Ănsker noen sannheten? Jeg skal fortelle dere sannheten, og den vil skremme mange, Ăždelegge illusjoner for noen, og skuffe andre, men la oss begynne. Alt handler om penger. Kontrollen over pengene, og ressursene i verden.
Men ennĂ„ mer enn penger og ressurser, handler dette om makt og kontroll. Innenomjordisk disclosure – nĂ„ er det pĂ„ tide myndighetene informerer borgerne om hva de holder skjult: Blant annet at verden har vĂŠrt i krig lenge. Skjult krig.
Japan utpresses
Jordskjelvet var et angrep pÄ Japan av globalistene, sier Benjamin Fulford.
Globalistene Þnsket at de japanske ledere skulle forrÄde sitt folk ved Ä sende disse Offshore Bankiere sine penger, ved kontroll over deres bankinstrumenter, gi dem til disse pirater, som IMF og Verdensbanken (BIS). De japanske ledere ville ikke forrÄde sitt folk, selge dem til disse Illuminati Pirater, sÄ globalistene angrep Japan med tektoniske vÄpen som bokstavelig talt har evnen til Ä senke Japan i Stillehavet.
Det var deres mÄl Ä presse Japan til underkastelse til deres agenda, men de mislyktes. Japan holder fremdeles sammen. Disse krypdyr av noen bankiere skyr ikke noen midler for Ä danne denne morderiske One World Government, Verdensregjering og sin Nye Verdens Orden.
Benjamin Fulford har delt ogsÄ dette pÄ sin offisielle hjemmeside.
http://benjaminfulford.net/2011/03/16/illuminati-earthquake-attack-on-tokyo-was-deflected-england-and-the-united-states-are-the-next-target/
Mange visste at skjelvet ikke var naturlig sÄ snart de hÞrte at det var en 8.9, som er utrolig sjeldne. Men hvorfor skulle de bruke dette vÄpenet nÄr deres fiender har den samme teknologien, og vet hvor de (Illuminati) er? En kan ikke gjemme seg fra disse vÄpnene. De kan ogsÄ Þdelegge underjordiske bunkere (Denver, hvor de stÞrste underjordiske bunkerser er). Og det svares med tektoniske vÄpen, som fÞrer til enorm Þket jordskjelv frekvens i USA, i motangrep pÄ Madrid fault line og andre tektonisk svake omrÄder.
Hvordan lage jordskjelv
Her er definisjonen pÄ techtoniske vÄpen:
Et tektonisk vÄpen er en hypotetisk enhet eller et system der en nasjon kan skape jordskjelv, vulkaner, eller lignende hendelser i spesifiserte steder, i interferens med jordens geologiske prosesser. Disse vÄpnene er ekte og har vÊrt brukt i Haiti (vÄpentest), New Zealand og nÄ Japan.

Kan du tÄle sannheten? Sannsynligvis ikke.
Disse vÄpen blir brukt av Illuminatet.
Beskyttelsespenger innkreves Äpent
Island, Hellas, Irak og Libya plyndres ved hĂžylys dag, noen ved Ăžkonomiske lurerier, internasjonale bankinstrumenter, andre ved direkte invasjon og overtagelse, andre overtas ved pĂ„stĂ„tte ‘indre stridigheter’, med opprĂžr finansiert av de samme folkene.
UtĂžya. Juli 2011
Illuminatet setter inn MK-Ultra terrorist ABB, med medhjelpere. Angriper Regjeringsbygget og UtĂžya, dreper 86 ungdommer.
Budskapet fra Illuminatet er: «Betal, ellers blir det langt verre enn dette«. Eventuelt gode, gamle mafiametoder: «Betal, og vi skal gi dere beskyttelse«.
Norge har hatt en slik terror hendelse tidligere; ‘Alexander Kielland’ plattformen i Nordsjoen, 122 mennesker dĂžde. Tvinge lands myndigheter og folk til underkastelse, ved terror. Mafia.
Det er ingen tvil om at det er slik det foregÄr.
Det som er tvil om er om Illuminatet har andre medlĂžpere i Norge, eventuelt blant de norske myndigheter.
Betal, ellers
De internasjonale bankiere som har finansiert enhver krig gjennom alle tider, som alltid finansierer og tjener pĂ„ begge sider (hegelisk), har til nĂ„ stjelt pengene og nasjonalformuene til Kuwait, Irak, Afghanistan (nsjonalformue; heroin), Island, Hellas, Spania, Italia – og etter hvert Norge. Som fĂžr kontrollerer de begge sider av de tektonisk og biologisk krigfĂžrende parter.
Oljefondet tvinges til Ä investere i rÄtten statsgjeld
http://www.nrk.no/nyheter/okonomi/1.7849534
Mener redningsfondet er en blĂžff
Investoren Ăystein Stray Spetalen mener det vil vĂŠre en katastrofe dersom Oljefondet velger Ă„ investere i det europeiske redningsfondet.
http://e24.no/makro-og-politikk/spetalen-mener-redningsfondet-er-en-bloeff/20113878
– Nesten halve Norges formue stĂ„r i fare
http://www.na24.no/article3189574.ece
Feil! Hele oljefondet kommer til Ă„ fare.
Oljefondet kan sette penger i krisefondet
http://e24.no/makro-og-politikk/sigbjoern-johnsen-oljefondet-kan-investere-i-eus-krisefond/20113193
Oljefondet har tapt 284 milliarder
http://e24.no/makro-og-politikk/oljefondet-har-tapt-284-milliarder/20114757
Oljefondet har med suksess overfÞrt 284 millarder til Illuminatet, burde det stÄtt.
Har Illuminatet noen medlÞpere hos de norske myndigheter, som vil hjelpe dem Ä overfÞre vÄre penger til den internasjonale mafia?
For om 6 mnd er alt tapt, «EU’s still fighting debt with debt», sier Max Keiser.
http://www.youtube.com/watch?v=P8sK9gZEUac
Quo bono?

Hvem eier alle de penger som alle land skylder?
Riset bak speilet
Tsunami drill av enorme dimensjoner Ă„ bli gjennomfĂžrt den 9.-10. Nov.
http://lookup.upway.com/?p=1472
In the U.S.
âExercise Pacific Wave 11âł coincides with a different kind of nationwide drill in the U.S. On November 9, the Federal Emergency Management Agency (FEMA) and the Federal Communications Commission (FCC) will conduct the first ever nationwide test of the Emergency Alert System (EAS). The US drill will take place at 2 p.m. eastern standard time and may last up to three and a half minutes.Under the FCCâs rules, radio and television broadcasters, cable operators, satellite digital audio radio service providers, direct broadcast satellite service providers and wire line video service providers are required to receive and transmit presidential EAS messages to the public. On November 9, the public will hear a message indicating that âthis is a test.â
11/9/11
Some watchers canât help but noticing that 11/9 is a mirror image of 9/11. May be all the dates of 360 plus days in a year have already been booked up to death that there is not enough dates to go around to conduct this exercises of international proportion. But whatâs been chosen is chosen. All a watcher could do now is just watch!
Brian McGuire – Eve Of Destruction
«Denne sang er like sĂ„ relevant idag som da den fĂžrst var skrevet (1965). Den vil sansynligvis vĂŠre relevant om 50 Ă„r fra nĂ„ – hvis vi fremdeles er her.»












INFOWARS.COM gir en kort dokumentar om hvordan Illuminati ble opprettet og historie. Dens virkemÄte og makt.
http://www.youtube.com/watch?v=LHi3xeTTHP4
Her mĂžter man navnene pĂ„ samme personene som stĂ„r pĂ„ listen av verdens rikeste, som stod i DN for noen dager siden….. Eierene av IMF/verdensbanken
http://www.dn.no/forsiden/utenriks/article2488617.ece
Denne video sier jo sitt:
«Illuminati family bloodlines rules the world – even my contry norway.»
http://www.youtube.com/watch?v=rJWctxip2ys
Fra boken Access Denied av Cathy O’Brien (MK-ULTRA programmering)
«The subconscious effect of harmonics in music was well understood by those involved in MK–Ultra, and therefore my music was as controlled as my television viewing. I didn’t get to listen to the 1960’s peace and freedom songs or watch the hippie movement on television, as would have been my natural choice. Instead, I listened to the music my abusers chose, and watched what they instructed me to watch.» (side 64)
«He (Mark Philips) pleaded for help from organizations including Amnesty International, the Christic Institute, the Rainbow Coalition, the American Psychriatic Association, all major Judicial and Oversight Congressional Committees, all major news media, law enforcement of Federal, State, and local levels, domestic and international Intelligence, and groups and politicians on a global scale. He even wrote letters to high-level perpeTRAITORS from my past, which concerned me until he explained. «They have no cause to silence us if they know their secrets are already out. Besides, it might keep them from raiding us again if they already have everything we are releasing.»
Mark’s letter writing campaign encompassed the globe even before the internet became the people’s mode of communication. He knew that if he reached the controlling 5% with the truth on mind control, that many paradigms were subject to shift, causing perspectives to change. For those operating on a need-to-know basis, the information on mind control could expand their vision to what and whom they were actually working for. Those who ignorantly relied on mind control slaves to keep their secrets suddenly realized deprogramming was a reality that could publicly expose them. Those who believed in Reagan’s statement that the only way to world peace was through mind control of the masses began to rethink their shallow conclusion. Without free thought, there is no free will, and without free will there is no soul expression. What kind of world peace could humankind achieve without peace within? » (side 66)
Et annet offer for programmering pĂ„stĂ„r eks-president Reagan i likhet med visse kjente personligheter–som dronningen av England– deltok i sataniske seanser!
Hvem har tidligere lest noe om Adrew-katastrofen???
«The largest natural disaster ever recorded in the history of the United States was Hurricane Andrew, which struck South Dade County, Florida, as midnight turned the clock into August 24, 1992. Contrary to what the American news media broadcast across the United States and throughout Europe, the first outer wall of the hurricane unexpectedly slammed into South Dade, packing 214+ mph winds which quickly escalated to 350+ mph. Most of the 414,151 residents living in the danger zone were asleep when the outer wall struck. Thousands of them lost their lives, for no one in South Dade had been evacuated or even advised to evacuate. Instead, residents had been repeatedly informed by local news media that South Dade should expect to experience «50 mph winds».
By 11.00 am the following morning, 8,230 mobile homes along with 9,140 apartments had vanished off the face of the Earth. The Hiroshima-like horror was beyond catastrophic. Entire families perished in ways too horrifying to describe. The stench of death had already begun to saturate miles and miles of the massive devastation; the hot humid air was reeking with foul, rotting flesh.
How do I know? Because I was in the midst of it all.
Never will I forget the frantic, last-minute «emergency alert» broadcast that was aired on television just before all hell broke loose. My son and I had the TV on, hoping to catch an updated report on the hurricane, when the screen suddenly went blank with a loud warning signal. Before we knew it, a panic-stricken voice began the announcement:
We interrupt this program to bring you an emergency alert from the National Broadcast Emergency Center. This is an emergency alert! I repeat, this is an emergency alert! The outer winds of hurricane Andrew have just reached the Florida coast. Hurricane Andrew has unexpectedly shifted five degrees south. I repeat, Hurricane Andrew has shifted five degrees south. Andrew is expected to strike South Dade within minutes. I repeat, Andrew is expected to strike South Dade within minutes. All South Dade residents should take immediate cover! I repeat, all South Dade residents should take immediate cover! This is an emergency alert!
Our tiny pre-fab apartment, which was nothing more than a glorified mobile home, had been constructed to withstand maximum wind speeds of 90 mph. The blood-curdling announcement gripped us both. Paralysed by sheer terror, our bulging eyes stayed glued to the television as the voice continued.
All South Dade residents are advised to stay put! Do not attempt to leave the area!
Within seconds, we actually heard hurricane Andrew bearing down on us, slamming into us with all the force of a speeding locomotive. The horrendous wall of winds crashed against our tiny apartment like an exploding bomb! Glasses flew off the kitchen counter, shattering onto the quaking floor. Hanging pictures plunged straight down the walls towards the ground. The huge hanging mirror crashed on top of the television set, spraying the living room with shattered glass. The entire apartment resembled a rickety old train, shaking fiercely out of control while rumbling down a railroad track. The screeching winds quickly transformed into the piercing, monotone hum of a jet engine, sounding as if it had sucked us inside! It was so deafening, all other noises ceased to exist. It felt like a monstrous earthquake-and-tornado hitting at the same time!
Before either one of us could react, the metal front door of our apartment began to peel steadily downward towards the floor, like a piece of wet, limp paper. Then the voracious jaws of Andrew attacked for the final kill. A mega-giant, two-storey-tall, solid concrete transformer pole with electrical cables attached, torpedoed right through our living room wall and roof, exploding the entire building on impact! And that was just the beginning.
ATROCITIES IN THE AFTERMATH
There isn’t a person on the face of this Earth who will ever convince me that hurricane Andrew was a «hurricane» by any sense of the definition. Just ask any survivor of Andrew what the six-and-a-half-hour siege was like and the answer will always be the same. «We didn’t have any prior warning. We heard hurricane Andrew suddenly bearing down on us like a speeding locomotive.» This is the same description given by survivors of monstrous F-5 tornadoes (packing winds of 350+ mph)–the only difference being that tornadoes strike for just seconds, whereas hurricane Andrew struck and stayed for hours on end.
The injuries of those who survived were mind-boggling. I had a broken jaw with eight teeth knocked out. Huge shards of glass impaled my body so deeply, they were impossible to remove without the aid of a scalpel. My head injuries were so severe that they permanently affected my eyesight.
But I was only one amongst thousands of severely injured victims who struggled to survive the aftermath. For ten long days we were roped off from the outside world by United States military forces, leaving us stranded with no food, no water, no medical supplies, no shelter. Suffering from severe shell-shock, we waited and waited for rescue teams to arrive, but that just never happened. None of the injured in the roped-off areas was ever rescued from the devastation. It was the worst gut-wrenching betrayal I have ever experienced. I saw grown men lying on the ground in the foetal position, moaning and groaning pathetically as they tried to hug and rock themselves. My son was amongst them.
Don’t get me wrong. United States military forces were indeed present in the roped-off areas within hours of Andrew ending. But they were not there to help survivors. The National Guard along with the Coast Guard, the Army, FEMA (the Federal Emergency Management Agency), Metro Dade Police, state police and local police removed dead bodies and body parts as quickly as possible during those first ten days of the aftermath. Horrified survivors watched as both uniformed and civilian- clothed men searched the rubble and filled body bags, which they then stacked in military vehicles or huge refrigerator trucks normally used to transport food, only to drive off and leave the stranded injured to fend for themselves. »
http://www.karenlyster.com/andrew.html
(En god del av befolkningen var legale og illegale innvandrere fra Mexico hvilket gjorde det lettere Ă„ lyge om tallet omkomne.)
Denne artikkelens overskrift er: «22. Juli. Illuminati utpresser norske myndigheter?»
Min pÄstand er at Illuminati ikke utpresser de norske myndigheter, man faktisk *er* vÄr myndighet. Mitt innlegg fokuserer ikke pÄ 22. juli, men pÄ hva nordmenn stÄr overfor, i sine liv, i dette totalt vandaliserte landet. BÄde moralsk, men ikke minst med tanke pÄ det vi alle er avhengige av, for vÄr gudegitte rett til Ä leve: Frihet, kjÊrlighet, frisk luft, sunn mat, og naturopplevelser.
«Nyinnvidde» mennesker som har hĂžrt om fenomenet «Illuminati» er stort sett intetanende om hva dette dreier seg om. Ved Ă„ sĂžke pĂ„ internett eller google, kan man danne seg noen inntrykk. Man kan se ulike bilder av nyere pyramide-konstruksjoner, bestĂ„ende av betong, glass og stĂ„l. Man kan lese om Scull and Bones eliten, om Bilderbergerne, om Rockefeller familien, eller Rotchild familien. Og de fleste intetanende kan jo ogsĂ„ fĂžle at «Gud skje lov, dette mystiske «selskapet» opererer heldigvis utenfor vĂ„re landegrenser. Stort sett.»
Hvilket ikke er tilfelle. For Ă„ forsĂžke Ă„ belyse hvor omfattende «Illuminati» er, vil jeg b.l.a illustrere dette med Bram Stoker`s Dracula. Her er det en scene hvor Dracula blir forfulgt av exorsisten Van Helsing (spilt av Anthony Hopkins).
NĂ„r fellen er klappet igjen, og hvor det synes Ă„ ikke vĂŠre noen utveier for flukt, kan vi se den demoniske Dracula (nĂ„ som en gigantisk bat), forvandle seg om til en hĂŠrskare av smĂ„ mus, og som piler i alle retninger. Van Helsing og hans menn stĂ„r forvirret med sine vĂ„pen, omgitt av lynkjappe mus, som stikker av i hver sin retning, mot sikkerhet. En kan undres: Var dette symbolikk pĂ„ hvor sammensatt det hemmelige samfunn er? Illuminati blir omtalt som et hemmelig selskap, som en organisasjon, eller som «shadow government».
En skygge, som kan opplĂžse seg selv til enda mindre skygger, er sannelig ikke lett Ă„ stoppe.
Jeg finner sistnevnte begrep mest troverdig. «Shadow government». Og tenker man pĂ„ symbolikken med Dracula, en enhetlig «bat»- eller «demon», som til slutt manifesterte seg som smĂ„ mus, kan man reise rundt i Norges byer, og studere de utallige bygninger som er blitt reist av frimureriet. Og det er ikke fĂ„ bygninger det er snakk om. Alt fra rĂ„dhus til storting, til teatersaler, til kino, til museum, til monumenter, til kirker, til andre offentlige bygninger. LĂŠrer man ornamenturen og symbolikken i bygningene Ă„ kjenne, sĂ„ kan man virkelig fĂ„ en fĂžlelse av Ă„ ha sett «matrisen».
Man kan fĂ„ en overveldende fĂžlelse av avmakt. Og det er nettopp denne avmakten «skygge- regjeringen» i Norge vet Ă„ utnytte til sitt fulle potensiale. Matrix defineres ifĂžlge wikipedia som fĂžlgende:
ï· Matrix (mathematics), a rectangular array of numbers, symbols or expressions
ï· Matrix (biology), the material or tissue between cells in which more specialized structures are embedded
ï· Matrix (chemical analysis), the non-analyte components of a sample
ï· Matrix (geology), the fine-grained material in which larger objects are embedded
ï· Harris matrix, an archeological tool
ï· Metal matrix, material used in a metal matrix composite
ï· Matrix isolation, an experimental technique in chemistry and physics
Uten Ă„ gĂ„ videre inn pĂ„ «matrisen», vil jeg understreke betydningen av «shadow government». En hemmelig myndighet, som styrer og steller Norge, hvor politikerne, rettere kalt «de folkevalgte» utfĂžrer de ordre de fĂ„r, av mektige bakmenn. Hvor en del politikere ikke selv skal utelukkes som potensielle frimurere. SĂ„ledes kan man trygt si at Norges demokrati er et illusorisk demokrati, og at frihet er en sagablott. Henrik Ibsen var frimurer, og sa: Norge er et fritt land, bestĂ„ende av ufrie mennesker. Og selv var han luciferianer. Etter mitt syn, var mange av hans verker basert pĂ„ det reneste sataniske makkverk. Ideologien om Ă„ eie sine kvinner. Stykkene som obligatorisk pĂ„tvinges uskyldige barn pĂ„ skolen, hvor de lĂŠrer Ibsens sataniske vers.
Man kan selvsagt visualisere sin sjel som fri, men i fysisk og praktisk betydning er ikke nordmenn fri pĂ„ noen som helst mĂ„te. De er underlagt et rigid og omfattende regelverk, offisielt basert pĂ„ «Norges grunnlov». Norges lovsamling er en svĂŠrt tykk bok, som omskrives i hytt og pine. Og lovene overholdes ikke, hvis de ikke begunstiger skygge- regjeringen. I tillegg er omfattende lover og forskrifter blitt snikinnfĂžrt av EU`s bakmenn og proponenter. En nordmann som blir utsatt for urett i dag, vil med svĂŠrt lite sannsynlighet klare Ă„ fĂžre sin sak pĂ„ egenhĂ„nd, med mindre han eller henne fĂ„r bistand fra en advokat. Og i svĂŠrt mange tilfeller, der det er Ă„penbart at klienten burde fĂ„tt medhold, vil det motsatte ofte skje. Og det er klientens Ăžkonomiske evner som oftest danner grunnlaget for utfallet av saken.
Har man ingen advokat, ja sÄ har man heller ingen sak. Om det sÄ skulle stÄ om liv og helse. Norge har sÄ mange lover og regler, at man kan begynne Ä lure pÄ om vi snart stÄr overfor en kollektiv juridisk kollaps. Der selv jurister og advokater fÞler avmakt.
Hva er «helse» i Norge? Ă bli lurt til Ă„ bruke tannkrem som bryter ned dine tenner, for sĂ„ Ă„ gĂ„ til en tannlege som er frimurer, og som lopper deg for penger?
«Tannhelse», en opprinnelig gudegitt rett til Ă„ ha tenner i behold. Men selvsagt er det pĂ„ lukrativt vis, ordnet det dithen, at man ikke fĂ„r dekning for grandiose utgifter, pĂ„fĂžrt faktura fra «tannhelsen».
I utgangspunktet er Norge et rikt land, med et vel av naturressurser, men disse fordeles *kun* til elitister, som er etablert i en eller annen form for nettverk. Nordmenn flest aner lite om hva «nettverksbygning» egentlig dreier seg om. Og mye av ressursene blir fordelt ut av Norge, til ukjente formĂ„l. Det tidligere sĂ„ naturskjĂžnne Norge er nĂ„ blitt vandalisert av teknologiske inngrep, som har utradert naturskjĂžnne omgivelser. Overalt kan vi se hĂžyspentledninger, mobiltelefonmaster og tetramaster. Uansett hvor vi gĂ„r, blir vi utsatt for elektrosmog. Vi blir bestrĂ„lt av wi-fi strĂ„ler. Vi har ikke lenger valg i forhold til den nĂŠring vi skal fĂ„ i oss. Vi er blitt konsekvent lĂžyet for, av offentlige helsemyndigheter, i forhold til hva som er sunt, og hva som er skadelig for vĂ„r helse. Hva med kjernekrafttverk i vĂ„re naboland? Hva med radioaktivt utslipp som holdes hemmelig? Og hva med antall kreftforekomster, eller andre kroniske sykdommer som nordmenn fĂ„r? Uvitende om at de blir lĂžyet for?
Og vi er tilbake til det absurde regelverket. Godtroende folk fĂžler seg betrygget av «grenseverdier» for elektromagnetisk strĂ„ling, og «tilrĂ„delige inntak av kjemiske stoffer». Det dreier seg om e- stoffer, og alle de tilsetninger i plastemballerte matvarer som er tilgjengelige pĂ„ supermarkedene. Og nordmenn stort sett, stiller ingen spĂžrsmĂ„l. Hvilket de ei heller kan klandres for, da de ikke vet at de blir lĂžyet for. Store, som smĂ„. Men at de bevisst skal forgiftes gjennom codex alimentarius, er da noe drĂžyt? Og man kan henge seg opp i FN. Men hvem er skyggeregjeringen som stĂ„r bak FN? Frimurerne. Illuminati. De smĂ„ mus, som piler og kryper, som kakerlakker over hele kloden. Umulig Ă„ fĂ„ has pĂ„.
SvÊrt mange nordmenn blir plaget av brÄk, stress, mas, urimelige krav fra myndigheter og offentlige instanser. Skatteregler, innbetalinger av offentlige gebyr og avgifter. I tillegg blir de kartlagt pÄ alle mÄter. BÄde medisinsk, byrÄkratisk, og via elektronisk overvÄkning. Mange blir arbeidsufÞre, og mÄ igjennom et enda mer rigid system for i det hele tatt Ä ha til livets opphold. For sin gudegitte rett til Ä leve, har universets store arkitekt overstyrt for lenge siden.
Nordmenn utsettes for chemtrails og HAARP i det skjulte. Statistisk sentralbyrÄ skjuler antakelig sine rÞde tall, i forhold til oppblomstring av lidelser og sykdommer. VI lever i en tid med de mange bevisst pÄfÞrte lidelsers pandemi.
Og lidelser blir «behandlet» med mer lidelser. Folkehelseinstituttet forfalsker sitt budskap om at det norske folk skal bli friskere. Mange nordmenn forsĂžker Ă„ oppdatere seg, for de fĂžler at «noe er galt». De fĂžlger med i media, de leter pĂ„ offentlige nettsteder, for Ă„ finne rĂ„d. Og det hele er basert pĂ„ svart satanisk lĂžgn. Alt av helse «rĂ„d», og medikamentell behandling er sĂ„ og si basert pĂ„ farmasia-industri og kapital. Det kirkelige ordtak:
«Av jord er du kommet, til jord skal du bli». Som i en satanisk formaning til den dĂžde, om at han alltid har vĂŠrt dĂžd. Han ble fĂždt pĂ„ en fabrikk, og endte opp pĂ„ et krematorium. Etter Ă„ ha utfĂžrt sin borgerlige plikt til Ă„ holde maskineriet i gang. Og det siste Ăžnske for den avdĂžde, var at gavene fra hans nĂŠre og kjĂŠre, skulle overrekkes det Norske Redningsselskap. Selskapet med tempelridderordenens symbol.
http://www.redningsselskapet.no/medlemskap/bli+totalmedlem
SĂ„ kan man stille seg spĂžrsmĂ„let: Ved Ă„ forstĂ„ «matrisen», kan man forstĂ„ dets symbolikk. Og hvor mange organisasjoner og selskap i dag, bĂŠrer matrisens symboler? Det er ikke fĂ„. De aller fleste selskap bĂŠrer underlige symboler, skulle en tro. Og hvem stĂ„r bak? Og hvem eier dem?
Skille mellom rik og fattig i Norge er grotesk. LikesĂ„ er skille mellom hĂžy livskvalitet, og lidelse. Skyggemyndighetene har innfĂžrt sataniske dogmer som omfatter «psykiske lidelser», og indoktrinert sitt folk til Ă„ tro pĂ„ alle lĂžgnene. Hvor folk stort sett ikke aner hva som gjĂžr at deres sinn, kropp og sjel blir Ăždelagt over tid. Leger som skal behandle sine pasienter, fĂžlger slavisk skolemedisinen, og med sitt grandiose ego, evner de selv ikke Ă„ forstĂ„, hvor vel- regissert «matrisen» er. Til det har legene alt for hĂžy utdanning, og mĂ„ med rette kunne kalles for: Nyttige idioter. JamfĂžr denne artikkelen:
http://www.nyhetsspeilet.no/2012/03/skolemedisinens-opprinnelse-hovedaktorer-og-hovedprinsipper/
Vi befinner oss muligvis i en alvorlig «endetid», hvor et eller annet skal skje.
Konspirasjonsteoretikere har i mange Är gjort omhyggelig research pÄ hva dette dreier seg om. Uten at jeg vil gÄ nÊrmere inn pÄ dette, vil jeg heller si fÞlgende:
Denne galskapen holder ikke stort lenger. Hvis vi kan tenke oss Moder Jord, slik frimurerverdenen antakelig forestiller seg den, som et logistisk, geometrisk, og matematisk system med «tellekanter», sĂ„ vil ikke lenger logistikken strekke til, fĂžr det hele faller sammen som et korthus.
«Skyggeregjeringen» har forvaltet naturressursene pĂ„ en grotesk mĂ„te, og har ikke tatt hensyn til at vi alle *kun* har *en* planet Ă„ leve pĂ„, og at ressursene ikke fornyes, med det grĂ„dige overforbruk som eliten selv har stĂ„tt for. Som i en grĂ„dig og hensynslĂžs bedriftseier, som tar ut mer aksjeutbytte, enn hva bedriften tĂ„ler. Slik at alle de andre i styret ender opp, bankerott. Men det kan hende at bedriftseieren alltid visste at bedriften hans hadde en begrenset levetid, og at spiking og sparing ikke hadde noen misjon?
«Skyggeregjeringen» kan med rette sammenliknes med en «black widow», en sort enke. Edderkoppen som har spunnet sĂ„ komplekse spindelvev, at ingenting slipper ut. Selv ikke frimurerne, for de har sverget sin ed, til universets arkitekt. Har de begynt Ă„ spise sin egen hale?
NÄr vi ser tilbake pÄ historien i Norge, sÄ kan vi tenke: SÄ meningslÞst, og sÄ bortkastet. Av alle de milliarder av kroner som kunne blitt investert i gode formÄl for folket. Av alle de milliarder som i stedet er blitt brukt pÄ smaklÞse templer, og grandiose arkitektoniske reisverk. Ol- Lillehamer, Operahuset, Holmenkollen. Forretningsbygg, kjÞpesentra, parkeringsplasser, veibaner, osv. osv. osv.
For ikke Ă„ glemme de kvadrasillioner som brukes til «forsvar», eller hĂžyteknologisk opprustning. Enorme summer blir brukt til industri, bygg og anlegg. «Konsulent»- tjenester, tjenesteytende nĂŠring, osv. osv. osv.
Elitistene gjÞr som de vil. De er blitt lovet sitt mekka. De er blitt lovet makt, velstand og fremgang, sÄ lenge de sverger Ä aldri svikte sin herre. Universets arkitekt: Lucifer. Baphomet. Yoda. Djevelen. Den onde.
Deres lĂŠremester har lĂŠrt dem Ă„ dyrke deres ego.
PÄ den mÄten vil de heller aldri plages av vÄr alle gudegitte gave, som etter min mening danner grunnstenen for vÄr rett til Ä leve: *Samvittighet*
Frimurernes grunnsten, i deres rett til Ă„ leve, er nok heller Macdonalds.
Slik det omtales i filmen Pulp Fiction: «The corner stone of any nutricios meal, is a hamburger».
Frimurerne i Norge burde etter min mening fjernes med fysisk makt. Arresteres, og stilles til rette for domstoler. BÞtelegges, og fengsles (men dette er utopi). Det er intet som kan stoppe dem, hverken i forhold til lovverk, innsyn i deres Þkonomi, eller fysiske Þvelser. De styrer det Þkonomiske regelverk. De har den totale makt, og de dreper, plyndrer, og plager sine undersÄtter slik det behager dem. PÄ bestialsk, og teknologisk vis. Det er nesten som om historien om de gamle vikingehÞvdinger, som trodde pÄ sin avgud Tor (Lucifer), den dag i dag, er blitt den moderniserte og forfinede varianten av fordums tids plyndrere og voldtekstsmenn: Freemasons. Hvor de med hÞyere grad inntar sine herskapsboliger. Prydet som de reneste romerske templer, med sÞyler og Lucifer`s symbolikk.
Hvor nordmenn til stadig bemerker de overdĂ„dige og luksuriĂžse boligene som vulgĂŠre. Uten at de forstĂ„r at «her bor en tjener av Lucifer».
Avslutningsvis lenkes det til en film om «freemasons» i USA. «De er overalt».
Deres hemmeligheter rĂžpes ikke, men som de mĂžrke smĂ„ mus de er, overalt, kan man danne seg et inntrykk av hva «Illuminati» egentlig er:
http://www.youtube.com/watch?v=5jttGmj4JDQ&feature=endscreen&NR=1
Planeten Jordens vandaliserende skjĂžge og utyske.
Dracula skal ifĂžlge mytologien vĂŠre en hĂžyst reell person, nemlig Vlad the Impaler, prinsen av Wallachia (1431-1476), ogsĂ„ medlem av «the House of
DrÄculeÈti, en undergruppe av House of Basarab, med et mer velkjent navn: Dracula. For de som er interessert, finnes det ulike dokumentarer om Dracula. Slik som her:
«Nothing perceivable is real. Even space and time are imagined. All existence is imaginary. Only the Unlimited is real. Question the limits. Go beyond. Set yourself tasks apparently impossible. This is the way. Look at consciousness as something alien, superimposed. Then suddenly you are free of consciousness. Let go of the idea that you are not aware of yourself as the ever-present, changeless inexpressible Reality. Just let go. The Absolute can be reached by absolute devotion only. Donât be half-hearted.» ~Nisargadatta
Takk for gode innlegg Omega – What The Bleep Do We Know :-)
http://www.youtube.com/watch?v=aUL_0E305v4
Vet ikke om noen andre har snakket om dette, men det er en ting jeg hele tiden har lurt pĂ„, (igrunn mange) og det er den dĂ„rlige hĂ„ndteringen av rapportering rundt antallet drepte pĂ„ utĂžya…. lenge var det ca 10… det mĂ„ de ha sett fort at var en drĂ„pe i havet… de kunne ha latt vĂŠre Ă„ si noe.. eller sagt det er mange men vi har ikke tallet enda..
Jeg husker ikke konkret nĂ„r de plutselig begynnte Ă„ snakke om 86 men mener det var ca 0400…
SĂ„ slĂ„r tanken meg.. 0400 tiden her er 2200 tiden pĂ„ usa’s Ăžst kyst… det er nesten prime time.. sĂ„ droppes sjokk tallet 86…
Noen timer etterpĂ„…ca 03-05 pĂ„ natten EST kommer ned justeringen
Timene fĂžr har de holdt oss her hjemme pĂ„ pinebenken med det lave tallet 10 da sjokket allerede var over oss…skrekken ble opprettholdt ved at vi fikk ubekreftede meldinge rom «mange dĂžde»…
Psy op deluxe!!!!
Til Illuminati:
Deres tid har kommet.. det har vĂŠrt fastsatt i lang tid. Dere vet det, men dere klamrer dere fast og prĂžver Ă„ starte WW III til det siste.
Dagene renner ut og det ser ut som dere blir nĂždt til Ă„ gĂ„ «the hard way»
Det finnes ikke lenger noen trekk pĂ„ bordet…som ikke til syvende og sist vil ende i sjakk matt for dere.
GI OPP!!! GĂ„ fredlig… Deres karma kan ikke unnslippes og det vet dere sĂ„ hvorfor legge mere drit i sekken…?
Jeg har ved hjelp av dere gĂ„tt min dĂ„rlig karma..og mit rĂ„d er Ă„ skaffe sĂ„ lite av det som mulig… men dere har som alle andre fri vilje.
Jeg tenker bare pĂ„ deres beste… jeg misunner dere ikke deres fremtidige inkarnasjoner..og hĂ„per jeg kan vĂŠre der Ă„ hjelpe dere tilbake til lyset nĂ„r dere stĂ„r der i mĂžrket, en gang et sted.
Med hÄp om en bedre og rettferdig verden for oss alle!
Takk
Terrorisme and the illuminati.
A three thousand year history by David livingstone.
free download i pdf.
Mvh Tom
http://www.terrorism-illuminati.com/content/complete-online-version
http://www.dagbladet.no/2012/01/16/nyheter/innenriks/terror/anders_behring_breivik/terrorangrepet/19782138/
Se pÄ dette politibildet av Anders.Se pÄ Þynene,de er retusjert.Husker den fÞrste gangen bildet ble publisert den 30.11.2011 bar Þynene preg av dop eller annen bevissthetsstimulerende stoff ( mind control ? ), eller at han var veldig trÞtt, mens i dette bildet er Þynene stjerneklare.Jeg tok vare pÄ det fÞrste bildet, men kan dessverre ikke publisere det her.
Maarit, av finsk avstamning.
FÞrer du videre de gamle tradisjoner med sauna, bjÞrkerispisking, og god finsk vodka �
Joda Maarit … jeg elsker de dype finske skoger …
KjÊre bardun,takk for pÄminnelsen om finsk avstamning.Jeg mÄ nok si at jeg fÞrer ikke videre noen av de tre tradisjonene :)
Det skyldes nok ikke mangelen pĂ„ viljen,men mangelen pĂ„ » ingrediensene » for Ă„ si det slik :)
Og hva angĂ„r de » dype finske skoger » sĂ„ er det nok en myte.Det heter desverre skogsindustri nufortiden :(
De dype finske skoger en myte … hvor har du det fra?
Jeg er ikke helt ukjent i Finnland, for Ă„ si det slik … Jeg er et menneske av nordkalotten skjĂžnner du – et «naturbarn» en som kjenner til noen av naturens hemmeligheter … for noen det mytiske … det mystiske … for andre det naturlige …
Benjamin Fulford VS POCOćžćčBAND (Lesson 1 America) 1/2 Eng sub
SĂžk: Benjamin Fulford VS POCOćžćčBAND Eng sub http://www.youtube.com/results?search_query=Benjamin+Fulford+VS+POCO%E5%87%B8%E5%87%B9BAND+Eng+sub
Benjamin Fulford VS POCOćžćčBAND (Lesson 1 America) 2/2 Eng sub
Svali Illuminati Defector
Born into the illuminati,
Vatican child sacrifices,
Kiss the Golden Ring,
The Bloodlines,
How the Illuminati structure works,
How they actaully make thier money,
ties to the mafia, etc etc
http://www.youtube.com/watch?v=ZccxuKjXApA
Svali is the pseudonym used by a woman who claims she was born into a secret ruling bloodline. According to Svali, bloodline children are heavily conditioned to be obedient, self-controlled, and totally loyal to «the family.» In special activities carried out under extreme secrecy, they are subjected from a young age to sessions using drugs, hypnosis, and shock-reward conditioning which turn them into Manchurian Candidates with alter personalities. In their normal lives, they remember nothing of what is done to them in these sessions or of their being part of «the family.»
http://www.wanttoknow.info/secret_societies/svali
StrÄler mot kongen
I min forrige bok, sov mitt lille Norge (2008), berĂžrte jeg enkelte av dagens fenomener som kunne tenkes Ă„ kaste skygger inn i framtiden. Her tok jeg ogsĂ„ opp kongedĂžmmets stilling i Norge. I boken skriver jeg. «Den nye tids agenterarbeider jevnt og trutt pĂ„ mange omrĂ„der». Et fenomen er lett Ă„ forutse: Dersom den internasjonale finanselitens diktatur vinner fram, og nĂ„r fronten er kommet nĂŠrmere de siste festningverker, vil de rette skytset inn mot et av vĂ„rt lands hittil sikreste bastioner: det norske kongedĂžmmet.
I vitkeligheten har de kongelige lenge stÄtt utsatt til. Dersom ikke opinionen vÄkner og forstÄr hva som egentlig foregÄr, vil undergravningarbeidet begynne for alvor. En trolÞs presse vil bidra med sitt: bakvaskelse, sjikane, tarkasserier og sjofle klager: Kort sagt kampanje journalistikk. Kampanjene vil ikke forstumme fÞr kongedÞmmet og de andre konstitusjonelle institusjoner er nedkjempet.
I en verden som stadig blir mer ugjenkjennelig, merket av krise signaler og opplĂžsning, representerer Kongen og hans hus kontininuitet og, sĂ„ paradoksalt det kan lyde: solidaritet ! Hvem andre kan pĂ„berope seg mottoet «Alt for Norge» ? For en stor del av befolkningen sikrer kongefamilien en gjenkjennelig forankring i vĂ„r egen historie. Kongehuset utgĂžr derfor en bĂžyg for internasjonale innbrytere som vil omskape verden og innfĂžre «a New World Order»
Kongefamiliens historie i Norge, dens integritet og uomtvistelige popularitet, gjÞr at den mÄ fjernes (eller korrumpteres). Som symbol blir Kongen en av de siste nasjonale skanser som eventuelt faller. Eliten vet at sÄ lenge det norske kongehuset stÄr uplettet, kan diktatoren ikke vise sitt sanne ansikt, slavelenkene kan ikke festes.
Jeg pÄroper meg ikke intuisjon eller sikker forutanelse, enda mindre clairvoyance, men Ä forutse enkelte, tenkelige scenarier er ikke alt for besvÊrlig.
Ut fra den internasjonale mafiaens gjenkjennelige handlingsmÞnster, dens tydelig forhistorie og tradisjon, finnes en uimotstÄlig logikk. Elitens karakter gjÞr at det alltid er begivenheter i emning. Norges konstitusjon er allerede underminert av en nesten blind, delvis sÞvndrukken nasjonalforsamling. Som en del av dette er kongedÞmmet i faresonen. Stortinget kan oversees. KongedÞmmet eksisterer fortsatt som konstitusjonell realitet. FÞlgelig mÄ det elimineres.
Men pÄ grunn av kongefamiliens nÊre tilknytning til folket og det norske folks grunnleggende fredelige sinnelag sÄ jeg ikke for meg vold. Ikke anvendelse av dramatiske midler, opprÞrende selvtekt. Derimot var det ikke vanskelig Ä registrere det jeg beskrev, og som etterhvert har fÄtt synbart utlÞp: en tidvis systematisk sjikane, en sjofel mobbing som, anonymt og historie, til slutt kan utlÞse en tvungen abdikasjon.
Man kan rĂžre ved stemninger. Skape misnĂžye. Men ikke dramatisk vold. Trodde jeg.
Trist og smussig fattigdom
Dagbladet er en avis som gjennom flere Är har rÞpet en intens skrekk ved tanken pÄ at avisen ikke skulle vÊre foran popkulturens til en hver tid herskende mantra. Fristelsen har vÊrt dens svakhet. For da gjelder det Ä se hvor vinden blÄser i Þyeblikket, hanke inn et billig poeng hvor man tror det finnes.
Ved Äpningen av stortinget i 2007 slo avisen til. Om hva ? Over fire spalter og med stort bilde av Kong Harald skulle viktig informasjon formidles til folket. SÄ man leser:
Under trontalen hadde kongen «snublet igjen» var overskriften pĂ„ reportasjen. Journalisten raljerer over et velkjent problem. Intet nytt her. Men man er altsĂ„ pĂ„ hugget. Har man ikke en virkelig nyhet, og den synes sjelden Ă„ forekomme, kan billig ironi, latterliggjĂžring av et handicap, gjĂžre nytte istedet. Hvilken brag!
Journalistens navn – er utelatt, forstĂ„lig nok. Trolig har man en anelse skamfĂžlelse.
Det sies man har trykkefrihet. Men trengs den ?
Som oftest er slike taktlÞse personlige utfall anonyme, uten signatur. Slik ogsÄ i den tidligere kongetro Aftenposten som ennÄ ikke Äpent har gÄtt i mot vÄr forfatning. NÄ ken den for sin del i stedet skjule sin dyd ved Ä slippe til mindreÄrige (og dermed mindre ansvarlige) i spaltene med stort oppslÄtt hets mot kongedÞmmet. Da fÞlger ikke vanlige behov som redigering eller journalistiske krav til saklighet enn si edrulighet.
Men slikt plukk, sÄ smussig og trist, det avkler bransjens fattigdom, viser tross alt at pressen lever et liv.
Litt annerledes kan det vĂŠre nĂ„r en av dagens norske forfattere, Jo NesbĂž, en av vĂ„re mestselgende krimforfattere, kaster seg inn i kongedebatten. I et samtaleprogram i NRK finner forfatteren det oportunt Ă„ gi personlig rĂ„d til folk med sĂžvnproblemer. RĂ„det er forfatterens egen innsovningsteknikk: «Ă„ tenke ut forskjellige mĂ„ter Ă„ ta livet av den norske kongefamilie pĂ„». (NRK, 23. mars 2010, gjengitt i Helg, ukebilag i VG.
Morderisk innsovningsmetode
Fra kompetent hold fĂ„r vi her uoppfordret ikke en sovepille, men et regelrett karateslag – heldigvis i eteren, i tomme luften, rettet mot vanlige menneskers etikk og fĂžlelser.
Norge er som land et av de meget sjeldne tilfeller der folket selv bÄde fikk valgt sin styreform og deretter, ved en folkeavstemmning, fikk velge sin konge.
Det som har preget bÄde kong Haakon og hans etterkommere er blant annet en fin demokratisk holdning og en sjelden, faktisk ganske sjelden, lojalitet overfor folket og statsinstitusjonene.
SĂŠrlig i aprildagene i 1940 var det et lykketreff at Norge hadde valgt en konge med ryggrad. Da viste det seg at mange ikke var i besittelse av noe slikt, heller ikke blant representanter for folkestyret.
Kongen ble pÄ post bÄde i 1940 og senere. Slik bidro han til at balnt annet Jo NesbÞ i ettertid, i norsk radio, helt fritt kunne gi bidrag til Ä lÞse folks sÞvnproblemer, uansett hvor hans tanker stammer fra og hva de kunne fÞre til i praksis. 2. verdenskrigs urfall kunne blitt annerledes. Tyskland og nazismen kunne ha seiret. Forfatteren NesbÞ kunne da ha vokst opp under Hitler og med Terboven som statsoverhodet i Norge. Ville forfatteren i Deutsche/Norwegische Rundfunk anbefalt den samme innsovningsmetode , rettet mot landets stasoverhodet, Josef Terboven og hans familie, for Ä skaffe seg en god natts sÞvn ?
Hva foregÄr oppe i hodet til denne forfatteren ? Hva vil han si oss ?
StĂ„r man overfor rĂ„d fra en viss moralsk autoritet med litt historisk og kansje ogsĂ„ medmenneskelig perspektiv, bĂžr godtfolk lytte. Men – om det dreier seg om en slags nullitet ? Om det dreier seg om en tankegang som de fleste hĂ„pet vi gjorde oss ferdig med i 1945 ?
Hva gjÞr man nÄr nazismen igjen reiser sitt skabbete hodet ?
Det rÄd nordmenn flest i dag trenger er ikke hvordan vi skal sove, men hvordan vi skal vÄkne og holde oss vÄkne.
BĂ„de grunnloven og kongedĂžmmet og det meste annet vanskelige som dukker opp i norsk politikk og samfunnsliv bĂžr selvsagt kunne diskuteres. Men mĂ„ten offentlige debatter foregĂ„r pĂ„ er i seg selv viktig. I dag befinner hele verden seg i en dyp krise som de fĂŠrreste skjĂžnner Ă„rsaken til og konsekvensene av. «Du mĂ„ ikke sove!» var Arnulf Ăverlands vekkelsesrop. Mindre enn noen gang trenger man debatter forgiftet av nazistisk tankegang. NĂ„r det gjelder det norske kongedĂžmmet, er det innfĂžrt pĂ„ demokratisk vis. Prins Carl, den snere kong Haakon, Ăžnsket at det norske folk skulle avgjĂžre ved valg om landet skulle ha kongedĂžmme.
Avstemmningen ble holdt i 1905 og 79 prosent av de stemmeberettigede svarte ja og 21 prosent nei til kongedĂžmmet. Selv republikanerne, statsminister Michelsen og Fridtjof Nansen, stemte for kongedĂžmmet. Siden har det aldri vĂŠrt noe stort tema i norsk debatt.
Vi mÄ tilbake til 1792 for Ä finne det siste kongedrapet i noe nordisk land. det skjedde i Stockholm og var iscenesatt av en snever gryppe med tilhÞrighet i landets elite. Selve vedtaket om Ä kvitte seg med Gustav III av Svergie dette Äret ble ifÞlge den estetiske forfatter og historiker Juri Lina, fattet pÄ en frimurerkonferanse i Wilhelmshafen 16. juli pÄ slottet til Mayer Amschel Rotschild. PÄ sammekonferanse ble det ogsÄ vedtatt at den franske kong Louis XVI skulle ryddes av veien. (Under the sign of the Scorpio, s.38-39)
Det foruroligende spÞrsmÄl er: Kan noe lignende tenkes Ä skje i dag ?
Selve spĂžrsmĂ„let vil av de fleste nordmenn – kongetro som republikanere – bli oppfattet som absurd og antakelig lettere tĂ„plig. NĂ„r et slikt spĂžrsmĂ„l likevel kan reises, skyldes det en «teknisk innretning» plassert pĂ„ kongefamiliens private fristed Kongsseteren i Holmenkollen 1999.
Ved det som sprĂ„klig lemfeldighet kalles «tilfeldighetenes spill», viste det seg at den tekniske innretningen innebar en helsemessig trussel bĂ„de mot kongens, dronningens og omgivelsenes liv.
Allerede var kongens og dronningens helse i ferd med Ä brytes ned, uten at de selv kunne skjÞnne Ärsaken.
DÞdstrÄler mot kongen
à rsaken var hÞyfrekvent strÄling fra en basestasjon, en radiobasestasjon med skjult antenne, og sentralt plassert innendÞrs, der Hans Majestet kong Harald og hans familie oppholder seg, dag som natt.
Hvem hadde funnet pÄ Ä installere basestasjonen akkurat pÄ dette stedet, pÄ kongens foretrukne rekreasjonssted og uten at noen berÞrt part ante noe om anleggets karakter og helt Äpenbart, anleggets helsemessige utfordringer ?
Forbausende kom uklare og unnvikende svar pÄ spÞrsmÄlet da det ble reis . Til Ä begynne med, ville ingen vedkjenne seg farskapet. Men, omsider vite aktÞren seg Ä vÊre et stort, internasjonalt, halvstatlig norskeiet selskap, Telenor.
Hvordan skaffet Telenor seg seg formell adgang til Ä plassere en radiolinkbasestasjon med en kjempeantenne i leiligheten pÄ Kongens private feriested ? Et utall av spÞrsmÄl krever svar med dette som utgangspunkt. BÄde hoffet og politivaktstyrken hadde innvendinger.
Flere nĂžkkelpersoner rundt Kongsseteren ble i lĂžpet av perioden skiftet ut. FĂžlgelig forsvant ogsĂ„ kunnskapen om anlegget og anleggets historie. Det har nemlig vĂŠrt to anlegg. Det fĂžrste bel installert i 1999. Nyanlegget som ble montert i 2004 var et mammutanlegg – fortsatt innendĂžrs – med et felstyrkenivĂ„ som i gitte tilfeller ville gi en ytelse som ligger 700 prosent over internasjonale grenseverdi. Det finnes simpelthen ingen instruks eller beskrivelse fra norske myndigheter om hvordan et slikt anlegg skal monteres innendĂžrs.
Det fÞrste anlegget var plassert i etasjen over kongeparets soverm, nÊrmere bestem, over hodegjerdet. I 2004 fant en oppgradering sted. StrÄlingen fra det nye anlegget var pÄtakelig stÞrre, og me en firedoblet utgangseffekt. Dette Äret mÄtte Kong Harald underkaste seg en kreftoperasjon.
Hans Majestet hadde over lengere tid slitt med plager. Etter operasjonen trengte han Ä komme til krefter og skulle i 2005 bo noen mÄneder som en rekonvalesent pÄ Kongsseteren. Konsekvensene lot ikke vente pÄ seg. Oppholdet bare forverret hans problemer. Akkurat som sin far kong Olav, fikk kong Harald alvorlige hjerteproblemer og mÄtte underkastes hjerteoperasjon. OgsÄ dronningen hadde lidelser og mÄtte hospitaliseres for en kortere periode. Sykdommer, balnt annet hjerteflimmer, rammet samtidig flere ansatte i omgivelsene. Uroen begynner Ä bre seg.
à r etter at monsteret var kommet pÄ plass visste hverken folk i kongens politieskorte, vaktmester eller hoffet hva denne installasjonen egentlig var. Det ble avdekket fÞrst da folk omkring kongen ble syke. IfÞlge enkelte kilder skal et medlem av politieskorten ha avgÄtt ved dÞden.
En tidligere vaktmester mĂ„tte slutte, og han etterkommere er blitt hardt rammet. Dette ble kjent og omtalt i et Brennpunkt – program som ble vist i NRK 23. september 2008. Telenors adferd i programmet rĂžpet da at en Ă„penhet ikke syntes Ă„ ligge like under huden i institusjonen.
En ekspert pÄ slike installasjoner, ansatt i et av de store internasjonale selskapene i Norge fikk seg forelagt tekniske detaljer i anlegget uten at man oppga lokaliseringen, men at det var installert innedÞrs i en bolig. Han ville fÞrst ikke ta saken alvorlig men slo det bort som en spÞk. Da det gikk opp for han at det dreide seg om en konkret sak, utbrÞt han spontant: men dette er jo et drapsforsÞk!
PÄ steinaldernivÄ
Det tok i det hele sin tid fÞr Telenor begynte Ä innse at giganten i dette tilfelle mÄtte oppgi i hvert fall litt av sitt hemmelighold. Det lar seg forstÄ, for trolig har Telenor forbrutt seg mot norsk lov og vanlige sikkerhetsbestemmelser. Det kan vanskelig vÊre tvil om at de ogsÄ har overtrÄdt vanlige forsiktighetsregler.
Ut fra manges oppfatning om norske myndigheters generelle innsikt i strÄling og skadet av strÄling, ligger den pÄ steinaldernivÄ. GÄr man til Svergie, Tyskland, Sveits eller Frankrike, finner man informasjon om strÄleskader, effekt ved plassering av basestasjoner, og ogsÄ rettskraftige dommer ved feilplassering av basestasjoner. Alt dette eksisterer hinsides hva norske myndigheter synes opptatt av Ä holde opplysninger mest mulig for seg selv. Det kan neppe vÊre den mest fruktbare holdningen. La oss kaste et blikk pÄ hva som skjer i andre land vedrÞrende strÄlingsproblemer:
I 2008 falt en rettskjennelse i Frankrike som kan vise seg Ä sette et tidsskille i utviklingen. Da ble mobilsselskapet Bouygues dÞmt til Ä fjerne en mobilantenne og betale erstatning til naboer rundt masten, pÄ grunn av pÄfÞrt helseskader. Saken har vÊrt gjennom hele rettsapparatet, anket i to rettsinstanser. Mobilselskapet tapte allerede i fÞrste instans. I neste instans ble erstatningsbelÞpet skjerpet og Bouygues ble idÞmt dagsbÞter inntil antennen var fjernet.FÞrst i april 2010 trakk mobilselskapet sin anke for hÞyesterett. Dommen ble dermed rettskraftig. Selskapet er nÄ i ferd med Ä fjerne sine master.
En dom fra italiensk hÞyesterett i mars 2011 beordrer selveste Vatikanet Ä betale erstatning til innbyggere i landsbyen Cesano. Vatikanets radiostasjon i nÊrheten har siden 2001 produsert elektromagnetiske bÞlger med for hÞy signalstyrke. En helseundersÞkelse hevdet at barn i byen hadde seks ganger hÞyere risiko for Ä pÄdra seg leukemi enn barn andre steder.
Vatikanet reduserte radiostyrken og anket saken. Men appellretten avslo og avgjorde at vatikanets radio mÄtte betal erstatning.
I Frankrike har lokale myndigheter flere steder fjernet alt av trÄdlÞse laptoper i offentlige biblioteker pÄ grunn av strÄlingsfaren.
kansje kan vi komme til Ă„ oppleve et ras av rettsaker som endelig tar vanlige menneskers rettigheter pĂ„ alvor og dĂžmmer selskapene pĂ„ grunn av helseskader. Slikt er gĂ„tt Statens strĂ„levern forbi. StrĂ„ler er ikke farlig…
WHO en falskspiller ?
Verdens Helseorganisasjon (WHO) kan komme i en vanskleig situasjon. Verdensorganisasjonen mener at strÄling ikke innebÊrer noen fare for mennesker og har i flere Är hevdet at det ikke finnes vitenskaplige rapporter eller dokumentasjon for det motsatte. Dette er avslÞrt som lÞgn. PÄ flere mÞter siste Äret hvor WHOs sjef skulle holde foredrag, har det mÞtt opp forskere som kjente til slike rapporter oversendt WHO. Forskerne utba seg forklaring pÄ hvor disse rapportene var blitt av og hvorfor dokumentasjonen var utnevnt i WHOs oversikter. WHOs sjef nektet Ä svare. Etter et slikt mÞte i London valgte hun bakveien ut, etter konfrontasjonen med forskerne.
Her er det viktig Ă„ vĂŠre klar over at WHO, Verdens helseorganisasjon, er en privat institusjon finansiert av Rockefeller, ikke en ordinĂŠr FN -institusjon.
Forsiktighet og hensyn til publikum er heller ikke Telenors sterke side. Derfor fortsatte selskapet Ä skjule de faktiske virkninger av hva de driver med. Dette har sÊrlig klart kommet fram overfor det kongelige hoff og de ansatte pÄ Kongsseteren. Her har det gjennom en rekke handlinger Äpenbart vÊrt viktig Ä skjule hva de har installert-
Telenors «telefonforsterker»
Radiobasestasjonen og den skjulte, kraftige antennen gikk for eksempel under navnet «telefonforsterker». SĂ„ nĂ„r lys forsvant, sikringer rĂžk og alarmen gikk, kom fagfolk op for Ă„ «gjenoppstarte» «telefonforsterkeren» – med andre ord rent sludder av en fagetat. At dette kunne ha noe Ă„ gjĂžre med begrepet elektromagnetisk strĂ„ling som dessuten var direkte livsfarlig for omgivelsene, var angivelig ord som ikke fantes i deres vokabular.
Hva besto denne grovt uansvarlige og trolig kriminelle handlingen i, som Telenor holdt skjult i flere Är ?
Kort sagt er basestasjonen og antennen konstruert med en kapasitet og styrke (utgangseffekt) som gjorde den ekstremt farlig. Det har ikke lykkes Ä fÄ bekreftet pÄ noe hold at en slik basestasjon med liknende kraftige antenner er installert noe sted i Norge innendÞrs, der mennesker bor eller arbeider. Et oppslag med tydelig varsling har Telenor heller ikke funnet nÞdvendig.
Radiolinken hadde sendeeffekt pĂ„ 2 – 3 mil og dermed lant utenfor vanlige normer. Plassert i menneskers nĂŠrmiljĂž har anlegget intet Ă„ gjĂžre. Det finnes simpelthen intet regelverk for innendĂžrs installasjon. Samferdselsdepartementet har pĂ„ sine nettsider bare opplyst at basestasjoner ikke kan plasseres inne i bygninger. Selv et ordinĂŠrt sendeutstyr for mobilbruk har intet Ă„ gjĂžre inne i en leilighet. Alt slikt utstyr sender uĂžnsket strĂ„ling, og dess nĂŠrmere levende vev, dess stĂžrre risiko for strĂ„leskader.
PĂ„ Kongsseteren gikk alle signaler gjennom kongens del av bygget. Elektroniske felt utviker hjerteflimmer, blĂŠreproblemer og kreft.
Det er lite tenkelig at man ikke skulle finne flere eller kansje alle disse symptomene i kongens sykejournal.
I boken Sov mitt lille Norge (s.118) resymeres de fatale helsemessige konsekvenser for flere familier der familiefedre tjensetegjorde pÄ det militÊre etteretningsfartÞyet Kvikk, hvor problemer rundt strÄleskader er blitt reist og fullstendig besvart av myndighetene.
Dramaet var ikke mindre ombord i redningsskĂžyten SjĂžfareren.
Der er mannskapet blitt utsatt for radarstrÄling. 17. september 2005 brakte Dagbladet den mest omfattende reportasje noen avis har gitt om hva som foregikk ombord pÄ fartÞyets spesialoppdrag i nordlige farvann. 30 Är etter at disse mystiske toktene, hvor militÊre deltok sammen med utlendinger, er sju av et mannskap pÄ 11 dÞde av kreft. RedningsskÞyta SkomvÊr II hadde samme radar som SjÞfareren. OgsÄ skipperen pÄ SkomvÊr II led kreftdÞden, i forholdsvis ung alder. Det kan se ut som om norske myndigheter eksperimenterer. I sÄ fall er det ikke uten kostnader. FÞlger det tragedier i kjÞlevannet, er spÞrsmÄlet: NÄr skal dette stoppe ?
Rikets sikkerhet ?
En stats illegale handlinger, det vil si handlinger som bryte med samfunnets normale regelverk og rettslig tradisjon reiser spĂžrsmĂ„l. Kan enkelte ansvarlige for slike illegale handlinger, pĂ„ noe vis, fristilles fra ansvar – som ved bruk av en tryllestav ?
Tryllestavens magiske kraft avverger alle spĂžrsmĂ„l. Den lĂ„ser alle skuffer og dĂžrer. Tryllestaven magiske kraft ligger i en foramel som heter «rikets sikkerhet»
I USA har denne trylleformelen vÊrt brukt til alle formÄl, anvendt overalt: til Ä starte ulovlige kriger, drive narkotikahandel, utÞve sabotasje, bryte landets lover, arrestere og fengsle folk og i lÞnndom drepe dem som vil forsvare landets grunnlov.
Tryllestven skal vistnok ogsĂ„ Telenor ha forsĂžkt Ă„ svinge for Ă„ stanse reel etterforskning etter monsterantennen pĂ„ Kongsseteren. Men noe hensyn til «rikets sikkerhet» er i denne sammenheng ukjent for norske, ansvarlige politiske myndigheter.
Da gjenstÄr en eventuell rettsak som kan forklare hvorfor noen personer, i tjeneste hos Telenor, har satt opp en basestasjon pÄ Kongens eiendom med den fÞlge at de kongelige er blitt utsatt for livsfarlig strÄling. Handlingen er dermed ogsÄ et direkte angrep mot Grunnolven, vÄr konstitusjon, mot hver enkelt borgers personlige rettsikkerhet. FÞrst i desember 2008 ble alt utstyr fra basestasjonen fjernet.
Mange spÞrsmÄl krever svar
Hvorfor ble det fra ansvarlig hold gitt uriktige forklaringer om stasjonens virkelige funksjon ? Hvorfor ble det aldri satt opp noe skilt som advarte omgivelsene om strÄlingsfaren ?
De faglige ledere som tok intiativet, som styrte og gjennomfÞrte prosjektet, er medlemmer av frimurer ordenen. OgsÄ her i landet har medlemmer av denne hemmelige orden vÊrt innblandet i kriminell virksomhet. I andre land har den vÊrt anklaget for samfunnsomstyrtende virksomhet. Hvilke motiv har ligget til grunn for avgjÞrelsen om Ä installere og senere fjerne stasjonen ?
Med hÞyst ordinÊr logikk og konsekvens melder et annet spÞrsmÄl seg, fra den rettslig formelle side: Vil det vÊre mulig Ä finne habile, uhildede politifolk og dommere som lojalt vil behandle denne saken etter det norske samfunns lover ?
I de hemmelige frimurerorganisasjonene i Norge finnes det bortimot 20 000 medlemmer. Flere hundre av dem er advokater, dommere og politifolk. Alle knyttet sammen i et tett, intersosialt byggverk. I gjentatte, kravskjerpende ritualer har medlemmer i nĂŠrvĂŠr av brĂždre, og under middelalderske- inspirerte seaner, avgitt lĂžfte om ikke Ă„ bryte brorskapet som binder dem sammen, og som skiller dem fra andre i samfunnet.
FĂžrst og fremst er du frimurer, senere har du forpliktelser overfor bror, sĂžster, familie, naboer, eventuelt det norske samfunn.
Med en slik undertext er et hemmelig internasjonalt nettverk bygd opp. Slik er selve idÚgrunnlaget. Og slik har det vist seg at det fungerer. Effektivt. UbÞnnhÞrlig. Det har vist seg i vÄr egen nÊre historie at norske embetsmenn, pÄ toppen i norsk administrasjon, er i stand til Ä bryte norske lover for ikke Ä komme i konflikter med sine frimurerlÞfter.
Vanskligere vil det kansje vÊre Ä si til seg selv: jeg er et selvstendig individ, jeg har samvittighet, personlig ansvar i et samfunn sammen med andre som er vokst opp i dette samfunnet og sammen med min familie som jeg er glad i. Det blir en belastning Ä bryte ut. Men det mÄ jeg gjÞre. Samfunnet, demokratiet, er viktigere og mÄ ha prioritet framfor denne organisasjonen som skjuler sÄ mange hemmleigheter.
Den siste, store saken et ukjent antall medlemmer av frimurerne medvirket i, var Finance Credit – saken.Den ble egentlig aldri oppklart. Politiet undersĂžkte ikke hvor mange av de impliserte bankfunksjonĂŠrer som var berĂžrt i svindelen hadde en historie som frimurer. MillionbelĂžp ble aldri funnet igjen. Disse store, stadig viktigere spĂžrsmĂ„l, behandlet jeg i boken Sov, mitt lille Norge.
Jeg reiste det spÞrsmÄlet: To ganger i vÄr generasjon, har to regjeringer (Bratteli og Bondevik) satt i gang et unikt nybrottsarbeid hvor forskere blir bedt om Ä utrede, beskrive og definere hvem som har makt i Norge. Ikke alle av disse sÄkalte maktutredere utfÞrte det de egentlig skulle. Flere titalls forkere satt i et par tiÄr og skrev fortellinger om Goddag, mann Þksekaft. Frimurerne, hvor tusenvis av norske embetsmenn, toppsjiktet av norske offiserer, advokater, prester, flygeledere, politifolk, journalister og redaktÞrer, utgjÞr et skjult maktapparat knyttet til frimurernes hemmelige brorskap, finnes ikke i diss studiene. Deres fravÊr er pÄ sitt vis klargjÞrende, men forteller selvfÞlgelig ikke nok.
NĂ„ mens jeg sitter og skriver dette, tilflyter det meg en opplysning som unektelig kan sette enkelte ting i et nytt relief. Hva frimurerne har tenkt som satte opp den fatale illegale basestasjonen i kongens fritidsbolig, vet vi ikke.
Derimot viser det seg at kriminalforfatteren nevnt foran, som i NRK fortalte at mord pÄ den norske kongefamilien var del av hans innsovningsrituale, er frimurer og sÄledes Ändsbror av gjerningsmennene pÄ Kongsseteren. SpÞrsmÄlet melder seg: er dette en forblÞffende tilfeldighet av kryssende tankebaner ? Eller en naturlig konsekvens ? Er den norske kongens dÞd et slags traume eller heller, et slags mantra, som pleies i deler av det hemmelige brorskapet med troen pÄ at det vil bli materialiseres ?
Og fortsatt fÞr siste punktum er satt i manuskriptet, opplever vi 22. juli. Der dukker en massemorder opp. OgsÄ han ifÞrt frimurerordenens insignier. Sjokkerende ?
Med det mislykte attentatet mot Hans Majestet Kong Harald og dermed mot vÄr konstitusjon, fÄr det norske samfunn og spesielt vÄrt rettsapparat, kansje en siste anledning til Êrlig og i relativ frihet Ä se seg selv i speilet, se om de tÞr Ä utfordre en av de virkelige maktbaser i landet, stille kriminelle elementer til rettslig ansvar, eller om vi alle bare skal lukke Þynene og snu oss bort fra virkeligheten.
Klokkene kan ringe for siste gang.
Per-Aslak ErtresvÄg
ABB ville skyte de som kom iveien utenfor regjeringsbygget:
http://nrk.no/nyheter/norge/1.7860428
SĂŠrlig!
Hvorfor bruke hjelm og vimse med et vÄpen foran kameraer?
1 Det er iKKE ABB pÄ bildet
2 Hjelmen og pistolen er brukt for Ă„ skjule identiteten i ettertid
3 Sjansen for Ă„ ikke bli misstenkeliggjort, hadde vĂŠrt langt mindre uten hjelm og pistol
4 Personen pÄ bildet er mindre enn ABB (se pÄ armene)
5 Sett pÄ ABB uniformen og plasser han foran kameraet igjen for Ä sammenligne
6 ABB har lenge vĂŠrt under hemmelig tung okkult og militĂŠr mind-control
7 Flere vitner forteller om flere gjerningspersoner
8 Angrepet ble utfĂžrt rett fĂžr minnet om 9/11
9 Angrepet ble utfÞrt pÄ okkult hÞytidsdag/ Bohemian Grove
10 Resultatet blir NWO politi-stat – mere overvĂ„kning og kontroll over alt av uskyldige
«Britene slĂ„r full Iran-alarm
Britiske militÊre mener Barack Obama mÄ slÄ til fÞr Iran gjÞr atomprogrammet bombesikkert.
(Dagbladet): Den britiske avisa The Guardian avslÞrer i dag innholdet i en rapport fra Det internasjonale atomenergibyrÄet (IAEA) som kommer ut neste uke.
IfÞlge avisa inneholder rapporten beviser for at Iran har utfÞrt forskning og eksperimenter som kun har nytte hvis mÄlet er Ä skaffe seg atomvÄpen. Iran pÄ sin side hevder de har et fredelig atomenergiprogram.
– Den nye rapporten representerer noe nytt nĂ„r det gjelder Ă„ dokumentere Irans atomvĂ„penprogram. Det blir vanskelig selv for Moskva og Beijing Ă„ ikke ta den alvorlig, sier The Guardians kilde, som er en vestlig myndighetsperson med tilgang til rapporten.
Hoveddelen i rapporten er en gjennomgang av samtlige beviser som er samlet fra FNs vĂ„peninspektĂžrer. Det inkluderer en rekke beviser som tidligere ikke er publisert og som vitner om utvikling av atomvĂ„pen de siste sju Ă„ra.»
http://www.dagbladet.no/2011/11/02/nyheter/iran/atomvapen/18865306/
Og hva sÄ? Med de andre terrorland som ogsÄ har atomvÄpen, inkludert USA og ISRAEL? Hvorfor kan ikke IRAN ha atomvÄpen? Fordi landet er islamistisk? Er ikke Israel sionistisk? Begge ideologiene er jo like ekstreme, mens den ene hates, og den andre hylles? :D
OJS
Interessant. Men jeg lurer pĂ„: Har ErtresvĂ„g fotnoter/referenser i denne nye boken sin? Dette var det en skrikende mangel pĂ„ i «Sov, mitt lille Norge.» Det samme gjelder hun finske dama. Masse pĂ„stander, men man mĂ„ liksom bare ta hennes ord for at det er sant. Si gjerne noe om hvordan ErtresvĂ„g viser dokumentasjon i den nye boka.
Hvorfor ville man bestrÄle kongen, forresten? SÄ vidt jeg kan huske har Kong Harald aldri gjort noe som helst pÄ den politiske arenaen, annet enn Ä vÊre en hyggelig representant for kongehuset og for Norge.
Bob
Nei desverre er det dÄrlig med fotnoter, men referanser er det en del av. Er selv intressert i Ä vite mer om dette. Jeg holder pÄ Ä skrive av det kapitlet om strÄlingen av Konssetra, men det gÄr ulidelig seint, da jeg ikke skriver sÄ kjapt. Er det noen som vet om noen programmer som gjÞr om pdf filer til words doc, som kan lastes ned gratis pÄ nettet, sÄ kunne det ha letta arbeidet ?
SÄnn som her, sÄ fÄr man jo referanser fra han:
I Europa har man hittil – stor sett – maktet Ă„ bremse felsttoget som er satt i gang mot oss.
Men hvor lenge kan vi stĂ„ i mot ? «Genmat erobrer verden» er tittelen pĂ„ en artikkel i UMB-nytt, som i 2008 ble utgitt av Universitetet for miljĂž og biovitenskap pĂ„ Ă s. En norsk professor med sju Ă„rs opphold i USA har arbeidet for blant annet Monsanto og er allerede pĂ„ plass med sine visjoner for instusjonen og for norsk jordbruk.
Men hvordan kan GM-produkter vinne frem ? Jo, det er enkelt.
Metodene er utviklet og praktisert gjennom generasjoner:
USA bÞr starte handelskrig mot de land som motsetter seg USAs Þnsker. IfÞlge The Guardians Weekly 7. januar 2011 bÞr svaret pÄ den motstand som sÊrlig Frankrike har vist ved Ä motsette seg Monsantos inntog i Europas jordbruk, vÊre Ä sette en liste over land som bÞr rammes. Straffetiltakene bÞr vÊre slik at de kan vare over lengere tid, foreslÄr USAs ambassadÞr i Paris, Craig Stapleton, til sin nÊre venn, davÊrende president George W Bush.
IfĂžlge dokumenter fra WikiLeaks fremgĂ„r det at ambassdĂžrer rundt om i hele verden har arbeidet direkte for Monsanto. De har presset regjeringer i flere land «som et strategisk, politisk og kommersielt imperativ»
Spesielt har man arbeidet iherdig for at vatikanet skulle stille seg bak en slik offensiv. Det skal de nÄ ha oppnÄdd. En tidligere skeptiker i Vatikanstaten, kardinal Renato Marttino, har etter hvert bÞyd av i sin motstand.
Det landet i Europa som mest aktivt har arbeidet for Ă„ presse Brussel, er Spania. IfĂžlge den den amerikanske ambassaden i Paris vil «resten av motstanden i Europa falle, dersom Spania faller».
Og Norge, deleier i Monsanto, gjennom oljefondets investeringer ? Skal vi ogÄ falle ? Eller har vi allerede falt ?
Professor Odd Arne Olsen ( en farlig mann, livsfarlig, som kan sette hele vÄrt land i fare for Ä komme i Monsantos jerngrep) http://www.plantbiology-ipm.net/index_files/Page822.htm , Universitetet for miljÞ og biovitenskap pÄ à s, tror at om noen Är vil GM (Gen Manipulerte) produkter bli Ä finne ogsÄ i norsk landbruk. Det er lÞnnsomt. Derfor er han her (hyggelig type).
Norsk presse, norsk offentlighet, norske politikere har ikke vĂŠrt sĂŠrlig opptatt av dette. Heller ikke miljĂžvernorganisasjonene har fattet spesiell interesse for utviklingen av norsk genmodifisert jordbruk.
Kansje kan beslutninger fattet pÄ dette universitet vise seg Ä vÊre mer skjebnesvangert for det norske folks overlevelse enn en oljekatastrofe pÄ norske kysten.
Inplanteringen av genmodifisert matprodukter i norsk jord kan utvikle seg til en bilogisk katastrofe, et vulkanutbrudd, evigvarende, ustoppelig. Er GM – sĂŠd fĂžrst hvanet i matjorda et sted, lar klokken seg lett ikke stille tilbake.
En oljekatastrofe til havs vil alltid vĂŠre avgrenset i tid og rom. En GM – spredning i matjord vil ikke kunne avgrenses i tid og rom.
VÄr tids nasjonale oppgave, er det Ä grave vÄr egen grav ? Skal det vÊre vÄr historiske gjerning ? Eller finnes et Þrlite hÄp om at en eller flere gnir sÞvne ut av Þynene og trekker i nÞdbremsen fÞr det er for sent ?
Fra boken NORGE Et hjerne, finans og maktkontrollert samfunn ? Av Per-Aslak ErtresvÄg http://www.kolofon.no/index.aspx?pid=2623&docid=71
( en farlig mann, livsfarlig, som kan sette hele vÄrt land i fare for Ä komme i Monsantos jerngrep) og (hyggelig type) er det jeg som har skrevet inn i texten og IKKE ErtresvÄg.
Ole-John du behÞver ikke et program, du bare merker teksten i pdf dokumentet, hÞyreklikker og kopier. Deretter hÞyreklikk i word og lim inn. Dette gjÞr at du slipper Ä kaste bort verdifull tid pÄ Ä skrive det som allerede er skrevet. :-)
Sorry Monica, jeg som forklarer dÄrlig her. Jeg har scannet inn det kapitlet fra boka til ErtresvÄg jeg snakker om her, da blir filen pdf bilde og ikke pdf text. Mao det jeg lurer pÄ er om det finnes noe gratis program som kan gjÞre texten fra pdf bilde jeg har scannet inn, til word text dok?
Har du sjekket programvaren(e) som fulgte med scanneren? Jeg har en Canon scanner og program for Ä hente text ut fra scannet bilde fulgte med pÄ CD.
Attentatet mot Kong Harald den V
Vis som: | |
Publisert 29 oktober, 2011 – 06:19 av BmOnline.
1
Jeg hÞrte presentasjon av Per-Aslak ErtresvÄg (ved ham selv) siste bok:
âNORGE. Et hjerne-, finans og maktkontrollert samfunn?â pĂ„ Deichmanske bibliotek pĂ„ tirsdag
25.10.2011. Dette er bok nr. 3 i en trilogiserie! FĂžrste bok hette: âMakten bak Maktenâ (2006),
neste bok var: âSov mitt lille NORGEâ og nĂ„ endelig ovenfor nevnte bok.
Et kapitel handler om attentatet pĂ„ Kong Harald V (fra 2003 â til 2009).
Til sammen beskriver han 10 sider om attentatet i sin nye bok som totalt er pÄ 170 sider.
Attentatet: Fra side nr. 130 â 141.
Jeg har kun lest dette avsnittet i Per-Aslak sin nye bok!
Presentasjonen pĂ„ Deichmanske handlet 90% om attentatet â litt om et par andre avsnitt.
Jeg skriver opp overskriften pÄ de avsnitt boken om attentatet representerer:
1) Attentat?
2) Trist og smussig fattigdom
3) Morderisk innsovningsmetode
4) DÞdsstrÄler mot kongen
5) âPĂ„ steinaldernivĂ„?â
6) WHO en falskspiller?
7) Telenors âtelefonforsterkerâ
8) Rikets sikkerhet?
9) Mange spÞrsmÄl krever svar
Alle involverte i denne saken mot Kongen er frimurere, og de som installerte strĂ„lingen mot Kongen pĂ„ Kongsseteren kommer fra Telenor, men om de handler pĂ„ vegne av Telenor eller som privatpersoner, ja, det vet jeg ikke. Men det er ogsĂ„ andre personer involvert i dette (2 â 3 stk). iflg. ErtresvĂ„g, er ogsĂ„ frimurere. Han kom ikke med noen navn utenom Telenor.
Han skriver: âHvordan skaffet Telenor seg formell adgang til Ă„ plassere en radiolinkbasestasjon med en kjempeantenne i leiligheten pĂ„ Kongens private feriested? Et utall av spĂžrsmĂ„l krever svar med dette som utgangspunkt.
Fritt kopiert fra BmOnline
http://nrk.no/nyheter/norge/1.7338891 Men det stÄr ingenting om strÄlingsmÄlingene ble utfÞrt fÞr eller at sendemasta ble fjernet i 2008. Noen som vet noe mer om denne saken ?
à , jeg tenkte fÞrst og fremst pÄ de som ble direkte berÞrt. Ofre, slektninger osv.
Alle vil ha Ăžkonomisk kompensasjon etter 22/7 – mammon kjenner ingen grenser:
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Ferierende-krever-ogs-erstatning-etter-22-juli-bomben-6686411.html
Jeg vurderer Ä sÞke om Þkonomisk kompensasjon for alt den psykiske belastning jeg har hatt med Ä lese om dette og allt jeg har sett pÄ TV. Det har tatt hardt pÄ, sÄ jeg er vel blitt noen prosent ufÞr for resten av livet.
Jobber man pĂ„ Stortinget fĂ„r man dekket bolig i Oslo. Det er en kjent sak at flere av vĂ„re stortingsrepresentanter har bolig i Oslo, men velger Ă„ leie denne ut og samtidig fĂ„ gratis bolig – det er jo lett-tjente penger pĂ„ skattebetalerenes regning. For Trond Giske sin del ble dette for ham et litte hyggelig oppslag i pressen.
Minner meg om jĂždene og «Holocaust.» Samtidig: husk de fra 22/7 som virkelig fortjener pengehjelp.
SkjĂžnner ikke at noen har krav pĂ„ Ăžkonomisk kompensasjon fra Staten – den har jo ikke gjort noe feil, sier den iallefall selv. Skal jeg, som skattebetaler, belastes tredjemanns handling? Dette virker intet mindre enn urimelig. Krav burde i tilfelle vĂŠrt rettet mot ABB, som gjorde dette.
Maranata, du burde sĂžke erstatning fra pressen, som med sine skrekk- og fryktoppslag skremmer og stresser befolkningen, deriblant deg.
smurfen sier:
01. 11. 2011 kl. 02:21
Kanskje litt OT men prÞver Ä svare deg her siden det ikke gÄr der den skulle
Er det ikke litt rart sÞss at Useless tror at folk kan gÄ pÄ vannet, at flere tusen kan bli mett pÄ en fisk, at jorden er 6000 Är gammel, at man lager vann om til vin med en tryllestav men samtidig sÄ benekter han at det er mulig Ä utvikle nye vÄpen pÄ 66 Är med astronomiske budsjetter og noen hundretusner av de fremste forskerene, ingeniÞrene og vitenskapsfolkene
Jeg synes ikke det er sĂ„ rart at min bror useless tror pĂ„ Gud – det gjĂžr jeg ogsĂ„.
Folk kan ikke gĂ„ pĂ„ vannet, men det kunne selvfĂžlgelig alle tings skaper – Jesus Kristus. For Gud gjĂžr under, mens mennesker gjĂžr liksom under, som man kaller trylling. Jorden er ikke 6000 Ă„r gammel. Menneskene klare fint Ă„ utvikle nye vĂ„pen pĂ„ mye kortere tid enn 66 Ă„r, det har vi jo stadig observert.
Men at noen ikke klarer Ä lese og se hva HAARP er, slik smurfen og flere andre her pÄ NyS, det er jo i sannhet underlig. Slik man roper i skogen , fÄr man svar. Man leter ikke etter sannheten, men fornekter den til fordel for allskens fullstendig tÞvete konspiratoriske teorier.
Er man religiĂžs, er det fort at man har blitt lurt til Ă„ tro at Gud har kontrollen og at Gud har satt inn myndighetene og kongelig og at det bare er Ă„ la alt styres i Guds hender og at all sannhet og alt med relevans og fremtid finnes bare i utvalgte boksamlinger.. og alt annet skal visst vĂŠre tĂžv dessverre..
Hvis du ikke ser eller skjĂžnner forskjellen mellom religiĂžs og kristen, bĂžr du sette deg inn i dette fĂžr du svarer.
Hvis man tror at alt som finnes her i verden er blitt til av seg selv, og at menneskene har utviklet seg fra en encellet organisme i et urhav av uorganisk materiale – ja da har man ikke sĂ„ mye fantasi som mange av innleggene her skulle i det minste tyder pĂ„.
DĂ„ren sier i sitt hjerte: «Det finnes ingen Gud.» Alt omkring oss viser med overveldende kraft at noe/noen styrer det hele.
Jeg personlig tror ogsÄ pÄ en uovervinnelig kraft, kall det gjerne kjÊrligheten, som lever i alt og i naturen. Men jeg tror at mye som er skrevet i boksamlinger som brukes av ulike sjeler, og som de tror veldig sterkt pÄ, er laget for Ä kontrollere de ogsÄ dessverre. Det er min personlige tro. Men jeg tror at sÄ lenge man har fokus pÄ lys og kjÊrlighet, er det ikke sÄ viktig hva man tror pÄ. Det viktigste er heller ikke hva som skjer irundt deg og hva andre gjÞr, men hva du selv gjÞr i ditt eget liv.-)
Gud er selve definisjonen pĂ„ kjĂŠrlighet, og han har gitt oss friheten til Ă„ velge vĂ„r egen vei og ogsĂ„ ta konsekvensene av vĂ„re valg – valg vi gjĂžr daglig og ogsĂ„ de overordnede valg.
Glem alle som bruker Gud og hans ord for Ă„ kontrollere andre – de er sĂ„visst ikke slike Gud vedkjenner seg, tvert imot.
Michell og Maranata
Dere er pÄ vei men har endog langt igjen Ä gÄ for derre se galskapen i denne verden.
Ta GUD = GOD
GUD sier han kunne er intresert i JĂžder og de er hans folk
men gud har ogsÄ sagt han vil ta imot alle andre. men kun gjenom Jesus
that is it
godta det eller ikke opp til deg bibelen sier det i klar tekst
Dette vet alle og nÄr jeg sier alle mener jeg alle som noen gang har vert eller er, sÄ de som ikke tror pÄ gud har i fler Är hundre jobet for Ä til dekke sanheten
og lure folk vekk fra den sanhet bibelen forteller oss.
Det vil si at noen ikke snakker sant og vi vet at en som ikke snakker sant han lyver/lyger og hvem Lyger SATAN
ALtsÄ den kjent krig mellom mÞrke og lyset. og nÄr vi vet at GUD ikke er her pÄ jorden og vi vet at SATAN er her er det ikke vanskelig Ä se at mennsker lar seg skjarmer og blir lÞget til, og mer en gjerne tar SATAN`s vertÞy (penger)
Michelle sier:
og alt med relevans og fremtid finnes bare i utvalgte boksamling
Abselut alt dette som skjer stÄr i bibelen, men du kan ikke lese bibelen som en bok du mÄ tolke den Ä fÄrstÄ betydningen av ting
eks ( utten at jeg sier at tolkiningen er riktig)
Jesus kan gÄ pÄ vannet
Jesus = solen
vi alle har sett solen skine pÄ vannet eller gÄ pÄ vannet
men du kan start med Ä finne ut hvorfor julen er nÄr den er og hva det betyr
Michelle sier:
Jeg personlig tror ogsÄ pÄ en uovervinnelig kraft, kall det gjerne kjÊrligheten, som lever i alt
det er den hellige Änd, du mener
det ikke sÄ viktig hva man tror pÄ
Jo, det er abselutt GUD er den eneste veien
Fritz prater om at den ânyeâ One World Religionâ vil bli satanisme
Ja pÄ en mÄte, men heller troen pÄ Lucifer og en 5 dimmesion kompinert av troen pÄ GAIA, planeten vÄr = miljÞvern
Michelle sier:
Tror dere at paven og dronning elizabeth vil tillate det?
No it will make them look like idiots and old-fashion!
Jeg tror ikke de vil tillate noe annet offisielt verdensomspennende enn bibelen.
BeklagerÄ si det men toren pÄ Jesus er den eneste religionen som er forbudt av FN
og la meg med en gang trekk ned betydningen av den setningen om du har bil
pakerer du noen ganger pÄ parkering forbudt, derfor har vi pakerings vakte for Ä straffe den som gÄr i mot forbudet, noe ikke FN har ennog, sÄ der er ingen straff men det betyr ikke at det vil komme.
og i verden i dag forgÄr der en relligion krig i det skjullte
den er mellom den katolske kirke World consell of churces WCC og alle andre tro`s retninger, kampen gÄr i Ä bli verdens stÞrste tro samfun
og mye mer
Kan det ikke tenkes at et slikt «forbud» fra FN gjĂžr at flere tror pĂ„ bibelen?
Hvorfra har du dette? Har du noen linker om det forbudet?
SÄ lenge det dreier seg om bibelen, sÄ frykter jeg at de negative aliensene kan vÊre involvert. BÄde nÄr det gjelder Ä vÊre for eller imot bibelen, eller bruke deler av den. Men selvsagt betyr ikke det at folk som mÄtte tro pÄ den boksamlingen trenger Ä vÊre negative selv. Det finnes kjÊrlighet over alt.
Peggy Kane sier at de negative lure-Ändene elsker at vi nevner Jesus, fordi da tenker folk straks bibelen og religion
KjĂŠrlighet for meg personlig er utrolig sterk i Naturen og hos Dyrene âĄ
Smurfen:
28. oktober skulle det ifÞlge dine profetier/utregninger skje svÊrt mye interessant. Hvis du har flere interessante datoer i nÊrmeste framtid, sÄ kom med dem. Du vil etterhvert stille i samme klasse som Jehovas Viter (uten sammenligning forÞvrig). De har klokelig nok holdt kjeft etter Ä bommet mange ganger pÄ sine profetier.
Har observert det samme som flere andre her pĂ„ NyS. Enkelte kommentarer kommer ikke inn. Ved flere forsĂžk fĂ„r jeg en kommentar med spĂžrsmĂ„l om jeg har postet flere kommentaer med samme innhold – INGEN KOMMER INN. Noen pĂ„ NyS driver tydeligvis med filtrering av anlegg.
Et rÄd: Skriv innlegg i Word og copy/paste innleggene, sÄ har dere dem uansett. Da kan man ved prÞving og feiling eventuellt finne de forbudte ord eller setninger (Jeg har ikke gidded dette ennÄ).
Kan du svare pÄ denne kommentaren useless?
http://www.nyhetsspeilet.no/2011/10/22-juli-illuminati-utpresser-norske-myndigheter/comment-page-1/#comment-75005
Fritz Springmeier nettopp intervjuet av Alex Jones:
Mere fra Springmeier og Alex Jones,
nÄ om Halloween:
Fritz prater om at den «nye» One World Religion» vil bli satanisme?
Tror dere at paven og dronning elizabeth vil tillate det?
No it will make them look like idiots and old-fashion!
Jeg tror ikke de vil tillate noe annet offisielt verdensomspennende enn bibelen.