NRK har offentliggjort anonyme brev. Det er særegent. Det har blitt brukt i viktige saker, ett var i rettsaken mot Anders Behring Breivik og leder for offer-foreningen Blattmann fra Kristiansand (fra 2012, se nrk.no, her). Det er langt under målstreken å bruke anonyme brev, det brukes kun i lugubre hensikter, for å skape et inntrykk
Se også
'Jøder', les 'Khazarer', for de rette jøder er vi etter Benjamins stamme, Løvefolket, og vi som er omskjært på hjertet,
Big Brother Illuminatet med fremdrift til den endelige løsning for kontroll. Frankensteinerne innen vitenskapen er euforisk av alle mulighetene dette
En varsler fant artikkel på Nyhetsspeilet og bestemte seg for å risikere sitt liv og karriere for å gi oss
Kommune- og fylkestingsvalget nærmer seg raskt og Nyhetsspeilet ser på likheter og forskjeller mellom partiene. Dette er artikkelens annen del,




