Disse 10 ulovlige mørke fengslene er bare et lite utvalg fra nettverket av fangeleirer som CIA opererer. Tortur, sadister som får fritt spillerom, fengsel uten lov og dom, skueprosesser. Det som er interessant er at på tross av avsløringene så lar enhver regjering CIA fortsette som før.
Se også
Vestlige makter må vise mer empati og godta befolkningen i midtøsten som medmennesker og ikke mindreverdige. Nå er det makt
Går vi inn i en tidsepoke med utstrakt bruk av terror og vold? Er det dette som er språket til
Forord: Å sperre inn folk i leire er en skam. Men at kommunismens slaveleire var tenkt å bli langt større
Til mer ting endrer seg, til mer forblir de det samme.
Det siste året har det forsvunnet et stort antall hjemløse fra amerikanske gater. Ingen vet hvor mange, men det er beregnet til totalt rundt 200.000 mennesker. «Ingen» vet hva som har skjedd med dem eller hvor de hjemløse forsvinner.
Se også
'Jøder', les 'Khazarer', for de rette jøder er vi etter Benjamins stamme, Løvefolket, og vi som er omskjært på hjertet,
En ellers skyfri himmel kunne ha skapt en skikkelig påskestemning hadde det ikke vært for...
I mange århundrer har negative krefter hersket og herjet på Jorden. Vatikanet-innsideren Alberto Rivera har avslørt at svært mye av
Overføringer til de internasjonale krefter som eier oss; vårt land, vår olje - og verst av alt, de fleste menneskers











