Illuminartistenes topp 13

26.5K visninger
36 minutter lesetid
239

The music industry is not about talent. It’s about playing the game.”
DMX (rapper)

Rock and roll can never die. There’s more to the picture than meets the eye.”
Neil Young (My My, Hey Hey – Rock and roll is here to stay)

Musikkindustrien er en bransje som ikke er helt som andre bransjer. Hva vet vi egentlig om hva som foregår i kulissene, om hvilke artister og låter som det blir besluttet å satse på og hvem som bestemmer om hvem som skal få PR ?

Musikk er massekommunikasjon, med særlig appell til de unge, noe som gir mange muligheter for å påvirke de åpne sinn med såvel åpne som skjulte budskaper og symbolikk.

Her er noen kjennetegn ved de siste tiårenes superstjerner, som Madonna, Eminem, Lady Gaga og andre: De fleste er fra USA og de er rollemodeller av ymse bonitet. Deres show, konserter og videoer får stadig oftere et rituelt preg, med forvirrende og ofte usmakelig opptreden og symbolbruk. Okkult symbolikk florerer, flere av artistene har gjennomgått en traumatiserende Monarch  barndom, noe som bl.a. har resultert i artister som er multiple personligheter.

Temaer som demonbesettelse og mind control (”tankekontroll”) kommuniseres på subtile måter til et publikum som ikke har forutsetninger for å fatte de underliggende budskap. En håndfull artister får brorparten av mediedekningen. Det er en erfaring helt siden The Beatles tid at publikum påvirkes og at den moderne kulturen formes gjennom de trendsettende artistene.

Det er i teorien mulig å påvise at det går en rød tråd gjennom særpregene ved de siste tiårenes musikkliv, og at det eksisterer en mektig usynlig makt som spiller musikkens strenger virtuost i det skjulte mens hovedaktørene; dagens ”idoler” håndteres som dukketeaterdukker som værsågo’ må gjøre som de får beskjed om. Kort sagt står det mystiske satanistiske brorskapet Illuminati bak en stor del av dagens musikkindustri, og da særlig de store amerikanske plateselskapene som Columbia, Warner Bros og deres artister, de som av mystiske grunner også får dominerende dekning i Norge.

John Todd Collins (1950-2007) Illuminati-fløyteblåser for musikkindustrien

Illuminati er bl.a. beskrevet i Fritz Springmeiers bok ”Bloodlines of the Illuminati”. Blant de mest kjente Illuminati-blodslinjene er Rotschild, Rockefeller, Onassis og DuPont. En av Illuminatis fremste avhoppere var  John Todd (R.I.P.), opprinnelig Johnny Todd Collins / Lance Collins fra Collins-blodslinjen. John Todd hoppet av fra Illuminati i 1970-årene, mens han var en høytstående Illuminati med særlig ansvar for musikkindustrien. Han har både i intervjuer som ligger på nettet og i andre sammenhenger åpent fortalt om de mange okkulte elementene som gjennomsyrer praksis i musikkbransjen, og at Illuminati velger ut og skaper de mest kjente artistene, bl.a. gjennom sin store kontroll over media som TV og aviser.

Okkult betyr skjult, og er et negativt ladet ord knyttet til demoners deltagelse. Demoner er bevisste enheter (”entities”) som eksisterer i andre frekvensspektre enn det vi er lært opp til å se på som virkelig. Demoner er i stand til, under gitte forutsetninger og med ”samarbeid” fra personer som interagerer med dem, å påvirke menneskenes liv på jorden. Demoner har ikke materielle manifestasjoner, det er mao. kroppsløse enheter.

Dette er en av Illuminatis største hemmeligheter, og siden Illuminati i mange tiår har kontrollert tilgjengelig informasjon, via utdanning, media, religion osv. så vil mange kunne oppfatte en slik informasjon som ”for utrolig til å kunne være sant”. Sannelig har Illuminati/THEY gjort en grundig jobb med å hjernevaske oss, ved å sørge for at deres egen virkelighet, inkl. den spirituelle virkeligheten og utøvelsen av skjult makt befinner seg utenfor hva de fleste rasjonelle moderne mennesker er blitt lært opp til å tro at er “mulig”.

Faktum er at Illuminati har stått bak viktige deler av musikkbransjen, og hvor utrolig det enn kan høres, så har demoner bidratt mye i utviklingen av rockemusikken. Et av de første kjente eksemplene på dette er den ganske middelmådige musikeren Robert Johnson, som i løpet av få uker ble en virtuos på gitar. Ingen skjønte hvordan en overgang fra middelmådighet til perfeksjon i løpet av få uker var mulig. Hans egen forklaring var at han hadde ”inngått en pakt med djevelen”, som hadde sørget for forbedringen. Til dags dato har ingen bedre forklaring blitt presentert.

Bruken av begreper som ”djevel”/”devil” om musikk-interesserte demoner er noe upresis og urettferdig. Ettersom rockemusikk er noe som milliarder av mennesker i alle aldre har satt pris på burde det heller ha vært slik at komponist-demoner burde kunne nomineres til å motta hedersbevisninger som Grammy, MTV Awards, Spellemannsprisen osv. utifra mottoet hedres den som hedres bør.

Begrepet ”å selge sin sjel til djevelen” (også kalt en ”Faustian pact”) kan like gjerne sees på som at visse demoner er kremmere – som tilbyr sine tjenester mot betaling. Spørsmålet den enkelte må gjøre seg opp en mening om vil da være hva den virkelige prisen vil være, alt tatt i betraktning, og om den bør anses for å være for høy… Det må også sies at bruken av ordet ”satan” ofte ikke er dekkende, da det finnes en rekke andre demoner. I praksis benyttes begrepet ”satanisme” om et bredt spekter av okkulte aktiviteter, også i tilfeller hvor andre demoner er involvert.

Nyhetsspeilet presenterer her illuminartistenes topp 13 (Illuminartist = Illuminati-artist). Dette er artister som benytter okkulte virkemidler, eller som på andre måter har bidratt til å fremme Illuminatis destruktive agenda.

Denne artikkelen kan leses som fri fantasi, som science faction (fakta presentert som fantasi), som dokumentar eller rett og slett som underholdning om underholdningsbransjen.  Visse fakta lar seg ikke uten videre bekrefte, og kan derfor anses som ”hypoteser” eller ”indikasjoner” på at det dreier seg om brikker i et større bilde som de fleste ikke aner noe om at finnes.

Mange av artistene som er blitt lurt ”into the game” og har gjennomskuet det, og blitt ansett som tilbøyelige til å gå åpent ut med det de vet og yte motstand mot spillet de er blitt brikker i, er blitt ofre for ulike knep fra Illuminatis side. Dette kan dreie seg om alt fra karakterdrap via media (f.eks. gjennom arrestasjoner på falske anklager om narko-besittelse eller andre lovbrudd) til karrieredrap og drap. Illuminati praktiserer en jesuittisk jerndisiplin hvor hensikten helliger middelet, og artister anses som en forbruksvare på linje med dukketeaterdukker.

Her er Illuminartistenes topp 13:

The Beatles

I sin bok om John Lennon, The Lennon Prophecy, hevder Joseph Niezgoda at Lennon som 20-åring solgte sin sjel til ”djevelen” i 1960 i bytte for suksess:

Niezgoda claims that the remarkable success engendered by The Beatles – following their arduous four months in Hamburg, Germany – was not the product of talent or hard work or experience, but of satanic endowment. He claims that John Lennon’s avenue to success was via the Devil.”

Lennon, som ikke kunne en note, sa at ”All his best songs just came to him”, og at alt han behøvde å gjøre var å skrive dem ned.

The Beatles hadde uansett drahjelp fra jordiske krefter på veien mot suksess. The Beatles USA-tur i 1964 ble organisert av mind control-instituttet Tavistock (“Tavistock Institute of Human Relations”), som bl.a. sørget for å frakte unge jenter i busser ut til flyplassen hvor de fikk betaling for å stå og hyle da flyet med The Beatles hadde landet. Pressen var også tilstede og slo hendelsen stort opp som ”Beatlemania”, et uttrykk som satte seg. At knapt nok noen i USA hadde hørt om The Beatles før de ankom ble forbigått i stillhet.

En del av Tavistock-riggingen i kulissene besto i at The Beatles ble presentert på The Ed Sullivan show tilsammen 9 ganger (noen ganger via video). Ed Sullivan showene var et PR-knep som Tavistock/ Illuminati benyttet for å fremme de utvalgte artistene som de ønsket skulle nå ut til et stort publikum.

Plassert i rampelyset fordi at noen ønsket det: The Beatles på Ed Sullivan show i 1964

The Beatles slo gjennom og ble populære med gjennomført uskyldige sanger som ”She loves you yeah yeah yeah” og ”I wanna hold your hand” (selv om den tidlige suksessen ”Please please me – as I please you” har klare seksuelle overtoner).

I senere utgivelser ble Beatles vesentlig mer kreative, så kreative at mye tyder på at de hadde mottatt instruksjoner fra ”noen”. Et eksempel på dette er utgivelsen av Sgt. Pepper-albumet, som ble lansert 1. juni 1967.

Sangene gikk ”rett i fletta” på publikum. Merkbare effekter var at mye lystighet og godt humør ble skapt i kjølvannet av at albumet gikk sin seiersgang verden rundt. Den mest merkbare skjulte effekten var en hundefløytelyd som var lagt inn i en av sangene, noe som førte til at mange hundeeiere ikke kunne skjønne hvorfor deres kjæledegger plutselig ble urolige mens Sgt. Pepper-plata ble spilt i bakgrunnen.

Klassisk platecover: Sgt. Pepper-albumet

Det er blitt hevdet at ”Sgt. Pepper” var et alias for ”erke-satanisten” Aleister Crowley, som døde i 1947, 20 år før albumet kom ut. En slik påstand er bl.a. basert på intro-teksten ”It was twenty years ago today, Sgt. Pepper…”.

Faktum er at Aleister Crowley som en av mange er avbildet på coveret (nr. 2 fra v. i bakerste rekke) og at den pussige dukke-figuren i forgrunnen; ”The Scarlet woman” er en betegnelse som Crowley brukte på Leila Waddell, en av hans elskerinner. The scarlet woman har også en okkult betydning.

Et Beatles-produkt som høyst sannsynlig ble til med ymse former for ekstern medvirkning er The White Album, som kom ut i 1968.

Ifølge John Todd, som var en av musikkbransjens yppersteprester på denne tiden fungerer Beatles-sangene i  The White Album som en ”book of prophesy to witches”; mao. en spådomsbok for okkultister:

The book of prophecy to witches is the double white album that the Beatles produced containing the song “Helter Skelter”. Every song in it is prophesy. Oh let’s see…”Horse With No Name”, “One Tin Soldier”, I could list thousands of songs that were written this way. They definitely have demonic influence behind them.” Se

For eksempel er sangtittelen “helter skelter” et mange hundre år gammelt uttrykk som er såkalt witch language.

Et enda mer bisarrt eksempel er sangen (i den grad den kan kalles en sang) ved navn ”Revolution number 9”. Her sies (ikke synges) ”number nine” gjentatte ganger. Spilt baklengs lyder dette ”turn me on dead man”. Dette er et av de første kjente eksemplene i rockemusikken på såkalt ”backmasking”, dvs. at en tekst som spilles baklengs gir mening. Backmasking er en okkult praksis.

Høsten 1980 gav John Lennon et fyldig intervju med Playboy Magazine, hvor han åpenhjertig sa at “CIA ga folk LSD for å kontrollere dem, men det førte i stedet til at folk fikk frihet”. Mye tyder på at dette var hovedmotivet for at visse elementer blant USAs myndigheter (Lennon bodde i New York på denne tiden) besluttet å drepe den svært folkekjære og populære Lennon.

Rammen rundt drapet på John Lennon er bl.a. blitt beskrevet slik:

Shortly before Lennon’s death at the hands of what beyond the faintest glimmer of a shadow a doubt was a mind-controlled, “Manchurian Candidate” type assassin deployed by Tavistock/CIA/MI6, Mark Chapman to terminate a “loose cannon”, Lennon had the audacity to massively and blatantly “out” the aforementioned consortium in a Playboy interview — in which he made note of LSD’s completely unforeseen liberating impact upon human society and civilization–pretty much thumbing his nose at the whole bunch and their whole trip; AND indicating as well that he was aware of the extent to which he and other pop musicians had been set up–to be used as dupes in massive social manipulation schemes.”

Trigger-ordet som fikk (den MK Ultra dvs. mind control-programmerte)  Chapman til å utføre ugjerningen som rystet en hel verden var helter skelter.

I desember 1999 ble George Harrison angrepet og knivstukket inne i sitt godt bevoktede hjem. Det var bare inngripen fra hans kone, som lyktes i å knuse en lampe i hodet på inntrengeren som reddet Harrisons liv. Harrison hadde fått 4 knivstikk fra en 14 cm. kniv, et av dem bare en cm. fra hjertet. Om angrepet sa Harrison at ”the man was certainly not intent on burglary”.

Informasjon fra moren til nesten-morderen Michael Abram og informasjon som kom frem under rettssaken indikerer at han trolig var MK Ultra-programmert, mao. en tankekontrollert manchurian candidate, i likhet med Lennons morder.

Det lokale politiet klarte ikke å fatte hvordan Abram hadde klart å komme seg forbi alle sikkerhetssystemene rundt Harrisons hjem, som hans naboer omtalte som ”Fort Knox”. En mulig forklaring på dette er at ”noen” hadde bidratt til det oppsiktsvekkende drapsforsøket som sjokkerte mange. De klare indikasjonene på at ”den sinnsforstyrrede” inntrengeren hadde fått assistanse fra personer med makt og fullmakter viser at det nok engang dreide seg om et bestillingsdrap, som riktignok ikke lyktes i første omgang.

George Harrison døde av hjernekreft i desember 2001, en sykdom han hadde pådratt seg ikke så lenge etter drapsforsøket. (Harrison hadde i 1998 blitt vellykket kurert for strupekreft). Harrison hadde ofte sagt: ”Everything else can wait, but the search for God cannot wait, and love one another.'” Se

The Rolling Stones

Mens Tavistock-instituttet hadde designet Beatles som “de snille” var Rolling Stones designet som “de bøllete urokråkene”, slik at det ble et dialektisk samspill mellom 60-årenes to største band.

Kilder som stod Stones nær har fortalt om hvordan gruppen var opptatt av sort magi:

The Satanic links to both the Rolling Stones and the Beatles have been well documented.  Up and Down with the Rolling Stones, a book written by a personal friend of the Rolling Stones band Tony Sanchez, connects Mick Jagger and others to the practice of black magic.  In The Ultimate Evil, Maury Terry describes how the openly Satanic “Process Church” recruited the Stones and the Beatles.” Se

Album-coveret til “Their Satanic Majesties Request”, fra v. Charlie Watts, Keith Richards, Mick Jagger, Brian Jones og Bill Wyman. Okkulte elementer på coveret er bl.a. magiker-hatten til Mick Jagger og planeten Saturn i bakgrunnen.

Om hvordan Stones sanger ble til har Keith Richards uttalt:
“We receive our songs by inspiration, like at a séance”.
(Rolling Stone Magazine, May 5, 1977, p. 55).

Noen Stones-titler som indikerer at det kan ha vært hold i innsidernes observasjoner om gruppens okkulte interesser er Sympathy for the devil, Dancing with Mr. Devil og Their Satanic Majesties Request.

For øvrig bidro Mick Jagger og Keith Richards med musikk og roller i satanisten Kenneth Angers film “Lucifer rising”.

Coveret på det kritikerroste albumet med den bisarre tittelen “Goats head soup” (som senere ble endret til et snilt og ufarlig motiv, et slørdekket portrett av Mick Jagger) spiller på satanist-symbolet Baphomet, som er en skikkelse med geitehode.

Opprinnelig cover på Stones-albumet “Goats head soup”. Geitehodet (“Baphomet”) er et kjent satanistisk motiv.

Brian Jones, som startet The Rolling Stones i 1962 ble sparket ut av de andre 8. juni 1969 etter i økende grad å ha blitt oppfattet som sand i Stones-maskineriet. Jones ble erstattet av Mick Taylor på gitar (som for øvrig ble erstattet av Ron Wood i 1974, som er still going).

Få uker senere, natten til 3. juli ble Brian Jones funnet druknet på bunnen av sitt svømmebasseng. Svært mye tyder på at det var overlagt drap utført av en viss Frank Thorogood, som hadde vært engasjert i oppussingsarbeid. Det mest påfallende ved det trolige drapet er at myndighetene praktisk talt umiddelbart erklærte  at det hadde vært en ulykke; ”pga. alkohol- og narkomisbruk”. Faktum er at det tok få minutter fra Brian Jones ble observert svømmende i bassenget til han ble funnet livløs på bunnen. Detaljene om dette er bl.a. beskrevet i boka ”The murder of Brian Jones”, skrevet av Jones svenske kjæreste Anna Wohlin som var et viktig vitne da Jones døde. Hun har sagt at Brian ba henne gå inn og hente noe for henne og da hun kom tilbake få minutter senere så lå han på bunnen av bassenget.

Det er blitt konstatert så mye uregelmessigheter rundt politiets mangelfulle etterforskning av unge Brian Jones tragiske død at dette i seg selv er en klar indikasjon på at noen ”bakmenn på høyt nivå” kan ha beordret drapet, og at de ønsket å holde skjult at det var et drap og ikke en ulykke.

En hypotese er at Brian Jones visste  for mye om de ”indre formler” som bandet praktiserte etter instruker fra bandets bakmenn og at Jones motviljen mot hans suksessrike bands metoder kan ha vært en årsak til hans manglende entusiasme for samarbeidet i det suksessrike bandet. Jones hadde gjentatte ganger blitt arrestert for narkotikabesittelse og -bruk, noe som ble slått stort opp i media.

Elton John

Elton John er kjent for å fremføre “snille” og svært melodiøse sanger med sterk følelsesmessig appell, på tross av sine uklare tekster. En forklaring på dette er at Elton Johns sanger har visse innebygde kvaliteter som kan karakteriseres som “okkult doping – for høyere plassering på hitlistene” – bruken av witchcraft language. Praktisk talt alle Elton Johns sanger er skrevet av okkultisten Bernie Taupin:

What many people don’t realize is that Elton John’s music is saturated with witchcraft language.  Many of Elton John’s top songs weren’t written by himself; BUT, rather, by his long-time music partner and lyricist, Bernie Taupin. In 1991, Bernie Taupin self-published a book of poems called The Devil at High Noon.” Se

Ifølge John Todd skal Elton John ha sagt at han ikke har sunget eller skrevet en eneste sang som ikke er basert på witchcraft language.

En populær Elton John sang som ikke gir mening – med mindre man forstår witchcraft language er  Goodbye yellow brick road.

Et utdrag av yellow brick road lyrics lyder:

You know you can’t hold me forever
I didn’t sign up with you
I’m not a present for your friends to open
This boy’s too young to be singing the blues

So goodbye yellow brick road
Where the dogs of society howl
You can’t plant me in your penthouse
I’m going back to my plough

Back to the howling old owl in the woods
Hunting the horny back toad

Visse tolkere anser at “…the howling old owl in the woods. Hunting the horny back toad” er en referanse til den okkulte og horny herreklubben Bohemian Grove:
The ‘owl’ is notorious in Satanism, representative of the pagan god Lilith, and is worshipped at the occult Bohemian Grove ceremony held every year, just north of San Francisco, California.” Se

Litt mer witchcraft language tekst skapt av Bernie Taupin og fremført av Elton John: I’m still standing

You could never know what it’s like
Your blood like winter freezes just like ice
And there’s a cold lonely light that shines from you
You’ll wind up like the wreck you hide behind that mask you use

Og meningen…? Er det noen av Nyhetsspeilets kommentatorer som er skolert i witchcraft language og kan tolke teksten ?

Illuminartister møtes på tvers av generasjoner: Elton John og Eminem

Jay – Z

Rapperen Jay-Z er en av de mest ”symbolkåte” illuminartistene. Jay-Z kan omtrent ikke la seg fotografere uten først å heve hendene for å vise pyramide-triangelet mens han minner om en klosset saltstøtte:

Rapperen med pyramidehendene: Jay – Z

At Jay-Z er frimurer av tredje grad (kanskje  høyere nå) bidrar ikke til å (bort)forklare all hans okkulte symbolbruk.

Tolkere anser at Jay-Zs ”Run this town”-video
er en eksternalisering av initieringsritualet for tredje frimurergrad, kalt ”The legend of Hiram Abiff”. (Det er en hypotetisk mulighet for at Jay-Z har fått en skrape internt i sin frimurerorden for å ha brutt eden om ikke å eksponere til utenforstående frimureriets topphemmelige innhold som han er blitt innvidd  i …)

Som symbol-eksperten “Vigilant Citizen” lakonisk konstaterer:

Jay-Z’s ‘Run This Town’ and the Occult Connections. The symbols that will be discussed in this article can’t be coincidences or a collection of random items. Jay-Z draws his inspiration from specific sources and associates with like-minded people (director Anthony Mandler) to integrate those ideas. A telling example can be found in the second trailer video for “Run This Town”. We see Jay-Z explaining the concept of the video while wearing a black hoodie bearing the saying ‘Do What Thou Wilt’.”

“Do What Thou Wilt”: Jay-Z etteraper Aleister Crowleys motto

“Do What Thou Wilt” is the official dictum of the Ordo Templi Orientis (O.T.O.) and of its reformer, occultist Aleister Crowley.”

(Hentet fra Vigilant Citizen)

Blant Jay-Zs sanger finner vi titler som D’evils og Lucifer. Litt pussig er det jo at så mange av de kjenteste artistene ser ut til å falle ned på mange av de samme dystre temaene i sine sangtitler og tekster.

For øvrig var det et tungt slag for Jay-Z tidlig i hans karriere at hans nære venn The Notorious B.I.G. ble skutt og drept i annen halvdel av 1990-årene.
For øvrig ble B.I.G. (R.I.P.) sin dobbel-CD ved navn ”Life After Death” utgitt bare 15 dager etter hans død og den gikk helt til topps på hitlistene i USA.

Beyonce

Ifølge verdens kanskje fremste moderne musikkvideotolker Vigilant (“årvåken”)  er “Sweet dreams” ikke så uskyldig som tittelen høres ut:

“Beyonce’s “Sweet Dreams” video is viewed by most people as being merely  “sexy” or “fashion” but not many get its occult meaning. Hidden in the symbolism of the video and in the song’s lyrics are references to dark themes: possession and mind control.

Sweet Dreams” is a perfect continuation of the dark themes surrounding Beyonce’s alter-ego: dark occultism, mind control, spirit possession, etc. The lyrics of the song and the imagery of the video have a supernatural and ethereal quality, as Beyonce professes her love to someone or something she calls a “sweet dream or a beautiful nightmare”.

So what is this song about? Love? Yes. Love of her mind controlled state and of her controller. Pretty disturbing. What is mind control? It is a technique developed by the CIA to literally control a subject’s mind). “Monarch Programming” uses extreme treatments (such as electroshock) to cause a major trauma in the victims psyche.” Se

Snill jente vs slem jente; et gjennomgangstema hos mange av dagens kvinnelige illuminartister

Om Beyonces alter ego “Sasha Fierce” i albumet av samme navn bemerker Vigilant:
Along with her new album, Beyonce has presented her fans to a new alter-ego named Sasha Fierce. The singer affirms that this new persona is the fun, more sexual and more aggressive side of her. This is however the “general public” version of the story. The esoteric meaning revealed by the  symbols surrounding this new persona is much deeper: Sasha Fierce is a symbolic representation of an artist taken over by evil to obtain success.” Se

“Den som vil være med på leken må tåle steken” – Beyonce i Illuminatis jerngrep utviser påtvungen symbolbruk. Fra v. bisarr profil-look (sml. toppbildet av Madonna), Beyonce gjør “tegnet” fra scenen og geitehode- (Baphomet)ringen.

Beyonce har også en av hovedrollene i Lady Gagas suksessvideo Telephone, hvor hun ankommer et kvinnefengsel i den kjente bilen “Pussy wagon”; (“fittekjerra”) fra Tarantino-filmen Kill Bill, hvoretter de to pene damene drar på et drapstokt på intetanende kafegjester midt i hillbillyland som de runder av med litt sang og dans med fengslende rytmer iført designerkjoler som Beyonce hadde husket å ha med i bilen før hun dro til fengselet for å plukke opp Gaga. Denne videoen er forøvrig omtalt her.

Christina Aguilera

Christina Aguilera var i barndommen innrullert ved Disneys The Mickey Mouse Club, hvor hun måtte gjennomgå traumatiserende Monarch programmering. Aguilera gikk på samme ”kull” på Disneys okkulte tortur-akademi for mindreårige som Britney Spears og Justin Timberlake:

Christina, Britney og Justin: Glade og utvalgte barn i “uskyldige” men ikke særlig trygge omgivelser hos det satanistiske Disney-konsernet

Etter sin ”uskyldige” og ganske så vellykkede plate-debut i 1999 med albumet Christina Aguilera kom albumet Stripped i 2002 som forandret hele hennes image. Dette var et tydelig tegn på at Illuminati hadde sett Aguileras potensiale for å nå ut til massene hvoretter de hadde “muscled in” tvunget henne til værsgo’ å fremme deres agenda dersoms hun ønsket en fortsatt karriere.

Aguileras bidrag for Illuminati-agendaen, inkluderte en ”gjesteopptreden” på MTV VMA (Video Music Awards) i 2003, der hun deltok i en rituell initierings-seanse sammen med ”mesterinnen” Madonna og den andre uskyldige uinnvidde Britney Spears. Denne rituelle forestillingen er omtalt her og kan sees her.

Okkult rituale fremført på direkten som storartet underholdning til et uvitende publikum: “Sealing it (den okkulte initieringen) with a kiss”

I år har Aguilera kommet med albumet “Bionic” som bl.a. inkluderer sangen ”Not myself Tonight”. Denne videoen har fått 18 års grense på YouTube, ettersom Illuminati her har tvunget Aguilera til å blottlegge en hel del av hva hun har vært gjennom samt sin egen agenda.

Musikkvideo med 18 års grense på YouTube: Aguileras “Not myself tonight”

Elementene i ”Not myself tonight” er hentet fra den tortur- og traumebaserte Monarch-programmeringens skrekk-kabinett, som bl.a. medfører at det skapes multiple personligheter, hvilket er hovedhensikten med mishandlingen:

Monarch programming is a mind-control method based on the creation of an alternate persona through the usage of torture and ritual abuse
xx

Monarch programmering er ikke behagelig, men et nødvendig onde for å bli en utvalgt illuminartist i våre dager. Legg merke til hvordan øynene er tapet åpne, så ingen traumatiserende inntrykk skal kunne stenges ute.

Teksten lyder bl.a.:
Cos I’m doing things that I normally won’t do
The old me is gone , I feel brand new

Not myself tonight-videoen omhandler også såkalt beta, eller Sex Kitten programmering, som er en mind control teknikk for å skape lydige sex-slaver, også kalt “presidential models”.

Hun er ikke alene om det: Xtina (Christina) gjennomgår ydmykende og umenneskeliggjørende “sex kitten” programmering

Dette er en praksis som har pågått i USA helt siden 1950-årene, med systematiske voldtekter og seksualisert mishandling av titusener, muligens millioner av mindreårige.

Rituell initiering
The second part of the video essentially describes Xtina’s “initiation” through ritual sex.

Avslutningen av den rituelle innvielsen blir forseglet (“sealed”), ikke med et kyss, men med en orgie som gjennomføres inne i en kirke:

Avslutningen; forseglingen av den rituelle fremføringen i “Not myself tonight”; en orgie inne i en kirke, et Illuminati-påfunn i sort magi stil

The scene in the church gives spiritual connotation to the initiation. An orgy in a place that is considered sacred is a form of desecration that is reminiscent of black magic rituals. The video is not simply about a girl wanting to “go crazy,” it is about an initiation into the “dark side.”

The initiation is then sealed and consummated by nothing less than an orgy inside a church.”

Sitatene er hentet fra Vigilant.

Rihanna

Rihanna er nok en ung kvinne som er kastet ut i Illuminatis okkulte misbruk av artister som vil opp og frem her i verden. Også for dagens Rihanna er “snill jente/slem jente” temaet fremherskende, men som Vigilant konstaterer, med mye dypere undertoner enn de fleste kan forestille seg:

“Umbrella was the first single of the album “Good Girl Gone Bad”. The second single was “Disturbia” and represents Rihanna’s state of mind while she under the control of the Evil Entity.

 

Umbrella is about a subject matter that is sinister, dark and disturbing: becoming possessed by evil.

As discussed in the previous article, Rihanna’s Umbrella is about becoming possessed by Evil. It was a back-and-forth conversation between Rihanna and an Evil Entity (we will call it Devil), who promised her success and riches in exchange of her soul. During the song, Rihanna accepts the Devil’s proposition and effectively becomes possessed. This was portrayed through the lyrics of the song and the imagery of the video.

Umbrella (featuring Jay-Z)

So the song starts off with a verse of rapper Jay-Z. He plays the role of someone that has already been possessed and already “under the umbrella” of the Devil.

Noen utdrag fra teksten:
When the clouds come we gone, we Rocafella

Jay, Rain Man is back with little Ms. Sunshine
Rihanna where you at?

Jay aka “Rain Man”. He has been possessed by the Devil, contrarily to Rihanna, who he calls “little Ms. Sunshine”. Rihanna is the good girl. Jay-Z is already bad and he is asking Rihanna to join him.

So Jay-Z lyrics have NOTHING to do with love, friendship or any type of relationship. His lyrics are saying that he is part of the “chosen”, the elite, the secret group that cannot be harmed by the trials and tribulations of the “small people”. Even if there’s a major crisis, he’s associated with the very people that make those crisis happen, so he won’t be affected. This group however bows down and worships evil. If Rihanna wants to be part of them, she has to do the same.” For hele analysen, se.

3 utgaver av Rihanna: bad girl, good girl og (demon) possessed

Suksessangen Disturbia er mer av det samme:

A Song about Being Possessed by Evil. “Disturbia” is the follow-up of “Umbrella” and describes Rihanna’s state of mind as a possessed individual. While possessed, the victims cannot think for themselves – thoughts are given by the possessor and the possessed behave according to the thoughts given. The lyrics and the video convey that message in a very direct and blatant matter, without the subtleties and symbols of “Umbrella”. While Umbrella seemed to be, at face value, a song about love and friendship, the song actually described the manner in which Evil seduces weak spirits with promises of material success. ”Disturbia” is about the mental torment of possessed individuals.” Se

Et utdrag fra teksten:
It’s a thief in the night to come and grab you
It can creep up inside you and consume you
A disease of the mind it can control you
It’s too close for comfort

Your minds in disturbia, it’s like the darkness is light

ELLE, “verdens største motemagasin” er en del av det usynlige Illuminati-imperiet. En av oppgavene er å skaffe publisitet for Illuminatis utvalgte artister – illuminartistene

Shakira

Shakira (Shakira Isabel Mebarak Ripoll) er født og oppvokst i Barranquila i Colombia, et narkohandelsknutepunkt. Denne byen har nok også en CIA-base, ettersom CIA kontrollerer verdens narkohandel. For å få litt variasjon fra den skitne narkobusinessen kan CIA-reiret i Colombia ha fått som nytt satsingsområde å plukke ut talentfulle unge jenter for “skolering for en artistkarriere“, også kalt Monarch programmering. Mind control (MK Ultra, Monarch m.v.) har i mange tiår vært et viktig satsingsområde for CIA.

Shakiras karriere begynte med plateutgivelse i tidlige tenår (ikke så lett å få til uten bakmenn) med okkult symbolikk tilstede fra start:

Ung og glad jente med en lysende fremtid foran seg – hvorfor gå rundt med et dødningehode ?

Shakira’s very first single was from 1991 when she was only 13 years old, called ‘Magia’ meaning Magic/Magick (from her debut album of the same name). This is a big clue about her possibly being controlled by the esoteric/occult/magickal orders that run the show…” Se

Tidlig plassert i det okkulte; Shakira 17 år omgitt av pentagrammet, sirkelen og krystallkulen…

Ting tyder på at Shakira har gjennomgått Monarch-programmet. De okkulte elementene som er tilstede allerede i tenårene er en av flere indikasjoner på at ”the usual suspects (innsidesjargong hos Illuminati)” har hatt opptil flere fingre med i hennes barndoms og ungdoms utvikling mot stjernestatus.

Speilet er et velkjent motiv, både innen okkultisme og innen mind control / Monarch programmering

En hypotese er at Shakiras sang “La tortura” (torturen) henspiller på at Shakira har gjennomgått Monarch-programmering:

La Tortura (The Torture) has the half face motif which symbolizes the split mind (with half the face “split apart” from the visible half here) involved in programming through psychological trauma (you’ll often find this motif on movie/book covers symbolizing this) on it’s cover, which makes sense considering it’s literally called the torture. In the video Shakira has an alter-ego belly dancing covered in black paint/oil (I think symbolizes the feeling of being ‘dirty’ after abuse/rape; psychologically feeling unclean due to the violation [also probably has something to do with a ‘darker second skin’]), the sex portrayed in the video looks suggestively violent too.” Se

Suksessrik men ufri ? Det er vel ikke bare bare å være utvalgt illuminartist…
Minner for en illuminartist: Shakira med presidentene Clinton og Obama. Pussig T-skjorte motiv forresten, ordet LOVE sammen med et dødningehode…
Symbolspråk: Med vinger som en Monarch (sommerfugl)
Tvunget til det av Illuminati: Shakira poserer i Baphomet-positur med Illuminati-øye halssmykke
Som et dyr i bur: Er det verdig en av verdens superstjerner ? Eller prøver hun å kommunisere noe ?

Forøvrig er det mange felles elementer i Shakiras “She-Wolf” og Rihannas “Disturbia“, en indikasjon på at bakmennene kan ha vært de samme eller alle arbeidet under Illuminatis felles paraply.

Britney Spears

Britney Spears var det uskyldige stjerneskuddet som slo gjennom med mega-hiten “Hit me Baby one more time” som ble fulgt opp av den symbol-spekkede hiten/musikkvideoen ”Oops!…I Did It Again”.  Da de fleste antok at Britney hadde en flott og lysende karriere på linje med Madonna foran seg begynte hennes private liv å knake i sammenføyningene. Det ble rapportert om bisarr oppførsel fra Britneys side i mange sammenhenger, bl.a. at hun en dag klippet av seg det lange håret som hadde vært hennes varemerke og endte opp som “snauskalle”.

Britneys ulike ”utageringer” og ”sammenbrudd” har trolig vært ettervirkninger av den grufulle Monarch-programmeringen som Disney og trolig også andre hadde påført henne i unge år, uten at omverdenen ante noe om det.

Britney som “vellykket” ungdomsidol med Monarch-sommerfugl smykke og som snauskalle. Hun raket av seg alt håret trolig som et forsøk på å frigjøre seg fra sin mentale programmering og fra okkulte elementer.

De gangene Britney Spears har vært borte fra samfunnet på ”en klinikk for rehabilitering” el. l. er det fullt mulig at hun har vært innesperret i et militært etablissement (de militære bedriver mind control i stor skala) for å reprogrammere henne, slik at hun igjen kan bli i stand til å spille en rolle for Illuminati.

Michael Jackson

Michael Jackson var barnestjerne sammen med sine søsken i The Jackson 5.

Det var TV-personligheten Bob Hope, medlem av Bohemian Grove som brakte The Jackson 5 frem i rampelyset. Mind control-offeret og ”presidential model” sex-slaven  Brice Taylor reiste rundt med Bob Hope som ung tenåring, og var bl.a. vitne til overgrepene som fant sted mot Jackson-søsknene inkludert lille Michael. Det er naturlig å legge til grunn at dette skjedde som et bevisst element i en MK Ultra (Monarch) traumatisering av Michael Jackson. Bob Hope hadde som oppgave for musikkbransjens bakmenn i Illuminati å finne frem til nye artister som kunne benyttes til å påvirke store menneskemasser. Hope anså at noe talent er nødvendig men at mye publisitet, via TV og på andre måter, er det viktigste for å få de ønskede artistene frem i lyset. Brice Taylor har skildret det slik i sin sjokkerende memoarbok ”Thanks for the memories”:

Michael Jackson was just a little boy of four or five when I accompanied Bob Hope to a place where they were filming up-and- coming talent for television. Bob told me he supported and sponsored the Jacksons, getting them a professional foot in the door. Their father brought the boys in and I remembered seeing them taken into a side room where bright lights were on.

They all had to drop their pants and before their performance a big man raped each one of them in a lineup. Then they were taken to a different room and dressed in little suits and sent onto the stage to perform. Due to the mind control I was under, I’m not sure exactly where we were, but feel that it was the early days of the Ed Sullivan Show. I watched as Bob, dressed in a grey pinstripe suit and bow tie, with white shoes, shook hands with Ed; and then the Jackson boys went on. They were made into a sensation and famous, on purpose, so that they could be used in the future to influence large audiences.

Bob and his connections knew that all they needed was some talent, make- up, costumes, lights, glitter and lots of publicity. He said publicity was the most important ingredient.

Bob was often the connection for new entertainment. The Council used his connections for their own interest and got ‘key’ entertainers in place for future use. Many were robots like me. I saw many of them get hurt.

I think most would agree that the inherent love that is part of Michael Jackson’s soul essence shines through for the world to see. In spite of the programming themes in some of the songs he sings, as I was recovering I often held onto the words he sang, the lyrics reminding me, “You are not alone,” when I felt so very alone.”

Mind control-offeret og den tidligere Illuminati-slaven Kathleen Sullivan
har sagt dette om Michael Jackson, basert på egen forskning over tid og egne erfaringer:

I’ve been tracking Michael Jackson via the news for about 10 years now. For reasons I will not get into in a public forum, I can state that I have absolutely no doubt that he’s an MK-ULTRA variety slave, possibly introduced by his father into their bizarre “system” of spooks, commercialized pedophilia and more.

My father introduced me to organized criminal pedophilia from early childhood on. Like Michael, I developed many altered states of consciousness to cope with the horrors I experienced and encountered. ” Se

“Dangerous”: Symbolspekket platecover. Hvor mye okkult symbolikk lar seg identifisere; skjult i all åpenhet ?

Det finnes en del okkulte elementer i Michael Jacksons opptredener, bl.a. platecoveret til  ”Dangerous” og i den supersuksessfulle videoen “Thriller“.

Symbolspråk er et av illuminartistenes varemerker, Michael Jackson unngikk det heller ikke helt

Michael Jackson visste at han var en brikke i Illuminatis onde spill, og på tross av alt misbruket han måtte gjennomgå skinte ”lyset fra hans sjel” og hans ekte  omtanke for andre og hans kjærlighet igjennom, som i sangen “Heal the world“.

Han kom også med hint om hvilke krefter som styrer verden, som i sangen
They Don’t Care About Us“.

Illuminati ønsket at Michael Jackson skulle formidle deres negative budskap. Selv om “Thriller” nok fremkalte litt frykt og noen søvnløse netter hos sarte sjeler endte det som regel med at publikum oppfattet og tok til seg kjærligheten som Michael kommuniserte gjennom sine sanger, som i “You Are Not Alone” og “This is it” som var en av hans siste sanger.

Politianmeldelser og arrestasjoner som skaper skandaliserende mediaoppslag om illuminartister som ”avviker fra ønsket kurs” er et av Illuminatis viktigste våpen for å skape disiplin i artistrekkene. (En annen metode er å sørge for å få drept noen som står artistene nær med budskapet ”Nå vet du hva vi er i stand til – neste gang kan det bli deg, hvis du ikke gjør som vi sier”. )

Michael Jackson utviste mye kjærlighet, særlig til barn, og det er naturlig å legge til grunn at rettssaken mot ham som var basert på anklager om overgrep mot barn var et Illuminati setup for å bringe Michael Jackson i vanry, få fansen til å vende ham ryggen og ødelegge hans karriere. Etter at Michael Jackson var blitt frifunnet i 2005 var han redd for å bli forgiftet.

Da Michael Jackson døde i juni 2009 var han ved god helse ifølge personer som hadde med ham å gjøre på denne tiden. (Det som norske og andre vestlige media har sagt og skrevet om Michael Jacksons død er for en stor del plantet info som Illuminati er ekspert i å formidle og få på trykk, bl.a. via de strengt kontrollerte vestlige nyhetsbyråene som Reuters og Ap. Vestlige media og kanskje særlig de norske journalistene er nok blant Illuminatis aller nyttigste idioter med sine mange ”vi vet ikke hva som skjer i verden, vi bare skriver det vi blir fortalt”-oppslag). Svært mange legger til grunn at Michael Jackson ble myrdet, bl.a. hans søster La Toya Jackson, som uttrykte det som at ”THEY behind murdered my brother”.

Nyhetsspeilet har tidligere publisert denne artikkelen om Illuminatis drap på Michael Jackson.

Det mest sannsynlige motivet for mordet på den svært folkekjære Michael Jackson er at Illuminati kjente til at Michael Jackson planla å kommunisere et viktig budskap til millioner av mennesker direkte fra konsertscenen under sin planlagte konsertturné som skulle ha startet mindre enn 4 uker etter hans tragiske død.

Forskeren og forfatteren Henry Makow sier dette om Michael Jackson og de onde kreftene som han måtte forholde seg til:

Michael Jackson’s march to superstardom may have been stage-managed by the occult politics of the MK-ULTRA program.  His talent alone was not enough. The road to the top may have necessitated sexual abuse at the hands of connected powerful adults while still a child.   He may have been passed up the paedophile food chain in order to receive the backing, marketing and exposure that made him a household name.  He may have been made more pliable by MK-ULTRA training which involved tremendous psychological and physical trauma.  The fallout from this revealed itself in all the strange and inexplicable behavior.  He changed his face trying to put distance between him and his past.  But he never could escape The Man in the Mirror.In Michael Jackson, the illuminati demonstrated their power to make and break our entertainment idols, to choose our idols for us and to influence and control the popular culture through their change agents. Our idols tell us how to act.  We emulate them so that we, too, can be cool, sophisticated, androgynous slaves.  This is how the common man finds his place in the New World Order.” Se

Eminem

Eminem er tilsynelatende gjennomført ”white trash”, som kommer fra karrige kår og har gjennomlevd en vrien oppvekst,  til tross for det fine ”stamtavle-navnet” Marshall Mathers III. Fargede rappere har kalt Eminem ”den hvite Hitler”, fordi Eminem har så stygg språkbruk at om en farget rapper hadde uttrykt seg likedan ville det ha resultert i rasistiske angrep av typen; ”hør så stygt de fargede rapperne snakker. De snakker nok som de tenker”.

Ifølge kilder har også Eminem gjennomgått Monarch mind control tortur og traumatisering. Eminems rappede tekster ser ut til å være en mix av egne påfunn og livserfaringer og de destruktive budskapene som Illuminati ønsker å fore menneskehetens millioner med.

I ”Say goodbye to Hollywood” rapper Eminem om at han har solgt sin sjel til djevelen:

If I could go back, I never woulda rapped
I sold my soul to the devil, i’ll never get it back
I just wanna leave this game with level head intact
I “My Darling” (et bonusspor til Eminems “Relapse-album som kom i 2009) rapper Eminem ikke bare om at han har inngått en avtale og mottatt fordelene, men også at han  er blitt possessed (besatt) av en demon, som titulerer ham som ”My Darling”:
”So at night before I sleep, I look in the mirror
The mirror grows lips and it whispers “Come nearer”
My Darling, I don’t ever want you to leave me
My Darling, you and me were meant to be together
My Darling, And if I cannot have you, no one can, you’re my
My Darling, cause I possess your soul, your mind, your heart and your body
I gave you enough time, your souls mine
I’m taking it back”
Haha, you sold your soul to me, need I remind you?
You remember that night you …
You’d give anything to get a record deal

Fuck this mirror! AHHHHHHH
“I’m not in the mirror, I’m inside you, let me guide you”

My Darling inneholder også hint om Monarch-mishandling av Eminem i unge år: “Well think about what she did to you and your little brother
All them foster homes…”

Sangen 3 a.m. (den andre singelen fra “Relapse”-albumet) dreier seg enten om Monarch traumatisering – eller om visse lyssky rituelle okkulte handlinger som finner sted om natta:

There’s no escaping
There’s no place to hide
You scream “someone save me!”
But they don’t pay no mind

Eminem har også et rikt repertoar av sanger med djevelsk nedbrytende tekster, som f.eks.:

”Kim” – om hvordan han dreper sin kone, moren til sitt barn

“Stan” – om en oppdiktet fan som dreper sin gravide kjæreste

“Role model”. I denne sangen rapper han bl.a.: “Follow me and do exactly what the song says: smoke weed, take pills, drop outta school, kill people and drink…”

Flere av Eminems nære venner har dødd en altfor tidlig død.

I april 2006 ble Eminems mangeårige venn Proof (DeShaun Holton) skutt og drept. Pussig nok hadde det seg slik at i Eminems musikkvideo “Like Toy Soldiers” hadde Proof en rolle hvor han ble skutt og brakt til sykehus… 

Skuespilleren Brittany Murphy, som hadde den kvinnelige hovedrollen i suksessfilmen ”8 Mile” (hvor Eminems hovedrolle var svært lik hans virkelige liv som ung rapper) døde brått i en alder av 32 år, se.

Lady Gaga

Lady Gaga (Stefani Joanne Angelina Germanotta) er Madonnas arvtager på toppen av Illuminatis usmakelige okkulte ”kransekake-pyramide” av illuminatiske symboler og handlinger.

Mens f.eks. Shakira og Rihanna har sine subtile okkulte budskaper innpakket og skjult bak  fengende refrenger og stilisert opptreden kan det se ut til at Gagas oppgave er å gå til den motsatte ytterlighet, ved å eksponere Illuminatis aktiviteter så ”åpent skjult i all offentlighet” at det ikke lenger er grunn til å trekke i tvil at ”det ligger noe mer bak”.

I artikkelen Lady Gaga, the Illuminati puppet, blir det påvist at noe av budskapet i Gagas sanger, bl.a. i Paparazzi, dreier seg om mind control og rituelt misbruk.

Denne artikkelen som til dels er basert på Vigilant Citizen avslører at suksessvideoen ”Telephone” bl.a. handler om mind control og rituelt mord. Mange symboler er flettet inn i handlingen, som spilles av illuminartistene Beyonce og Gaga. I etterkant av drapene i videoene Paparazzi og Telephone er de kvinnelige morderne iført Mikke Mus solbriller.

Dette er intern mind control symbolikk som henspiller på at de er tankekontrollerte personer som har gjennomgått rituell programmering av typen Monarch, slik det som nevnt bl.a. er blitt utført innenfor Disneys ikke så særlig kozelige tortur-laboratorium for Monarch-programmering av barn.

Under sceneshowet under MTV VMA (Video Music Awards) i september 2009, der Gaga fremførte sin hit “Paparazzi” på direkten for hundrevis av millioner mennesker verden over begynte det å piple rød væske (“blod”)  nedover overkroppen hennes, mens hun fortsatte å synge og danse som om ingenting var hendt, en åpenbar hentydning til illuminatiske blodoffer-ritualer.

Madonna

Madonna (Madonna Louise Veronica Ciccone) har holdt koken imponerende lenge og holdt seg praktisk talt på topp i over halvparten av sitt liv, noe hennes fyldige diskografi vitner om. Hun slo gjennom med hitlåtene ”Like a virgin” (både singel og album) i 1984  og fulgte opp med ”Material Girl” i 1985 samme år som hun opptrådte på “We are the world”-konserten og demonstrerte foran en hel verden at hun ikke synger særskilt bra uten et stort støtteapparat rundt seg.

”Like a virgin” fokuserte på ung sex som bidro til å flytte grensene for etablerte seksualnormer, og ”Material girl” pushet materielle verdier over kjærlighet, begge viktige deler av Illuminatis agenda.

Også Madonna er en monarch-slave, mao. et mind control offer, og en aktiv bruker av okkult symbolikk, inkludert en Baphomet-ring som hun har på seg fra tid til annen:

“Madonna is in reality a mind-controlled slave who has appeared in numerous XXX movies; including Madonna performing an actual blood sacrifice. During an Arsenio Hall show, Madonna, who as a guest acted dissociative, was picked up by the cameras during the show kissing her Baphomet ring.

Britney and Christina opened the VMA show dressed like brides singing Madonna’s classic hit “Like a Virgin,” which then segued into Madonna’s new song “HollyWood” as Madonna stepped out of the wedding cake wearing a modified tuxedo. What ensued was a drag show of sorts in which Madonna was the “groom” and Britney Spears and Christina Aguilera were the virginal brides, culminating in a french-kiss between Madonna and Britney, and then between Madonna and Christina.

During the performance Madonna’s dominance was clearly established through the body language and interaction between her and Britney and her and Christina. She frequently put her hands on Britney’s and Christina’s bodies, both possessively and intimately–stroking Britney’s face, putting her hand on her Britney’s hip, putting her face against Christina’s thigh as she pulled the garter off Christina’s leg.” Se. (Ritual-forestillingen under MTV VMA i 2003 er også kommentert her; dette er samme lenke som under Christina Aguilera).

De mange tildels bisarre og usmakelige positurene som Madonna har latt seg avbilde i opp gjennom årene avslører at hun har vært en lydig Monarch-slave, som har oppfylt bakmennenes ønsker for hvordan hun best har kunnet bidra til å fremme Illuminatis budskap og agenda, som bl.a. dreier seg om å fokusere på sex med samme kjønn.

Pussig nok var en av Madonnas aller første artistiske opptredener en rolle i lavbudsjettfilmen “a certain sacrifice” som omhandlet satanistisk rituelt drap:

“A certain sacrifice is the singer Madonnas first movie, made in September 1979. Madonna played the part of Bruna, a Lower East Side resident who lives with three “love slaves” (one male, one female, one transgender). Bruna meets Dashiell (Pattnosh) in the water fountain in Washington Square Park and the two “fall in love”. Bruna tells her lovers she doesn’t need them anymore.

They attack her sexually (this scene caused controversy since Madonna is topless). Later, Bruna is raped by Raymond Hall (Kurtz) in a bathroom at a coffee shop. To exact retribution, Bruna enlists her love slaves and Dashiell to abduct the rapist. They dress up as hookers and lure him into a limo. They lead him to a theatre where a Satanic sacrifice is performed. Dashiell laters wipes Raymond’s blood all over Bruna.”

Satanistiske rituelle drap er på ingen måte ukjent for Illuminati. Kan det ha vært pengenøden som drev Madonna inn i denne usle filmrollen som hun fikk lusne 100 dollar for sin innsats i, toppløs-scenen inkludert ?

Eller var kanhende Madonna allerede under oppsyn av Illuminati med bakgrunn i sin gjennomgåtte Monarch-traumatisering allerede  dengang da ? Eller kan Madonnas deltagelse i den miserable blodoffer-filmen ha vært en slags test på om hun utifra Illuminatis kriterier ble ansett som egnet seg til å  slippe til på mer lukrative områder som THEY holder nøkkelen til, som for eksempel en musikerkarriere som utvalgt illuminartist ?

Forøvrig heter Madonnas foreløpig siste låt “Revolver”. Et utdrag er tilgjengelig her. Det bisarre refrenget lyder forøvrig ”Do you wanna die happy ?”

Hans Gaarder

Hans K. Gaarder er utdannet siviløkonom og svært tverrfaglig av legning og mest interessert i det som ikke har med økonomi å gjøre.

Hans har arbeidet i mange år med etterforskning i det offentlige og med fri og uavhengig forskning i privat regi. Er frontlinjeforsker på skjulte maktstrukturer, utenomjordisk liv og helse (Teoretisk Fysiologi og vaksiner).

0 0 stemmer
Artikkelvurdering
Varsle om nye kommentarer
Varsle om
guest

239 Kommentarer
Nyeste
Eldste Mest populær
Inline Feedbacks
Vis alle kommentarer
ken
ken
Anonym
2 år siden

Do not believe their lies! Do not let them take your mind!

ken
ken
Anonym
2 år siden

Var en stor fan av Bob Dylan inntil dette intervjuet: “I sold my soul to the devil”

“They Don’t Care About Us”

SANT eller USANT? Erna, Støre, Vedum, Biden og resten av satanistene!!!

Legg merke til freds-symbolet… Opp-ned! Alt er motsatt. Alt!

HVIL I FRED, HANS GAARDER!

e
e
Anonym
Svar til  ken
2 år siden

Mye bra å finne etter Mr. Gaarder. Lurer på hem han blir i sin neste inkarnasjon. Eller kanskje fløy han rett opp til den nye jord og sitter der og venter på resten av gjengen fra speilet. RIP søte gutten :)

Baby your the best

ps. Denne er til alle de søte guttene mine inni speilet og utenfor. Love you ;)

Lana Del Rey – Let Me Love You Like A Woman

2Q11
2Q11
Abonnent
Svar til  Hans Gaarder
9 år siden

Mulig overtolkning, men aner vi en liten innrømmelse og lettelse i uttalelsen ”rocka” forestilling. Forestillingen blir absolutt rocka med flere innrømmelser og avsløringer fra innside kunnskap. Ellers gjelder ”den som tier, den samtykker”. Det må da være en lettelse å bli avslørt og frigjort fra et så tungt åk?
Fint om du kunne fortelle hvilke av artistene nevnt i artikkelen som har nært slektskap til Rockefeller familien. Alle?
Og siden artistene faktisk er innsidere, er det ikke snakk om tvang til å gjøre noe som helst? Og VIP-er blir vel ikke drept på ordentlig?

2Q11
2Q11
Abonnent
Svar til  2Q11
9 år siden

Dødsfallene til de fleste av artistene er avslørt som falske. Hvorfor er ikke Nyhetsspeilet oppdatert på det? Flere av artistene har flere identiteter bare som popartister, i tillegg er de modeller mer eller mindre påkledd under andre mer eller mindre finurlige navn i kjent kabbala stil. Rothschild og Rockefeller om hverandre. Brød ,sirkus og moralsk forfall i henhold til Sions v. protokoller. De samme jesuittene styrte 22.juli spillet og er trolig 100% representert i N. regjering uansett sammensetning og utgave.
rochevincgilson
http://postimg.org/image/4gh69mjfx/
rochevince
http://postimg.org/image/neuk1116p/
Rock
http://postimg.org/image/pw8gy6lsb/
gaarigoldsmithrockefeller
http://postimg.org/image/4fyc1lrrp/

2Q11
2Q11
Abonnent
Svar til  2Q11
9 år siden

Det er mye jeg kunne si her, og får jeg lov så skal jeg gjøre det senere.
Akkurat nå egen «fri assosiasjon» (http://no.wikipedia.org/wiki/Sigmund_Freud):
no.wikipedia.org/wiki/Stockholmsyndromet

Falcon
Falcon
Abonnent
9 år siden

Illuminati 2014: A SCARY MESSAGE TO AMERICA (Hollywood Predictions COMING TRUE) https://www.youtube.com/watch?v=bqPZRLNnNI8

Pawns in the game, William Carr. Illuminati and CFR, Myron Fagan. Ex-zionist Benjamin Freedman, 1961 http://www.navigate3d.no/mbbs22/forums/thread-view.asp?tid=1835&start=1

John Todd speaks (Rare/Uncut/Full), John Todd – The illuminati and witchcraft – His talk (1978) http://www.navigate3d.no/mbbs22/forums/thread-view.asp?tid=1815&start=1

En fordekt planlagt masseinnvandring til USA fra sør pågår nå

Exposed! $6.5 Billion for Border Crisis Was Funded by Senate In 2013! http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/forum.cgi?read=312517

Where is Obama really shipping illegal kids? http://www.wnd.com/2014/07/top-secret-feds-wont-tell-where-illegals-kids-going/

Myndighetene i Storbritannia og Skottland har i seneste uker økt innsatsen for sensur og beskyttelse av pedofilinettverk

UK Column news 16th July 2014 https://www.youtube.com/watch?v=DBo9Ae5Zjq4&list=UU3lWZVed2kZ8hNey7Cgkuag We Are Change Edinburgh https://www.youtube.com/channel/UC3lWZVed2kZ8hNey7Cgkuag/videos

UK gov’t tries to fine journalists out of existence (UK Column VS ATVOD, Ofcom)

UK Column on youtube https://www.youtube.com/user/ukcolumn/ Site http://www.ukcolumn.org/

ADGIA http://abeldanger.net/

Bolla
Bolla
Abonnent
9 år siden

Denne er også garantert fri :-)

« Forrige artikkel

Dinosaurer og mennesker i interaksjon

Neste artikkel »

Oppskriften for å ”lykkes” som medlem av ”eliten”

239
0
Vi vil gjerne ha din mening. Fritt og anonymt.x
()
x