Sendinnklovnene
/

La folket velge kompetente politikere og sparke de udugelige

720 visninger
1 minutt lesetid
30
0 0 stemmer
Artikkelvurdering

Inntil nylig visste jeg ikke hva parlamentarisme er og levde lenge i tro pÄ at for Ä bli yrkespolitiker mÄ man vÊre hÞyt utdannet og et moralsk individ. Jeg har tatt veldig feil, veldig lenge.

Da jeg leste meg opp pÄ parlamentarisme sÞkte jeg pÄ land uten dette styresett og havnet pÄ Sveits. De fikk sitt folkedemokrati i 1848 og systemet er en suksess!

Uten inntekter fra olje og fisk har de likevel skattesatser ned mot 5%, momsen er pÄ 7,5% og for fÄ Är siden var for eksempel Ärsavgift pÄ bil omregnet til norsk valuta kr 333,-.

Det beste er likevel systemet med juridisk bindende folkeavstemninger. Her stemmer man ikke pÄ partier, ideologier og ismer, men pÄ kompetente personer som stiller til valg slik at folket selv velger statsminister, helseminister, forsvarsminister osv.

Systemet er ogsÄ grunnen til at Sveits aldri deltar i kriger da folkets valg alltid blir nei. Folket kjenner selv hvor skoen trykker og kan fra sak til sak gi sine ja eller nei stemmer i store og mindre saker.

Vil man ikke delta ved valg er man ogsÄ fri til det.

VÄre politikere pÄminner oss til stadighet om at Norge er et av verdens beste land Ä bo i, men faktum er at Norge faktisk ligger langt bak Sveits pÄ offentlige internasjonale lister og meningsmÄlinger. Krefter i flere Europeiske land og mange stater i USA arbeider for innfÞring av demokrati og folkestyre ala Sveitsisk modell.

Med dette systemet har vi ikke hÞyre/venstre-aksen i politikken. Vi har kvittet oss med partipisken som svinges i alle partier og partiene forvandles til interesseorganisasjoner pÄ linje med et lokalt fotballag.

De siste Är er det dannet partier i Norge med systemskifte fra parlamentarisme til demokrati og folkestyre som eneste formÄl. Norgespartiet ble dannet i 2007 og har kommet lengst ved og kunne stille til valg i Hedmark som det fÞrste fylke. OppnÄs 500 stemmer er et parti automatisk godkjent i alle fylker ved neste valg.

Jeg sier ikke hvis, jeg sier nÄr, systemet er oppe og fungerer skal ogsÄ Norgespartiet fases ut.

Da sitter vi igjen med et demokratisk styresett der vi, folket, stemmer kompetente folk inn og udugelige sjarlataner ut av politikken.

I parlamentarismen fungerer partiene mest som en vernet bedrift slik at politikerne sitter periode etter periode uansett hvor mye vedkommende arbeider mot folkets interesser.

Da jeg hÞrte om muligheten for folkestyre i Norge tenkte jeg fÞrst at dette mÄ vÊre en dÞgnflue, men ser nÄ hvordan snÞballen ruller og ser frem mot et nytt og godt Norge!

Geir Bekken

0 0 stemmer
Artikkelvurdering
FĂ„ nyeste artikkel rett i innboksen i et innholdsrikt nyhetsbrev
Dagens morgenavis (Artikler)

Dette er forfattet som et anonymt leserinnlegg. Har du en egen blogg fra fÞr av og Þnsker Ä nÄ ut til flere lesere? Visdom har fÞrst sin verdi nÄr den deles. La Nyhetsspeilets 60.000 mÄnedlige lesere fÄ glede av dine tanker og innsikt. Hva venter du pÄ?

Skriv en artikkel »

Varsle om nye kommentarer
Varsle om
guest
30 Kommentarer
Nyeste
Eldste Mest populĂŠr
Lone Wolf
Lone Wolf
Abonnent
5 mÄneder siden

Det vi hadde trengt i Norge er politikere som hoder grunnloven. Den originale norske grunnloven av 1814 sier at folket er den lovgivende makt i landet.
Politikerne skal kun vĂŠre folkets representanter, politikerne har ingen makt ifĂžlge grunnloven.
Makten er ifĂžlge grunnloven av 1814 tredelt.

Folket er den lovgivende makt. Domstolene er den dĂžmmende makt, og kongen er den utĂžvende makt.

Politiske partier er forbudt ifĂžlge grunnloven. Politikerne skal kun vĂŠre folkets direktere representanter. De har ingen selvstendig makt.

Politikerne har ikke lov til Ä lage nye lover, men kan bare komme med forslag til nye lover, som deretter skal sendes ut til folket for behandling (folkeavstemming) Om folket sier ja sÄ gÄr det videre til folkets representanter pÄ stortinget, og politikerne kan lage en ny lov.
Men bare om folket sier ja, politikerne har ingen selvstendig makt ifĂžlge grunnloven av 1814.
Men politikerne har kuppet makten for Ă„ fremme sin egen og makthavernes(jĂždenes) agenda, de bryr seg ikke om folket.
Valgene er bare spill for galleriet, folket har ikke noen innflytelse, alle politikerne uansett parti samarbeider i dag om Ä fremme den sataniske agenda 2030. Politikerne selv velger nye politikere, valgene er kun for Ä gi folket den illusjonen at de har innflytelse pÄ politikken.

Politikerne kan derfor med rette sies Ă„ vĂŠre yrkeskriminelle, de har aldri holdt grunnloven sĂ„ lenge jeg kan huske, men laget sin egen «grunnlov» og sine egne «lover» for Ă„ fremme sin egen og makthavernes kyniske og onde agenda.

Politikerne bryter grunnloven av 1814 hver eneste dag.

IfĂžlge grunnloven skal politikerne vĂŠre folkets direkte representanter, eller tjenere som Erik Bye sier i denne videoen.

Dagfinn Andreassen
Dagfinn Andreassen
Abonnent
Svar til  Lone Wolf
4 mÄneder siden

God ettermiddag.

« Den originale norske grunnloven av 1814 sier at folket er den lovgivende makt i landet.»

Nei, den originale grunnloven av 1814 sier:

§ 75. Det tilkommer Storthinget:

a. at give og ophĂŠve Love, paalĂŠgge Skatter, Afgifter, Told og ….

SĂ„ det Lone Wolf sier, er fri fantasi

ForĂžvrig, dagens grunnlov sier i paragraf 49: » Folket utĂžver den lovgivende makt ved Stortinget. ..»

Anarchapulco
Anarchapulco
Abonnent
Svar til  Dagfinn Andreassen
4 mÄneder siden

Og hva sa den Orginale §49? Det skal forstĂ„s slik at folket har makten. Det er helt grunnleggende. Lone Wolf har rett i det. Men der er viktig Ă„ definere «folket». Fordi Grunnlovens Far var frimurer og grunnloven ble skrevet av «Borgerskapet» – For Borgerskapet. Ikke «folket» slik vi kjenner ordet i dag. Kvinner er en del av folket i dag. Bare menn over 25 Ă„r hadde stemmerett. Menn pĂ„ landet som ikke var bonde og eide grunn var ikke av «folket». Man mĂ„tte egentlig vĂŠre en «borger». SĂ„ egentlig er det borgerskapet som velger ut hvem som er «folket». Ingen fattige var en del av dette folket som kunne stemme. Det var de som var godkjent og registrert som fikk lov til Ă„ stemme. SĂ„ jeg vil si at Lone Wolf har rett, men man mĂ„ spĂžrre seg hvem dette «folket» er og hvem som representerer borgerskapet.

Det er vel ikke veldig forskjellig fra i dag? Frimureriet skjuler et borgerskap. Bankene og kredittsystem velger hvem som fĂ„r drive business og hvem som fĂ„r lĂ„n. At loven ikke alltid er lik for alle. At pedofili, voldtekt, tortur og drap blir henlagt og lagt lokk pĂ„. Institusjoner og organisasjoner med ledelse som ser alle andre veier. Rike folk som bestemmer hvordan og hvem som skal drive i «deres» by. Et system som fostrer psykopater. Ja, det er ganske likt i dag. NĂ„ vil de forsĂžke Ă„ fĂ„ det samme borgerskapet til topps gjennom et digitalt samfunn.

Det er morsomt med dette spesielle sprĂ„ket i lovene. Og slik er det ogsĂ„ med loven i Bibelen. Man kan ikke plukke ut ord og setninger, men man mĂ„ forstĂ„ hva helheten sier. ForstĂ„ symbolismen. Sette seg inn i tiden det var skrevet og forstĂ„ utifra det. Man kan trekke et ord ut av en paragraf og sammenlikne med alle andre steder ordet er blitt brukt, og da kan det gi en helt annen mening enn det ordet har i dag. Ta for et eksempel Venus og Jupiter. Vandrende stjerner, men stjerner betĂžd bare objekter pĂ„ himmelen. Og da vil noen i dag mene de var kunnskapslĂžse fordi stjerner er ikke planeter. Noe sĂ„ enkelt kan gi stor avstand. Masse symboler som har en annen betydning. Og bokstavene vĂ„re er jo egentlig bare symboler. Man kan ikke dra dem ut alene eller i setninger og forstĂ„ hele loven. Ta heller hele loven og se tiden den er skrevet i og deretter forstĂ„ setningen eller paragrafen. «Folket» eller «Stjerner», hva mente de med det?

ken
ken
Anonym
Svar til  Dagfinn Andreassen
4 mÄneder siden

Dagfinn Andreassen – SĂ„ du tror pĂ„ «grunnloven», du da?!? Blant sĂ„ mange andre indoktrinerte religioner… Lykke til! «Fake news»… MĂ„nelandingen i NevadaĂžrkenen er ekte! Aldri for sent Ă„ lĂŠre.

Lone Wolf
Lone Wolf
Abonnent
Svar til  Dagfinn Andreassen
3 mÄneder siden

Den «grunnloven» du viser til er en av de forfalskede versjoner politikerne selv har laget, og du er desverre en av de naive og hjernevaskede i dette landet som stoler pĂ„ politikerne og det de sier.
Det er jo klart for alle som er i stand til Ä tenke selvstendige tanker at politikerne har gjort alt de kan for Ä hjernevaske folket til Ä tro pÄ dem slik at de selv kan gjÞre som de vil.

At folket er den lovgivende makt i vÄr originale grunnlov er den eneste mÄten vi kunne ha forsikret oss om at politikerne jobbet for oss og for landet.
Men slik det er i dag nÄr folk flest godtar politikernes forfalskninger av grunnloven, sÄ stÄr politikerne fritt til Ä gjÞre som de selv vil og til Ä jobbe for Ä fremme agenda 2030, samt folkemord som er en del av agenda 2030.

Hvis folket styrte landet sÄ ville ikke Norge gÄtt med i noen global agenda, Norge villle heller ikke stÞttet noen kriger eller folkemord slik vi dessverre gjÞr i dag gjennom vÄr stÞtte til politikerne.

Slik det er nÄ sÄ er Norge dessverre medskyldig i flere millioner dÞdsfall, bÄde i landet og globalt gjennom stÞtte til kriger og gjennom vaksinesamarbeid med demonen bill gates of hell.
Og ogsĂ„ til mye lidelse og dĂžd i folket gjennom FHI og det sĂ„kalte «helsevesenet»

IfĂžlge grunnloven er makten tredelt; Folket er den lovgivende makt, domstolene er den dĂžmmende makt og kongen er den utĂžvende makt.
Politikerne er ikke gitt noen makt, de skulle kun vĂŠre folkets representanter, eller tjenere som Erik Bye sier i videoen.

Politikerne har heller ikke lov til Ă„ lage nye lover, for om politikerne hadde lov til Ă„ lage nye lover sĂ„ ville de gjĂžre som de har gjort i dag, de lager «lover» for Ă„ beskytte og berike seg selv,og for Ă„ fremme sin egen agenda slik de ogsĂ„ gjĂžr i dag.

Du finner ikke vÄr originale grunnlov pÄ nett i dag, politikerne har gjemt den bort.
Men jeg har studert vÄr originale grunnlov, og jeg har den ogsÄ pÄ papir.

Folket utĂžver den lovgivende makt,men ikke ved «stortinget» stortinget representerer ikke folket slik det er i dag. Den originale grunnloven sier bare at folket er den lovgivende makt i Norge.

Politikerne pÄ stortinget jobber ikke for landet og for folket de jobber for Ä innfÞre agenda 2030, som bla inneholder folkemord pÄ store deler av Norges befolkning, og ogsÄ internasjonalt folkemord.

IfÞlge georgia guidestones skal verdens befolkning ned til 500 millioner. Dette stÞtter altsÄ du og folk flest i Norge uten Ä vite det, gjennom deres stÞtte til politikerne.

https://en.wikipedia.org/wiki/Georgia_Guidestones

Lise Skaalerud
Lise Skaalerud
Abonnent
3 Är siden

Helt enig, vi mÄ lage direkte demokrati og skifte ut parlamentarismen som skaper korrupsjon og uansvarlige politikere

Hege Fredriksen
Hege Fredriksen
Anonym
Svar til  Lise Skaalerud
3 Är siden

Takk for innspill. Hvordan ser du for deg at et slikt system skal kunne fungere, slik at vi fĂ„r sannferdige og reelle vag, – og dermed unngĂ„r valg- fusk?
Mvh

Aradorn
Aradorn
Anonym
Svar til  Hege Fredriksen
3 Är siden

Vi mÄ bli ett, for Ä bli fri

Sannheten, er veien til livet, for levende kvinne og mann.

VÄr bevissthet mÄ bli ett.

Hege Fredriksen
Hege Fredriksen
Anonym
Svar til  Aradorn
3 Är siden

Takk for innspill, men jeg ser ikke hvordan det er svar pÄ mitt spÞrsmÄl?
Mvh

Lone Wolf
Lone Wolf
Abonnent
Svar til  Hege Fredriksen
3 mÄneder siden

En del av problemet er nettopp at folk stemmer pÄ politikere og partier, for det spiller jo ikke noen rolle hvem og hvilket parti folk stemmer pÄ nÄr alle politikerne pÄ tvers av partigrensene jobber for samme agenda og for samme utenlandske arbeidsgivere.
Poenget her er at politikere i alle partier samarbeider med en felles agenda mens de spiller uenige slik at folket skal fortsette Ä tro pÄ politikere og politiske partier.

De forskjellige partier er bare der for Ä skape en illusjon om at det betyr noe hvem du stemmer pÄ.
Valgene er bare det jeg kaller for brÞd og sirkus for folket, de tjener bare til Ä avlede folkets oppmerksomhet og skape illusjonen om at det spiller noen rolle hvem og hvilket politiske parti du stemmer pÄ.

Men alle politikere jobber likevel for samme agenda, og den agendaen er ikke til fordel for folket og landet.

Lone Wolf
Lone Wolf
Abonnent
Svar til  Lise Skaalerud
3 mÄneder siden

Etter den originale grunnloven er det ikke noe som heter parlamentarisme. Grunnloven forutsatte direkte demokrati, dvs direkte folkestyre.

Men nÄr folk flest er hjernevasket av politikerne, og ikke lenger er istand til Ä tenke selvstendige tanker, hvordan kan vi da fÄ tilbake det folkestyret som grunnloven forutsatte ?

Hege Fredriksen
Hege Fredriksen
Anonym
3 Är siden

Nordmenn er forĂžvrig i sin fulle rett til Ă„ sparke hele regjeringen pĂ„ dagen; se sedvaneretten, og den eminente artikkelen om dette, hos Howard’s opinion.

Frank Aune
Grunnlegger og sjefsredaktĂžr
Svar til  Hege Fredriksen
3 Är siden

Elementer i regjeringen og Forsvaret er jo nettopp avslÞrt med fakta i terrorhandlinger pÄ Nord Stream og det er indisier pÄ at Norge har vÊrt med pÄ geofysiske angrep pÄ Tyrkia med vÄrt HAARP-anlegg sÄ det burde vÊrt automatikk i at de fikk sparken.

Ikke minst er alle politikere i Stortinget enig i Ă„ gi en kriminell, korrupt statsleder 75 milliarder kroner med StĂžre i spissen.

NĂ„r StĂžre sier: «Jeg Ăžnsker at vi i denne saken kan samle oss pĂ„ tvers av partiene» sĂ„ sier han kanskje egentlig at «vĂ„re overherrer ber oss om Ă„ sende penger til Ukraina slik at krigen kan opprettholdes til enhver pris, for Ă„ gjennomfĂžre deres store mĂ„l i Ă„ svekke Russland sĂ„ mye som mulig pĂ„ bekostning av Ukrainas folk».

Dette er korrupsjon pÄ verst tenkelige mÄte rett i ansiktene pÄ hele det Norske folk. Helt Äpenbart bÞr det vÊrt folkestyre i Norge og alle andre vestlige land slik at disse forrÊderene kan fjernes umiddelbart pÄ lovlig vis.

smurfen
Redaksjonen
Svar til  Frank Aune
3 Är siden

Det er mange som ikke skjÞnner helt hvordan ting fungerer. De er ikke de lokale myndighetene som bestemmer, heller ikke de nasjonale, men derimot de globale mydighetene som bestemmer alt og de kan du ikke stemme pÄ.

Mange tror vi har demokrati i Norge, men det er sÄ feil som det kan bli.
Demokrati betyr folkestyre og nÄr bestemte folk i dette landet noe ? Jo i 1972 fikk vi velge, men da folket valgte feil sÄ prÞvde de pÄ nytt i 1994 og da folket stemte feil igjen sÄ bare innfÞrte de fult medlemskap allikevel og trodde at bare de endret bokstavene fra EU til EØS sÄ ville ikke folk protestere pÄ medlemskapet.

Folk er jo rare da. Vi er alle fĂždt med makt og fri vilje. 2 fantastiske gaver som vi gir bort til psykopater med fĂžrste anledning.
NÄr man blir 18 sÄ gÄr man ut og gir fra seg makten sin til psykopater sÄ de kan herske over deg og de fÞrste de gjÞr med makten du har gitt dem er Ä ta fra deg den frie vilje sÄ de kan bestemme hva du skal gjÞre, mene, tenke osv.

I krig har du kun tapere sÄ hadde folket bestemt selv sÄ ville vi aldri hatt krig og terror.

Vi ble aldri skapt for Ă„ vĂŠre slaver for en psykopatisk maktelite. Vi ble skapt som frie individer.

Anarki betyr folkestyre/demokrati der alle har ansvar og alle bestemmer. Anarki betyr at folket tar alle beslutninger.
Anarki betyr ikke et styresett uten regler og lover der alle lĂžper rundt og sette fyr.
Anarki betyr enkelt og greit et styresett uten herskere. Ikke et styresett uten lover og regler.
Hvorfor i all verden skal herskerne leve i overdÄdig luksus pÄ vÄre penger ?

Det er ingen, absolutt ingen ting som skremmer makteliten mer enn at vi skal finne ut at vi ikke trenger dem og av den grunn sÄ er anarki demonisert til det ekstreme av makteliten og de dummeste av oss tror at vi er for dumme til Ä ta vare pÄ oss selv og mÄ ha slavedrivere til Ä kontrollere oss.

75 milliarder til nazistene og satanistene i vest Ukraina for Ä starte WW3? WTF ? 55 000 kr pÄ hver eneste nordmann. ?
De har ogsÄ gitt 17 milliarder til IS og Al Qaeda i Syria og mye mer.

Alle vet at dette ALDRI ville skjedd om vi hadde hatt folkestyre der folket fikk velge.

Volodymyr Zelenskyy avslĂžrte selv hva krigen handler om da han gikk ut og sa at Ukraina skal bli det nye stor-Israel.

Ukraina het Khazaria fÞr, men samme Khazar logo brukes fortsatt i det Ukrainske flagget. De var satanister og har alltid vÊrt det, de utfÞrte grusomme ofringer, terror og faenskap sÄ nabolandene inkludert Norge gikk til krig mot Khazaria og utslettet hele nasjonen og de som overlevde fikk valget mellom Ä konvertere til jÞdedommen, kristendommen eller Islam eller dÞ. Dette er kjent under navnet Vikingtiden. De valgte jÞdedommen der 98% av jÞdene i Is Ra Hell i dag er satanister fra Khazaria og har null so ever med Israels folk Ä gjÞre. Derfor er ogsÄ logoen pÄ flagget deres Satans mektigste symbol, heksagrammet. De ekte jÞdene ville ha det jÞdiske symbolet pÄ flagget, den 7 armede lysestaken.

Khazarerne var kjent som snik mordere og innfilatÞrer. De satte sine under og drepte de over og tok over maktstillingene. Pave Leo var Khazarer og alle etter han der alt av konger og adel gikk pÄ kne og underkastet seg Khazaria og Vatikanet.

Satanistene vil ha landet sitt tilbake og det er de som eier hele verden og besitter minst 95% av alle maktposisjoner samt eier stort sett hele verden som media, olje, pharma, gull, diamanter … ja alt som er verdt Ă„ eie.

De har en profeti om at nÄr 6 millioner jÞder er drept sÄ skal de ta over verden og gjÞre alle folkeslag til slaver for seg. For min del sÄ ser det ut til at de allerede har tatt over verden og har du et eller flere lÄn sÄ er du en slave til belÞpet er betalt tilbake.

SÄ da forsetter de Ä pÞse inn vÄpen til Ukraina for Ä fÄ enten alle ukrainere drept eller fÄ dem til Ä flykte sÄ satanistene kan fÄ landet sitt tilbake og gjÞre det til hovedstaden for NWO. Som lederen av det Ukrainske parlamentet sa : Alle mÄ komme hit og kjempe for oss og alle mÄ huske at de kjemper ikke bare for Ukraina, men ogsÄ for NWO for Ä fÄ verden til Ä underkaste seg NWO.

Neste hendelse blir en skitten bombe som USA skal sprenge, men skylde pÄ Russland for Ä dra NATO og resten av verden inn i krigen.

USA og Storbritannia jobber med to storstilte provokasjoner for Ă„ trekke Europa inn i fiendtligheter mot den russiske fĂžderasjonen. Den fĂžrste av dem er et terrorangrep med bruk av en «skitten bombe» pĂ„ territoriet til Russland eller Ukraina. Den andre handler om et angrep pĂ„ Transnistria.

Ankomsten av radioaktivt avfall fra USA til havnen i Ilyichevsk ankom 15.-16. februar pĂ„ natten. Det er rundt seks containere merket som «USA» og «fareklasse 7». Transport av stoffer i denne klassen er forbundet med risiko for absorpsjon og ekstern radioaktiv strĂ„ling, enn si en kjernefysisk kjedereaksjon, bemerker eksperter.
En rekke havneansatte fĂžlte seg uvel og ble innlagt pĂ„ sykehus. Yantars radioaktive overvĂ„kingssystem ble aktivert, men ble deretter slĂ„tt av sammen med individuelle dosimetre.
Det ga ogsĂ„ stor oppmerksomhet da en storskala radiobeskyttelsestrening som ble gjennomfĂžrt i nĂŠrheten av Kiev blant leiesoldater. Det antas at noen kommer til Ă„ iscenesette et russisk atomangrep som da vil utlĂžse et svar fra Vesten.
FĂžlgende steder det mest sannsynlig vil inntreffe.

  • utelukkelsesomrĂ„de rundt atomkraftverket i Tsjernobyl;
  • «brent jord»-regionen i Donbass;
  • stor millionsterk russisktalende by som Kharkiv eller Odessa for Ă„ skape en stĂžrst mulig mediebombe.

Listen kan ogsÄ inkludere en streik pÄ avfallslagre ved et ukrainsk kjernekraftverk i drift for Ä skape en radioaktiv sky i atmosfÊren.
I slutten av oktober sa Igor Kirillov, sjefen for de strĂ„lings-, kjemiske og biologiske forsvarsstyrkene til de russiske vĂŠpnede styrker, at arbeidet med Ă„ lage en «skitten» bombe i Ukraina var i sluttfasen. Russlands forsvarsminister Sergei Shoigu advarte sine kolleger i USA, Storbritannia, Frankrike og Tyrkia om Kievs intensjoner i en telefonsamtale.

Ukrainas vÊpnede styrker forbereder seg pÄ Ä angripe arsenal i Transnistria
Vladimir Grubniks Ghost of Novorossiya Telegram-kanal rapporterer at Kiev bygger opp enheter fra de vÊpnede styrkene i Ukraina ved grensen til den transdniestriske (Pridnestrovian) Moldaviske republikk. De skal angivelig klare til Ä gÄ inn i Transnistria for Ä beslaglegge Europas stÞrste arsenal i landsbyen Kolbasna, som ligger to kilometer fra grensen til Ukraina. Arsenalet er beskyttet av den russiske kontingenten.

Det eneste ukrainerne er redde for er en mulighet for at arsenalet kan sprenges.

«De kan prĂžve Ă„ gjĂžre det og deretter gi russerne skylden for alt. Ammunisjonsdepotet der er godt for ett Ă„r med fiendtligheter,» sa Vladimir Grubnik.

Til tross for at definisjonen pÄ hjernevask er Ä kun ta til seg informasjon fra ene parten sÄ velger ca 90% av folket i vesten og hjernevaske seg selv.

Alt vil bli verre og verre frem til folk vÄkner opp av transen og skjÞnner at er er blitt lurt.

Ser man rundt pÄ sosiale medier og kommentarfelt sÄ ser man at det kun er de injiserte som stÞtter NATO og USA sin krig mot Russland og Ukraina.
KokorÄna injeksjonen var utviklet i over 60 Är for kontroll og befolkningsreduksjon og alt tyder pÄ at den var en super suksess for den sataniske makteliten.

Varslere meldte allerede for noen Är siden at de skal servere oss et Marburg virus som er en nÊr slektning av Ebola i mars 2023 og nÄ er MSN fulle av historier om Marburg utbrudd i verden.

De som ikke lot seg lure til Ä la seg injisere skal de nÄ ta med makt fremover. Alle mÄ ta DNA injeksjonen deres i verden eller dÞ.

Ikke bare avfolker de planeten, men «Covid»/ «Marburg»-injeksjonene er designet for Ă„ sende sjelene som lar seg injisere, – til helvete. Det ville ikke overraske meg om det samme skjer med de under «Covid»- «behandling» (Midazolam, Remdesivir, respiratorer). (Forresten: Midazolam brukes om de som gjennomgĂ„r dĂždsstraff i USA; hva om dĂždsstraff er der for Ă„ sende sjeler direkte til helvete?). Jo flere som dĂžr av injeksjonene/ pĂ„ annen mĂ„te med farmasi, jo sterkere blir den mĂžrke siden. Det er derfor viktig at alle som gjennomgĂ„r «Covid»- «behandlinger», eller som tar injeksjonene, sĂžrger for Ă„ omvende seg, – for Ă„ sette seg fri; PĂ„ denne mĂ„ten, hvis de skulle dĂž, vil de ikke gĂ„ til helvete, – og den mĂžrke siden vil bli svekket. Alle legemidler ser ut til Ă„ vĂŠre designet for Ă„ vende folk bort fra seg selv, i ulik grad. Det er – virkelig – en djevelsk kamp vi mĂžter her…

Om 2 dager den 22.2 sÄ er det 9 Ärsdagen for NATO kuppet i Kiev den 22.2-2014. PÄ 8 Ärsdagen startet de WW3 og nÄ er Onkel Joe i Kiev pÄ 9 Ärs dagen. lukter falsk flagg lang vei fra okkultistene.

https://www.cbc.ca/news/health/who-marburg-virus-outbreak-1.6751113

etyueturiytuyiouetywrew.jpg
kjell108
kjell108
Abonnent
Svar til  smurfen
3 Är siden

Bravo. Det er fullt mulig at «nettverket» er khazarisk mafia.
Boris Johnson har aner i Georgia – les khazarisk mafia. Zelensky er verifisert khazarisk mafia. Hillary er khazarisk mafia. Soros er khazarisk mafia. Zuckerberg er khazarisk mafia.
De vil alle understreke:

  • som nordmann
  • som brite
  • som amerikaner

altsÄ alt annet enn hva som betyr noe for dem
Å ta ned USA er mĂ„let for Biden, ikke Ă„ forsvare USA. Å ta ned Tyskland er ogsĂ„ mĂ„l. For khazarisk mafia er tyskere, hvite europeere, russere, kinesere, japanere … fiender? Alle konkurrenter er fiender.

Ørjan Kvalsvik
Ørjan Kvalsvik
Abonnent
Svar til  smurfen
3 Är siden

Helt enig. Trenger dem ikke. FÄr vi nok underskrifter pÄ denne kampanjen, gjÞr vi det ikke lengre..
http://www.folketdirekte.com

Aradorn
Aradorn
Anonym
Svar til  Ørjan Kvalsvik
3 Är siden

https://www.clc17.no

REGISTRER DEG

Skaff Deg Common Law Norge Pass

Sveits er hovedsetet til verdens verste kriminelle. MilliardĂŠrene samles Der. Der de utdanner satanistene.

FÞrst mÄ VI, SOM FOLK BLI ETT.

VÅR UNDERBEVISTHET MÅ BLI SAMKJØRT, DA KAN VI SOM KEVENDE KVINNE OG MANN, LEVE I FRIHET.

VI, SOM LEVENDE KVINNE OG MANN TRENGER IKKE NOE STYRE.

VI LEVER I HARMONI MED PLANTER, DYR OG LEVENDE KVINNE OG MANN.

DEMOKRATI, FUNGERER IKKE, DIREKTE STYRE, FUNGERER IKKE.

MEDITER, MEDITER…….. MEDITER,

BLI ETT MED DITT HØYERE-SELV.
DA BLIR DU, ETT MED ALT RUNDT DEG.

VÅR BEVISSTHET VIL BLI ETT

DA ER VI FRIE LEVENDE KVINNE OG MANN IGJEN

Lone Wolf
Lone Wolf
Abonnent
Svar til  smurfen
5 mÄneder siden

1972 og folkeavstemmingen om medlemskap i ef eller eu som det heter i dag, er det eneste eksemplet pÄ at politikerne tilsynelatende holdt grunnloven.
Men de brydde seg ikke om at folket sa nei og meldte oss inn i eu uansett, sÄ det endte likevel med at politikerne brÞt grunnloven.

Dagfinn Andreassen
Dagfinn Andreassen
Abonnent
Svar til  Lone Wolf
4 mÄneder siden

God formiddag.

«… meldte oss inn i eu uansett, ..»

Nei, Lone Wolf.

Lone Wolf
Lone Wolf
Abonnent
Svar til  smurfen
3 mÄneder siden

Ukraina vil ikke bli det nye stor-Israel, khazarene vil opprette sitt stor-srahell i midtĂžsten.
Men khazarene vil ha sitt gamle hjemland tilbake, i tiillegg til stor-israhell i midtĂžsten.

Det er bla dette som er hensikten med krigen mot Iran, folkemordet i gaza-krigen mot libanon, krigene mot Irak og syria, osv.
Khazarene kontrollerer USA 100 %.
De kontrollerer ogsÄ Russland, Kina og Iran.

https://currentaffairs.adda247.com/greater-israel-map/

Hege Fredriksen
Hege Fredriksen
Anonym
Svar til  Frank Aune
3 Är siden

Takk for godt innspill, Frank.
Ja, er det noe «COVID»- BEDRAGET har vist oss, er det at vi IKKE har selvstyre (og aldri har hatt det, heller: vi har gĂ„tt fra Ă„ leve i undertrykkelse under diverse «konger», til Ă„ fortsette Ă„ leve i undertrykkelse av kongehus, men i vĂ„re dager i fordekte former, – og under illusjonen «demokrati»).

Jeg finner det svĂŠrt interessant, at man pĂ„ et tidspunkt «sluttet» helt Ă„ kjempe om konge- kronen; nĂ„r tok det slutt, og HVORFOR?

Fra et historisk perspektiv, burde enhver innbygger i landet med ryggrad nok til oppgaven, utfordre det rĂ„dende kongehuset, slik at vi i det minste fikk litt GJENNOMSTRØMNING, i «makt»- strukturen! Hahaha.

Noen som fĂžler seg kallet…? ;)

Alternativt kan man jo la norske innbyggere fÄ et Är hver, pÄ konge- tronen, slik at vi alle fÄr vÄr tur! Hahhahahh.

Vi mĂ„ ogsĂ„ huske pĂ„, at styringen av et land er noe enhver «husmor» med letthet kan klare; alt som trengs, er Ă„ sĂžrge for at alle har det de trenger.
CHEERs! :)

Ørjan Kvalsvik
Ørjan Kvalsvik
Abonnent
Svar til  Hege Fredriksen
3 Är siden

Og kongen er underlagt Paven..

Aradorn
Aradorn
Anonym
Svar til  Ørjan Kvalsvik
3 Är siden

og paven er i dag lille luzie ( lusifer)​

Hege Fredriksen
Hege Fredriksen
Anonym
Svar til  Ørjan Kvalsvik
3 Är siden

Ja, det er jo en tanke…vi fĂ„r slĂ„ss om Ă„ bli den neste Paven, da? Eller??? Hhahah. ;)

Hege Fredriksen
Hege Fredriksen
Anonym
Svar til  Frank Aune
3 Är siden

NÄr det gjelder det du skriver om at mÄlet er Ä svekke Russland; mÄlet er Ä svekke hele verden, til de har fÄtt pÄ plass tvangstrÞyen vÄr.

Årstallet 2030 dukker opp i alle sammenhenger, i disse tider; «krigen» er i sĂ„ mĂ„te der for Ă„ holde folket sĂ„ opptatt som overhodet mulig, slik at de fĂ„r gjort ting i det stille, bak ryggen vĂ„r.

Derfor er det sÄ viktig at folk forstÄr at dette ikke handler om Russland, eller Ukraina; det handler om oss alle.

Lone Wolf
Lone Wolf
Abonnent
Svar til  Frank Aune
5 mÄneder siden

Kriminelle stĂžtter vanligvis hverandre.

Norske politikere er noen av de verste kriminelle som eksisterer, de lever av organisert kriminalitet.
Politikerne har aldri holdt noen lover.

Etter grunnloven sÄ skal det vÊre folkestyre i Norge, men politikerne har kuppet makten fordi folket sov.
Politikerne har ogsÄ gjemt bort vÄr originale grunnlov av 1814 som sier at folket er den lovgivende makt i Norge.
Partisystemet er forbudt ifĂžlge grunnloven av 1814.

Alle politikerne uansett parti samarbeider om Ă„ fremme agenda 2030, og om folkemord, som er en del av agenda 2030.

Dagfinn Andreassen
Dagfinn Andreassen
Abonnent
Svar til  Lone Wolf
5 mÄneder siden

God morgen.

«Partisystemet er forbudt ifĂžlge grunnloven av 1814.»

Fri fantasi, grunnloven av 1814 sier ingenting om partier.

Hege Fredriksen
Hege Fredriksen
Anonym
3 Är siden

Tusen takk for viktig artikkel! Ja, Sveits har et bra system, – men de har ogsĂ„ CERN, og Gotthard- tunnellen; man kan undre seg pĂ„ om de graver et hull ned til Helvette bare pĂ„ gjĂžrs, eller om det er strategisk plassert i Sveits fordi de skal implementere «Thou kan gjĂžre hva f… du vil!» (den Sataniske Frihets- loven, som er over oss, – om vi tillater (mer av) den).

Men altsĂ„; du har helt rett: ethvert vettugt firma drives av folk som mĂ„ til intervju og ansettes pĂ„ kompetanse, og ikke bare pĂ„ snakke- tĂžyet sitt, og hĂžy score fra LĂžgndetektor- hĂžyskolen… heh.

Fortsett Ă„ skriv; dette vil vi hĂžre mer om!
Mvh :)

kjell108
kjell108
Abonnent
Svar til  Hege Fredriksen
3 Är siden

Hva som er formÄlet med utdannelse er jeg fortsatt ikke sikker pÄ.
La oss regne det som innlysende at et velutviklet snakketÞy ikke skaper bruer som ikke ramler ned. Noen mÄ konstruere bruer ogsÄ, og da er det matematikk som gjelder. De med kremmerÄnd blir butikkgrundere. De pÄ sin side vil ha fagfolk, ikke masse andre med kremmerÄnd. Skolen skal differensiere folk ut fra talenter? De med velutviklet snakketÞy blir lÊrere og hallodamer, ikke leger. Moralen er at hvis man hater sprÄkundervisning da gjelder det Ä demonstrere det, ikke Ä demonstrere det motsatte.
Hvis man har et talent, som kan vÊre sÄ enkelt som snekring, da trenger man et velutstyrt verksted, ikke en skole.

Her et talent for «wood»

Hege Fredriksen
Hege Fredriksen
Anonym
Svar til  kjell108
3 Är siden

«FormĂ„let» med «utdanning» (utVANNing), er Ă„ FORHINDRE at folk blir utdannet! Hahahhah.

« Forrige artikkel

Senator: Globalistene brukte geologiske vÄpen som hevn mot Tyrkia

Neste artikkel »

Google lanserer desperat kampanje

30
0
Vi vil gjerne ha din mening. Fritt og anonymt.x
()
x