Massive demonstrasjoner i Syria

8.1K visninger
1 minutt lesetid
138

Kontra-illuminati demonstrasjoner i Syria. Flere millioner syrere over hele landet tok til gatene den 21. juni 2011. Folkemassen var spesielt tett og imponerende i Damaskus Alep, Tartous og Homs.

De demonstrerte for å uttrykke sin støtte til reformtiltakene kunngjort av president Bashar Al-Assad i talen dagen før ved Universitetet i Damaskus. De demonstrerer for å bevare sitt land under egen kontroll, og ikke av puppet politikere som er satt inn av globalistene og illuminatet.

Omfanget av demonstrasjoner, enestående i historien om Syria, er et tegn på den store folkelige oppslutningen som nytes av regimet, som er så enormt demonisert av vestlige medier og politiske ledere i vesten. Det er slik Illuminatet jobber. De kontrollerer alle medier, og kan drive sin informasjonskrig om dominans av menneskers tanker og meninger.

For sammenligningens skyld, på toppen av anti-regjerings demonstrasjonene de siste tre månedene, utgjorde det totale antallet demonstranter i hele landet mellom 150 000 og 200 000.

Syrerne som bor i landet og som har barn som tjenestegjør i hæren svelger ikke desinformasjonen som spys ut av satellittkanaler som portrettere dem som under åket av et diktatur, der politiet torturerer barn og hæren bombarderer landsbyer.

I stedet, hva de vet er at deres land er bytte for en destabiliserings-aksjon, iscenesatt av væpnede grupper støttet fra utlandet, et forspill til en mulig NATO-aggresjon, for å tjene Israels sak, idet hele vesten og NATO er brukt for å kapre mer land fra arabere, slik at drømmen om jødenes utopia, Eretz Israel, kan virkeliggjøres, og sionistenes Nye Verdensorden kan styre verden fra sin trone i Jerusalem.

AIPAC har full kontroll over USSA. Sionistorganisasjoner kontrollerer også norske ledende politikere.

http://youtu.be/-oUWXBY2X4k

Alle land rundt Israel skal erstattes med lederskap som er ekstrem-muslimsk, slik at deres trosforestillinger og profetier om fiender på alle sider av Israel kan gå i oppfyllelse (tese), og ved å beseire disse sine fiender (anti-tese), skal kunne danne premiss for at de skal knuse sine fiender, og ha makten over all verdens folk og land, hvor alle skal tjene “guds utvalgte folk” (syntese).

Selvoppfyllende profetier skapes i midt-østen i disse dager. Mange vanlige uvitende jøder i Israel vil bli drept som følge av den tredje verdenskrig som det internasjonale sionist lederskap legger opp til for å kunne få gjennført sin agenda.

Etter din mening, hvem forteller sannheten: det syriske folk eller de vestlige media?

Tor Karlstad

En som har gjennomskuet bedrageriene og korrupsjonen. Vil bidra å vekke opp mennesker. Ekspert på Illuminatet.

0 0 stemmer
Artikkelvurdering
Varsle om nye kommentarer
Varsle om
guest

138 Kommentarer
Nyeste
Eldste Mest populær
Inline Feedbacks
Vis alle kommentarer
Falcon
Falcon
Abonnent
10 år siden

Syria; A model for the world – FULL version https://www.youtube.com/watch?v=USOWqA7cYH0

ADGPI http://abeldanger.net
.
Google bilder { dictator uniform http://tinyurl.com/n3xmch5 }

The pharaoh show, alien predators in human appearance, stop the criminal swiss nazi templars, giureh + http://www.youtube.com/watch?v=sFkZNzQ-_xY&list=PLqQQFOVUZBLjcNwpVxWktnKuiR-cswdmT

Hvorfor bærer diktatorer symboler for swiss nazi knights templar octogon?

Falcon
Falcon
Abonnent
11 år siden

The Truth About Syria – Western Media Attack On Syria – Manufacturing Dissent – Fake Broadcasting by CNN; Fox News; BBC; Al Jazeera – Media Contributes to Bloodshed – Mortar Attack In Aleppo Analyzed http://www.abeldanger.net/2013/02/the-truth-about-syria-western-media.html

Quote: Source: Manufacturing Dissent http://www.manufacturing-dissent.com/ Manufacturing Dissent is a documentary about the psychological-warfare by the media and political establishment of the west and their allies aimed at facilitating the US, European and Israeli agenda of getting rid of the current Syrian government. It demonstrates how the media has directly contributed to the bloodshed in Syria. The documentary de-constructs the main allegations those actors have presented, namely that the Syrian government was systematically repressing peaceful protests and that it has lost legitimacy. It shows how such claims are supported by scant evidence and are therefore little more than propaganda to serve the foreign policy interests of their countries. .. To understand the level of sophistication that is being deployed against Syria, including by the media, the following video is presented as just one of thousands of examples and then analyzed to make it very clear what has happened at what looks to be an opposition protest rally that took place in the Syrian city of Aleppo. This attack was planned and perpetrated by foreign Jihadi terrorists (Free Syrian Army) operating in Syria. At the beginning of this political rally which any Syrian living in the area would have attended if invited, was organized to ostensibly gain support for opposition to the rule of Bashar Al-Assad’s government by local Syrians. The captions in the video should not be taken at all as factual to what is actually being chanted and sung in the video. The Syrian Translators Union (STU) cannot be located as an “official” organization as the Youtube channel suggests. ..

Manufacturing Dissent: The truth about Syria (Spanish subs available) http://www.youtube.com/watch?v=dwv7JXgPxLI Quote: .. Manufacturing Dissent is a documentary posthumously dedicated to Syrian Palestinian actor Mohamad Rafea, who was kidnapped, tortured and finally brutally murdered on Sunday November 4th 2012 by terrorist groups that have been set loose on the country since the US, UK and their western and Gulf State allies launched a covert war in Syria in early 2011, dressed up by the media as a “revolution”. The words spoken in this video by Rafea, and the courage he shows here, is why he was murdered. ..

“NYC Cardinal Dolan deposed about Wis. abuse cases ..” http://www.nyhetsspeilet.no/2012/11/human-etisk-forbunds-og-foreningen-skepsis-interesse-for-okkulte-sexovergrep-mot-barn/comment-page-8/#comment-95501

Mole
Mole
Abonnent
13 år siden

– Vi ønsker flere sanksjoner. Vi ønsker et sterkere internasjonalt press. Men for at dette skal være effektivt kan det ikke bare komme fra Vesten, sier Hague.

Han legger til at å gå til militære skritt mot Syria med støtte fra FN, ikke engang er en fjern mulighet.
http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7733876

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  Mole
13 år siden

FNs sikkerhetsråd fordømmer Syria.
14 av sikkerhetsrådets 15 medlemsland vedtok onsdag kveld norsk tid erklæringen, som på forhånd var ventet etter at rådet ble enige om et utkast tidligere på dagen.

I erklæringen sier FNs sikkerhetsråd at de «fordømmer syriske myndigheters utstrakte brudd på menneskerettigheter og bruk av vold mot sivile».
http://www.abcnyheter.no/nyheter/110803/fns-sikkerhetsrad-fordommer-syria

Så skal vi se da når eventuelt en militær reaksjon blir satt igang imot Syria for myndighetenes utstrakte brudd på menneskerettighetene mot sivile.

Jeg vet om et annet land som har fått maaaange fordømmelser av Fn fordi de har brutt flere typer lover, men det er vel greit så lenge det ikke er på ens eget land eller hva?, å kanskje fordi de besitter atomvåpen de er villige til å benytte for å beskytte muren sin og seg selv med?

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  Mole
13 år siden

Syriske styrker skjøt med skarpt mot demonstranter etter fredagsbønnen i moskeer en rekke steder i Syria. Minst 13 mennesker ble drept.
http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/midtosten/minst-13-drept-i-fredagsprotester-i-syria-3557837.html

Hvor er likene og bevisene for at Syriske styrker skjøt de??

gudfrid
gudfrid
Abonnent
Svar til  Mole
13 år siden

Her er video med skarpskyttere, jeg fikk denne mailen av en som ønsket at jeg skulle videresende den til NS, jeg har ikke sett den selv for jeg ønsker ikke å se mer vold.

Et eksempel er USA-England-israhelliske skarpskytere som destabiliserer situasjoner i Tunisia, Lybia, Egypt og nå – Syria. De bruker mest moderne våpen som tillater å skyte i hode, hals og hjerte fra lang avstand. Vestlige hore-journalister står klare og filmer drepte ofre med falske kommentarer er at det er lokale makthavere som står ansvarlig for terroren.
Blogger Nikolaj Starikov lister opp land som Russland og Romania der det ble brukt samme metoden i video http://piter.tv/event/Russkaya_politika_8_Neiz/ som dokumenterer skarpskyting mot sivile og politi fra ca.1.min.

Annet eksempel er Breiviks judiske opphav med hans bilder før og etter operasjoner på nese og lepper for å se mer “arisk” ut:
http://www.examiner.com/celebrity-fitness-and-health-in-national/looks-obsessed-anders-behring-breivik-had-plastic-surgeries-to-look-more-aryan
“russiske nasjonalister” i rusland er også kamuflerte judar.

Kjære Gudfrid, du kan lime denne info på NS hvis du vil, og oppgi min andre e-post adresse for uvedkommende, nemlig: ludvigg@hotmail.com

Thunder
Thunder
Abonnent
13 år siden

Store demonstrasjoner i Israel. Folk roper på revolusjon. Det er flere som spør som denne reporteren om hvorfor den store majoriteten av demonstranter er hvite ashkenazi når de som lider under regimet ikke er hvite. Det er vel forhold som tilfeldigvis springer frem over hele verden: Skyhøye bokostnader, strømpriser, vannpriser,avgifter på avifter osv. osv. Så hvorfor klager de hvite Ashkenazi? De har jo i det minste jobb. Man må jo sikre pengestrømmen til eliten. Arbeid til alle!. Arbeit macht frei!
http://www.youtube.com/user/TheRealNews

Sverke Bolme
Sverke Bolme
Abonnent
13 år siden

Jeg har jobbet med Syrere i 15 år i og utenfor landet. Ordet Illuminati har ALDRI vært nevnt. Jeg jobber på et ganske høyt politisk plan, og overhodet ingen har peiling på hva ordet betyr engang. Ta deg en tur utenfor leiligheten din, Karlsted. Ingenting av det du skriver stemmer, og da mener jeg INGENTING, og helt uten unntak.

Michelle
Skribent
Svar til  Sverke Bolme
13 år siden

Mener du også at det i verden heller ikke eksisterer:
kriger, forurensning, militære, hierarkier, pengesystem, fattigdom, sykdommer, gatebarn, slaver, tortur, dyrelidelser osv?
Noen bestemmer over andre og lederne på jorden er under kontroll av negative aliens og ånder, hvis ikke hadde de ikke vært i stand til å akseptere all den urett som skjer. Vi er alle under mc i ulik grad. Det er ikke så viktig om man kaller det illuminati, bare at du ser at noen har makt over andre, ulike hierarkier. Noen organisasjoner har mer makt enn andre, som FN og NATO, men fortsatt under negativ kontroll. Det er makten bak myndighetene vi egentlig prater om, de okkulte kreftene.

maranata
maranata
Abonnent
13 år siden

Den siste uken melder internasjonale nyhetskilder om økende vold mellom de ulike grupperingene i Syria. Forrige helg ble tre alawitter, som tilhørte president Assads sikkerhetsstyrker, funnet drept i storbyen Homs. NY Times melder at dette opprørte andre alawitter, som svarte med protester og drap av tre sunnimuslimer i nærheten. Flere sunnimuslimske butikker ble også vandalisert.
Syria består av en stor sunniarabisk majoritet, samt flere etniske og religiøse minoriteter som alawitter, shiamuslimer, kristne, druzere og kurdere. Den alawittiske al-Assadfamilien har i flere tiår stabilisert spenningene gjennom det nå vaklende diktatorregimet. Syriske aviser har uttrykt frykt for sekterisk borgerkrig. Sikkerhetsstyrker har begått flere drap utover uken. Da familiene til drepte demonstranter skulle begrave sine kjære på tirsdag i Homs, ble 15 mennesker drept i sammenstøt med grupper loyale mot syriske myndigheter. Disse styrkene består ihovedsak av alawitter, noe som leder til større harme mot den religiøse gruppen fra andre segmenter av samfunnet. De som støtter opp om protestene er i hovedsak sunnimuslimer og etniske kurdere. Demonstrantene forsøker å fokusere på syrisk nasjonalisme og demokratiske verdier, men med en gang noen blir skutt trigges etniske og religiøse identiteter, sier leder for Carnegie Middle East Center i Beirut, Paul Salem til NPR. Mye tyder på at slike sekteriske skillelinjer nå ligger latent rett under overflaten. Den syriske opposisjonen har beskylt regjeringen for å sette grupperingene opp mot hverandre for å destabilisere opprøret. Den hevder ifølge NY Times at regimet vil vise at kun al-Assad kan beskytte minoritetene. Det er også disse segmentene som er regimets hovedsupportere.
20 personer har blitt drept av Assads styrker i løpet av uken. Generalsekretær i FN, Ban Ki-moon, har fordømt angrepene.

maranata
maranata
Abonnent
13 år siden

:-)
Vi er alle fanatikere, og med full rett til frihet til å mene hva vi vil om alt. Heldigvis lever jeg i et land der friheten er viktig – for alle.

Takke meg til å bo i et muslimsk land de de herskende vil bestemme hva du skal mene, der den eneste tillatte religion skal være norm for hele samfunnet.

BelzeBob
Abonnent
13 år siden

maranata sier:
19. 07. 2011 kl. 21:47

“Konsentrasjonsleire i Israel.
Jeg skal ta meg bryet en siste gang med kommentarer.

Hva kan det være som gjør at ikke en eneste høytstående offisiell person har nevnt dette en eneste gang?”

Dette viser jødenes makt. Samtidig er det ikke helt sant at ingen nevner dette faktumet. En god del politikere anser de ikke-jødiske boligområdene som konsentrasjonsleirer. I tillegg til de offisielle konsentrasjonsleirene/straffeleirene/fengslene/tortursentrene.

Still deg heller spørsmålet: “Hva er det som gjør at jeg ikke får meg til å lese dokumentasjonen som BB presenterte om Israels konsentrasjonsleirer? Kan det være at jeg er en hjernevasket sionist-lakei uten kontroll over mitt eget sinn?”

USA/NATO har også konsentrasjonsleirer. F.ex Gitmo. Massevis av land har konsentrasjonsleirer. De norske asylmottakene er på sett og vis også konsentrasjonsleirer. Går vi 50-100 år tilbake i tiden hadde alle land i Europa konsentrasjonsleirer. Ikke bare Tyskland. Men du har blitt hjernevasket til å tro at konsentrasjonsleirer var noe som Hitler oppfant og kan da ikke skjønne dette.

Konsentrasjonsleir – hva betyr det egentlig? Når du blir plaffet ned av en svær IDF-soldat med hi-tech utstyr om du går utenfor ditt tildelte område – ja, så er du vel i en konsentrasjonsleir? Når piggtråd og betong skiller deg fra den herskende rasen og deres bekvemmeligheter, og du må gjennom et “checkpoint” for å gå på butikken og kjøpe dagligvarer – da er du vel i en konsentrasjonsleir? Men anyway – det er altså 100% dokumentert at Israel har konsentrasjonsleirer i helt “vanlig” forstand. I tillegg til fengslene og de spesielle tortur-sentrene.

Du er en fanatiker, maranata. Tror egentlig ikke det er noen vits i å kommunisere noe mer med deg.

BelzeBob
Abonnent
13 år siden

maranata

Hvem er det som sier de ønsker alle jøder døde? Og, når vi først snakker om å drepe, hvor mange ikke-jøder har dødd de siste 100 årene som resultat av jøders beslutninger og innflytelse? Hvor mange millioner ikke-jøder har dødd som følge av jøders beslutninger og innflytelse kun de siste 10 årene? Er du klar over hvor mange jøder som sitter i høye stillinger i det amerikanske makt-apparatet og som stemte for sanksjoner og angrep mot Irak som tok livet av millioner? Er du klar over at Sovjet, som tok livet av minst 60 millioner, var styrt av jøder? Er du klar over i hvilken høy grad jøder var involvert i de to verdenskrigene, og hvor kolossalt mye penger jøder tjente på disse?

En og annen stein eller rakett i hodet på en jøde i dagens Israel kan ikke sammenlignes med de systematiske og gigantiske massemord som jødene har stått bak gjennom historien. Men … historie er kanskje et emne du overhodet ikke har noe kunnskap om. Vet du for eksempel hvem som styrte gode gamle Sovjet og stod bak utryddelsen av 60 millioner goyim der?

Hvorfor hater så mange jødene? Svaret er enkel: pga. all ondskap jødene har gjort. Samt jødenes totale forakt for alle ikke-jøder og deres mange ganger uttrykte mål om å tilintetgjøre alt som ikke er jødisk.

Hva syns du forresten om at Israel har ulovlige masseødeleggelsesvåpen? Du svarte aldri på den, maranata.

BelzeBob
Abonnent
Svar til  BelzeBob
13 år siden

sorry. nevnte dette med Sovjet 2 ganger. Ikke meningen.

maranata – så du at jeg tok meg bryet og fant masse linker til deg ang. Israel og konsentrasjonsleirer? Leste du igjennom det jeg postet, eller bare ignorerte du det?

maranata
maranata
Abonnent
Svar til  BelzeBob
13 år siden

Linker – propagandalinker finnes for ALT – det finnes linker for og mot alt, og man kan kaste linker i hodet på hverandre til evig tid. Jeg har ikke tro på at youtube eller dine linker kan annulere historiske fakta.

Med Bibelen mener jeg Bibelen og kun den.

maranata
maranata
Abonnent
Svar til  maranata
13 år siden

Konsentrasjonsleire i Israel.
Jeg skal ta meg bryet en siste gang med kommentarer.

Hva kan det være som gjør at ikke en eneste høytstående offisiell person har nevnt dette en eneste gang? Hvilken sensasjon det ville vært å dokumentere konsentrasjonsleire i Israel? Israel med sitt åpne demokratiske samfunn har konsentrasjonsleie som endatil jødene selv ikke vet noe om?

Etter å ha tenkt meg litt om tror jeg at jeg har funnet svaret på dette. Man kaller Israelske fegsler for konsentrasjonsleire. hvis mange nok skriver om dette kan det kanskje bli en sannhet til slutt. Kanskje litt av det samme som “Sions vises protokoller”? The lie that will not die???

maranata
maranata
Abonnent
Svar til  BelzeBob
13 år siden

8000 raketter kaller du en og annen rakett?

Gigantiske massemord jøder har stått bak gjennom tidene??

Alle hater jødene på grunn av all ondskap jødene har stått bak gjennom tidene???

Dette er jo kjempegodt eksempel på klassisk jødehat – og du påstår at du ikke er jødehater. Man lyver først på jødene, for deretter å anklage jødene for de oppdiktede anklagene man selv serverer. Si meg BB – tror du at mennesker omkring deg ikke klarer å gjennomskue slikt lavmål?

smurfen
Redaksjonen
Svar til  maranata
13 år siden

Fakta er at bare en av brannbombene som Israel sendte over Gaza drepte langt flere en de 8000 nyttårsrakettene den palestinske motstandsbeveglesen har sendt inn over sittet eget okuperte land de siste 10 år til sammen

Du er så ekstremt ekstrem at jeg sliter med å ta deg seriøst maranata

Er du bare inne på NS for å trolle og morre deg Maran ;) ?

maranata
maranata
Abonnent
Svar til  smurfen
13 år siden

Det er opplest og vedtatt av en rekke forståsegpåere, også strategiske topper i det norske forsvaret – at Israels aksjon i Gaza var både berettiget og ble foretatt på mest mulig skånsom måte der blandt annet sivilbefolkningen ble varslet med sms, flygeblad mv.
Nå har vi da også fått Goldstones egne uttalelser om de feil som først ble gjort i den opprinnelige Goldstone-rapporten.
Right?

En annen ting: Okkupert land. Israel er basert på et delingsvedtak som araberene aldri pr dags dato har anerkjent. De har ikke anerkjent noe som helst når det gjelder Israel. Det blir derfor meningsløst å fra deres side å stille krav. Smurf er såvidt jeg vet hverken sakkyndig eller har noen som helst annen saklig grunn for å snakke om okkuperte områder. Hvis smurf snakker om okkupert, så vær så snill å vær litt mer konkret; Hvilke landområdet er okkupert, og fra hvilket land er disse områdene okkupert?

maranata
maranata
Abonnent
Svar til  BelzeBob
13 år siden

Israel har ulovlige masseødeleggelsesvåpen? Hva behager – det er da en hel mengde land som har masseødeleggelsesvåpen. Hvorfor anklage Israel og ikke alle de andre som har tilsvarende.

Israel har forsvarsvåpen – Iran hadde brukt disse våpen om de hadde hatt muligheten. Evner du ikke å se forskjellen mellom forsvar/trygghet og angrep/trusler?

BelzeBob
Abonnent
Svar til  maranata
13 år siden

maranata

La meg se om jeg forstår deg rett:

1. Først ber du meg dokumentere at Israel har konsentrasjonsleirer, og at det er et problem med Google Earth/Israel, og når jeg så gjør dette så er det helt uten konsekvenser?

2. USA, England, og et par land til har atomvåpen, og disse atomvåpnene er faktisk ikke ulovlige, og ingen FN-konvensjoner er brutt i samband med at disse landene har atomvåpen. Altså, uansett hvor mye vi er imot atomvåpen eller ikke, så er disse våpnene faktisk lovlige.

Israel derimot har gått til ulovlig anskaffelse av atomvåpen, noe som er en ytterst alvorlig forbrytelse. Jeg kan dokumentere dette, men du har jo vist at du ikke er interessert i å få noe dokumentasjon.

3. Alle lands våpen er “bare forsvarsvåpen.” Å hevde at Israel kun vil bruke sine våpen “til å forsvare seg” er veldig subjektivt. Det samme sier alle andre land, og allikevel har vi masse krigføring der noen faktisk går til angrep på noen andre. Med våpen som er “kun til selvforsvar.”

4. Iran hadde brukt atomvåpen om de hadde muligheten? Hvordan vet du dette? Hvordan tror du det hadde gått med Iran om Iran forsøkte å atombombe f.eks Israel? I løpet av en time eller to hadde Iran vært utslettet. Og jeg tviler på at lederne for Iran har særlig lyst til at landet deres blir utslettet. Ditt utsagn er tåpelig.

5. Nei, jeg hater ikke jøder fordi jeg gjør oppmerksom på det faktum at jøder har utryddet mange millioner mennesker i kaldt blod de siste 100 årene. At jøder styrte Sovjet og at jøder både har satt i gang kriger og tjent grove penger på disse er noe jeg også kan dokumentere. Men, som sagt, du ser jo ikke på dokumentasjonen min.

For dere andre: sjekk hva Jyri Lina, Texe Marrs og Brother Kapner sier om saken. Det fins dokumentasjon i haugevis. Sjekk forbindelsen mellom jøder, frimurere og kommunister. Sjekk forbindelsen mellom jødiske Rothschild og internasjonal krigføring. Sjekk hvor mange jøder du finner aller høyest i det amerikanske og europeiske maktapparatet. Sjekk hvor mye terrorisme Israel har stått bak.

6. Bibelen er to vidt forskjellige bøker: GT og NT. NT handler om å elske sin neste – GT handler mest om å ta livet av vantro, gjøre folk til slaver, og krige og massakrere for en eller annen gud som definitivt ikke er den guden Jesus snakket om. Vil du se dokumentasjon, så kan du få det. Men da må du love å faktisk sjekke det ut. GT (Tora) og Talmud er jødenes bøker. NT er de kristne evangeliene. Joda, det fins mye bra i GT også, men GT har så mye styggeskap at jeg kan ikke forstå hvordan det kan ha noe med kristendom å gjøre.

7. Til slutt: Er det slik at du faktisk nekter å lese lenker du selv har bedt om å få servert – så bør du innse din egen irrasjonalitet. Er det slik at du aldri kommer til å klikke på mine lenker så må du selvsagt la vær å be meg sløse bort min tid på å finne de fram for deg. Prøv å vær kristen og ta hensyn til din neste.

Armin Bahrami
Forfatter
Svar til  maranata
13 år siden

Iran hadde muligheten i 79, da islamistene fikk makten og kapitalen, med den enorme tilgangen, så kjøpte de alikevel ingen atombombe fra svartebørsene i Russland, Israel, India eller Pakistan og bombet Israel som Khomeini kuppet Shahen for å ikke støtte da araberne gjorde motstand mot kreftsvulsten som vokste i område og drev flere hundre tusen arabere ut av sine hjem for å bane vei for “guds” utvalgte folk som ga dem rett til å velge å bosette seg akkurrat der det var millioner av mennesker og ikke et av flere steder som var foretrukket og anbefalt før opprettelsen? Hvorfor bombet ikke Iran Israel med nukes i 79??? Nei, for da forhandlet og kjøpte våpen med sin værste fiende, både med Israel og USA, i det som ble Iran-contra skandalen :)

hahahah Wake up norway.

Israel og Iran er nærmere venner er dere tror.

Det er bare dere som skal dø.

Ikke lederne og deres herskapsklasse og noen få slaver.

Sionist-staten var ikke etablert med balfourerklæringen, det startet i Basel i 1897, der “Worlds zionist organization” ble dannet og hvor Theodor Herzl ble president. Formålet var “Å skape et legalt og sikkert hjemsted for det jødiske folk i landet Israel” “Jewish national fund” ble opprettet i 1902, med det formål å kjøpe opp land og opprette landbrukskooperativer – en sekulær bevegelse som ønsket at jødene skulle bli et folk i et eget land. Det landet som engang var et hundre års rike for 3000 år siden, som Gud befalte Moses og erobre med voldtekt av jomfruer og drap av tuktede damer , guden deres “JHWE” rettferdigjorde drap og okkupasjon, plyndring og massakre, de skulle rive ned gudebildene, statuene, alt som engang antydet til at det bodde et annet folkeslag der, det er Mosesen sin det, han som fordummet og forenklet HAMMURABI’s 620Lover ned til 10. Dette er det lovede landet, som Israelske politikere mener gud har gitt dem, og alle som står i deres vei, skal smake på guds vrede. For en patetisk klan, still deg selv mellom gud og drep alle som er uenige med deg, for da er de uenige med gud.

Jesus, jeg hater han, Josef Ben Joshua, hvorfor forfalsket du din egen død for å lage en “gud” der oppe i himmelen ? Dine disipler , st.peter, startet Vatikanet, og domfelte gnostikerne, kjetterne, kynikerne, og budishtene med en universal religion i møtet i Nicea 322etter kristus. Der det ble bestemt at Jesus sin mor var berørt av guds hånd, når sannheten er at hun var en tempelhore hos herodes, og herodes var antaglivis jesus sin far, men de adopterte han til Josef, som hadde 3 sønner. Maria Magdalena ventet i grotten, etter at Jesus var nedopet på korset, han gjennoppstod aldri, han døde ikke.. Vatikanet kunne ikke gjøre han til “guds” sønn med engang, for det levde fortatt mennekser på den tiden som visste hvem jesus virkelig var og hvilket publisitetstunt han satt igang på vegne av David, Israel’s far. Faen ta deg jesus!

Så her er vi. Religionen som ble skapt for å forvirre oss fra den sanne lære, den hvite rasen kapret egyptiske kulturen, og svartmalte den og alle de andre, som ble underkastet troen om en gud der oppe, som skal hjelpe deg, istedenfor at den hjelpende hånden du leter etter er på tuppen av din arm, men du ble en religiøs bums, som lærte å snu det andre kinnet til, og elske din fiende, slik at undertrykkerne smilte, religionen som ble skapt av de samme som undertrykte, bør vekkke en bjelle, forelsk deg i din slavemester, din sadosadist.

Vi får aldri vite sannheten, før vi dør.
Men noen mener millioner av års historie ligger i våre gener, og kalles din intuisjon, eller indre gud. Svarene ligger i deg.

Ikke hos kirken, huset til de mentalt døde, vedsiden av kirkegården, for de fysisk døde.

Skam deg Israel, du er av Levitahens ætt, the serpent. BEASt.

maranata
maranata
Abonnent
Svar til  Armin Bahrami
13 år siden

Enda en jødehater?
Kreftsvulsten i Midt-Østen er ikke det lille sekulære landet Israel, selv om de er sine arabiske naboer fullstendig overlegne tenologisk. Det som lager kreftsvulstaktige tilstander og fred til en umulighet er religiøs indoktrinering på den muslimske siden. Der man blir opplært til å hate “de andre” finnes det ikke store muligheter for fred med sine naboer. En muslim vil aldri kunne anerkjenne landet Israel. Det er en kjent sak at alt muslimene noen gang har besittet er deres. På samme måten er de med de troende muslimer – enten forblir du muslim, eller så skal du dø. Jesus kom med kjærlighet, forsoning, tilgivelse og fred – det var hans evangelium. 600 år senere kom Muhammed med sitt nye evangelium, basert på utøvelse av makt. Armin – du snakker om voldtekter, men har du satt deg inn i Muhammeds historie? Hans totale forandring etter å ha flyttet fra Mekka til Medina. Muslimene er svært opptatt av korsfarerene den dag i dag. Korsfarerene handlet ikke på oppdrag fra Gud, og hadde heller ikke belegg for sine gjerninger i Bibelens ord. Men Muhammed var ikke det spøtt bedre da han drepte ned for fote alle som ikke ville omvende seg til hans religion. Og Muhammeds ugjerninger ble da begått lenge før korsfarerene var født.
Paulus brev til Galaterene – første kapitel:
Det undrer meg at dere så raskt vender dere bort fra ham som har kalt dere ved Kristi nåde, og til et annet evangelium, men det finnes ikke noe annet, det er bare noen som forvirrer dere og vil forvrenge Kristi evangelium. Men om vi selv, ja, om en engel fra himmelen skulle forkynne dere et annet evangelium enn det vi forkynte dere, forbannet være han! Vi har sagt det før, og jeg gjentar det nå: Hvis noen forkynner dere et annet evangelium enn det dere har mottatt, forbannet være han!

Paulus brev til Galaterene: Vi har sagt det før, og jeg gjentar det nå: Hvis noen forkynner dere et annet evangelium enn det dere har mottatt, om så en engel fra himmelen, forbannet være han!

Armin Bahrami
Forfatter
Svar til  Armin Bahrami
13 år siden

Enda en jødehater? Nei. Jeg foretrekker Sannhet.

Kristendommen bør egentlig omdefineres som Paulinismen. Bibelen er omskrevet, redigert, sensurert av flere redaktører. haha.. ikke rart menneskeheten er forvirret, da dere ikke engang vet hvor dere er hva dere er og hvorfor dere er her.

PAUL var en jødisk barbar som lærte deg å elske din slavemester.
http://www.youtube.com/watch?v=DKGG02apvok&feature=related

Armin Bahrami
Forfatter
Svar til  Armin Bahrami
13 år siden

You need to know one truth, for two more to appear. There are some few codes in there, useful for those who see the bigger picture, but by learning the bible by heart, not questioning nothing, your just one of theese “oh i dont wanna hear it”.

Burn me, i will only return to repeat myself.

maranata
maranata
Abonnent
Svar til  Armin Bahrami
13 år siden

Dåren sier i sitt hjerte: “Det finnes ingen Gud.”

Lynx Veritas
Lynx Veritas
Abonnent
Svar til  Armin Bahrami
13 år siden

Tvert imot mara. Dåren sier; “jeg aksepterer uansett Gud dere gir meg”

Armin Bahrami
Forfatter
Svar til  Armin Bahrami
13 år siden

I 5 Mosebok finner man den israelske gudens regler for krigføring(De Israelske LEDERNES regler for krigføring), som viser hvordan israelerne skulle gå frem når de slaktet ned den innfødte befolkningen i Kanaan:

“Når du rykker fram mot en by for å angripe den, skjal du først tilby den fred. Hvis folket i byen tar imot fredstilbudet og åpner portene for deg, skal de alle gjøre tvangsarbeid for deg. Hvis de derimot ikke vil slutte fred, men føre krig med deg, skal du beleire byen. Herren din Gud vil gi den i dine hender, og alle mennene der skal du hogge ned med sverd. Men kvinnene , småbarnene, og husdyrene og alt annet bytte kan du ta med deg. Du kan gjøre deg nytte av dette byttet som herren din Gud lar deg ta fra dine fiender. Slik skal du gå fram i alle byene som ligger langt borte fra deg og ikke tilhørerer folkene her. Men i de byene som tilhører disse folkenene og som herren din gud vil gi deg til eiendom, skal du ikke skåne en eneste skapning.”

Luxury villas to replace ancient Arab village near Jerusalem

Kjære barn av regnbuen, snart er alle spor fra det som engang var et palestinsk folk borte…

I 5 Mosebok forteller Moses ved sin avskjedstale hvordan israelerne skal gå frem når de erobrer land fra ødemarken og Libanon, fra “Storelven” Eufrat til havet i vest:

“Dette er de forskrifter og bud som dere skal legge vinn på å leve etter i det landet som Herren, dine fedres Gud, vil gi deg til eiendom, så lenge dere lever i landet. Dere skal ødelegge alle stedene hvor de folkene dere driver bort, dyrker sine guder, på høye fjell og hauger og under hvert frodig tre. Riv ned altrene deres, slå i stykker steinstøttene, brenn opp Asjerapælene, hogg ned gudebildene og utslett deres navn fra disse stedene”

Jødene idag tolker dette sitatet på sin egen måte, når de i 60 år har forsøkt å ta over palestinerners land. Mer korrekt oversettelse:

“Driv bort palestinerne som bor der, hvis de ikke kan drives bort, skal dere drepe dem og deres ledere, og terrorisere og skremme dem så mye at de flykter. La dem ikke være i fred, plag dem hele tiden. Ødelegg alle stedene hvor folkene dere driver bort bor, på høye fjell og hauger og under hvert frodig tre. Riv ned husene deres, slå i stykker alt de eier, brenn opp avlingene, riv opp oliventrærne, grav opp veiene og flyplassene, ødelegg infrastrukturen deres. Utslett deres navn fra disse stedene, og sørg for at det ikke finnes noe som kan minne om et palestinsk folk, en palestinsk stat eller et palestinsk statsapparat”.

maranata
maranata
Abonnent
13 år siden

Hvorfor er det ikke ekstrapoeng til Israel fra den norske venstresiden for alt Israel bidrar med på oppfinnelser, teknologi og toleranse? Få om noen nasjoner bruker mer penger pr innbygger på oppfinnelser som er nyttige for menneskeheten og som gavner oss alle. Israel har et velfungerende demokrati – som ingen andre i den arabiske verden. Israel er en rettsstat som tar avgjørelser på tvers av hva myndighetene ønsker – dette er en umulighet i den arabiske/muslimske verden (Iran m fl er ikke arabiske men muslimske). Mediene i Israel driver undersøkende journalistikk, noe som ikke lar seg gjøre i den muslimske verden

Det store spørsmålet er: Hvorfor demoniserer man Israel? Hvorfor anklager man rettsstaten og tar parti med dem som har som mål å utslette staten Israel? Hvorfor i all verden tar man parti med det barbariske som ønsker alle jøder døde? Hvis det ikke er på grunn av hat, hva er det da? Og hva kommer dette intense hatet fra?

Jeg mener svaret er like enkelt som det er logisk. Den fysisk og velbale kampen vi er vitne til er et resultat av åndskrefter. Vi er på full fart inn i det Bibelen kaller endens tid, og kampen hardner til. Bibelen har da også fortalt oss at jødene skal hates av alle folkeslag på grunn av Guds navns skyld. Bibelen innholder en rekke oppfylte, og ennå ikke oppfylte profetier – i motsetning til Koranen som ikke inneholder en eneste profeti.

maranata
maranata
Abonnent
13 år siden

sionisme kommer av ordet sion, som er det samme som Jerusalem, som er var og for alltid skal være Israels hovedstad. Jesus har også lovet at han skal komme tilbake til Sion. Nå er vi kommet til den fastsatte tid – nå skal Gud favoriseere Sion. Djevelen vet det. Det står i profetordet Amos 9:14. Det står i Ezekiel kap 36, det store kapitlet om gjenopprettelsen av Israel. Jeg vil plante dem i deres land – det står ikke i Palestinerenes land. I Ezekiel står det noe helt annet enn i PLOs og Hamas arbeidsprogram. De som elsker Gud, holder seg til Bibelens ord. De som hater Gud holder seg til PLOs og Hamas progrem – som er et eneste stort antijødisk prosjekt.

asphodelus
asphodelus
Abonnent
Svar til  maranata
13 år siden

maranata sier:
“De som hater Gud holder seg til PLOs og Hamas progrem”

Skjønner du hvor fjernt dette kan virke. Tror det er på tide at du tar deg en
lang pause fra det som surrer inni hode ditt., dette er ikke bra for deg!

BelzeBob
Abonnent
Svar til  maranata
13 år siden

Gurimalla…

maranata, du fikk ikke med deg at jødenes religion faktisk forbyr jødene å danne en egen stat før deres messias kommer – og at jødenes skjebne, i følge deres religion altså, skal være å leve i diaspora? Jeg råder deg til å ta en tur innom http://www.jewsagainstzionism.com/ og lese hva de skriver.

Ang. Bibelen: det er vel Toraen du mener, altså Gamle Testamentet pluss/minus en bok eller to? Det står mye rart der. F.eks at at slaveri er helt greit og at det er OK å massakrere de vantro. Har du i det hele tatt lest GT?

Thunder

Joda, er helt enig i at vold og hat ikke er bra, og at det er feil å kategorisk gi jødene skylda for alt som er galt i verden. Altså, at hver eneste liten jødegutt og jødejente er jordens avskum og at alle jøder må sendes til en av Jupiters måner med enveisbillett.

Men angående dette med jøder: Det er ikke egentlig et folkeslag jeg snakker om når jeg sier “jøder”, men snarere den gruppen med fanatikere og rasister som kaller seg nettopp jøder og som kontinuerlig uttaler seg på vegne av alle verdens jøder. Slik sionistene i Israel gjør. I mine øyne er disse jødene en slags krysning mellom en politisk, religiøs og rasistisk ideologi og de er helt klart veldig destruktive i og med at de har forferdelig mye makt. Ikke bare i Palestina-området, men på verdensbasis.

Samtidig tror jeg det er sant at størstedelen av de som kaller seg jøder i dag er etterkommere av Khazarene – et folk fra et glemt rike ved Tyrkia noe sted som konverterte til jødedommen av praktiske årsaker i år 740 e.k. http://www.biblebelievers.org.au/13trindx.htm

Hva maranata og resten av kristen-sionistene mener med “jøder” vet jeg egentlig ikke. Men så vidt jeg vet var jødene nettopp de som Jesus gikk så hardt ut mot i Nye Testamentet; de hyklerske fariseene, de trangsynte skriftlærde, og alle de barbariske menneskene med sine forstokkede leveregler. Akkurat som i dag med andre ord. Bortsett fra at Jesus fikk jobb i et annet solsystem pga. all lidelsen han ble utsatt for her nede og kommer neppe tilbake hit for å få samme behandling en gang til.

Er maranata i det hele tatt obs på at jødene overhode ikke annerkjenner Jesus, men attpåtil sier at han kokes i en gryte med sæd i helvete? Er maranata klar over at Jesus i form av en leke-ape ble korsfestet på Israelsk barne-TV forrige påske? Er maranata klar over at i følge jødenes lære er kristne kun goyim som jødene kan bruke som slaver, og om de vil, plage og også drepe?

Hvordan man som kristen kan se på jødene som “våre gode venner” kan jeg ikke forstå. Faktisk har kristne og muslimer mye, mye mer til felles. Og jeg vil legge til: samme fiende. Nemlig de psykopatiske og blod/penge-utsugende jødene.

666 i Åpenbarelsesboken – hva tror du det betyr? Ta en titt på denne:
http://www.realzionistnews.com/?p=636

mikael
mikael
Abonnent
13 år siden

Dette er et av vår tids sålangt beste propaganda og dekkoprasjon jeg har opplevd på lenge, og det værste er at mediene er med på dette.
Al-Jazeera er en løgnmaskon uten side stykke.
For mange er/var blindet av et syn og en agenda som ikke var der, men er skapt ved hjelp av media(aka MSM).
Siden det er dårlig med steder som liker kommentarer så legger jeg det inn her.
http://dailybail.com/home/former-cia-analyst-tells-cnn-anchor-she-is-carrying-the-wate.html
Om Syria.
http://www.intifada-palestine.com/2011/07/syria-zionist-mobilization-kicks-into-high-gear/
Og Libya, det gikk en stund før det ble påenbart at noe var/er hoppende galt/feil i fremstillingen av krigen i våre medier, inkl. Al-Jazeera som hovedagnet. Derav Hilorous Clintonius varme anbefaling av Al-Jazeera.
http://www.intifada-palestine.com/2011/07/libya-campaign-was-staged-to-reshape-africa-video/

Så nu har Tredje Verdens krig begynt.

BelzeBob
Abonnent
13 år siden

Hmm, jeg ser ihvetfall på den, Uffda. :) Kjekt å se gamle AJ igjen.

BelzeBob
Abonnent
13 år siden

maranata

1. Du vil droppe youtube, ja. Fordi biblioteket har bøker du mener er tullete, så kan vi liksågodt boykotte hele biblioteket? Vi vet alle at dagsavisene serverer masse sprøyt – men gjør dette at vi må ha en regel som sier at vi aldri kan bruke stoff servert av dagsaviser? Er det dette du mener med å være seriøs?

2. Israel vises ikke tydelig fra Google Earth, nei.

“There is one entire country, however, that Google Earth won’t show you: Israel.

That’s because, in 1997, Congress passed the National Defense Authorization Act, one section of which is titled, “Prohibition on collection and release of detailed satellite imagery relating to Israel.” The amendment, known as the Kyl-Bingaman Amendment, calls for a federal agency, the NOAA’s Commercial Remote Sensing Regulatory Affairs, to regulate the dissemination of zoomed-in images of Israel.

When asked about the regulation, a Google spokeswoman said to Mother Jones, “The images in Google Earth are sourced from a wide range of both commercial and public sources. We source our satellite imagery from US-based companies who are subject to US law, including the Kyl-Bingaman Amendment to the National Defense Authorization Act of 1997, which limits the resolution of imagery of Israel that may be commercially distributed.”

http://motherjones.com/politics/2011/06/google-israel-us

Joda, du kan se Israel ovenfra, men ikke i like bra oppløsning som du kan se fra mange andre land. Satelitt-dataen er også kontrollert av det israelske organet Gisrael.

3. Ettersom du selv er uvillig til å foreta et enkelt Google-søk, skal jeg gjøre dette for deg. Og det er ikke første gang jeg gjør noe slikt.

La oss begynne med “israeli torture” – ettersom dette søket sikkert også fører oss videre til Israels konsentrasjonsleire der slik tortur ofte foregår.

A. “The Israeli internal security service, Shin Bet, used systematic torture against Palestinians and regularly lied about it, according to an Israeli government report which has been released five years after it was written.

The report covers the period 1988-1992, when Palestinian youths were mounting a sustained street revolt known as the Intifada. In response, Shin Bet ignored government interrogation guidelines allowing “moderate physical pressure” and went much further, with the worst abuses committed in prisons along the Gaza Strip.”

http://www.guardian.co.uk/world/2000/feb/11/israel

In prisons along the Gaza strip. Spiller det noen rolle hva det heter – fengsel, fangeleir, interneringsleir eller konsentrasjonsleir? Det vi vil komme fram til er vel først og fremst brudd på menneskerettighetene. Men la oss se om vi også finner artikler der ordet “concentration camp” brukes.

B. “Report: Israel uses over 100 forms of mental and physical torture against Palestinian prisoners”

“In a report released on Sunday, June 26, in commemoration of International Day against Torture, the Prisoners Studies Centre revealed that Israeli authorities are “exercising all manner of internationally-banned torture techniques against Palestinian detainees from the moment of their arrest until their release.” The centre called on the international community to monitor the situation inside Israeli prisons and to file indictments against all those involved in torturing detainees.

According to the report, Israeli interrogators “use many suppressive methods to extract confessions from prisoners. Interrogation techniques include pouring hot and cold water onto detainees’ heads, depriving them of medicine, putting cigarettes outs on their bodies and keeping them in overcrowded, dirty and dark places – in addition to death threats and threats to expatriate detainees and arrest their family members.”

http://www.middleeastmonitor.org.uk/news/middle-east/2525-report-israel-uses-over-100-forms-of-mental-and-physical-torture-against-palestinian-prisoners

Detainees. Hvor plasserer man detainees? Jo, i detention centers. Noe vi på norsk vil kalle fangeleire. Mer eller mindre det samme som konsentrasjonsleire.

C. “310 Palestinian Children in Israeli Concentration Camps”

“202 of the children were detained in jail within the Israeli boundaries, as 108 have been held in concentration camps Israel erected over the past four years in the occupied West Bank. The ministry’s report accused the Israeli prisons service of denying such juveniles their basic rights and exposing them to severe torture means. Among the torture, the report identified, were Shabeh (hanging), beating, intimidation, sexual harassment and allowing no sleep, so as to pressurize them to confess to indictments or to collaborate with the Israeli intelligence. In addition, the report highlighted the extremely harsh detention conditions, such children are going through inside the prisons, including bad foods, inadequate sanitation, overcrowded cells, improper air conditioning and poor lighting.”

http://chefsaraskitchen.blogspot.com/2006/04/310-palestinian-children-in-israeli.html

Der ser vi uttrykket concentration camps ble brukt.

D. “Facility 1391: Israel’s secret prison

It has been removed from maps and airbrushed from aerial photographs. But Facility 1391 certainly exists – you just have to ask the Palestinians and Lebanese who have been imprisoned and tortured there. Chris McGreal reports”

http://www.guardian.co.uk/world/2003/nov/14/israel2

E. “Facility 1391: Israel’s Guantanamo”

http://www.monabaker.com/pMachine/more.php?id=A1483_0_1_0_M

F. “Israel detains Darfur refugees in desert ‘prison'”

“A detention camp in a remote, desert prison complex, reminiscent of those used to house Jews who fled to Palestine after the Second World War, will open today to hold survivors of the genocide in Darfur who are seeking refuge in Israel.”

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/1557515/Israel-detains-Darfur-refugees-in-desert-prison.html

G. Her finner du mer informasjon om Israeliske fangeleirer. Inkl. bilder:
http://biology.clc.uc.edu/fankhauser/Travel/Palestine/04_the_wall_index.html

Til slutt – The Public Committee Against Torture in Israel:
http://www.stoptorture.org.il/files/no%20second%20thoughts_ENG_WEB.pdf

———————————–

Men, du kommer nok ikke til å kikke på disse lenkene. Eller for den saks skyld på egen hånd finne 100 lenker til om denne ondskapen. For det strider jo mot din religiøse overbevisning om at disse favoritt-menneskene dine er slike elskelige søte små lam som ikke gjør en flue fortred.

Og du kommer heller ikke til å innse det aller viktigste: at hele Palestina er en konsentrasjonsleir. En konsentrasjonsleir ikke for jødene, men for goyim. Altså, alle ikke-jøder.

Uffda
Uffda
Abonnent
Svar til  BelzeBob
13 år siden

Obama Launching World War III

http://www.youtube.com/user/WhatIsThePlan#p/c/A937174C17B95BB4/19/GOhzRZOOMiU

Sikkert ingen som gidder se på denne linken heller – BelzeBob.

Thunder
Thunder
Abonnent
Svar til  BelzeBob
13 år siden

Mye grusomheter der nede BB. Allikevel bør man tenke seg om to ganger før man hugger hode av noen. Å forfølge jøder blir selvfølgelig altfor enkelt. Israel har mange flere stammer enn Judah og noen følger jødedom mens andre følger egen versjon og andre ikke religion i det hele tatt. Jøder er også goiyims på en måte. Mange muslimer har også jødisk blod. En Jøde kunne være konge, men kohen levitter styrte i bakgrunnen og var de som egentlig hadde makten. Levittene er vel ikke sett på som en av stammene av Israel, men opphøyet til guds egen stamme.

Kohen prestene er direkte etterkommere av Moses bror Aron som stammet fra Levi. Noen mener at Aron er opphavet til den ariske rase som dro over kaukasus og fikk navnet Caucasion.

En annen interessant ting er ordet britons som er navnet på en anti-semitisk organisasjon og at noen av disse hevder å være de ekte jødene…Hæææ?
Brit på hebraisk er pakt. Elisheva som på engelsk blir Elisabeth var Arons kone. Isabel på spansk/portugisisk. Populære kongelige navn. Hva skjedde med Moses?

Mange forskjellige teorier om Israels stammer som ble spredt rundt omkring i verden, men å skylde på jøder blir feil. Israels sønner var ikke akkurat noen englebasser, men Judah hadde i det minste hjerte nok til å redde Joseph.

BelzeBob
Abonnent
13 år siden

maranata

Hadde du vært oppriktig interessert i å finne ut om Israels konsentrasjonsleirer, så hadde du gjort dette selv. Jeg har ingen spesiell informasjon om disse leirene annet enn det man finner gjennom en halvtimes bruk av søkefunksjonene på Internett.

Israel er det eneste moderne landet i verden som ikke kan ses i noenlunde god oppløsning på Google Earth. Så jeg kan ikke henvise deg til Google Earth for å se disse konsentrasjonsleirene. Men samtidig må du vite at Israel overhodet ikke benekter at de har konsentrasjonsleire. Leirene har navn, folk vet hvor de ligger, vi har bilder fra de, og mange artikler om de og om folk som har vært internert i disse leirene.

Men samtidig har vi det problem at Israel, i motsetning til nazi-Tyskland under andre verdenskrig, nekter inspektører fra Røde Kors og andre internasjonale organisasjoner adgang til disse leirene.

Du kan bruke Google, Google Bilder, youtube og andre søkefunksjoner. Så er du interessert – så finner du selv frem til masse informasjon om Israels konsentrasjonsleirer. Men her har vi problemet: du er en virkelighetsbenekter og fanatiker – og vil derfor selvfølgelig aldri frivillig lete frem informasjon som er en trussel mot dine illusjoner.

Forøvrig kan man regne alle ikke-jødiske bo-områder i Palestina som konsentrasjonsleirer. Piggtråd, soldater med maskingevær og strenge regler for hva man har lov å gjøre og hvor man kan bevege seg. Hele Gaza-stripen er etter min mening ingenting annet enn en konsentrasjonsleir. Men de verste er de såkalte “detention centers” og spesielle straffeleirer der man blir banket opp og torturert. Og generelt – hvordan jødene i Israel totalt mangler respekt for ikke-jøder.

Ta en titt på hvordan dine kjære jøder behandler sine medmennesker:

maranata
maranata
Abonnent
Svar til  BelzeBob
13 år siden

Så du mener jeg skal finne beviser for dine absurde påstander? Du klarer ikke å oppdrive bevis for dine påstander, og kaller meg fanatiker som ikke leter fram beviser for noe som ikke finnes.
Kan du kanskje klippe bort atl snikk-snakk, og komme til saken. påstander uten bevis har som kjent ingen verdi.
Her påstår du med en frekkhet av en annen verden at google Eatrh ikke funker ordentlig i Israel!
YouTube er åpen for alt og alle, og bruken er likedan. I en seriøs diskusjon dropper vi YouTube. OK?

maranata
maranata
Abonnent
13 år siden

Etter vi nå har sett omfanget av opprøret i Syria vel dokumentert, synes jeg kanskje det er på tide at artikkelforfatter og “illuminatiekspert” kommer på banen med en revidert artikkel.
Eller er det slik at påstandene i denne artikkelen fremdeles står ved lag?

BelzeBob
Abonnent
13 år siden

Israel har konsentrasjonsleire.

maranata
maranata
Abonnent
Svar til  BelzeBob
13 år siden

OK :-)
Hvor i Israel befinner de seg?
Når ble de opprettet?

Og sist men ikke minst – dokumentasjon? Siden du ikke godkjenner eksisterende dokumentasjon på nazistenes konsentrasjonsleire, regner jeg med at du serverer meg solid dokumentasjon her :-)

maranata
maranata
Abonnent
13 år siden

Hvis utgangspunktet ditt er at det ikke finnes noen sannheter, så blir en diskusjon meningsløs. Man kan ikke Google Israel til å ha konsentrasjonsleire. Nå må du se å komme ned i virkelighetens verden, det blir håpløst å skyggebokse uten argumenter.

Jeg tror gjerne at muslimene danser, akkuratt slik som andre mennesker. Men ingen får dem til å danse dansen som heter “Anerkjenn Israels rett til eksistens”. Ifølge dem er jøder å regne som svin og apekatter (ref Koranen). Og en muslim danser ikke for svin og apekatter. En muslim danser ikke for en dhimmi i det hele tatt.

BelzeBob
Abonnent
13 år siden

Maranata

Israel har konsentrasjonsleire. Dette kan bekreftes ganske fort med et google-søk. Du har tydeligvis hodet dypt nede i sionistsanden.

Vandalf

De fleste jøder er slettes ikke sekulære. De er hjernevaskede til å se seg selv som herrefolk og tilhører en slags psykopatisk blodsreligion. Faktisk er jødene skyldige i akkurat det de tyske nazistene ble beskyldt for: å være selvgode, rasistiske, sjåvinistiske, hensynsløse svinepelser med en forskrudd virkelighetsoppfatning.

Var storparten av tyskerne nazister? Nei, jeg tviler på at den jevne tysker kunne forstå nøyaktig hva “nasjonalsosialist” betydde, men samtidig tror jeg de fleste tyskere definitivt støttet Adolf Hitler og hans politikk som fikk Tyskland opp av kvikksanden og forbedret den tyske livskvaliteten på så mange områder.

Skal alle jøder puttes i samme bås? Vel, de putter jo seg selv i samme bås da. De sier alltid “vi jødene.” Men jeg skjønner hva du mener og er enig: det fins sikkert en jøde her og der som er OK – og disse fordømmer jeg ikke. Oi, vent nå litt! Jo, kanskje jeg gjør det, for hvorfor i huleste Hanukkah må man være jøde? Å være jøde er jo en slags religion, og en religion som er syk og pervers. Bare les hva som står i både GT og i Talmud. Er det ikke på sin plass å fordømme individer som sier de bekjenner seg til en lære som er rasistisk og psykopatisk? En lære som klekker ut små psykopater hver dag etter at deres forhud er skåret av og en rabbi har sugd blodet fra lillemann?

Jødene Karl Marx og Trotsky var begge satanister. Svært mange jøder som kaller seg “jøder” eller ateister eller humanister er i realiteten satanister. Bare se på deres handlinger og les ting de selv skriver. Selvsagt er ikke dette begrenset kun til jøder, men jødene er liksom over-representert her.

Jo, jødene har ekstremt mye makt. Jødene kontrollerer pengeforsyningen, media og internasjonal politikk. Muslimene kontrollerer ingen verdens ting. Vestmaktene/jødene knipser med fingrene og muslimene danser. Eneste unntaket er Iran og noen sauebønder her og der. Joda, NWO-gjengen vil gjerne ta Iran, men de vet at da blir det bråk fordi Iran har så mange allierte rundt om i verden. Først og fremst Russland. Saudi-Arabia får være i fred fordi de er oljekompis med USA/jødene og har et pent og pyntelig diktatur som er stabilt.

Jeg anbefaler deg å se noen dokumentarfilmer og lese litt om hvor uhyggelig mye makt jødene faktisk har. Du tror det ikke før du finner ut av det. Men jeg kan ikke tvinge deg til dette. Dette er tabu nr.1 for vestlig media: jødenes kolossale makt. Ikke rart – ettersom det er jødene som eier og styrer vestlig media. Man kan kanskje til og med påstå at det er Lord Rothschild personlig (overhodet for verdens rikeste familie og jøde) som eier både vestlig media og samtlige veslige statsledere.

Lær litt om Rothschild, den jødiske mafiaen og ‘bama her:

Til syvende og sist: neida, jeg hater ikke jøder. Send de jødiske lederne til Guantanamo og avprogrammer alle små jødegutter og jødejenter, og lær de at de ikke er noe bedre enn andre mennesker og at de ikke får lov til å vokse opp til å bli psykopater.

Vandalf
Vandalf
Abonnent
Svar til  BelzeBob
13 år siden

BelzeBob:

Det er så rørende å se din forkjærlighet for tyskerne. Den er like fremtredende som forakten din for jøder.

Jeg får si som Saruman sa til den godeste Gandalf;

– Your love for the halflings has made you weak…

De fleste jøder er sekulære. Punktum!

http://no.wikipedia.org/wiki/Religion_i_Israel

“Den religiøse tilknytningen mellom israelske jøder varierer kraftig. I 2006 definerte 10 % av israelske jøder seg selv som harediske; en like stor gruppe definerte seg som «religiøse»; 14 % som «religiøse-tradisjonalister»; 22 % som «ikke-religiøse-tradisjonalister» (ikke bokstavtro tolkning av jødisk lov eller halakha); og 44 % som «sekulære»[4]. Av alle israelske jøder tror 65 % på Gud og 85 % deltar i et sedermåltid[5]”

Disse tallene er omtrent det samme som du vil finne i forhold til kristne i Norge.

Har du vært i Tel Aviv?

En mer sekulær by skal du lete lenge etter.

Du finner religiøse raddisser i Israel som alle andre steder, naturlig nok.

Sammenlignet med ethvert muslimsk land er religionens betydning i Israel marginal.

“Jeg anbefaler deg å se noen dokumentarfilmer og lese litt om hvor uhyggelig mye makt jødene faktisk har.”

Du overdriver, BelzeBob. Overdriver, forenkler, generaliserer, stigmatiserer, ja du synes faktisk å besitte de samme rasistiske holdninger overfor jødene som du mener de har overfor deg.

Da hjelper det lite å proklamere at du ikke hater jøder, når alt annet du skriver vitner om det motsatte.

maranata
maranata
Abonnent
Svar til  Vandalf
13 år siden

Bravo Vandalf – jeg trodde en stund jeg var alene her :-)

Jeg har ingen problemer med å se den jødiske nasjonen gjør en masse feil, men de har vel livets rett, slik som oss alle andre. Men det er absolutt ikke jødene som styrer verden.

Vandalf
Vandalf
Abonnent
Svar til  maranata
13 år siden

Det ironiske er at min far er fra Tunis, ergo er jeg halvt araber;o)

Kritikken av jøder på Nyhetsspeilet er såpass irrasjonell at det ikke kan stå uimotsagt.

Vandalf
Vandalf
Abonnent
Svar til  maranata
13 år siden

Presisering;

Mye av kritikken av jøder på Nyhetsspeilet er irrasjonell. En god del er også berettiget, men når man snakker i generelle vendinger, slik BelzeBob bærer det helt galt av sted.

Feks denne;

“Svært mange jøder som kaller seg “jøder” eller ateister eller humanister er i realiteten satanister”

Totalt meningsløst…

Kunne like godt sagt;

Svært mange nordmenn som kaller seg kristne er i realiteten satanister.

Sigr Huginsson
Forfatter
13 år siden

“Du er så lett gjennomskuelig – du vil vite hva jeg mener, for deretter å “korsfeste” meg for mine meninger. Du får finne noen andre som du kan herse med – jeg gidder ikke være med på slikt spill.”

Jeg regner selvsagt at alle i grunn ser at jeg forsøker å presse deg til å debattere på ærlig vis, samt forsøker å presse deg til å argumentere med dine virkelige meninger. Så det er ingen hemmelighet. Alle her på nyhetsspeiler vet at jeg fastspenner hyklere i naken tilstand i gapestokk for så å la hykleren kaste egg og tomater på seg selv. Litt spennende er det jo at når du sier “korsfeste meg for mine meninger”, så innrømmer du ganske klart at dine meninger er korsfestbar og svært kontroversielle.

Samtidig innrømmer du at du lyver og at dine virkelige meninger holdes skjult når du sier; “ja, da kan du kanskje begynne med å presentere din egen mening før du fisker etter andres.”

Hvor mange jøder skal dø ved harmageddon maranata?

maranata
maranata
Abonnent
Svar til  Sigr Huginsson
13 år siden

Dine motstandere er hyklere som du skal herses med, og alle her på nyhetsspeilet kjenner deg og dine debatt-teknikker og din form for gapestokk? Dette blir bare patetisk. Du er virkelig skinnhellig og naiv.

Harmageddon kan du lese om i Bibelen – som du antageligvis ikke tror på. Hva i all verden er det som er så spennende med Bibelske profetier, når du ikke tror på disse??? Eller er det rett og slett din høyst private gapestokk som lurer bak speilet? Hvis det siste er tilfelle bør du få deg en hobby av noe slag. Det kan da ikke være så spennende å lage konflikter for konfliktenes skyld???

Sigr Huginsson
Forfatter
Svar til  maranata
13 år siden

“Hva i all verden er det som er så spennende med Bibelske profetier, når du ikke tror på disse???”

Fordi dere kristensionister prøver å selvoppfylle dem (eller legge til rette/forbrede som dere kaller det) og fordi dette er årsaken til at dere støtter Israel. Skinnhellig?, nei jeg gjør sikkert mye galt, men å støtte folkemord med selverklært legitimitet til høyere makter holder jeg meg for god til. Og det gjør vell folk flest i grunn.

Hvor mange jøder skal dø ved harmageddon maranata?

Hvilke grenser annerkjenner du mht Palestina/Israel maranata?

maranata
maranata
Abonnent
Svar til  Sigr Huginsson
13 år siden

Profetier er fra Gud og oppfylles når tiden er inne for det. en profeti er kommet stand fordi gud har sett inn i fremtiden, og fortalt oss hva som skal skje – for at den som tror skal være forberedt på det som kommer. jeg har vel ingen ide om hvem som skal dø og når disse skal dø, og det er det vel heller ingen andre som vet.
Selvoppfyllelse av profetier ser jeg på som et utsagn fra en ikke-troende, som må ha en forklaring som ikke betinger en tro på Gud.

Jeg har ingen ide om hvilke grenser Israel skal ha. Problemet er at islam ikke vil kunne akseptere en jødisk stat i det hele tatt. Derfor blir det ingen fred. Israel har prøvd med land mot fred, men det fungerte ikke. Araberene fikk f eks Gaza, men de var ikke interessert i å bygge en stat men å føre krig mot Israel. Dette medførte en blokade, og resten er historie

« Forrige artikkel

Jerusalems aller helligste

Neste artikkel »

Vil USAs statskasse kollapse den 2. august?

138
0
Vi vil gjerne ha din mening. Fritt og anonymt.x
()
x