NRK har offentliggjort anonyme brev. Det er særegent. Det har blitt brukt i viktige saker, ett var i rettsaken mot Anders Behring Breivik og leder for offer-foreningen Blattmann fra Kristiansand (fra 2012, se nrk.no, her). Det er langt under målstreken å bruke anonyme brev, det brukes kun i lugubre hensikter, for å skape et inntrykk
Se også
Nyhetsspeilet har publisert mange artikler som omhandler «the new world order» men hva er egentlig den nye verdensordenen? Er vi
Vi danser til saueflokkmentalitetens pipe. Når skal vi klippe ledningene?
I løpet av juni og juli 2015 ble til sammen ni leger funnet døde i USA, først og fremst i
Agenda 21 knytter sammen noen av de største konspirasjoner som plager planeten. Da disse er problematisk nok å forstå løsrevet




