(FBs faktasjekkere er nazister som administerer 90% av sensuren på FB. FB i seg selv er et overvåkningsprogram. Hva de har utviklet i Kina holder de også på å utvikle i vest. Planen er å innføre vaksinepass, et overvåkningssamfunn og interneringsleierer for politisk opposisjon, som vi allerede finner i Kina)
Når jeg forteller at folk dør som fluer av vaksiner vil du med en gang hevde at statistikk kan man ikke stole på, det er tilfeldigheter.
…og da er det betimelige spørsmålet ‘Er det ikke OK å ønske at informasjonen som ligger både på Nyhetsspeilet og andre steder er etterrettelig?’
Virkelig. Jeg klarer ikke å se hva som er negativt med å undersøke påstander for å verifisere eller falsifisere dem, og om det anses for å være ufint her inne, får dere ha meg unnskyldt.
Forøvrig later det til at du ikke forstår -eller vil forstå- hovedpoenget mitt: Nemlig at om det er så åpenbart som du hevder at vaksinene er livsfarlige, at folk dør som fluer osv – ja, da burde det være enkelt å finne bedre kilder som underbygger påstanden enn en feiltolket side fra et i global sammenheng obskurt magasin. Det burde tilogmed være mulig å si at ‘Oops, den der var kanskje ikke helt heldig, men om du heller ser her, her og her…’
Fortsatt god jul.
Prøv å vær mere konkret her
– Det ligger tykt opppi dagen at du tror det som NRK forteller
– ja, da burde det være enkelt å finne bedre kilder som underbygger påstanden
Jeg har allerede publisert det. Men en faktasjekker som deg (vaksinepropagandist) er ikke mye interessert da.
Nå er det jo åpenbart om at vi ikke kommer til å være enige om å være uenige engang, men ja – i hovedtrekk synes jeg NRK gjør en redelig jobb med å presentere nyhetssaker om vaksiner, selv om jeg av og til tar meg i å tenke at det ville være fint om journalister hadde mer innsikt i statistisk metode – konfidensintervaller, eksempelvis, later til å ikke være pensum på journalisthøgskolen.
Det er forøvrig litt vanskelig å ta seriøst en person som later til å mene at det er en uting å ettergå påstander for å verifisere eller falsifisere dem, men jeg antar det er en meget komfortabel boble å være inni.
Og, avrundingsvis – når du sier ‘…at folk dør som fluer av vaksiner…’ er det jo litt vanskelig å ta det for god fisk, når et av ‘bevisene’ du legger frem er vilkårlige dødsnotiser i et fagforeningsblad for piloter (!) – det gjør at en kritisk leser vil være skeptisk til også andre kilder du måtte komme med.
Det blir ikke stort bedre av at artikkelforfatteren ‘føler’ at vaksinasjonsgraden er mye lavere enn de offisielle tallene skulle tilsi, uten å ha noe annet belegg enn en følelse.
PS: Selvsagt vil banken ha spisset fokuset mot det de driver med, på samme måte som betjeningen på en helsestasjon neppe ville begynne å spørre om du var bekymret for privatøkonomien din om du kom inn med hoste og feber og redusert smakssans. Igjen handler det om kontekst.
God jul. Du får få siste ordet, tenker jeg.
Det sentrale i NRKs budskap er selvfølgelig at Norge opplever en COVID-19 epidemi.
Jeg etterlyste din holdning til [antall døde av COVID-19] ettersom du pretenderer å være ekspert på hva slags statistikk som er sann.
Jeg tviler på at du er istand til å faktasjekke de 1700..,. altså at du har kompetanse til å faktasjekke noe som helst i saken. Medisin er ikke ditt felt.
Fra innboksen min
–
Er du, eller frykter du å bli permittert fra jobben din?
Nye, nasjonale smitteverntiltak påvirker både privatpersoner og bedrifter. – Er du bekymret for økonomien, ikke nøl med å ta kontakt med oss (banken)
Altså, epost fra banken utrykker ikke mye frykt for at kundene deres skal dø av Covid-19. Det banken er bekymret for er at nazilovene vil gjøre folk konkurs. DET ER DET STORE PROBLEMET.
Altså, OddE og kompani er er større problem enn COVID-19.
Nazisme mening: En totalitær stat, enten den kaller seg FRP-start, arbeiderparti-stat eller sosialdemokrati-stat.
Vaksinepass vil være et steg mot en totalitær stat.
Ian Davis
“The “New Abnormal” dictatorship is elusive. It does not have a single, identifiable dictator. There is no despot to depose. The architects of the technocratic dictatorship have learned from history. The modern, worldwide control system is one of governance, not government. Government is the lens which brings it into focus for all of us.
Talk of devolution and sortition (federalisation and citizens’ assemblies) and other suggested improvements to “local governance” and political engagement are not remedies for but rather part of this new tyranny. These offers are illusions of representative democracy, confining policy debates to that which has already been decided by the G3P. You can choose net zero by 2030 or net zero by 2050, but whatever you choose it is going to be net zero.
This makes it difficult for some people to recognise the nature of the totalitarianism that is being stamped upon our societies.”
– A clinical scientist and immunologist-virologist at a southern California laboratory says he and colleagues from 7 universities are suing the CDC for massive fraud. The reason: not one of 1500 samples of people tested “positive” could find Covid-19. ALL people were simply found to have Influenza A, and to a lesser extent Influenza B. This is consistent with the previous findings of other scientists, which we have reported on several times.
Dr. Derek Knauss: “When my lab team and I subjected the 1500 supposedly positive Covid-19 samples to Koch’s postulates and put them under an SEM (electron microscope), we found NO Covid in all 1500 samples. We found that all 1500 samples were primarily Influenza A, and some Influenza B, but no cases of Covid. We did not use the bulls*** PCR test.’
https://www.globalresearch.ca/laboratories-us-cant-find-covid-19-one-1500-positive-tests/5754978
De forskjellige “variantene” er noe som de dikter opp logisk
Mannen som lagde denne vaksinen, har nå gått ut og sagt den Dreper.. Så..
– The covid helpline on uk to,d me yesterday that they’ve been told to tell people that 80% of cases are omicron. They make it up as they go along
Vaksiner brukt i Norge merkes nå som gift i Japan
Etter masseprotester mot lockdown og tvangsvaksinering i Nederland ble en barneskole påtent i november`21 for å skape inntrykk at protesterende vandaler utgjør en trussel for samfunnet. For å lede massenes oppmerksomhet bort fra reel trussel fra makthavere.
Fremgangsmåten minner om påtenning av Riksdagen i Berlin for opphissing av massenes stemning før starten av 2.verdens krig.
Ikke rart at zombiTV-seere med munnkurver på medvirker aktivt statlig kontroll horisontalt og passer på at de andre går rundt med munnkurver også.
Kan jo hende at NRK tror at det er ekte? Og det kan jo også hende at det er ekte, men nja, jeg har min tvil.
Rolig nå.
Man trenger ikke ‘falsk flagg’-operasjoner for å diskreditere vaksinefornektere.
Det klarer de fint selv.
Om NRK
– Vi merket oss at brevet var uten avsender og udatert. NRK påstår at brevet ble fremsatt via Messenger, Facebook, men det kan like godt ha blitt formulert i NRKs redaksjon:
Dette er også NRK
100% løgnaktig.
Det var ingen storming av Capitol. Politiet åpnet dørene viser CCTV video
https://www.buzzfeednews.com/article/zoetillman/capitol-footage-lawsuit-release-insurrection
Senate Wing Door: 2:25 p.m.
– vaksinefornektere.
“vaksinefornektere”
Er du blitt helt idiot av NRK??
Du må da vite at Afrika ikke er rammet av COVID pandemi … en og annen turist unntas.
Allerede nå har antall COVID døde i Norge for 2021 overskredet 2020, før vaksinering.
Det blir som å hevde at landsdekkende mammografi forbygger brystkreft.
– Hvor mange døde av brystkreft før mammografi ?
– ca, 300 per år
– Og hvor mange døde av brystkreft etter mammografi ?
– ca, 350 per år
Nå skal ikke jeg begi meg ut på noen voldsom polemikk, men jeg kan nå nevne at det bare er en liten måned siden jeg var en ukes tid i Afrika – Kapp Verde, for å være mer spesifikk – i jobbsammenheng.
Da opererte de med at ca. 10% av befolkningen hadde vært smittet og registrert, og at i underkant av 1% av disse hadde dødd av sykdommen – altså ‘av’, ikke ‘med’.
Om man velger å kalle det en pandemi eller ikke, skal ikke jeg legge meg bort i.
Sør Afrika og Marokko / Algeri blir det Europeisk Afrika, etter å ha vært hvitliggjort i hundrevis av år. Her kan man få hjerteoperasjoner på nivå med New York.
Sør-Afrika – 1493 Covid døde per million
France – 1845 Covid døde per million
Angola 65 mill – 51 Covid døde per million
Hvis vi skal regne Angola som en epidemi har Norge en epidemi av:
– Dementia = 280 døde per million
– Brystkreft = 138 døde per million
– selvmord
– tannverk
– fyllekjøring
osv.
Hvis man sammenligner India med USA får vi 1 : 7 i COVID-død
(I India følger COVID-død vaksinering)
Hvis man sammenligner Angola med USA får vi 1 : 50 i COVID-død
-Er poenget at du stoler på angolansk statistikk, men ikke norsk?
En (meget) nærliggende tanke er vel at jo mer velutviklet helsestell et land har, jo mer presis blir rapporteringen? At det i et land som Angola er en viss underrapportering?
Du får presentere noen fakta for oss slik at dette ikke blir en debatt som hører hjemme på ungdomsskolen. For å si noe av substans kan du ikke bare poste spørmålstegn for å rettferdigjøre skjuling av data for oss.
En gjennomsnittlig NRK / Nytt på Nytt titter vet ikke hvor data kommer fra.
Antagelsen i Norsk Helsevesen om at de er i krig med noen flaggermus fra det vestlige Kina er ikke vitenskap.
Den statistikken som samles inn av John Hopkins Universitet viser at USA og UK ligger på topp i COVID, og at Afrika har 90-99% mindre Covid. Jeg presenterer det som offentliggjøres, ikke egne antagelser slik du du.
Afrika er blitt analysert av Japan
– In Africa, if we compare countries distributing ivermectin once a year with countries who do not give ivermectin & they don’t give ivermectin to prevent COVID but to prevent parasitic disease & if we look at COVID numbers in countries that give ivermectin, the number of cases is 134.4 / 100,000 and the number of deaths is 2.2 / 100,000.
Now, African countries which do not distribute ivermectin: 950.6 cases per 100,000 and 29.3 deaths per 100,000, Ozaki stated.
Hvor mange er egentlig vaksinert i Norge?
Hei, takk for spørsmålet. Jeg har selv dessverre ingen tillit til tall fra verken ministre, myndighetspersoner, FHI eller Helsedirektorat, da de bruker statistikk med helt andre motiver enn å informere. Mitt inntrykk er at det reelle tall kan ligge rundt det samme tall som ved svineinfluensaen i 2009 (43%, mener jeg det var) eller kanskje noe høyere. Dette kan være grunnen til at de som står bak myndighetene presser på med alle lugubre midler.
Så du har egentlig ikke peiling du heler? Så kan faktisk være at de snakker sant da
PCR testen har en feilprosent på opptil 90.
– BREAKING: CDC, FDA Faked “Covid” Testing Protocol By Using Human Cells Mixed With Common Cold Virus Fragments… PCR Tests Are Merely Detecting The Common Cold
Altså, norsk politikk er basert på amerikansk junk
Aldri har Media vært så nazi som idag. Arnt Stefansen er det som ville vært nazi i 1933
Er nazi nøff som skaper cyborgs. Nazi nøff militæret. Spør dem hvor de henter kroppsdelene fra …
Not dead meat.
https://www.globalresearch.ca/world-adopting-ways-nazi-germany/5764525
Pål Steigan ser det samme som meg, at NRK-slavene representerer nazisme
– Smittefrykt og massemediene viktig for nazismens framvekst
– I avhandlinga Pandemics Change Cities: Municipal Spending and Voter Extremism in Germany, 1918-1933 viser Kristian Blickle hvordan frykten for en gjentakelse av pandemien under Spanskesjuken bidro til nazismens framvekst, og særlig i de områdene der folk hørte mye på radio (!). Avhandlinga ble publisert av Federal Reserve Bank of New York i mai 2020.
– Nå har tidligere venstreradikalere og til og med noen marxister slått seg sammen med de 0,01% som kontrollerer verdens farmasøytiske industri, bankene, mediene, våpenidustrien og så videre i en kamp mot det de nå oppfatter som den virkelige fienden, nemlig de uvaksinerte.
Og ikke bare kamp mot. De går inn for tiltak som Paul Louis Street sjøl innrømmer at man lett vil kunne kalle fascistiske.
https://steigan.no/2021/12/kjaere-vaksineentusiast-de-har-lurt-deg/
Videre er jurist Hans Petter Graver skeptisk til mangelen på kontrollmekanismer:
– La oss si at regjeringen bryter både smittevernloven og forvaltningsloven, og eventuelt også griper inn i våre grunnlovfestede rettigheter:
Så hvor har du tallene dine fra da? Ditt inntrykk? Nå må du gi deg. Ditt anslag er like lite til å stole på som du beskylder offentlig statistikk for. Kom med en kilde!
Støre:
«Jeg mener det [at de 300 000 er realistiske tall], i tråd med å være åpen om kunnskap. Man må legge [til grunn] de forholdene som også Camilla Stoltenberg gjorde. Hun sa at dette ikke er eksakt vitenskap. Det er det riktige å gjøre. Jeg mener det også illustrerer noe som er viktig for befolkningen å forstå i dag, fordi jeg opplever jo at mange du møter sier at «vel, jeg hører jo at folk blir syke, de blir stort sett friske, det er ikke så alvorlig. Kjenner kanskje noen på sykehus».
Nazisme var heller ikke dengang basert på “eksakt vitenskap”, men propaganda
SSB:
– Ingen overdødelighet i Norge under koronapandemien
– I fjor [2020] ble det registrert 337 færre døde sammenlignet med gjennomsnittet for de fem siste årene. De foreløpige tallene overrasker Statistisk sentralbyrå:
I den grad folk begynner å dø fordi de ikke får time hos lege eller sykehus er det et resultat av våre nazipolitikere.
Hei Gustav, takk for din kommentar. Bakgrunnen er følgende: For mitt vedkommende dreier det seg om det som er sant. I 2009 etter svineinfluensa-vaksine-kampanjen som gikk gjennom landets aviser en tid, som også hadde spilt overdrevent sterkt på frykten for sykdom, ble det fastslått at 43% av befolkningen i Norge hadde vaksinert seg (slik jeg husker det).
Jeg mener ennå idag at dette kunne være riktig, da kampanjen hadde vært heftig. Jeg vet at Ola Nordmenn liker å tenke sjøl, å ta sine egne beslutninger på bakgrunn av informasjon, om 40% gjør som det blir sagt på fjernsynet, er det 60% igjen som ikke gjør dette. Da jeg iakttok Guldvog snuble i tallene om 95% i NRKs diskusjonsprogramm, ble jeg klar over at statistikk ble misbrukt og var en del av strategien for å presse folk gjennom splitt og hersk-metoder, a la alle-andre-tar-den, nå-er-det-bare-deg-igjen, kom, kom. Og en ting er disse kommunistisk inspirerte manipulasjonsmetoder, en annen er å stille spørsmål om hva som egentlig foregår: For ennå har vi ikke sett en nøyaktig inneholdsfortegnelse over vaksinenes innhold. Samtidig vet vi at vaksinene beskytter verken den syke eller den som ennå ikke har blitt syk. Det finnes altså ingen grunn til å ta en vaksine. Alikevel presses det på fra alle kanter.
Også i England misbrukes statistikk (18.12.2021), ikke 5 mio, men 23,5 millioner uvaksinerte: https://brandnewtube.com/watch/23-million-uk-unjabbed-not-5-million-fakebritain-hugo-talks-lockdown_3vTJZ1Tib4nhxD6.html
Vis du hadde klart og være objektiv så hadde du forstått at det er bevist igjen og igjen at vaksinen faktisk hjelper mot alvorlig sykdom. Sjansenfornog bli alvorlig syl går kraftig ned. Saken er bare at det er ikke det du vil at den skal.. du vil at det skal være noe muffens og nekter og se på falta og du trur bare på det som du vil skal være sant.
Takk for kommentar. Jeg er ikke så sikker på om du har rett. Med vennlig hilsen fra Sven-Inge Johansen
– sjansenfornog bli alvorlig syl går kraftig ned.
Det du referer til er en pressemelding fra Pfizer de kom med før EUA prosessen i FDA
EN PRESSEMELDING!
Pressemeldingen er ganske kort, noen 1000 ord, hvor 1000 bivirkninger reduseres til et komma.
Bevis er noe annet.
Hvis du tror at Helsedirektoratet har noe mere å fare med så kom med det.
Du er rett og slett lurt trill rundt av NRK
Pfizer fortalte ikke at “vaksinen” er dødelig.
Nå har NRK solgt det norske folk at en falsk historie om Pfizer “vaksinen”
I tilfelle NRK’s pastånd om at Trump var KGB-agent er kildene på dette nivået
The Russian Committee for State Security, KGB cultivated former US President Donald Trump as an ‘asset’ for nearly 40 years and he proved to be a valuable one in promoting anti-Western Russian propaganda in the United States, a former KGB operative told The Guardian. Yuri Shvets, who was posted by the Soviet Union in the 1980s, compared the former Republican leader to “the Cambridge five”
Her er innholdet som du hevder du ikke har sett:
KONSENTRAT TIL INJEKSJONSVÆSKE, dispersjon 30 µg/dose: 1 dose (0,3 ml) inneh.: Tozinameran 30 µg, ((4-(hydroksybutyl)azanediyl)bis(heksan-6,1-diyl)bis(2-heksyldekanoat) (ALC-0315), 2-[(polyetylenglykol)-2000]-N,N-ditetradekylacetamid (ALC-0159), 1,2-Distearoyl-sn-glycero-3-fosfokolin (DSPC), kolesterol, kaliumklorid, kaliumdihydrogenfosfat, natriumklorid, dinatriumfosfatdihydrat, sukrose, natriumhydroksid/saltsyre (til pH-justering), vann til injeksjonsvæsker.
KONSENTRAT TIL INJEKSJONSVÆSKE, dispersjon 10 µg/dose: 1 dose (0,2 ml) inneh.: Tozinameran 10 µg, ((4-(hydroksybutyl)azanediyl)bis(heksan-6,1-diyl)bis(2-heksyldekanoat) (ALC-0315), 2-[(polyetylenglykol)-2000]-N,N-ditetradekylacetamid (ALC-0159), 1,2-Distearoyl-sn-glycero-3-fosfokolin (DSPC), trometamol, trometamolhydroklorid, sukrose, vann til injeksjonsvæsker.
Kilde: Felleskatalogen.