Osama bin Laden har vært død lenge

21.2K visninger
1 minutt lesetid
260

Ifølge vestlige nyhetsmedier er Osama bin Laden død. Dette er ingen nyhet, da bin Laden har vært død i mange år.

President Obama har kunngjort at bin Laden nylig ble drept i et amerikansk kommando-angrep utført  på pakistansk territorium av amerikanske soldater med base i Afghanistan. Dette er åpenbart løgn.

Nyhetsspeilet speiler «nyheten» om at Osama bin Laden er død, ved å hente frem noen tunge kilder (som også er fritt tilgjengelig for andre norske journalister, inkludert riksavisene og TV-kanalene). Her fremkommer det med 99,5% sikkerhet at Osama bin Laden døde i årsskiftet 2001/2002

Er dagens norske media ikke annet enn et haleheng for aggressive imperialistiske krefter, anført av sjefs-løgneren Barack Obama? Finnes det så mye som én kritisk journalist igjen i mainstream Norge?

 

USAs forsvarsminister Robert Gates uttalte i 2009 at amerikansk etterretning ikke hadde hatt informasjon om bin Ladens gjøren og laden på mange år

 

Benazir Bhutto uttalte i 2007 at Bin Laden var blitt drept
http://www.youtube.com/watch?v=UnychOXj9Tg

 

Bin Laden døde ved årsskiftet 2001/2002

FBI official thinks bin Laden is dead (2009):
(CBS)  FBI counterterrorism chief Dale Watson said Wednesday he believes Osama bin Laden is dead — the first time a senior U.S. law enforcement official has publicly given an opinion on the al Qaeda leader’s status.

Watson was speaking at a conference of law enforcement officials at a downtown hotel. Se

Høyere etterretningsoffiser William Cooper om bin Laden i juni 2001 – klassisk og tidløst!

Cooper uttalte bl.a. dette på radio 28. juni 2001:
«...THEY are not trying to find Osama bin Laden.  Osama bin Laden is their creation and he is serving them well.
Be prepared for a major attack. But it won’t be Osama bin Laden. It will be those behind the new world order…»

 

 

Hans Gaarder

Hans K. Gaarder er utdannet siviløkonom og svært tverrfaglig av legning og mest interessert i det som ikke har med økonomi å gjøre.

Hans har arbeidet i mange år med etterforskning i det offentlige og med fri og uavhengig forskning i privat regi. Er frontlinjeforsker på skjulte maktstrukturer, utenomjordisk liv og helse (Teoretisk Fysiologi og vaksiner).

Varsle om nye kommentarer
Varsle om
guest

260 Kommentarer
Eldste
Nyeste Mest populær
Inline Feedbacks
Vis alle kommentarer
Prins Thomas
Prins Thomas
Abonnent
Svar til  Hans Gaarder
12 år siden

Hans Gaarder. Kan du svare meg på et spørsmål?

Tror du bildet av død Osama kan være ekte?

Prins Thomas
Prins Thomas
Abonnent
Svar til  Hans Gaarder
12 år siden

Jeg måtte sjekke i Photoshop og det er totalt åpenbart at bildet er juks og fanteri.

Prins Thomas
Prins Thomas
Abonnent
Svar til  Hans Gaarder
12 år siden

Hvor hos NRK bruker de bildet som «bevis» ?

gurid
gurid
Anonym
Svar til  Hans Gaarder
12 år siden

Jeg tror VG ville solgt enormt på å avsløre at Osama bin Laden ble drept for 8 år siden. Grunnen til at media ikke skriver det er enten fordi de har fått trusler, (frykt for å få skadet sin familie eller seg selv), kanskje har de fått plass i bunkers og er redd for å miste den, eller kanskje de ikke er såpass opplyste at de skønner hva som egentlig skjer. Jeg tviler ikke på at VG har tjent mye penger på å holde frykten oppe disse årene, men jeg tror leserne er klare for sannheten nå.

gurid
gurid
Anonym
Svar til  Hans Gaarder
12 år siden

Hvis vi skal finne sannhet og unngå all forvirringen, må vi slutte å la oss villede av detaljer, vi må klarne hodet for tanker og spørre vårt høyere selv. Vi får mye raskere og mer pålitelige svar. Vi vil ikke alltid vil finne akkurat det samme detaljerte svaret fordi vi fortsatt vil forstå ting på vår egen måte. Vår egen vilje kan også noen ganger påvirke svaret, men trening gjør mester. Det er enklere, alltid tilgjengelig også hvis vi må klare oss uten pc, og veldig gøy:-)

Haakon88t
Haakon88t
Abonnent
12 år siden

For no tull!
Hvor befinner disse TUNGE kildene seg da..?
Ånei vent, det er jo selvfølgelig youtube og wikipedia right?

Vandalf
Vandalf
Abonnent
12 år siden

«Dette er åpenbart løgn.»

Er ikke det litt tidlig å slå fast?

Og er nå disse kildene så tunge?

Som så ofte før trekker kt’miljøet konklusjoner raskere enn Lucky Luke trekker pistolen sin (det er fort det).

Gi det noen dager, så vil vi ha langt mer informasjon, og det fra lnagt tyngre kilder, når man er inne på den slags.

Det interessante er hva som skjer videre nå som Bin Laden faktisk er tatt av dage, noe jeg definitivt tror er tilfelle.

Lynx Veritas
Lynx Veritas
Abonnent
Svar til  Vandalf
12 år siden

Konspi folket kjenner den STORE konspirasjonen, og er selvfølgelig ikke fornøyd med at kaninen har blitt dratt opp av hatten hvor mange ganger nå? Når han endelig er pensjonert, bør vi fokusere på hvorfor akkurat nå. Og hvorfor i Pakistan.

Hva vil skje videre? En massiv opptrapping i å splitte Pakistan, og ytterligere destabilisere området. Samt at den psykologiske effekten vil øke avstanden mellom folk som deg og meg. Bare se på kommentar-feltene i db f.eks. Splitt og hersk, og den neddopete massen i USA vil nå trykke Obama til sitt bryst, som kan ufortrødent trykke på videre i Libya. Tror jeg kjenner Lucifer på gangen. Israel skal vel også trekkes med snart, tenkjer eg

Mole
Mole
Abonnent
12 år siden

Et manipulert bilde av det som skulle være den døde al-Qaida-lederen gikk verden rundt.

Nyhetsbyrået Reuters valgte senere å trekke bildet fordi de var usikre på om det var ekte, skriver NRK.
http://www.dagbladet.no/2011/05/02/nyheter/osama_bin_laden/utenriks/al-qaida/16387304/

PROPAGANDA.

klumpen
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

Hvodan i svarte greier du å se på dette som propaganda?

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  klumpen
12 år siden

Propaganda is a form of communication that is aimed at influencing the attitude of a community toward some cause or position so as to benefit oneself.
http://en.wikipedia.org/wiki/Propaganda

prop·a·gan·da   
[prop-uh-gan-duh] Show IPA
–noun
1.
information, ideas, or rumors deliberately spread widely to help or harm a person, group, movement, institution, nation, etc.
2.
the deliberate spreading of such information, rumors, etc.
3.
the particular doctrines or principles propagated by an organization or movement.
http://dictionary.reference.com/browse/propaganda

Ydmykelse er et effektivt politisk verktøy.
http://www.bt.no/nyheter/utenriks/–AA-ydmyke-er-en-del-av-seierens-gevinst-2485683.html?xtor=RSS-2

Hvordan tror du folk reagerte først når de så disse bildene, tror du flertallet ble lei seg?
Dette ble laget for å hause opp stemningen, spesielt i usa.

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

«ROT IN HELL»

«GOT HIM! Vengeance at last! US nailed the bastard»

«Got Him (Shot Him)»
http://www.dagbladet.no/2011/05/02/nyheter/bin_laden/usa/16387177/

Dette liker mange amerikanere.
Etter slik propaganda så samles de igjen,…..eeh.

klumpen
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

Akkurat den er jeg faktisk enig i.

Ingorm
Ingorm
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

Jeg er også enig i dette, men blir også overbevist om at ingen av de surrehuene der borte er i stand til å være delaktige i noe ala NWO. For meg virker det som tåpelig håndtering fra a til å. Ikke minst vil KT’ere ha vann til mølla i lang tid fremover.

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

«Krigståke» eller propaganda?

Media i USA krev svar på om det er «krigståka» som har skulda for at styresmaktene har formidla sprikande og ukorrekt informasjon om drapet på Osama bin Laden.
http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7618927

klumpen
Abonnent
Svar til  klumpen
12 år siden

Bildet ble jo avlslørt tvert som en forfalskning. Hadde myndighetene stått bak bildet så hadde de selvsagt lagd et bilde som var vanskelig å avsløre, og ikke brukt et bilde «alle» har sett før? Eller hva? Dessuten holder det med å si at de har drept fyren uten bruk av bilde; reaksjonen ville vært den samme uansett.

Lynx Veritas
Lynx Veritas
Abonnent
Svar til  klumpen
12 år siden

Ja kast han på havet, så slipper vi å se han:) , «man skal høre mye» var også et storlygar program

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  klumpen
12 år siden

Ja Reuters burde vite bedre enn å lage nyheter av Photoshoppet materiale.!?

klumpen
Abonnent
Svar til  klumpen
12 år siden

Ja, det burde Reuters ha oppdaget før de publiserte det. Særlig med tanke på at bildet har sirkulert på nett et par år allerede, ironisk nok i konspirasjonsmiljøer som en bekreftelse på at Bin Laden er død.

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  klumpen
12 år siden

Så her har Reuters spilt propagandaen sin godt.

smurfen
Redaksjonen
Svar til  klumpen
12 år siden

Tja jeg mener det er svært betenklig at dette kommer 19 dager før den 21.Mai som er merket som en svært viktig dato i Mayakalenderen.

Allerede til helgen vil vi nok se en gigantisk falsk flagg opprasjon

21 Mai 2011 kommer det til å skje en gigantisk naturkatastrofe. Europa bølgen og det store store California skjelvet kommer 21 Mai pga Nibiru sin enorme gravitasjon. Jorden,Merkur,Venus,Mars står på linje samtidig med Planet X/Elenin i følge NASA sitt orbit diagram.

21 Mai er datoen det okulte Himlers The black suns cult så på som starten på det 4 rike som skulle bygges opp etter Nibirus heringer på jorden

Etter Nibirus herjinger kommer Alien Annunaki innvasjonen som beskrevet her

http://www.bibel.no/Hovedmeny/nettbibelen.aspx?book=REV&chapter=9

Her er hundrevis av bevis på apokalypsen som starter 21 Mai.

http://www.youtube.com/results?search_query=21+may+2011+&aq=f

Nei det er nok ingen grunn til å være kjip på kronene på 17 Mai siden den 22 Mai vil folk løpe til bankene men de vil være stengt

Etter det vil katastofene komme daglig som perler på en snor

Eller hva mener du om å få et mini solsystem oppi fjæresteinene våre Blobben ?

Ingorm
Ingorm
Abonnent
Svar til  klumpen
12 år siden

Betyr dette at vi kan se frem til et smurfefritt NS etter den 21.05, da du enten er en saga blott grunnet en naturkatastofe eller har gravd deg ned i påvente av en?

ajoar
ajoar
Abonnent
Svar til  klumpen
12 år siden

Smurfen: Her er hundrevis av bevis på apokalypsen som starter 21 Mai.

http://www.youtube.com/results?search_query=21+may+2011+&aq=f

Dette er ikke bevis, men påstander.

klumpen
Abonnent
Svar til  klumpen
12 år siden

smurfen: «Eller hva mener du om å få et mini solsystem oppi fjæresteinene våre Blobben ?»

Jeg mener du er så offtopic som det går ann å få blitt. Finn deg heller enn passende artikkel å lufte profetiene dine.

Malurt
Malurt
Abonnent
Svar til  klumpen
12 år siden

Ha ha… du ER et troll Smurfen! :-)

Nå sitter sikkert alle de andre KT-hodene her og gremmes over at du for n-te bringer Speilet i vannry med konkrete dommedags-spådommer som ikke viser seg å holde. Men de burde snart skjønne tegninga og avsløre denne cointelpro-infiltrasjonen din. Den blir mer og mer åpenbar!

God tur til hytta…. nudge nudge ;-)

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  klumpen
12 år siden

Nyhetsbyrået Reuters valgte senere å trekke bildet fordi de var usikre på om det var ekte.
http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7615248

Mole sier:
02. 05. 2011 kl. 19:59
Så her har Reuters spilt propagandaen sin godt.

klumpen
Abonnent
Svar til  klumpen
12 år siden

Mole, det kalles å skifte mening. Du burde prøve det en gang.

huskarlahvot
huskarlahvot
Anonym
Svar til  klumpen
12 år siden

Smurfen: «Allerede til helgen vil vi nok se en gigantisk falsk flagg opprasjon»

Hva skjedde i helga egentlig? Jeg har vært opptatt og gikk glipp av falsk-flagg-operasjonen. Fortell Smurfen, vær så snill.

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

President Obama fulgte bin Laden-dramaet direkte
http://www.dagbladet.no/2011/05/02/nyheter/utenriks/al_qaida/osama_bin_laden/terror/16394029/

Her burde det vanke noen bilder?

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

– DNA-prøven bekrefter at det var bin Laden.

Amerikanske myndigheter har fått gjennomført DNA-testen av bin Ladens lik.
http://www.dagbladet.no/2011/05/02/nyheter/bin_laden/dna/16390960/

Hva er vitsen med DNA bevis når Obama så at BinLaden døde live.?

BelzeBob
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

Ha ha. Amerikanske myndigheter gjennomførte DNA-testen. Ja, de kan vi jo stole på. :)

klumpen
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

Nå er vel neppe den DNA-analysen gjort for å tekkes folk, men for å forsikre seg selv om at de har tatt rette mann. Jeg ville gjort det samme.

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

Frigir bilde av død Osama bin Laden.
http://www.dagbladet.no/2011/05/03/nyheter/osama_bin_laden/utenriks/terror/al-qaida/16404125/

Nå burde de vel ha hatt nok tid til å gjøre en bedre jobb med bildene!

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

Igår ble det hevdet at kona døde!
Hmm…

Mole sier:
02. 05. 2011 kl. 22:13
Al-Qaida-lederen skal ha laget et nytt propagandaopptak rett før han ble drept.

Selv skal bin Laden ha brukt sin egen kone som menneskelige skjold under angrepet. Kvinnen ble drept i skuddvekslingen.
http://www.dagbladet.no/2011/05/02/nyheter/utenriks/al-qaida/osama_bin_laden/16395112/

Nå kommer mer terrorfryktspredning.
Hvor er bilde av kona?

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

– Bin Ladens kone ble skutt i leggen, men overlevde, tilføyer en amerikansk tjenestemann til AP.
http://www.dagbladet.no/2011/05/03/nyheter/osama_bin_laden/utenriks/terror/al-qaida/16404125/

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

– Fanget i live, skutt og drept foran familien.

Osama bin Ladens tolvårige datter skal ha forklart at terrorlederen ble fanget i live før han ble drept.
http://www.dagbladet.no/2011/05/04/nyheter/bin_laden/al-qaida/16411059/

Hvor mange sider av hendelsen skal det komme?

Ingorm
Ingorm
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

Mole sier:
Hvor mange sider av hendelsen skal det komme?

Med bruk av internett og og folk med god fantasi vil det vel ikke være grenser for hvor mange versjoner som kommer. Hvis Gaarder sin påstand om at han døde så tidlig som i 2001 stemmer så er det heldigvis mindre sjangser for at datteren får psykiske senskader, så vi får håpe at Gaarder har rett.

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

Det mest tragiske er at usa ikke har «gjort godt nok forarbeid» i saken, de kunne avkreftet/bekreftet saker de var uenig i.
Men det er nok målet til usa også, å forvirre mest mulig.

Ingorm
Ingorm
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

Jeg er enig i at den «informasjonspakken» de har kommet med kunne vært bedre laget. En full sjømann kunne ha klart noe lignende som dette, men at det er med hensikt for å forvirre tror jeg ikke på.

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

At du ikke tror på det er forsåvidt greit, men faktum er at når det oppstår masse forvirring i begynnelsen av en sak så er det mye lettere å skylde på konspirasjonteoretikere i etterkant når gemyttene har lagrt seg og de har fått satt sammen manuskriptet skikkelig.

Ingorm
Ingorm
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

Ja det er sant. Det neste som snart skjer er vel at de kommer opp med de omtalte og intetsigende bildene av «noe dødt» som kan være hva som helst, og som sikkert ikke tilfører spekulasjonene noe som helst.

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

Det er bra du tenker, det er nok en god grunn til at de ikke har vist bilder ser du.
Groteske bilder har lekket hele tiden over hele verden, israel/palestina er ett eksempel.
Usa skylder på groteske bilder og hva som kan skje i etterkant hvis de vises, hallo….

Ingorm
Ingorm
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

Det jeg mener angående eventuelle bilder i denne saken er at det har ingen hensikt å vise noen bilder overhodet hvis det ikke ut fra bildene, på noen måte, kan bekreftes/avkreftes at det er OBL som er skutt og drept på bildet.

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

Nei det måtte jo vært den beste unnskyldningen!

Kjetil S
Skribent
Svar til  Mole
12 år siden

Og hvor har de DNA profilen fra? Hmmmmm

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

Holder skuespillerprestasjonene til Oscar tro.
Spesielt dama foran fortjener to!

«Minuttene føltes som dager» da USAs president Barack Obama ga ordre om angrepet mot bin Laden, sier hans anti-terrorrådgiver John Brennan.

Fulgte aksjonen direkte
http://www.abcnyheter.no/nyheter/110502/fulgte-aksjonen-direkte

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

– Osama bin Laden var ikke bevæpnet.
Det bekrefter Det hvite hus. Menneskerettsorganisasjoner er kritiske til likvideringen.
http://www.dagbladet.no/2011/05/03/nyheter/politikk/utenriks/osama_bin_laden/barack_obama/16406354/

Igår sto det at han skjøt mot dem, derfor drepte de han?!?!
Hva er dette for virrvarr.

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

– Gjorde motstand under aksjonen
USA ville tatt Osama bin Laden i live dersom han hadde overgitt seg.
http://www.bt.no/nyheter/utenriks/–Gjorde-motstand-under-aksjonen-2493774.html

Hvem lager forvirringen her, jo amerika selv.
Det er de som driter seg så til de grader ut.

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

– Osama var ubevæpnet, men kona gikk til angrep.
http://www.dagbladet.no/2011/05/03/nyheter/politikk/utenriks/osama_bin_laden/barack_obama/16406354/

Skal kona få skylden nå?

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

Igår.
Mole sier:
03. 05. 2011 kl. 20:07
USA ville tatt Osama bin Laden i live dersom han hadde overgitt seg.
http://www.bt.no/nyheter/utenriks/–Gjorde-motstand-under-aksjonen-2493774.html

Idag.

– Han måtte ha vært naken for at han skulle fått lov til å overgi seg, sier en rådgiver i Kongressen, ifølge den britiske avisen Daily Telegraph.
http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7619729

Jeg må le…

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

Hillary Clinton snakker ut om det historiske bildet. Og avkrefter at hun sjokkert tar seg for munnen like før bin Laden ble drept.
http://www.dagbladet.no/2011/05/05/nyheter/bin_laden/usa/hillary_clinton/16429691/

Mole sier:
02. 05. 2011 kl. 23:29
Holder skuespillerprestasjonene til Oscar tro.
Spesielt dama foran fortjener to!

«Minuttene føltes som dager» da USAs president Barack Obama ga ordre om angrepet mot bin Laden, sier hans anti-terrorrådgiver John Brennan.

Fulgte aksjonen direkte
http://www.abcnyheter.no/nyheter/110502/fulgte-aksjonen-direkte

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

Hva er galt med dette bildet?

Her har du det mye omtalte bildet tatt i Situation Room under aksjonen mot Osama bin Laden. Men en jødisk avis var ikke helt fornøyd med originalutgaven av bildet, og gjorde noen endringer.
http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article4115550.ece

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

Spill for galleriet

– Pakistanerne samtykket til bin Laden-raidet

Men skulle protestere utad, skriver britisk avis.
http://www.dagbladet.no/2011/05/09/nyheter/al-qaida/politikk/utenriks/terror/16473620/

Hele greia er et spill for galleriet.
Å de fleste går på.

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

(VG Nett) Konspirasjonsteoriene florerer. Men amerikanske myndigheter hevder hardnakket de både har bilder og DNA-bevis for at det var Osama bin Laden som ble drept.
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10093157

Ulven
Ulven
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

Bilder?! De har vi jo fått fra REUTERS og Bilderberg-NRK allerede. Og hvordan ser nå bildet av «kona» til Osama ut, etter å ha blitt pepret av nærgående krypskytingsild og håndgranater fordi LØGNER-OBAMA sa at «hun ble brukt som menneskelig skjold»?

Hvor er hun nå forresten -dumpet i havet lik fattige Katrina-ofre fra New Orleans?

Selv ikke mafiaen dumper kvinnelige drapsofre i havet. Så er det kanskje ikke heller en mafia med silkehansker som MORDER-OBAMA bestyrer og lar seg bestyre av. Må vi hente frem skjemaet med «rundetidene» til Stalin og Hitler for å finne noen som kan gjøre Obama rangen stridig som svinepels?

Jada, jada, jada, vi vet at Hitler og Stalin var fæle og slemme under andre verdenskrig – den grusomme krigen som alle ble så overrasket over.

Men så må vi huske på at BOMBAMA-Obama sprengfyrer for å få startet tredje verdenskrig før kampen for gjenvalg starter. Have we seen nothing yet?

klumpen
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

«LØGNER-OBAMA sa at “hun ble brukt som menneskelig skjold”?»

Velg dine venner med omhu er det noe som heter. Kanskje noe å tenke på før man velger og leke sammen med Bin Laden?

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

2. mai.
President Obama fulgte bin Laden-dramaet direkte
http://www.dagbladet.no/2011/05/02/nyheter/utenriks/al_qaida/osama_bin_laden/terror/16394029/

5.mai.
CIA-sjefen innrømmer at president Barack Obama og hans nærmeste medarbeidere aldri fikk se direktebilder av aksjonen mot Osama bin Laden.
http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7620198

Noen som husker serien Forviklingar/Soap?
ler…

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

Men havnet han virkelig i sjøen? spør Jan-Erik Smilden.

En talsmann for det viktigste islamske lærerstedet i verden, Al-Azhar i Kairo, kaller denne type begravelse en synd.

Ifølge muslimsk tradisjon skal en person begraves innen 24 timer etter sin død. Amerikanerne ventet bare noen få timer. Hvorfor?
http://www.abcnyheter.no/node/130245

Ingorm
Ingorm
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

Det får vi nok aldri vite, men synes ikke det som Jan-Erik Smilden ville gjort hvis han var presidens virker ulogisk.

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

følge en ikke navngitt amerikansk tjenestemann ble begravelsen gjort til havs for å forhindre at bin Ladens grav skulle bli et valfartssted.

– Det er en forbrytelse å kaste liket av en muslimsk mann i sjøen, sier imam Abdul-Sattar al-Janabi.
http://www.dagbladet.no/2011/05/02/nyheter/utenriks/barack_obama/osama_bin_laden/terror/16393273/

Dette skal kunne bli interressant.

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

– USA vil offentliggjøre video fra bin Laden-begravelsen.
http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/-usa-vil-offentliggjoere-video-fra-bin-ladenbegravelsen-3483643.html

Skal de vise ett hvitt laken som de slipper i sjøen?

– Bin Ladens kropp ble vasket, kledd i et hvitt klede og senket i Det arabiske hav
http://www.dagbladet.no/2011/05/02/nyheter/utenriks/barack_obama/osama_bin_laden/terror/16393273/

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  Mole
12 år siden

Al-Qaida-lederen skal ha laget et nytt propagandaopptak rett før han ble drept.

Selv skal bin Laden ha brukt sin egen kone som menneskelige skjold under angrepet. Kvinnen ble drept i skuddvekslingen.
http://www.dagbladet.no/2011/05/02/nyheter/utenriks/al-qaida/osama_bin_laden/16395112/

Nå kommer mer terrorfryktspredning.
Hvor er bilde av kona?

En mann med åpenbar agenda
Svar til  Mole
12 år siden

Likevel klarte NRK å vise dette manipulerte bildet IGJEN på Kveldsnytt nå, mandag 2. mai.

Denne verden vil bedras.
Alle verdens journalister hopper på hva ILLUMINATET dikterer.

Antikrist vil snart stå fram og manipulere media akkurat som ILLUMINATET nå gjør. Merk dere at dette redder Obamas popularitet i USA.

http://www.dagbladet.no/2011/05/02/nyheter/utenriks/al_qaida/osama_bin_laden/terror/16394029/

klumpen
Abonnent
12 år siden

Om Bin Laden døde for 10 år siden eller i går spiller ingen rolle uansett, bortsett fra en fjær i hatten til amerikanerne og en ripe i lakken til al-Qaeda. Krigen vil fortsette sin vante gang. Det er ikke sånn at dersom Bin Laden drepes så er krigen over å alle kan dra hjem til hver sitt. Bin Laden var bare en blant mange.

Kjetil S
Skribent
Svar til  klumpen
12 år siden

Kjære deg Klumpen, vis da iallefall i snev av intellekt i dine kommentarer da…

Sigr Huginsson
Forfatter
12 år siden

Her er noe greier:
http://higradetv.com/videos/fakebinladen.php

Ellers er det spennende å se at Osama på headshoot-bildet tilsynelatende lokalt på overkroppen lider av samme hudsykdom som michael jackson, mens hodet ser fargerikt og sunt ut…

Ellers så sliter jeg med i finne et bildet med høvelig oppløsning.

: USA er blakk og har ikke råd til å leke korsfarere lengere, så man skal ikke se bort i fra at det at de nå annonserer hans død og insisterer på at bevisene er kastet på sjøen, har noe med at de innser at krigen i Afganistan er tapt og at de ønsker å trekke seg ut uten å miste ansikt.

BelzeBob
Abonnent
Svar til  Sigr Huginsson
12 år siden

Tillat meg å kommentere, Sigr. Slik ser jeg på det:

USA er ikke blakk. Dvs. USA er bankerott, men det amerikanske forsvaret og CIA har allikevel større budsjetter enn noengang før. Dette gjelder også NATO, FN og alle andre involvert i krigføringen der borte. Opiumpengene og olje- og gasspengene strømmer inn. Profitable avtaler med «regjeringene» der borte blir inngått. Massevis med dubiøse private selskaper har ganske nylig tegnet langvarige kontrakter om langvarig jobbing der borte. Krig er verdens beste business og bedriftene involvert i krig er de eneste som ikke rammes av noen finansiell krise. Og jo mer krig det blir – jo bedre blir businessen. Så ingen har tenkt å trekke seg ut.

Kanskje meningen derimot er å lansere ideen om at nå vil det komme et hevnangrep fra Al Queida? Et angrep man selv arrangerer og deretter svarer på med enda flere «operasjoner»?

Jeg tror også dette var noe symbolsk: nyheten om Hitlers selvmord kom på frimurerdagen 1 mai og Bush sin Mission Accomplished kom på 1 mai. Akkurat som denne Bin Laden nyheten. En epoke er over og en ny epoke/fase begynner. Dessuten var det vel litt pinlig at hele verden visste at Bin Laden var ettersøkt for et eller annet, men offisielt var han aldri ettersøkt for 9/11. Nå kan de fjerne Bin Laden fra FBIs Most Wanted nettsiden og det hele kan begynne å gå inn i glemmeboken. Sammen med alle historiene om Bin Laden-familiens forbindelser til Bush-familien.

Det kan også tenkes at nå skal Binnie byttes ut med en ny og enda verre busemann. Kanskje han Achmedinnerjacket i Iran? Gaddafi er vel knertet snart, regner jeg med. De begynner å gå tom for busemenn så de må finne fram en fyr ganske snart. Kim Jong-Il sitter jo bare og drikker konjakk og ser på western-filmer.

Sigr Huginsson
Forfatter
Svar til  BelzeBob
12 år siden

Jo jeg ser den, men vi ser jo at USA har en enorm statsgjeld og det er i grunn ikke så rart siden det er staten som finanserer krigene mens profitørene tilsynelatende sitter å håver inn med minimale utgifter. Og det er antagligvis disse USA har gjeld til?. Så økonomien til USA er trolig som du sier todelt. Så selv om staten er bankrott betyr det ikke slutten på kriger og slutten på USA som stat, men heller at profitørene må betale en større andel av utgiftene i sine korstog.

Vi vet jo også at USA tapte Vietnam krigen og trakk seg ut, men ting har forandret og en tilbaketrekking av USA vil nødvendigvis ikke bety at de ikke kommer til å ha baser der. USA har eksempelvis hatt baser i japan siden andre verdenskrig til tross for at Japan trolig er et av de mest fredlige landene å oppdrive. USA prissetter Japansk gjestfrihet slik:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/7242164.stm

En tilbaketrekking av USA vil trolig ikke skje uten at stafettpinnen overleveres til en annen korsfareravdeliing (nato). Vi ser jo også at Norge mer og mer i de siste årene har deltatt i aggressiv krigføring både mot Afganistan og Libya.

Det er også mulig datoen er vesentlig her, da vi vet disse folka er psykelig opphengt i symbolikk. Vi kan bla. se på rettsaken til Vidkun Quisling som ble avholdt ikke i en rettssal, men i frimurerlosjen (som Quisling stengte) og han ble henrettet på samme dato som da han innførte en lov om ekspropriasjon av alle jøders eiendom.

Ellers så er det mange medier som har presentert flere potensielle nye nesetroll, så trollene forsvinner ikke uten hjelp i fra vår folkekjære Otto jespersen;)
http://www.imdb.com/title/tt1740707/

I mellomtiden tar jeg en god gammel trollfest og skåler mjød med Tor…

Det æ’kke tvil, SKÅL, det vil nok bli et voldsomt styr
Her blir det liv, Raiiii, Nå skal vi drekka til vi spyr

Sigr Huginsson
Forfatter
Svar til  BelzeBob
12 år siden

BB, vi kan se på regnestykket for libyakrigen.

Fakta: Slik er regnestykket

Da krigen i Libya førte til stopp i oljeeksporten, steg oljeprisen med ca. 106 kroner pr. fat.

Siden februar har Norge solgt ca. 1,67 millioner fat råolje, 530.000 fat våtgass og 1,79 millioner fat tørrgass.

Dersom 85 prosent av inntektene kommer staten til gode, har Norge tjent 300 millioner dagen.

Finansdepartementet anslår at 10 kroners økning i oljeprisen tilsvarer 4,5 milliarder rett i statskassen på helårsbasis.
http://www.aftenposten.no/okonomi/innland/article4104940.ece

“Det var en gang et land som hadde et oljeselskap, i dag er det et oljeselskap som har et land.” – Johan Galtung om Statoil.

BelzeBob
Abonnent
Svar til  Sigr Huginsson
12 år siden

He he, ja. :) De sa noe om forandringer i oljeprisen i dag på radio, men det var noe litt annet enn det du sa. De snakket om at «nå bruker amerikanerne mindre olje enn før så derfor bla-bla-bla.» Jeg tenkte Libya med en gang.

Krig er som alltid veldig god business. Ikke for deg og meg, men for de som trekker i trådene og teller pengene.

Vandalf
Vandalf
Abonnent
Svar til  Sigr Huginsson
12 år siden

http://m.db.no/2011/05/06/kultur/debatt/kronikk/libya/krig/16443206/

Bra og tankevekkende kronikk på db.no i dag.

Vandalf
Vandalf
Abonnent
Svar til  Sigr Huginsson
12 år siden

Sigr;

Min oppriktige mening er at de (vi) har tapt ansikt for lengst. Det hjelper lite at de nå har tatt livet av Bin Laden, noe jeg føler meg rimelig trygg på er tilfelle. Det gir en velsmakende, men akk så flyktig fjær i hatten.

USA er fremdeles shitfaced med utfordringer på hjemmebane som krever adskillig mer enn en død Bin Laden for å rette opp i. Jeg ser imidlertid ikke bort fra at man har hatt muligheten til å slå til en god stund, men bevisst har holdt igjen for å gi Obama og co et løft i en ellers nistrist tilværelse hva popularitet på hjemmebane angår.

Jeg tror også vi får se beviser i dagene som kommer. Man kan ikke gå så høyt ut, for deretter ikke klare å backe dette opp med beviser.

Uansett i denne sagaen finnes det stort sett bare tapere, med unntak av det militærindustrielle komplekset som har levd fett som faen i mer enn ett tiår på å jakte ned en symbolfigur som om mulig vil få enda større heltestatus i radikale (og muligens også moderate? islamske miljøer.

På den annen side; får vi ikke se noen form for beviser, vel da gjør Obama det vanskelig for seg selv, og desto lettere for hans kritikere. Jeg tipper kravet om bildebeviser kommer til å ta av de neste dagene dersom de ikke kommer frem i lyset.

Det spennende her er at det vet vi fint lite om per nu, og bare de kommende dager vil vise om så skjer.

smurfen
Redaksjonen
12 år siden

Ifølge en spørreundersøkelse gjort av Norsk Gallup, ble det spurt om nordmenn tok main stream media eller Donald Duck & Co. som den mest troverdige kilden til saklige nyheter.

Folk flest (93% av de spurte) sa Donald.

Bin Laden er den beste fienden penger kan kjøpe :)

Januar 22, 2006 En røst roper opp fra graven da Bush igjen trengte en hjelpende hånd. Oppmerksomheten er på et øyeblikk borte fra alt ståket rundt alle forbrytelsen Bush juntaen har begått og over på den falske krigen mot terror.

Sist Bin Laden åpenbarte seg for dem troende var oktober 2004, tre dager før valget og gav øyeblikkelig sin gode venn Bush en seks poeng ledelse på meningsmålingene.

Det er jo ikke overraskende at Bin Laden konsekvent hjelper Bush, for det første Bush tenkte på etter 9/11 var å få Bin Laden familien trygt ut av Amerika, en vel utført operasjon selv om alle fly var satt på bakken.
Det var Bush selv som beordret plagsomme FBI unna Bin Laden før 9/11.
Det var George W Bush som innledet forretninger med Bin Laden i 1970 årene.

Hva har man ellers venner til ?

Så selv om en mengde eksperter og egyptiske, pakistansk, jordansk, saudiske, israelske etterretning osv. har hevdet at Bin Laden døde av nyresvikt 22.Des 2001 så har det ingen effekt på de troende skeptikerene.

Lydeksperter sier lydbåndet fra november 2002 er en fullstendig forfalskning. Så har du videoen med feit nase Laden der han spøker om 9/11 og skriver med feil hånd og bærer gullringer, en fryktelig dårlig forfalskning, hvor er den kulturelle forståelse. Og lydbåndet i 2003 som US utenriksministeren erklærte at beviste forbindelsen mellom Saddam og Al-Qaeda, selv før Al-Jazeera hadde sendt det på luften, og ingen så sammenhengen etterpå. Men de troende skeptikerene har ofte direkte kontakt med den opphøyde.

Dem troende skeptikerene blir selvfølgelig rasende over slik blasfemi fra vantroende, for ingen skal tvile på ordene fra profeten, en ond profet riktignok. De fundamentalistiske går som vanlig amok og skjellsordene hagler. Men noen troende skeptikere tror at Bin Laden vandret gjennom døden og sier at selv vanntroende må forstå at gjennom en slik prosess må ytre ting som stemme og utsende nødvendigvis endres.

Hva sier ekspertene om det siste Bin Laden lydbåndet?

Professor Bruce Lawrence beskriver tapen som en stemme fra graven. Han har analysert mer en tyve fullstendige taler og intervju som al Qaeda leder har gjort. Lawrence sier at meldingen mangler flere nøkkel elementer. Der er ingenting fra Koranen og de fra en trofast muslim som alltid siterer skriftsteder for å forsvare sine handlinger. Ingen referanser til spesifikke hendelser, ingen referanser til utførte udåder.

Wayne Madsen har funnet ut at den reaksjonære Bin Laden påstår han siterer fra den særdeles venstrevridde Washington skribenten Bill Blum bok Rogue State. Men sier Madsen dette sitatet er ikke fra boken Rogue State, noe som igjen peker mot en meget dårlig forfalskning av Bin Laden lydbåndet.

Så meningen er at vi skal tro at Bin Laden satt i en hule og leste Bill Blum som også har skrevet boken Killing Hope, der han rettferdiggjør Sovjets okkupasjon av Afghanistan som selvforsvar.

LAtterlig ? Ikke i hodene til neocons som tydeligvis har laget dette lydbåndet.

For ikke før er dette lydbåndet frigitt, erklært CIA ekte på et blunk, så babler neocon aktivisten Cliff Kincaid om pro – Bin laden progressive og liberale femte kolonist grupperinger i US.

ALARM!!!! BIN LADEN OPPTAKENE ER FORFALSKNINGER.
Og det meget dårlige forfalskninger.

Så hvem drepte spøkelsekladden ? kan noen straffes for å skyte noen etter at dem er død av nyresvikt ?

Kanskje en av de høyere meget okulte losjegruppene Knights of Malta som er i nærmeste krets rundt The Grand Patrones of Freemason Queen Elizabeth II ?

http://www.youtube.com/user/AlbionsClouds#p/c/0/oEWazqf_N2o

evilbug
evilbug
Abonnent
12 år siden

I følge denne siden, tar en DNA-prøve 3-10 dager å fullføre.
http://www.geneticprofiles.com/main_files/faq.htm#q6

Noen som vet noe om dette, og kan eventuellt bekrefte?

Hvis det er slik, så har de jo bæsja på draget hele lengden fullt ut.

evilbug
evilbug
Abonnent
Svar til  evilbug
12 år siden

Veterinærinstituttet sier:
»Vår test tar to dager, én dag til å isolere DNA (arvestoff) og én dag til å gjennomføre selve testen, og den koster rundt 1000 kroner.»

Gjelder dette for mennesker/pattedyr også?

Kilde:
http://www.forskning.no/artikler/2009/februar/210057

klumpen
Abonnent
Svar til  evilbug
12 år siden

Utviklingen av utstyr for DNA-analyser har som jeg har forstått gått rasende fort de siste årene. Og det er sterk konkuranse blant produsentene, så jeg tviler ikke på at en test kan gå ganske kjapt dersom lommeboka tillater det.

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  klumpen
12 år siden

Bra at du utvider tankevirksomheten din klumpen, du svarte jo på en måte som en konspirasjonsundersøker ville gjort.
Har du noen kilder på at DNA_analyser har skyti fart de siste årene?, slik at jeg også kan få lese.

klumpen
Abonnent
Svar til  klumpen
12 år siden

Jeg har utelatt linker i ny og ne i det siste med vilje. Gratulerer Mole, du var den første til å påpeke det! Dere andre kan gå å skamme dere for ikke å ha lagt merke til det.

http://www.forensicsguy.com/benchnotes/instant-dna-analysis-coming-soon/

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  klumpen
12 år siden

Har du flere linker som kan bekrefte at dette er tatt i bruk, eller er det kun militæret som bruker dette enda?

klumpen
Abonnent
Svar til  klumpen
12 år siden

Jeg aner ikke, men dersom veterinærinstituttet greier det på 2-3 dager for en tusenlapp, så tipper jeg amkerikanske myndigheter greier det kjappere.
Forøvrig finnes det en X prize til den som utvikler en metode for å analysere genene til 100 mennesker på 10 dager til 10 dollar pr analyse.
http://genomics.xprize.org/archon-x-prize-for-genomics/prize-overview

evilbug
evilbug
Abonnent
Svar til  klumpen
12 år siden

Takk for linken.
Nå mener jeg heller ikke at DNA-spekulasjonene mine var noe å henge seg opp i egentlig.
DNA-beviser kan lett feikes, både ved å få fatt i prøver av nær familie og deretter påstå at det er DEN personen, OG å manipulere rsultatene rent fysiskt. Vi snakker da tross alt om digitale data her.

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  klumpen
12 år siden

Så jo mer en betaler jo fortere går det, litt slik som akkord/provisjon?

klumpen sier:
02. 05. 2011 kl. 22:07
Jeg aner ikke, men dersom veterinærinstituttet greier det på 2-3 dager for en tusenlapp, så tipper jeg amkerikanske myndigheter greier det kjappere.

klumpen
Abonnent
Svar til  klumpen
12 år siden

Jeg er ingen ekspert på dette, men har forstått det som at jo flere folk du har til å analysere og jo bedre utstyr du har, jo kjappere går det. Og det virker ganske rimelig.

Nordic Eagle
Abonnent
12 år siden

The Daily Mail was one of the newspaper websites to publish the fake picture of Osama bin Laden’s body.

On Twitter, a composite including the other photograph used to make the image was posted by @HannahMarbina and other users showed how easy it was to find the image already online with a simple search.

http://www.sott.net/articles/show/227981-Osama-bin-Laden-corpse-photo-is-fake

klumpen
Abonnent
Svar til  Hans Gaarder
12 år siden

«Så får vi se hva andre norske media etter hvert kommer til å melde – de som hodeløst har slukt forfalskningen med krok, søkke og snøre…»

Det er vel ingen norske medier som i skrivende stund hevder at bildet er ekte, er det vel? Men for all del motbevis meg….

Ingorm
Ingorm
Abonnent
Svar til  Hans Gaarder
12 år siden

Hva er grunnen til at NS moderererbort mine innlegg?

Ingorm
Ingorm
Abonnent
Svar til  Ingorm
12 år siden

Ok. Ble bare så forundret da det sto «venter på moderering» på mitt svar til Mole, og deretter forsvant innlegget.

Mole
Mole
Abonnent
Svar til  Hans Gaarder
12 år siden

Bildet ble vist på Nrk 2 22:00 nyhetene nå som endel av reportasjen, ikke noe om uekte bilde, litt trege i avtrekkeren, eller hva?

Sigr Huginsson
Forfatter
Svar til  Hans Gaarder
12 år siden

De har alt gått inn og fjernet alle spor av flausen.
I de tilfellene bildet er å oppdrive i mediene er det i slike tilfeller:
http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/dette-bildet-lurte-verdenspressen-3482748.html

Muppet Show i ren Peter Jackson stil.

@Klompis: Det er sikkert ingen eller få norske medier som i skrivende stund hevder at bildet er ekte., men de publiserte det fordi de trodde det var ekte og det er det som teller. Ellers mener jeg å ha sett at du hevder dette bildet har blitt brukt tidligere av andre for å bevise bin ladens død på et tidligere stadie. Stemmer det?. Kan du vise til en kilde hvor dette bilder er brukt som er eldre enn 02.05.2011?

Hadde vært spennende å ha sett;)

Sigr Huginsson
Forfatter
Svar til  Sigr Huginsson
12 år siden

Se der ja. Bildet er fra 29 April 2009 om ikke tidligere.

guardian viser til en artikkel fra themedialine.org som selvsagt er fjærnet, men det er vell stort sett samme opplegget som googlebufferen du viser til på sistelinken går jeg ut i fra. Ellers var bildet til guardian rimelig oppklarende.
http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2011/5/2/1304329535701/An-image-purporting-to-sh-004.jpg

arifkarim
arifkarim
Abonnent
12 år siden

Fantastisk! USAs verste fiende i århundrer ble drept, og liket hans ble dumpet i havet fordi amerikanske myndigheter «fulgte» islamsk tradisjon? :D :D :D
Hallo?! Ikke noe bildebevis, ikke noe fysiskbevis, bare anekdoter, fortellinger fra regjeringens lokaler at Osama er nå drept i Pakistan skal tas for godfisk? Ja, alright! Troen på staten som gud – lenge leve. ;)

Sigr Huginsson
Forfatter
Svar til  arifkarim
12 år siden

Er det islamsk tradisjon å pælme lik i sjøen?
Trodde det bare var pirater og mafia som drev med slikt…

El Chino
El Chino
Abonnent
Svar til  arifkarim
12 år siden

Hele aksjonen ble overført «live» til det Hvite Hus. Her ser vi Obama, Hillary o.a. mens de forbløffet ser på aksjonen utfolde seg:

http://www.dagbladet.no/2011/05/03/nyheter/utenriks/usa/krigen_mot_terror/osama_bin_laden/16395683/

Det er sikkert ikke lenge til vi også får se denne videoen. Hvis ikke begynner vel konsi-folket å koke opp historier om nok en konspirasjon og at Obama farer med løgn. Jmfr. hans fremleggelse av sin fødselsattest.

Så der har du bildebeviset ditt .. .snart.

BelzeBob
Abonnent
12 år siden

Utrolig å høre Stoltenberg og andre «gode» autoritetspersoner si at de er glade Binnie ble drept. Typisk tegn på en syk og fascistisk stat når lederne sier de er glade fordi et menneske (som var deres erklærte fiende) har blitt drept. Indirekte betyr jo dette at mord egentlig er OK og helst bør vi drepe alle vi ikke liker. For da blir verden bedre og vi kan være glade. Gjelder bare å drepe de rette folkene. Altså: de våre kjære ledere vil ha drept for deres Gode Sak.

evilbug
evilbug
Abonnent
Svar til  BelzeBob
12 år siden

Jepp, det er »fint» å henrette uten lov og dom.
Det er nok slik de tenker om resten av oss også.

klumpen
Abonnent
Svar til  BelzeBob
12 år siden

Når Bin Laden skryter på seg den ene aksjonen etter den andre så kan han ikke regne med annet. I krig dreper man fienden sin, så er det bare.

Lynx Veritas
Lynx Veritas
Abonnent
Svar til  klumpen
12 år siden

kanksje på tide å drepe inkonsekvensen fra deres side klump.

Hvorfor er dere ikke like snare med å avvise myndigheters ord, som når de samme makter bekrefter HAARPs ødeleggende iboenhet. Her godtar dere uten å mukke en påstand om at Laden er wacked. Mens flere innrømmelser fra både norsk og amerikansk forsvarsminister om HAARP som masseødeleggelses våpen ikke er holdbar mynt. En vikariende tillit når det passer seg. Skeptisk når?

klumpen
Abonnent
Svar til  Lynx Veritas
12 år siden

«Skeptisk når?»

Skeptisk når du hevder at både den norske og amerikanske forsvarsministeren har innrømmet at HAARP er et masseødleggelsesvåpen. Og det attpåtil uten kilder.

Lynx Veritas
Lynx Veritas
Abonnent
Svar til  Lynx Veritas
12 år siden

oh p-uh-liz, hvor mange år har vi diskutert det her nå klump. Kan ikke du være en sukkerklump å prøve å gå tilbake i arkivene. Eller må jeg igjen brødfø deg med linkene fra tidligere forsvarsminister Gates og vår egen Kristin Devil?

klumpen
Abonnent
Svar til  Lynx Veritas
12 år siden

Jeg leser faktisk ikke alle kommentarer som blir skrevet på NyS ( hadde jeg fått lønn for det derimot ). Til meg har du ihvertfall ikke gitt noen kilder tidligere. Med de elendige søkemulighetene som finnes her på NyS ønsker jeg deg lykke til med å finne innlegget ditt ;).

Ulven
Ulven
Abonnent
12 år siden

Det anses nå å være bevist at:

1. Vestlige media (særlig NRK) brakte videre et bilde av Bin Laden som er FALSK.

Ifølge den velutviklede ulve-logikken øker dette sannsynligheten vesentlig for at

2. Verdens media også har eller kan ha brakt videre en LØGNAKTIG melding om at Bin Laden lever/døde/ble drept/sover/er begravet eller har reist hjem til familien i Saudi-Arabia (stryk det som ikke er meldt av REUTERS siste 24 timer).

Den styrtrike familien Bin Laden er som kjent nære venner av den styrtrike Bush-familien i USA. Et forhold som bringer the bushes og the bin ladens nærmere sammen er jo at:
1. George Herbert Walker Bush (pappa Bush – Bush 41 som han kalles i Pakistan) var sjef for CIA.

Og CIA var også oppdragsgiveren til CIA-agent Tim Osman (kodenavn for Osama Bin Laden) dengang Binn Laden var villig til å ofre livet som tapper mujaheddin-kriger for å få kastet de ukristelige sovjetiske zionist-okkupantene ut av Afghanistan.

Min ulvenese sier meg at det vil være under familien Bin Ladens verdighet å stilltiende samtykke i at en av deres sønner skal få en uverdig begravelse etter muslimsk skikk. Det må vel bare bety at USAma Obama har prestert en løgn-forestilling på TV som er så grov at han simpelthen tigger om å bli avslørt. Fikk du det ikke med deg – her i de dype skoger satt vi bare og lo da vi så og hørte på DETTE: Osama Bin Laden Dead 2011, President Obama Confirms

Hvis SLANGEN Obama slipper unna med dette sier ulvelogikken at menneskeheten har bestemt sin egen avvikling siden den tydeligvis ikke tilhører en rase som er intelligent nok til å kunne leve her på jorden med alle de farer som her truer, både i de dype skoger og ikke minst i storbyene, der mektige menn i dress ferdes.

Apoteose
Apoteose
Abonnent
12 år siden

Interessant serie jeg kom over forleden:

http://www.youtube.com/watch?v=nEO533Kh8mg

smurfen
Redaksjonen
12 år siden

Enda en terrorist tatt av dage melder Fox News

President Obama is DEAD

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article4109555.ece

Lynx Veritas
Lynx Veritas
Abonnent
Svar til  smurfen
12 år siden

ha ha, Osman Barrack Osama Bin O’ballade,… går igjen

smurfen
Redaksjonen
Svar til  Lynx Veritas
12 år siden

Synd dem ikke tok Bush i samme slengen, Leo Zagami sier nå at Bush er ikke Bush men en demon som heter Magog som har tatt bolig i kroppen hans, han sier også at den 7/7-2012 så ruler den nye ordnen verden, men før den tid komme det enorme ødleggelser som skal avsluttes med en fake alien innvasjon

Leo er ikke hvem som helst men 33 graders frimurer, Knigths of Malta og Illuminati topp

Leo Zagami & the Demonic ZION/2012-2019 NAZI UFO Disaster Plans (Disclosure) Alien False Flag

http://www.youtube.com/watch?v=xSNMc011b3M&feature=related

Lynx Veritas
Lynx Veritas
Abonnent
Svar til  smurfen
12 år siden

Its all coming together. Hang tight, Kansas is going bye bye

Vårt eneste håp, er at vi kommer sammen og står opp mot den egentlige fienden. Kjære skeptikere. We have been deceived. ALLE. Join the winning team

Vandalf
Vandalf
Abonnent
Svar til  smurfen
12 år siden

«Join the winning team»

Jeg er skeptisk til å joine et team hvis helter deler ut demontitler etter eget forgottbefinnende, ref Leo Spaghetti øh Spagati, eller var det Zagami?

Ps: Sikker på at ikke den godeste Leo selv er en demon? Leser du navnet hans baklengs, smurfen, får du imagaz oel. Sounds pretty demonic to me…

Enda bedre;

Googler du navnet hans baklengs finner du denne saken her;

http://www.cdbaby.com/cd/DemonaBast;

Demona Bast med Vicious Tongues

Holy malony, mannen er jo en demon, og dere, gutter, er i seng med fienden.

MOA HA HA HA (djevelsk latter).

Lynx Veritas
Lynx Veritas
Abonnent
Svar til  smurfen
12 år siden

Du begynner å fatte omfanget og kompleksiteten Vandalf. Zagami, utbryter fra Illuminati. Noe du bare ikke kan gjøre siden dette er blodsbånd alligned. This is the family, og han har stått bak opprøret i the good side. Kan vi stole på han?

Tidligere Satanis/Luciferiker og demondyrker. Snatched tilbake av Jesuitene og gjennomgått psykisk tortur og hva mer. Han har vært på og av i bildet, men ganske usynlig i det siste. Enten er han tilbake i Illuminatis rekker, eller han fortsetter kampen mot den sataniske delen av familien. The winning team er vi som beseirer the dark side of illuminati.

Jeg holder med Liverpool, spiller du på United? Tar du overgang

Vandalf
Vandalf
Abonnent
Svar til  smurfen
12 år siden

Man lærer så lenge man lever. Tenk at google egentlig er en demonavslører, jøss!

Tror du Bush er overtatt av en demon?

Minner meg om en eller amerikansk kt’er som mente Bush hadde reist tilbake til reptilplaneten sin etter han gav seg som president. Påstanden fant selvsagt veien til Norge og NyS, hvorpå det ble hyllet med thumbs up i bøtter og spann.

Så viste det seg at han aldeles ikke hadde reist, men derimot satt i godstolen og skrev sine memoarer.

Lite flaut for thruthseekern da, øhe øhe.

Og poenget;

Vær nå litt kritisk til det dere leser! Jeg mistenker at den samme skepsisen enkelte utviser overfor hva mainstreammedia skriver like raskt kastes over bord dommedagsprofetene kommer på banen.

Jeg ser forresten en eller annen film du, Lynx, linket til. Husker ikke navn, men den handler om Illuminati, blodlinjer og alt det der.

Spørsmål; Hva er det som gjør at du tar dette mer eller mindre for god fisk?

Lynx Veritas
Lynx Veritas
Abonnent
Svar til  smurfen
12 år siden

Som så mange andre Vandalf, jeg følte i tidlig alder at noe er fundamentalt galt i denne verden. Alle kriger, fattigdom og nød. Noe bare ikke stemte. Som alle gikk jeg gjennom programeringen og var sterkt preget av familiær skal vi si religiøs des-illusjonisme. Gjennom å svare med å bli en outsider/opprører og helt innta radikal venstre side av politikken kom jeg i kontakt med likesinnede som var mer over på the New Age side of things. Lite viste vi da at New Age nettopp var konstruert av de krefter vi senere skulle bli bedre kjent med.

Så tro det eller ei, i vår omgangskrets dukket plutselig en defector fra FBI opp, og fortalte oss han hadde flyktet fra USA og at Satan hadde overtatt landet. Denne mannen var høyt åndelig, og ble nærmest en kultfigur i vårt miljø hvor han berettet om ALT. Senere leste vi David Icke og så kom 9/11.

Etter det, har det vært en kontinuerlig reise down the rabbit hole og hacking of the Matrix. Jeg er nå overbevist om at vi står overfor the big game. Bryllupet til prince Valium var kick-off, og denne Laden farsen er forspillet til noe vi nå må kjempe mot med alle midler. ALT er korrupt, og sannheten er ulik på ulike nivå. Men i skyggene lurer Jesuitene og deres demon-teknologi. Vi har intet valg enn å rense vårt åndelige hjem, vårt indre og følge kjærlighetens vei utav uføre. Det vil kreve sin mann å ikke bli tatt av frykt og klare å skille hva er hva.

Vi vil ikke bøye oss, vi skal ha vår frihet. Vi må stå sammen mot Demon-kratiet.

Håper filmen er bra Vandalf.

smurfen
Redaksjonen
Svar til  smurfen
12 år siden

Dere burde heller se denne filmen Vandalf og Blobben selv om kunnskapen ligger himmelhøyt over det steinaldernivået dere er vant med :)

Dere er nemlig ikke sånne duster som dere harnakket hevder at dere er, dere kan heale, telepatere, se i tid og reise i sjelen og mye mye mer

Kanskje dere kvittere dere med de teite konpirasjonsteoriene om at mennesker har 2 øyner og at en film bare er en film

Et svære opplysende foredrag om en fantastisk fremtid som ligger forran oss når vi runder neste års årskifte fortalt og dokumentert av super geni David Wilcock

Det er også en svært god forklaring på NWO begrepet og det okulte fra NAZI og Illuminati, portaler og astralreiser :)

The 2012 Enigma – David Wilcock

Filmen på 1.35 time føles som 5 min

http://www.youtube.com/watch?v=2tFlrusmwyc

Vandalf
Vandalf
Abonnent
Svar til  smurfen
12 år siden

Jeg skal se den, smurfen. Anmeldelse følger plutselig!

Jeg holder på med en fra Lynx, men jeg tar det stykkevis og delt da jeg vokter meg vel for å tirre skeptikerdemonene i meg.

Det er så voldsomme sannheter og innsikter at for en steinalderhjerne som min gjelder det å ikke få fullstendig overload…

BelzeBob
Abonnent
12 år siden

klumpen sier:
02. 05. 2011 kl. 22:19

«Nå er vel neppe den DNA-analysen gjort for å tekkes folk, men for å forsikre seg selv om at de har tatt rette mann. Jeg ville gjort det samme.»

Poenget: kanskje de aldri gjorde noen DNA-undersøkelse.

Michelle
Skribent
12 år siden

Sykt å se at folket i USA feiret at han var «drept», og enda sykere siden de vet at «drapet» bare fører til mere krig mot «terror».

Nå ble det plutselig igjen populært å drepe, dessverre.

Dette er selvsagt ren NATO-propaganda og for at vi skal glemme slektningene til Gadaffi og alle barna som ble ofret!

For en surrealistisk verden, Norge er definitivt høyt oppe i illuminati-pyramiden nå.. (det vil si lengre nede i kjærlighetsfrekvens)

smurfen
Redaksjonen
12 år siden

Da kan vi nok legge debatten død på samme måte som Bin Laden døde for 10 år siden :)

Laden har vært på is i 10 år og døde av nyresykdom i Afghanistan den 22 Des 2001 i Øst Afghanistan etter at dialysemaskinen hans ble ødlagt sier verdens mektigeste og alle etteretninger som ikke har en agenda i å hevde at han var i live

Et mangfold av ulike inni kilder både offentlig og privat, inkludert en person som personlig jobbet med Bin Laden på en gang, fortalte oss direkte at Osama er død liket har ligget på is i nesten et tiår, og at hans «død» ville bare bli kunngjort på de mest politisk hensiktsmessig tid

http://www.eutimes.net/2011/05/inside-sources-bin-ladens-corpse-has-been-on-ice-for-nearly-a-decade/

smurfen
Redaksjonen
Svar til  smurfen
12 år siden

Simpelt å ikke gi Tim Osman ( Bin Laden ) er ærefull stats begravelse sånn som de fleste andre CIA agentene får :(

BelzeBob
Abonnent
12 år siden

Se dokumentaren «The Norwegian Solution» om norsk våpenproduksjon på NAMMO. Norge er verdens 7. største våpeneksportør, og i forhold til folketallet, verdens største.

trackback
12 år siden

[…] også Nyhetsspeilet Share this:Random PostsDavid Icke i SkandinaviaDeler ut klær og mat til fattige og gamleDavid Duke […]

Armin Bahrami
Forfatter
12 år siden

Kan nyhetene om Osama bin ladens død som er all over i dag, være en avledningsmanøver for å rette positivt fokus mot president Obama, siden de er i ferd med å avsløre han som ugyldig president/mye styr rundt fødselsattesten hans og kanskje hele verden hadde fått vite han var en puppet så de trengte noe annet å la oss fokusere på? Som med 9/11 stuntet for at de fritt skulle få invadere Afghanistan uten reaksjoner..?

Jeg tror ikke det alene er grunnen. Levetiden til Osama legitimerte okkupasjonen og jakten på terrorfaderen siden ingen av flykaprerne var afghanere. Det var der han gjemte seg, så vi dro for å hente han og siden taliban nektet å utlevere h…an muligens siden de ikke har han, så ble afghanistan invandert. Dette er offisielle teroien. Den virkelige er den som står skrevet i Wolfblitzer, Kissinger, Rumsfeld og Cheyney’s «Project for a new american centuray» og geo-politisk millitærstrategi som ble skrevet i 1997, da kunngjorde de et falskt flagg angrep, noe William Cooper og mange andre plukket opp. USA trengte afghanistan som en viktig nøkkel inn i det som skulle bli det nye amerika for disse korporatistene som ikke bryr seg om amerika som vi kjenner, alle vet rumsfeld og aspartam er god forettning og cheyney og halliburton i det hvite hus er foræderi,å tjene folket samtidig som man vasser i milliarder, mens dine egne barn aldri rekruteres til krig? De bryr seg ikke om amerika som det vi kjenner det til, amerika er der hvor petro og electro pengene strømmer, Usa var allerede ferdigutflagget begynnelsen av nitti-tallet , alt av produksjon ble flyttet til Kina og India, det var viktig for Bush senior sin 11september1991 erklærte nye verdensorden å forsyne disse voksende gigantene med olje, der hvor de nå skal begynne å leve vestlig, med 2-3biler og alle husartikler inkludert, så oljen fra IRAK «(første gulfkrig) var planlagt å legges i rør over kaspiske havet og ned gjennom afghanistan og over til det som er nå det nye amerika.
Osama bin ladens familie har vært med på dette i over 80år, så det er liten tvil at minstebroren i familien Osama er en utbryter, vi har jo ninni stoltenberg, det finnes alltid en i slike familiedynastier som blir en helt :) Osama’s våpenforbindelser til Obamas Seniorrådgiver er suspekt, det kan være mulig han var uviten om de øvre gradene av frimureriet som det muslimske brorskapet er en del av, men han kjempet ivertfhall som en ekte helt siere afghanere mot sovjet på sin tid. Han er en rebel, min snuse sier han er god, han nektet for 911, så døde han, men han nektet ikke for ambassadebombingen og motstand mot det amerikanske undertrykkende regimet. Han ble brukt som en scapegoat til alt og ingen ting, det var tider han var i iran og jaktet på hauk som en min fiendes fiende er mine venner israel ville bruke midt oppi atomreaktorens nære pre-emptive angrep, og han kom ut og sa vi måtte slutte å slppe ut Co2 i atmosfæren og tenke på klimaet, high five til Al gores co2børs som gudskjelov We are change and all of them gjennomførte med offentlig utrop eller somde sier outcry.

De gravla han i havet for å fortelle deg at noe er «FISHY»!! WAKE UP LITTLE LEMMINGS!

« Forrige artikkel

De Lærde Eldre av Psions agenda

Neste artikkel »

Med økt overvåkning følger massearrestasjoner

260
0
Vi vil gjerne ha din mening. Fritt og anonymt.x
()
x