NRK har offentliggjort anonyme brev. Det er særegent. Det har blitt brukt i viktige saker, ett var i rettsaken mot Anders Behring Breivik og leder for offer-foreningen Blattmann fra Kristiansand (fra 2012, se nrk.no, her). Det er langt under målstreken å bruke anonyme brev, det brukes kun i lugubre hensikter, for å skape et inntrykk
Se også
Skrevet av Henry Makow Å forstå 2. Verdenskrig byr på mange utfordringer fordi det i bunnen av den ligger lag
Nyhetsspeilet lanserte sin første TABU-oversikt for norske redaktører og journalister for et år siden. I denne tiden har ikke én
I Norge ble 1 av 5 bøtelagt ifjor. Det er mye penger. Kanskje man bør vurdere å slutte å jage
USA har hevdet at de har fått den irakiske regjeringens godkjenning til å bruke spesialstyrker på bakken i Irak. Den




