Alle som ikke er enig med Jens Stoltenberg’s multikulturalisme av nasjonen ser ut til å være ekstremister i Norges land idag, av media og godt betalte statslønnede i akademia, økonomi eller politikk.
En annen NyS forfatter gjorde meg oppmerksom på George Soros ‘Roserevolusjoner’ som passer godt inn i bildet med min forrige artikkel på området. Den andre NyS forfatter sier på Facebook: “Er det egentlig så ekstremt å være imot George Soros sine vanligvis sosialistiske roserevolusjoner? Roser meg her og roser meg der. Indoktrinering av barn i den ene politisk korrekte jensuittiske lære er en uting.
‘Roserevolusjoner’ fra George Soros Open Society Institue, har vi hatt over hele verden siste årene. Har aldri kommet noe godt utav dem. Om de er røde eller gule eller oransje er det samme skiten.”
http://en.wikipedia.org/wiki/Rose_Revolution
http://en.wikipedia.org/wiki/Colour_revolution
George Soros gir Norge råd (høsten 2010)
http://www.dn.no/forsiden/politikkSamfunn/article2021861.ece
http://www.regjeringen.no/nb/dep/smk/statsministerens-kontor/statsminister_jens_stoltenberg/kalender/2010/Mote-med-George-Soros.html?id=610694
Under rosen
The Latin phrase sub rosa means “under the rose” and is used in English to denote secrecy or confidentiality, similar to the Chatham House Rule.
More recently, “sub rosa” activities have become a byword for covert operations, usually by security services.
Top 5 Revolutions Backed By George Soros
http://www.newsrealblog.com/2011/02/06/top-5-revolutions-backed-by-george-soros/2/
Den norske fredsforskeren Ola Tunander mener Israel stod bak Anders Behring Breivik.
Tunander er tilknyttet PRIO (Peace Research Institute of Oslo). Tunander anklager tilhengerer av Israel for å vœre inspiratorene til Utøya-terroristen Anders Behring Brevik:
”When Anders Behring Breivik was arrested and we were able to look at his video and read his manifesto, it became clear that he was inspired by Jewish-Christian anti-jihadist writers”, sier Tunander.
Tunander sier videre:
“Some critics argued that Breivik had been used by Israeli forces with an interest in changing Norway’s policy towards Palestine, as if Breivik had copied the Israeli bombing of the British headquarters in Jerusalem in 1946, on the very anniversary of that attack”.
Kilde: Idunn.no
http://www.idunn.no/ts/nnt/2011/04/art10
Norske jøder må få hjelp utenfra mot norsk anti-semittisme, i mars 2011:
Dershowitz: «Dershowitz lovte gjestene—mellom dem akademikere og Jøder i lederposisjoner—at han vil oppmuntre sine kolleger og venner til å innkludere Oslo på deres turer til Europa fordi dette lille Jødiske samfunn “trenger hjelp fra utsiden.” Når det kommer til dets historie i forhold til Israel og Jødene er Norge det verste landet i verden, sa han. Det er “på den gale siden av historien», moral og demokratiske verdier».
http://lubavitch.com/news/article/2030677/Professor-Dershowitz-To-Norway-s-Jews-Take-Courage.html
Dershowitz hisser til krig mot mot Norge:
“Norge tillater slakting av sel og hval, men tillater ikke den mest humane måte å slakte dyr på ”kun fordi det er nødvendig for Jødene». Norge var det første landet i den vestlige verden som forbød produksjon av kosher-kjøtt».
http://lubavitch.com/news/article/2030677/Professor-Dershowitz-To-Norway-s-Jews-Take-Courage.html
“Så la oss slåss sammen med Israel, med våre Sionistiske brødre imot all anti-Sionisme imot all kulturell Marxisme/Multikulturalisme”. Anders Behring Breivik’s Manifesto.
ABB synest å være Soros mann. De som ikke ser kausaliteten er blind.
Mens 40.000 gikk i rosetog, skrev andre dette på nett
“Vi skulle bygge det nye Jerusalem” – Håkon Lie (AP) til Reflex (Waage @ UiO). Dette er Sion. AUF på Utøya var sterke mostandere av ideologien til moderpartiet fra andre verdenskrig til d.d.; sionismen, ihvertfall før attentatet.
Spennende å se om AUF har endret mening etter angrepet på Utøya, av sionisten ABB…….. kanskje var det heldig for moderpartiet at de fikk fjernet litt ‘forstyrrelser’ i partimaskineriet?
“Det er to måter å bli lurt på. Den ene er å tro på det som ikke er sant;
… den andre er å unngå å akseptere det som er sant.”
– Søren Kierkegaard
Relevant lesning
Judea erklærer Norge krig?
https://www.nyhetsspeilet.no/2011/12/judea-erklaerer-norge-krig/
[…] http://www.nyhetsspeilet.no/2012/04/227-soros-roserevolusjon-i-oslo/ […]
[…] jøder må få hjelp utenfra mot norsk anti-semittisme, sier professor Dershowitz i mars 2011: […]
Full skolekrangel etter at elev støttet Breivik i 17.mai-tale
– Signalet jeg har fått fra FAU-ledelsen/ Foreldrenes arbeidsutvalg, er at de støtter det som ble sagt. Vi har absolutt ikke likt syn på denne saken og jeg kommer til å kalle lederen inn på et møte til uken.
Uttalelsene fra rektoren skaper også sterke reaksjoner hos nettopp FAU-leder Ronny Kiil Olsen.
– Det ble holdt en tale som jeg godkjente og som kanskje var litt kontroversiell. Hun er en reflektert jente som kom med noen politiske påstander om grunnlovsendringene og nevnte blant annet islamiseringen og Breivik.
Jeg synes jo det er hyggelig at talen vekker oppsikt og at jenta skaper debatt.
– Hva tenker du om at rektor reagerer så sterkt på denne talen?
– Det driter jeg i!
Rektor må tåle dette. Det er skolen som skal lære opp ungdommen. Hvis de skal sensurere ungdommene bort fra mediene og samfunnet, så blir det helt feil. Skolen skal være en rettleder og veiviser i livet.
– Jeg er dypt uenig med rektor. Hun må forstå at i Norge har vi ytringsfrihet. Og den gjelder også i Spania, sier Olsen.
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/elevavisen/artikkel.php?artid=10061730
Merkelig er det at overalt terror blir begått er sionister medvirkende.
ABB skrev visstnok fosvarsskrifter for sionismen og skal ha uttalt seg i sterke ordelag til dens fordel.
Så på NRKs lørdagsmagasin for noen uker siden der losjebrødrene i NRK påtok seg jobben å toe frimureriet ren for mistanker rundt 22/7, ved å intervjue hans onkel som var medlem der, og som hadde gitt anbefalingsbrev for ABB.
De filmet inne i salene deres og det florerte av davidsstjerner der.
Det er sikkert like mange merkverdige tilfeldigheter ang. sionismen her som det var i forkant av Utøya-aksjonen.
Kjenner at når man rører ved dette, kommer man liksom til kjernen. Og det er ikke så rent ufarlig å ytre seg om dette
Christian Zionism was born in about 1830 via John Darby in England and Cyrus Scofiled in early 1900s, a con artist individual sponsored by Samuel Untermyer, a wealthy Jewish man. This was a whole new eschatological understanding and was in direct opposition to not only the Roman Catholic churches teachings, but to Luther and Calvin and the Reformers’ understanding of the end times.
http://rediscover911.com/christian-zionism/
Stod Israel (Rothschild) bak 22/7? (George Soros er samme familie) Dean Henderson >>>>>>>>>>>>>
Eleven months ago, Norwegian Finance Minister Sigbjørn Johnsen announced that the sovereign wealth Norway Oil Fund would boycott Israeli firms involved in building West Bank Jewish settlements.
The Ministry issued a statement that read, “The ethics council stresses that construction of settlements in the occupied territories violates the decision of the Geneva convention regarding defense of civilians during war time. Several decisions of the UN Security Council and the International Court of Justice have reached the conclusion that construction of Israeli settlements in the Palestinian territories is prohibited.”
Zionist icon Itamar Eichner writes for Israel’s leading newspaper Yedioth Ahronoth. He recently wrote an article titled “Israel: Norway is Inciting Us” in which he cited Norway as a dangerous country to Israel’s security.
The Israeli government accused the Norwegian government of funding and encouraging blatant anti-Israel incitement through its support in circulating the play Gaza Monologues. The play, which deals with the suffering of children in Gaza as a result of the Israeli occupation, will soon be presented at United Nations headquarters.
http://deanhenderson.wordpress.com/2011/07/24/was-israel-behind-norway-terror-attacks/
Utenom Israel er det jo mulig at elementer i EU-systemet kunne stå bak 22/7. EU sto jo i fare for økonomisk kollaps, og det ble ikke lagt skjul på at EU ville at Norge skulle bruke av sitt store olje-fond for å hjelpe dem, selv om Norge bare er et EØS-land. I tillegg ønsket Norge å legge ned veto mot post-direktivet, noe som blant annet skyldes innsatsen fra flere nå avdøde AUF-ledere. EU-motstanden i AUF var blitt betydelig.
Norge hadde de siste dagene før 22/7 tydeligvis vært under massivt press fra EU, bla. så vi jo tydelig en ekstremt presset statsminister på NRK-nyhetene den 20.7. Stoltenberg uttalte bla. annet at EU-landene “burde øke skattene” (i stedet for å tilrane kontrollen over oljefondet?). I tillegg har EU bestandig ønsket å ha mest mulig tilgang til andre ressurser som olje, gass, fiskeri etc.
Hvis Israel sto bak 22/7 så kan man si at hevnmotivet hadde stor betydning, men er det alene motiv nok? Hvis EU-eliten sto bak, så stod det om kontroll over økonomiske ressurser og EUs overlevelse som union.
EU eliten er samme gjengen som Israel… Det er et nettverk spredd over hele verden.. Bare se på symbolikken samt likheten mellom parlament bygningen til eu i Strasbourg og Tower of Babel som igjen angivelig skal ha blitt byggd av Nimrod, i slekt med de som kalles “The 12 Tribes of Israel” eller “The Lost Tribes” , en gjeng “vise menn” som perverterte “Judaism” med sinn Kabbalah magi.. Verden i dag kan vels kalles det nye Atlantis :S
Manly Hall – en ganske god forelesning…
http://www.youtube.com/watch?v=bBoA1686BQY
Lillehammer-saken.
I disse “terrortider” er det verdt å merke seg at den eneste terroraksjonen vi har hatt på Norsk jord ble utført av israelske Mossad med god hjelp av nordmenn i høye posisjoner…
Påstander om medvirkning fra norske myndigheter og de hemmelige tjenester
http://www.folkets.info/component/content/article/2042-lillehammer-saken
Slik opererer og dreper Mossad
http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7010190
Stay Behind styrer Norge
De fleste har hørt den offisielle historien om Lillehammer-saken, som går ut på at Achmed Bouchiki ble likvidert av den israelske etteretningstjenesten Mossad på Lillehammer i 1973. Den offisielle historien er bare delvis sann. Sannheten er at Mossad samarbeidet meget tett med norsk politi om drapet på Achmed Bouchiki. Operasjonen holdt på å gå feil, og for å redde stumpene bestemte man seg for å ofre de mest ubetydelige agentene. De som har lest Machiavelli, vil øyeblikkelig forstå hva det dreier seg om. Man henger de små skurkene for å redde de store. Ledelsen av Mossad-teamet med Michael «Mike» Harari i spissen ble dermed innlosjert på det tryggeste stedet norsk politi kunne finne for dem, nemlig i fyllearresten. Dagen etter ble Mossad-teamet med Mike Harari i spissen eskortert til Kiel-ferga og ønsket god tur hjem av norsk politi.
http://iukkil.vgb.no/tag/stay-behind/
As I walked through the crowd toward Reagan, I saw familiar faces associated with the “Order of the Rose.” (“The Order of the Rose” was an emblem of those ushering in the New World Order. “Orders from the Rose” were orders from George Bush.) Across the room, Bill and Bob Bennett were laughing with Dick Cheney. Then Governor of Pennsylvania. Dick Thornburgh was engaged in conversation with Arlen Spector. Within the farthest reaches of my expanded peripheral vision, I saw George Bush talking with his U.N. confidant Madeleine Albright. (Reagan first introduced me to U.N. Ambassador Madeleine Albright as “my mentor” in Jesuit operations in the Caribbean.) Knowing I could see him as though I had eyes in the back of my head, Bush subtly signaled me to join them. “You know Madeleine Albright,” Bush began. Expertly using terminology from previously instilled Catholic Jesuit beliefs, he continued, “She’s the reverend mother of all sisters (slaves). She’s so close to God that an order from her is an order from him.” Albright snickered, apparently impressed with Bush’s “witty” manipulation of program verbiage. “She rose in the U.N. through me to implement the New World peace process.” (Trance Formation of America, The true life story of a CIA Mind Control Slave by Cathy O’Brien, pg 176)
2Q11: Umberto Eco (freemason) er en betydelig postmodernist teoretiker, og navnet Rose er en postmoderne roman. Sitatet i romanen, “bøker snakker alltid om andre bøker, og hver fortelling forteller en historie som allerede er fortalt,” refererer til et postmoderne ideal som alle tekster stadig refererer til andre tekster, snarere enn ytre virkelighet. I ekte postmoderne stil, avslutter romanen med usikkerhet: “svært lite blir oppdaget og detektiven er beseiret” (postscript). William av Baskerville løser mysteriet delvis ved en feil, han trodde det var et mønster, mens det i virkeligheten var mange “mønstre” involvert og kombinert med tilfeldig feil av The Killers. William konkluderer i tretthet at det “var intet mønster”. Dermed snudde Eco modernistisk søken etter finalitet, sikkerhet og mening på hodet, og etterlot den totale tomten delvis et resultat av ulykken og kanskje uten mening. Selv romanens tittel henspiller på muligheten for mange betydninger eller tåkete mening;. Ecos Postscript sier han valgte tittelen “fordi rose er en symbolsk figur, så rik på betydninger som nå neppe har noen betydning igjen.
:-)
Ref: Wikipedia
I rosens mektige navn:
http://www.gardenrant.com/.shared/image.html?/photos/uncategorized/2007/04/12/oslo.jpg
Mason = Lucifer?
Soros er en gangster, skurk, kriminell, sannsynligvis pedofil med alle sine iskrembilder. Norsk media hauser han opp som en milliardær med samvittighet, som ønsker lavere skatter, men alt er motsatt. Han er bare en manipulator.
EKSTREMIST NÅ: den inntil i dag vanlige godtroende nordmann i gata (sjekk all sensur mot gode nordmenn i kommentarfelter på nettsider)
EKSTREMIST I MORGEN:
Roseviftere. Dersom den fra i dag mistroende nordmann i gata ikke blir hørt..
Det som i utgangspunktet er og var vakre symboler fra en fantastisk fascinerende natur, som svastikaen, pentagrammet og rosen, blir og er blitt misbrukt til de grader for å påvirke folk politisk.
“Kamp mot ekstremisme i Europarådet
Torsdag møtte Europarådets generalsekretær Thorbjørn Jagland Arbeiderpartiets stortingsrepresentanter Lise Christoffersen, Anette Trettebergstuen og Håkon Haugli, som er medlemmer av Europarådets parlamentarikerforsamling.”
http://arbeiderpartiet.no/Aktuelt/Nyhetsarkiv/Internasjonale-spoersmaal/Kamp-mot-ekstremisme-i-Europaraadet
Hvorfor innledes denne NRK-videoen med en rose?!
Dette er videoen som oppsummerer første dag av rettssaken for Norges verste massemord. Og først av alt – en rose?
http://www.nrk.no/video/oppsummering_av_terrorrettsaken_dag_1_forste_del/CF6573EFF8F35D12/
Hvor gjennomgripende er egentlig rosekomplottet? Og hvorfor er det så mange som sliter med å få øye på hva denne saken egentlig handler om?
1. Offentlig svikt (som bør forkortes til SVIK) i store mengder.
2. Fryktelige ugjerninger med ufattelig mange ofre (døde og levende)
3. En dekkoperasjon for å skjule ABBs bakmenn.