Helsemyndighetene er engstelige for at folk ikke tror på løgnene deres, for da har de ingenting å fare med, lenger. Det er bare derfor de går så forsiktig i dørene, akkurat nå. For er ballongen tom for luft, må de stenge butikken og gå hjem til fjernsynet og barna. Da må de sette seg ned
Se også
USA har hevdet at de har fått den irakiske regjeringens godkjenning til å bruke spesialstyrker på bakken i Irak. Den
En ny fantastisk dokumentar av James Corbett som bør være pensum for alle som vil forstå verden.
Dokumentaren 5G Apocalypse: The Extinction Event kaster lys over alle de dramatiske følgene av femte generasjons mobilnett.
Det ser ut som Rotschild vil ha spise-, tenke- og levevaner registrert for best mulig markedsutnyttelse.
Strammer helsemyndighetene snøret? Er virkelig folk blitt sykere? Får vi flere restriksjoner? Maske i bussene og begrensede antall ved møter? Vakter i gater, foran eneboliger og på torvene? Unntakstilstand? Er dette bare begynnelsen? For advarslene hagler. Folk som har greie på det, stiller spørsmål.
Se også
En av Norges mest profilerte og kjente politiske fanger er tvangsinnlagt.
Det ble holdt demonstasjoner mot datalagringsdirektivet (DLD) på en rekke steder rundt om i Norge onsdag 30. mars. Nyhetsspeilet presenterer
Norge dilter trofast etter USAs neokonservative, som de kaller seg, miljøet som sto bak planleggingen, utførelsen og den etterpåfølgende tildekking
Jeg har jo vært kontaktet av mange media i disse dager i forbindelse med Algerie gisselaksjonen, men de sier og










