NRK har offentliggjort anonyme brev. Det er særegent. Det har blitt brukt i viktige saker, ett var i rettsaken mot Anders Behring Breivik og leder for offer-foreningen Blattmann fra Kristiansand (fra 2012, se nrk.no, her). Det er langt under målstreken å bruke anonyme brev, det brukes kun i lugubre hensikter, for å skape et inntrykk
Se også
Min gjesteopptreden som 'undercover agent' for å avsløre jesuittbevegelsen i Norge ble av kortvarig varighet.
Her er noe du sannsynligvis aldri har sett eller hørt i vestlige medier. Dette er Putin som svarer på spørsmål
Etterretningskilder har rapportert at det syriske passet som massemedia sier tilhører en av de åtte terroristene som utførte Paris-angrepene den
Orderudsaken - rettsaken etter drapene på Orderud Gård i Sørum i 1999 - er nå begjært gjenopptatt.
Ble det iverksatt




