Du leser nå
Den flyvende sannheten

9 minutter lesetid



Den flyvende sannheten

Nyhetsspeilet presenterer med bilder, video og tekst "creme de la creme" av dagens hemmeligholdte flyteknologi. Vil du tro det – selv om du får se det? Den flyvende sannheten er over oss.

Flyvning og flyteknologi er noe som fascinerer mange. Den gode nyheten er at dagens flyteknologi er kommet så langt at den topper science fiction. Den dårlige nyheten er at det praktiseres et drakonisk hemmelighold av den hotteste flyteknologien.

Dette følges opp av vestlig presse; inkl. fagmagasiner for teknologi og vitenskap (sic) som ikke ytrer et ord om noen av de mange flyvende ”sorte prosjektene” som umerkelig passerer over himmelhvelvingen og som offisielt ikke eksisterer (sic)…

Dette er flyvemaskiner som ikke bare er høyst reelle, men som også flyr rundt med frapperende design og flyveegenskaper. Nyhetsspeilet har, i motsetning til «den publiserende røkla” (NRK, TV2, Aftenposten, Nettavisen, Illustrert Vitenskap, Teknisk Ukeblad, Vi Menn osv.), valgt ikke å godta noen form for påtvunget eller selvpålagt nøtte-sensur.

Nyhetsspeilet – som bl.a. har som formål ”å sette sannheten fri” – har her gleden av å presentere med bilder, video og tekst noe av det ypperste innen dagens grensesprengende flyvende teknologi: Den flyvende sannheten!

Teknologien foreligger allerede; kun fantasien setter grenser for hva som er mulig. Svært mye er  allerede blitt produsert og er på vingene – i største hemmelighet…

“We have things out in the desert that are fifty – 50 – years beyond what you could possibly comprehend. If you have seen it on Star Wars or Star Trek, we’ve been there done that, or decided it was not worth the effort.” Ben Rich, tidl. toppsjef for Lockheed Skunk Works 1 uke før han døde i januar 1995. (Flyet i bakgrunnen er det Lockheed Martin-utviklede F-117 Nighthawk, en modell som ikke «nådde opp» til å bli omtalt i denne presentasjonen).

 

Lockheed X-22A DarkStar

Ikke utenomjordisk UFO – bare «SkunkWorks -made in the USA»: Lockheed X-22A benytter antigravitasjonsteknologi, flys av to personer og er utviklet i største hemmelighet av Lockheed SkunkWorks.

Pensjonert militært amerikansk rundfly:
USAF flying wing disc aircraft

Militært amerikansk rundfly tilhørende USAF (US Air Force). Teknologien er forlengst utdatert og rundflyene på bildene har vært pensjonert i flere tiår nå. Hvor mange UFO-rapporter foranlediget denne «flygende tallerken»-modellen dengang den var i lufta? Naturligvis ble det ikke erkjent én eneste gang fra Luftforsvarets side at det dreide seg om et av USAs egne fly…

 

 

 TR-3B Astra – flyvende triangel med plasma-ring i midten

«Det flyvende trianglet» TR-3B Astra er produsert av Lockheed Martin Skunk Works. Det var Edgar Rothschild Fouché, som var innsider i USAs militær-industrielle kompleks, som først informerte om eksistensen av TR-3B. Til høyre vises coveret til Rothschild Fouchés bok «Alien Rapture», der en modell av TR-3B er avbildet. Teknologien som benyttes i TR-3B er mildt sagt oppsiktsvekkende (se beskrivelse under). Bildet nederst til v. – og videoen nedenfor – viser TR-3B i en «night flight» over Paris i juli 2008.

TR-3B har en sirkulær, plasmafylt gasspedalen akselerator-ring som kalles magnetfelt forstyrrer (Magnetic Field Disrupter – MFD). Kvikksølvbasert plasma er komprimert til 250.000 atmosfærers trykk (!) ved en temperatur på 150 grader Kelvin (- 123 grader Celsius), og akselerert til 50.000 rpm (rotasjoner pr minutt) slik at det skapes en super-ledende plasma som  forårsaker ”forstyrrelse” (dvs. reduksjon) av gravitasjonen.

MFD genererer et magnetisk vortex felt, som forstyrrer eller nøytraliserer effekten av gravitasjonen på nærliggende masse og reduserer vekten av flyet med 89%.

Det som skjer når du spinner plasma i høy hastighet i en ring med toroidal konfigurasjon er at ladde partikler i plasma ikke bare spinner jevnt rundt ringen, men har en tendens til å  beveger seg rundt i ringen i et synkronisert mønster.

Dette kan forstås på en generell måte som følger: de ladede partikler som beveger seg rundt i ringen fungerer som en strøm (current) som skaper et magnetisk felt rundt ringen. Det er et velkjent faktum at elektroner (og  ioner) har en tendens til å bevege seg på en spiralformet måte rundt magnetiske feltlinjer.

 

Lockheed F22 Raptor – «en luftens akrobat»

Det spektakulære jagerflyet Lockheed Martin F22 Raptor. Det er ganske sannsynlig at den triangelformede «tåka» som omgir flyet skyldes at flyet benytter såkalt elektrogravitasjons-teknologi («Electrogravity») – selv om andre forklaringer er blitt fremsatt. Electrogravity innebærer at et flys spiss og stjert har svært sterke elektriske ladninger med motsatte fortegn. Dette skaper i seg selv en fremdrift (med redusert drivstofforbruk som en av konsekvensene).

Her er en video der F22 Raptor viser litt luft-akrobatikk:

 

F22 Raptor (til v.) og F35 Lightning II (til h.), begge produsert av Lockheed Martin. De mange likhetene i flyets linjer indikerer at de har samme produsent og benytter noe av den samme teknologien. Det som er hevet over tvil er imidlertid at F35-flyet vil bli en mer «primitiv og plump» versjon, uten mye av den rå teknologien som gjør F22 Raptor så «leken i lufta». Norges «rød-grønne» (eller «blod-dumme»?) regjering har besluttet å bestille et antall F35-fly fra en lav Lockheed-hylle, tilsynelatende under molbo-mottoet «ingen levering, bare fortsatt betaling til en stadig høyere pris»…

 

Lockheed P-791 – «en flyvende elefant»

Se – den flyr…! Legg merke til skunk-logoen øverst på halepartiet. Et SkunkWorks fly er ALLTID basert på høyteknologi. Hva er hensiktene med bruken av P-791? Trolig er det hemmeligstemplet og militært.

 

 

 

Northrop Grumman B-2 Spirit – med anvendt electrogravitics

Northrop Grumman B2 – flyet ble kjent for sin «stealth» teknologi, dvs. usynlighet på radar. Utviklingen av flyet var topphemmelig i mange år og flyet ble først kjent da det ble benyttet i USAs angrep på Irak i 1991.

Et oppslag i flytidsskriftet AviationWeek i 1992 slo ned som en bombe da det avslørte at B2-flyet benytter antigravity-teknologi i form av såkalt elektrogravitasjon («electrogravics»). Dette ble forsøkt dekket over og bortforklart ved at det ble hevdet at anvendt electrogrativics ble benyttet som et nødvendig element i å skape stealth-effekten, hvilket ikke var tilfelle…:

 

 

Skjematisk tegning som viser anvendt electrogravitics på B2-flyet: Med kraftig positiv ladning foran og kraftig negativ ladning bak og en enorm spenningsdifferanse imellom.

 

 

På coveret av Paul A. LaViolettes bok «Secrets of antigravity propulsion» er B2-flyet benyttet som illustrasjon

 

 

B2-flyet «innhyllet i tåke» under flyvning. Dette er høyst sannsynlig en effekt av anvendt electrogravitics.

 

 

Boeing X-48B – «en flyvende flyndre»

Smekker lekker sak – ikke ser den særlig aggressiv ut heller. X-48B er produsert av Boeing Phantom Works, som er Boeings motsvar til Lockheeds herostratisk berømte SkunkWorks. Prosjekter på Phantom Works-anlegget er svært godt hemmeligholdt, fordi teknologien som benyttes er så avansert, bl.a. antigravity-teknologi.

 

Lockheed RQ-170 Sentinel – «flaggermusvinge i svaleflukt»

Lockheed Skunk Works RQ-170 Sentinel er et nett lite fly av typen UAV (Unmanned Aerial Vehicle; kjent som dronefly). Det ikke-aggressive utseendet samt det faktum at flyet ikke har våpen ombord gjør det ikke fortjent til sitt klengenavn «The Beast of Kandahar». (Kandahar er en by i det USA/NATO-okkuperte Afghanistan)

 

Til tross for at RQ-170 Sentinel er en skikkelig teknologisk lekkerbisken (eller nettopp derfor) er det svært vanskelig å få tak i gode bilder av flyet fra amerikansk hold. (Her under landing på det som ser ut til å være et amerikansk hangarskip)

 

 

Omsider et nett bilde der RQ-170 Sentinel kommer til heder og verdighet; «plassert på en pidestall» et sted i Iran og vist frem for hele verden…

 

SkunkWorks-produksjonen RQ-170 Sentinel flyr fredfullt inn for landing «som en flaggermusvinge i svaleflukt» i Iran i 2011 (videoen under). Kan det sees som et tegn på at høyteknologiske flyvidundre er ment for fredelige formål (ganske enkelt FLYVNING) – og at det faktum at USA har benyttet våpenteknologi (og endog kriging – sic) som en kamuflasje for å få fortsette å utvikle kostbare høyteknologiske flytyper ikke lenger er nødvendig…?

http://www.youtube.com/watch?v=Y08LHkl3ggs

_________________________________________________________________________________________________________

 

Kilder:

http://ufotopsecret.over-blog.com/pages/TR3A_Sportster_TR3B_ASTRA_Lockheed_Martin-1884535.html

http://loockeed.e-monsite.com/pages/gaspipe-2.html

http://ufotopsecret.over-blog.com/pages/Revelations_surprenantes-2663270.html

http://blogs.defenceaviation.com/data/the-u-s-antigravity-squadron.html

http://www.exopoliticsspain.es/articulos/Art-35.htm

http://www.bibliotecapleyades.net/ciencia/ciencia_antigravity.htm

http://www.drboylan.com/xplanes2.html

http://www.militarydesktop.com/f-22-raptor-56433-wallpaper.html

http://www.fas.org/programs/ssp/man/uswpns/air/xplanes/x33.html

http://en.wikipedia.org/wiki/File:X-33_Venture_Star_in_Orbit.jpg

http://xplanes.free.fr/x24/x24-19.htm

http://www.aeroworld.net/fsh23.htm

http://www.integrityresearchinstitute.org/Enews/AntigravityPropulsion.pdf

http://www.scribd.com/doc/96203084/47447158-Secrets-of-Antigravity-Propulsion-PDF-November-11-2010-11-21-Pm-28-7-Meg

http://www.engadget.com/2012/12/12/usaf-relaunches-its-first-x-37b-on-a-new-less-mysterious-spaceflight/

http://www.netwrx1.com/skunk-works/

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Northrop_Tacit_Blue_-_side_view.jpg

http://www.davidwindle.pwp.blueyonder.co.uk/stealth.html

http://www.ultraclearance.com/test/?page_id=16

http://www.ultraclearance.com/test/?page_id=34

http://www.americanantigravity.com/news/space

http://www.loris-hemlof.com/UFO.html

http://johnkettler.com/black-programs-ufos-antigravity/

http://blogs.defenceaviation.com/data/the-u-s-antigravity-squadron.html

http://www.google.com/patents/US3187206?printsec=abstract&hl=no#v=onepage&q&f=false

http://humansarefree.com/2011/09/anti-gravity-and-secret-space-program.html

http://www.secretprojects.co.uk/forum/index.php?topic=2076.0

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_X-planes

http://www.youtube.com/watch?v=DpffcjnXMx0

http://criticalbelievers.proboards.com/index.cgi?board=ufoealien&action=print&thread=9951

http://www.ufos-aliens.co.uk/cosmicarea51.html

http://www.scribd.com/doc/25664401/803-Page-Collection-of-Papers-on-Anti-Gravity-Research#download

http://www.aquapol.co.uk/index.php?go=science/energy1

http://www.secretprojects.co.uk/forum/index.php?topic=5048.0

http://www.ufoevolution.com/forums/ufo-alien-government-conspiracies/6449-u-s-flying-wing-disc-aircraft.html

http://www.handpen.com/Bio/gravity.htm#TR

http://rense.com/general30/yrb3.htm

Bli en av de opplyste blant 111.000 månedlige lesere

Hvor godt likte du artikkelen?
Topp
67%
Opplysende
29%
Inne på noe
0%
Usikker
5%
Dårlig
0%
Om forfatter
Profilbildet til Hans Gaarder
Hans Gaarder
Hans K. Gaarder er utdannet siviløkonom og svært tverrfaglig av legning; "mest interessert i det som ikke har med økonomi å gjøre".Hans har arbeidet i mange år med etterforskning i det offentlige og med fri og uavhengig forskning i privat regi. Er frontlinjeforsker på ulike fagområder, bl.a. skjulte maktstrukturer og hemmeligholdt høyteknologi.

58 kommentarer Bli med i diskusjonen

Bli med i diskusjonen

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *