NRK har offentliggjort anonyme brev. Det er særegent. Det har blitt brukt i viktige saker, ett var i rettsaken mot Anders Behring Breivik og leder for offer-foreningen Blattmann fra Kristiansand (fra 2012, se nrk.no, her). Det er langt under målstreken å bruke anonyme brev, det brukes kun i lugubre hensikter, for å skape et inntrykk
Se også
Norges nasjonalformue syltes ned eller søles bort i utenlandske papirinvesteringer mens offentlige standarder i Norge forfaller.
En ny fantastisk dokumentar av James Corbett som bør være pensum for alle som vil forstå verden.
En verbal uppercut mot marxismen og dens avleggere ateisme og nihilisme, og deres gudeløse samfunnsystemer.
Handelsavtalene TTIP og TPP kan sees som trojanske hester, mens avtalen om handel med tjenester (TISA) er et tredje våpen




