Ekstrem betyr å ha forlatt den gyldne middelvei og valgt å gå til ytterligheter. De som sto bak Utøyatragedien hadde valgt dette. Dette var, deres profesjon, de var profesjonelle ekstremister. Som det ble sagt i facebookpostingen "Vår livssynsrådgiver Didrik Søderlind minnet om at alle religioner, livssyn og politiske ideologier har potensiale til ekstremisme. Inkludert humanismen." Foto og tekster her: https://www.facebook.com/HumanEtiskForbund/photos/sammen-med-mennesker-med-ulik-tro-og-livssyn-bes%C3%B8kte-vi-ut%C3%B8ya-forrige-helg-foren/868455688655412/?_rdr

TENK OM DET ER DIDRIK SØDERLIND SELV SOM ER EKSTREMIST?

613 visninger
12 minutter lesetid
66
Rümeysa Öztürk og Mahmoud Khalil skal utvises fra USA under anklagen antisemittisme fordi de har deltatt i demonstrasjon mot folkemordet i Gaza, tidligere en demokratisk menneskerett på linje med ytringsfrihet; er de tidene over? Begynnelsen på en totalitær politikk? Hvor kjenner vi det fra? Netanyahu? Fra Times of India, 13. april 2025, her.

Tveit tar opp en meget viktig sak. For noen dager siden utviste Trumps administrasjon campusaktivistene Mahmoud Khalil (se TheIntercept, her) og Rümeysa Öztürk fra USA fordi de hadde protestert mot Israels folkemord i Gaza.

Noen gikk dette nærmere etter i sømmene og se; administrasjonen hadde fått navnelister fra høyreekstreme sionister i Israel. Det betyr at Trump har valgt å gå de virkelige høyreekstremes ærend, de som myrder for fote. Skal Trump fortsette å gjøre det Netanyahu vil (se Mintpressnews her)? Jeg tror det.

Kanskje betyr det at også våre stortingspolitikere, næringslivsledere og media snart vil svømme i de samme farvann? Mye tyder dessverre på det. Sionistene er allerede store eiere av norsk næringsliv og media. Samt de statlige høyreekstreme overgrep har allerede begynt for flere år siden i Norge, men vi visste det bare ikke. Ser vi udyret komme til overflaten? Les hva Kjetil Tveit skriver om ekstremistene i Norge:

Artikkel skrevet av Kjetil Tveit

Det skal vi prøve å finne ut ved god gammeldags analyse. — Ekstremister har overtatt staten og «det politiske sentrum, skrev professor og overlege Halvor Næss i iNyheter i 2023 (1). — Den vanlige oppfatningen i lang tid har vært at ekstremisme finnes på ytterste høyre og venstre fløy. Slik er det ikke lenger. Ekstremismen har nå etablert seg i det politiske sentrum. Over tid har ekstremister infiltrert alle partier på Stortinget og dominerer den politiske diskusjonen, forklarer Næss.

Men kan konsensus være ekstrem, og utgrupper ikke?

Ny totalitær ekstrem politikk i Nederland? Sivilkledd politi banker brutalt og fullstendig overraskende opp demonstrerende studenter ved Universitetet i Amsterdam, Nederland: Var dette det samme som skjedde i under Trump i USA, på ordre fra Netanyahu mens han slakter ned mennesker i Gaza? Er kanskje kilden til det ekstreme som nå er iferd med å slå rot, nettopp Netanyahu og hans folk? Foto fra reel Facebook, Mintpress News, video, se her eller klikk på fotoet, se presseoppslag mintpressnews.com, her. Se Yahoo!News, 14. april 2025 clashes erupt in Amsterdam, her.

Javisst. Det kjenner vi godt fra historien. Det er når konsensus blir ekstrem at det virkelig er fare på ferde.
I dag styres mange av de dominerende narrativene av tankesmier og NGO-er. En slik aktør er Human-Etisk Forbund (HEF) – en livssynsbasert NGO som opererer under et humanistisk flagg, men ofte med tydelig politisk og ideologisk slagside.

Blant HEFs mest synlige rådgivere finner vi Didrik Søderlind, en profilert stemme i den norske skeptikerbevegelsen, som i mange år har vært aktiv i arbeidet med å definere hva som er «gyldig» virkelighetsforståelse i norsk offentlighet. Gjennom bøker, kronikker og et tilsynelatende klippekort i konsernmediene, deltar Søderlind og likesinnede i formingen av diskursen – og dermed i hvordan folk flest forstår hva som er sant, hva som er ekstremt, og hvem som skal tas på alvor.

Nå har Søderlind, sammen med yogalærer Siw Aduvill, skrevet boken Nettforgiftning: Å miste noen til radikalisering og konspirasjonsteorier. Boken handler – i deres egne ord – om de som blir «etterlatt» når noen de er glade i «blir radikalisert og flytter inn i et konspiratorisk univers». Den 8. april 2025 publiserte forfatterne en kronikk i VG, hvor de utdyper bokprosjektet som «en støtte til de etterlatte» (2). Her forteller de at de har intervjuet nettopp disse etterlatte, samt «forskere som forklarer konspirasjonsteorienes idéhistorie og virkningsmekanismer.»

Men de har bevisst valgt å ikke snakke med mennesker som tror på konspirasjonsteorier. Begrunnelsen? «Dessuten viser forskningen ganske tydelig at når folk forsvinner inn i konspirasjonsteorier, er det debatt lite fruktbart.» Ja, i 2025 er vi altså kommet dit: Man kan skrive en bok om – og fremstå som ekspert på – en gruppe mennesker man aldri har snakket med.

Dette er ikke bare et metodevalg, det er et symptom. Det er polariseringen som snakker. Der dialog tidligere ble sett på som et verktøy for å forstå og dempe konflikt, har vi nå fått en ny form for ideologisk praksis – en som ikke krever kontakt med virkeligheten den hevder å beskrive. I det tidligere offentlighetsidealet var det en selvfølge: Skrev du om en gruppe, så måtte du innhente førstehånds kunnskap. Men ikke i den nye wokeismen. Her snakker man om folk. Ikke med dem.

Hvordan defineres en konspirasjonsteoretiker

Robert Kennedy

Bildet VG har brukt, viser Robert F. Kennedy Jr., USAs nåværende helseminister. Hans far med samme navn ble skutt mens han stilte som presidentkandidat, og hans onkel – president John F. Kennedy – ble også myrdet. Begge var folkekjære politikere. Begge med sterke meninger som noen tydelig ønsket fjernet. Robert Kennedy Jr. har brukt sin karriere som miljøjurist og menneskerettighetsadvokat. Han har vunnet saker i retten mot mektige selskaper på vegne av mennesker som har blitt forgiftet av industriell forurensning.

Artikkel forfattet av Søderlind og Siw Aduvil, artikkel i VG, les her eller klikk på foto.

Nå ønsker han å ta et oppgjør med medisinsk korrupsjon, kreve reell evidensbasert praksis, og gi amerikanerne helsen og tilliten tilbake. I slutten av 2020 skrev redaktøren i det anerkjente vitenskapelige tidsskriftet BMJ at medisinsk korrupsjon hadde blitt enda verre under koronapandemien, og at selv de ikke fikk publisere seriøs kritisk forskning (3).

Med andre ord: Kennedy har beviselig flere svært viktige poenger. Man kan være dypt uenig med ham, eller mene at han overdriver – det er helt legitimt. Men hadde man snakket med ham, og ikke bare om ham, kunne man kanskje fått litt å tenke på.

En ekstremist gjør ikke det. En ekstremist er rigid, har allerede bestemt seg for hvem som er «farlig», og søker ikke innsikt, bare avstand. Kanskje det er Søderlind som burde se seg selv i speilet.

Kjøtt

Et annet eksempel på hva Søderlind og Aduvill mener ekstreme konspirasjonsteoretikere tror på, er dette:
«…rødt kjøtt er helsekost…» Dette løftes frem som et symptom på at «marginale ideer» nå er blitt «allemannseie». Men – er det ikke nettopp omvendt? I en bok utgitt av Norsk Helseverk i 1948 (4) listes rødt kjøtt og innmat opp som “sikringskost” – anbefalt for å sikre tilstrekkelig inntak av både mikro- og makronæringsstoffer.

Plantekost derimot, ble i stor grad omtalt som “tilleggskost” – noe man supplerte med av økonomiske hensyn. Dette var helsemyndighetenes råd i etterkrigstidens Norge. I dag har vi tenåringsjenter hvor 8 prosent har klinisk jernmangel – en tilstand som skader hjernens utvikling og kan få alvorlige følger for livskvalitet og læring. Rødt kjøtt kunne løst dette problemet. Men i stedet har vi akseptert at en ny “marginal idé” – at kjøtt er gift – har fått hegemoni i helsedebatten.

Nordmenn hadde god helse på 50-tallet, men har det ikke i dag. Burde vi ikke da – med innestemme – få lov til å spørre: Har omleggingen i kostholdet vært en suksess? Uten at spørsmålet i seg selv fører til at familiemedlemmer av den som stiller det får høre at deres kjære nå er “radikalisert”, en tapt sak?
Igjen – hvem er det egentlig som er ekstrem og rigid her? Den som stiller spørsmål – eller den som nekter å høre dem?

Dersom man stiller innvendinger mot klimakrisen, blir man – ifølge Søderlind og Aduvill – så infernalsk ekstrem at det er like greit å sette kroken på døra. Slike mennesker kan man snakke OM, men aldri MED. Det er som om de lider av en uhelbredelig tilstand, og det eneste man kan gjøre er å støtte “de etterlatte” rundt dem.

Men la oss spole tilbake

På 90-tallet presenterte Al Gore det beste vitenskapen kunne by på, i sin berømte dokumentar. Der ble det – nærmest apokalyptisk – fremstilt som om en 6 meter havstigning var nært forestående. Dette ble aldri møtt med nyansering eller debatt, men med propaganda og konsensuspress. Sannheten er at klimakrisen aldri har blitt nøkternt framstilt i offentligheten.

Den har vært preget av frykt, fortellinger og sterke insentiver for å undertrykke motstemmer. Det er nettopp derfor den krever seriøs, åpen dialog – og toleranse for dissens. I 2015 forklarte den norsk-amerikanske nobelprisvinneren og fysikeren Ivar Giæver, i en debatt på TV2, at vanndamp har så stor effekt på jordas temperatur at CO₂ blir nærmest irrelevant i forhold (5).

Søderlind ser seg i speilet: Signaliserer han en interesse for å bli kjent med seg selv? Ryktene peker på et menneske på evig jakt etter alle slags erfaringer, en ikke ukjent lyst hos flere. Kanskje er han blandt dem som bokstavelig talt må spise stein for selv å kunne erfare å få vondt i magen? I tilfelle har hans egen tenkning ingen bærekraft. Alikevel lar han seg bruke av et bestemt miljø i staten som finansierer Humanetisk Forbund, HEF, som betaler hans lønn. Les om Skeptikertreff, her. Foto fra artikkel på Twitter, klikk på bildet eller her.

Han er altså ikke en blogger fra kjelleren – men en Nobelprisvinner i fysikk. Og likevel, ifølge Søderlind & Co., er slike som Giæver ekstremister? Igjen – hvem er ekstremisten i speilet, Søderlind? Den som roper “farlig!”, eller den som sier “la oss snakke om dette”?

Kamala Harris

Det ser ikke ut til å finnes noen grenser for hva Søderlind og Aduvill definerer som ekstremisme. Blant de “marginale ideene” de trekker fram i kronikken, er dette: “at Kamala Harris’ valgnederlag var en seier for kvinner.” Ja, du leste riktig. Hvis du mener at Harris ikke nødvendigvis er en gave til kvinnebevegelsen – da er du altså ekstremist.

Men la oss se på hva Harris faktisk har stått for: Hun har støttet at menn skal kunne konkurrere i kvinneklassen i sport. Under fjorårets sommer-OL ble vi vitne til at kvinner ble slått helseløse i bokseringen av menn, og en mann tok med seg gullmedaljen hjem – i en kvinneklasse. Hvordan kan dette representere en seier for kvinner?

Igjen – man trenger ikke være enig i analysen. Man kan diskutere dette, veie rettigheter, se nyanser. Men når Søderlind gir inntrykk av at selve tanken om at Harris ikke er en feministisk helt – det i seg selv – er ekstremt, da har vi beveget oss ut av demokratisk uenighet og inn i moralsk monopol. Er det da for ekstremt til at man kan snakkes med? Skal man da – for samfunnets skyld – avskrives, for å bevare det “rasjonelle rom”?


Hvem er det egentlig som er ekstremisten i speilet her, Søderlind?


Analyse

Hva er ekstremisme og hvordan passer Søderlind inn i den ekstremistiske grunnholdningen? Ekstremisme handler ikke først og fremst om vold eller spektakulære handlinger, men om grunnleggende holdninger og tankemønstre. En ekstremistisk grunnholdning kjennetegnes gjerne av fem elementer:

Rigid virkelighetsforståelse

Ekstremisme kjennetegnes ofte av et svart-hvitt verdensbilde, der “vi” har rett og “de andre” tar fundamentalt feil – og er farlige. I boka og kronikken: Søderlind/Aduvill opererer med et dikotomisk skille mellom «konspirasjonsteoretikere» og «vanlige folk». De betrakter hele virkelighetsoppfatningen til førstnevnte gruppe som så patologisk at den ikke fortjener dialog.

De omtaler alternative idéer og teorier med harselas og grove forenklinger, og unnlater helt å anerkjenne nyansene i de synspunktene de kritiserer. Dette er et klart eksempel på rigiditet: De forholder seg ikke til gråsonene eller kompleksiteten i temaet.

Avvisning av dialog og motforestillinger

Hør hans interessante iakttagelser, han formulerer det han ser; en begynnende ekstrem totalitær holdning innen de ledende land i EU, England, Frankrike og Tyskland, en holdning som over tid også har ligget ulmende i Norge, jmf overgrep fra barnevernet, mattilsynet og psykiatrien samt korrupte dommere i rettsvesenet. Er dette det samme som Trump og hans administrasjon arbeider for? Hør hva han sier, klikk på på bildet eller her.

Et sentralt kjennetegn på ekstremistisk tankegang er at man ikke anser meningsmotstandere som verdige samtalepartnere – dialog blir erstattet med delegitimering. I boka: De eksplisitt nekter å snakke med dem de skriver om. De hevder at motargumenter “bare styrker troen” hos konspirasjonstroende, og bruker dette som et retorisk skjold for å slippe dialog.

De presenterer dette som “forskning”, men uten å problematisere hvor farlig en slik unngåelse av samtale kan være i et demokratisk samfunn. Dette bryter med grunnleggende demokratiske og humanistiske prinsipper, og nærmer seg autoritær tenkning.

Umenneskeliggjøring og psykologisering av motstandere

Ekstremister fratar ofte motstandere deres menneskelige motivasjon og rasjonalitet ved å gjøre dem til syke, radikaliserte eller forførte ofre. I teksten: Konspirasjonstroende beskrives som «for intense, for hatske, aggressive og monomane». Det legges vekt på hvor ødelagte relasjoner blir, men uten noen innsikt i hva disse menneskene faktisk tror eller hvorfor.

Hele deres verdensbilde reduseres til et “problem” som må håndteres – ikke som mennesker med legitime spørsmål, mistillitserfaringer eller systemkritikk. Dette speiler mekanismene vi kjenner fra ekstremistiske bevegelser som demoniserer sine motstandere for å skape sosial avstand og mobilisere støtte.

Slutning om nødvendigheten av ekskludering eller sosial isolasjon

Ekstremisme søker ofte å trekke klare grenser for hva som er “innenfor” og “utenfor” det akseptable – og foreslår sosial eller institusjonell utstøting som løsning. I teksten: Forfatterne går ikke direkte inn for sanksjoner, men impliserer at det mest fornuftige er å gi opp relasjonen til disse menneskene (kansellere dem).

Man bør ikke forsøke å forstå dem, møte dem i samtale eller utfordre dem på ideene sine. Det moralske imperativet blir: Beskytte deg selv – ikke prøve å redde dem. Dette minner sterkt om ekskluderende praksiser vi ser i totalitære eller sekteriske sammenhenger, der man “renser ut” problematiske elementer i stedet for å møte dem.

Monopolisering av sannhet

Et kjennetegn på ekstremisme er ideen om at man selv – eller ens gruppe – har tilgang til den eneste gyldige sannheten, mens andre er i villfarelse. I denne sammenhengen: Søderlind og Aduvill skriver som om de representerer “den objektive virkelighet”, mens de andre er “radikaliserte” og fanget i forestillinger.

At man ikke engang åpner for at noen i “konspirasjonsgruppa” kan ha rett i noe, antyder en uvilje mot å akseptere pluralisme og mangfold i virkelighetsforståelser. Dette ligner på den kognitive selvgodheten vi ser i ideologiske ytterkanter, der virkeligheten blir ideologisk filtrert.

Konklusjon: Ekstremisme i “fornuftens” navn

Foto fra avisen Vårt Land, om Ramadan, her.

Det som gjør Søderlinds posisjon særlig interessant – og farlig – er at den kamuflerer seg som moderasjon. Han taler ikke i raseri, men i bekymret, fornuftig tone. Likevel utviser han de samme mekanismene som han anklager sine motstandere for. Han utdefinerer, han nekter dialog, han psykologiserer, han forenkler, og han ekskluderer.

Og han gjør det med støtte fra det moralske overtaket han tror han har. Jeg skulle gjerne tatt en prat med Søderlind — for det kan hende jeg tar feil av ham. Kanskje han har noe å tilføye som jeg ikke har tenkt på.
Det er godt mulig jeg hadde fått noe å tenke på i et møte med ham, som jeg ikke hadde tenkt på før jeg analyserte ham.

Dessverre har han gjort det tydelig at slike som meg – med «feil perspektiver» – ikke er verdige hans oppmerksomhet. Jeg er rett og slett blitt dehumanisert og avskrevet. Og da får jeg forsøke så godt jeg kan, uten dialog. Hva tenker du? Burde Søderlind se seg selv i speilet? Jeg mener det. For i sin iver etter å advare mot radikalisering, speiler han det han hevder å kjemper imot.

Jeg har valgt å personifisere det jeg oppfatter som en ny form for totalitær tenkning i skikkelsen Didrik Søderlind – ikke fordi han står alene, men fordi han i årevis har virket i kulissene og påvirket mer enn mange forstår. Han er en del av et formidabelt persongalleri, toneangivende for en ukultur som har dyrket et svart-hvitt verdensbilde der tvil er synd og dialog en trussel.

Jeg er enig med professor Halvor Næss: Ekstremistiske holdninger har infiltrert både staten og det politiske sentrum. Human-Etisk Forbund og Didrik Søderlind har bidratt betydelig til denne utviklingen – gjennom å legitimere en ukultur der moralsk overlegenhet trumfer demokratisk dialog.


Nå, med sin nye bok, må de ta sin del av ansvaret for den toksiske diskursen og frykten for å delta i den — som de har vært med på å skape.


Du kan støtte Kjetil Tveits arbeid; vipps til 911 75 352.

Lenker:
(1) https://inyheter.no/01/03/2023/ekstremister-har-overtatt-staten-og-det-politiske-sentrum/ (2) https://vg.no/nyheter/i/rPJMAR/teorienes-menneskelige-pris (3) https://bmj.com/content/371/bmj.m4425 (4) https://nb.no/items/071441ccc00b17ca42ed4d0995fa8932?page=131&searchText=sikringskost (5) https://youtube.com/watch?v=JxBbpX


Illustrasjonsfoto fra internett, under fotoene egne tekster.

Sven-Inge Johansen

Hvis du synes min tekst var av betydning, gi gjerne et lite eller større bidrag for fremtidige artikler, hvis du kan: Vipps til 41743388 eller konto 6250 12 02377.

5 1 stemme
Artikkelvurdering
Varsle om nye kommentarer
Varsle om
guest

66 Kommentarer
Nyeste
Eldste Mest populær
Inline Feedbacks
Vis alle kommentarer
MLK jr
MLK jr
Anonym
15 dager siden

Den pågående kamufleringen av dypstatens metodikk igjennom høyre venstre dialektet: 
Dypdykk i forskjellige temaer vil vise at de teoretiske abstraksjonene som høyre venstre dialektet formaner ikke stemmer. Dette vises stadig i at aldri disse ulike pillarerene blir utfordret:

* Tilbakeholdelsen av cannabis og
D vitamin

* Depopulasjon og gjeldssaneringen 

* Eugenitikken

* De konstruerte fagfelt som stadig tas for gitt.

* Virologi bløffen og smitte teori bløffen

* Månebløffen ( få tar i denne og den er veldig aktuell for convid 1984 ettersom NASA også er innvolvert i begge ). 
https://littlesis.org/org/370172-The_COVID-19_High_Performance_Computing_(HPC)_Consortium

* Falske flagg både ute og i Norge.
( Tausheten rundt disse begynner å bli nærmest absurd ettersom bevisene og cover ups viser seg mer og mer )
Fort Bragg og våpenindustri koblingen til AL Noor saken er interessant. Samme med de merkelige overgangene i bildene fra London bar / per på hjørnet saken samt aktører tilknyttet NATO kontraktører som CGI international. Rollen til samme aktører som svirrrer i bakgrunnen av ransbølgen på 90-tallet og i de konstruerte bhatti sakene viser seg også i London bar / per på hjørnet.

* ICD 10 diagnosemanualen

* CO2 bløffen i sin helhet 

* Rekkevidden av de historiske skandalene i Norge. Og også andre skandaler i verden som vil avkrefte mye av hva såkalte økonomer formynder om hvordan den såkalte økonomien fungerer.
Libor skandalen, BCCI og Norway Scheme saken er eksempler på dette. 

* U/rettsoppgjøret. ( etter min mening gjenstand for en pågående cover up som virker til å innvolvere hele såkalte alternative media )

* Krigen mot narkotika

* Atomvåpen bløffen

* Norges tilknytning til våpenkartellet. Den omfattende norske våpenindustrien som aldri debatteres eller nevnes. 

* Rekkevidden av det militær industrielle biokjemiske komplekset i Norge. NATO og US departement of « defence « sin infrastruktur i Norge. Den mulige HAARP tilknytningen på ramfjord anlegget og de mange bevis som foreligger for fly som driver med aerosol spraying og geoingering fra Andøya basen. Krigsspill og militær logistikk som flyttes over hodene på Norges innbyggere. Man kan også observere CIAs pick up biler som kjører rundt i Oslo. 

Skal man virkelig akseptere dette?

* Hvordan det som kalles fri energi holdes unna. 

* Det mest sannsynlige drapet på Hans Gaarder og påfølgende drittpakke i VG. Fortsatt helt taust om dette.

Anarchapulco
Anarchapulco
Abonnent
15 dager siden

Politiet i «Land of the Free» tar ned palestinsk flagg under en Bernie-tale. Folket svarer med Free Palestine. Det er dette vi trenger å se. Det gode vil vinne. Vi er bare litt treige å dra opp, men Palestina og resten av verden vil befris, og dette er løsningen. Klar tale til psykopatene i politiet og resten av myndighetene, inkludert Bernie Sanders. Drittsekk!!! Kom deg vekk og ta med deg AOC og Trump. Samme sataniske kult. Tenk at snuten ikke tillater et flagg for å protestere mot folkemord, og at Sanders ikke fyrer opp mer?! Han trekker det effektivt over til arbeiderklasssen i USA. Han burde rope høyt i kor, men han er en korrupt satan. Han også. Fri Palestina!

Anarchapulco
Anarchapulco
Abonnent
15 dager siden

Satanisme trender nettet for øyeblikket. Værmanipulasjonsprosjektet het SATAN- stratospheric Aerosol Transport And Nucleation.

Prosjektet var i regi av Astrotech som har mange kontrakter med NASA og store fly/rakett-aktører, sammen med Andrew Lockey. https://www.technologyreview.com/2023/03/01/1069283/researchers-launched-a-solar-geoengineering-test-flight-in-the-uk-last-fall/amp/

Hva er satanisme? Jeg ser forskjellige varianter:

  1. ikke så mange vet at det finnes mørke krefter. Jeg er dette bevisst og det tilfører synet på helheten veldig. Ikke nødvendigvis en demon-Gud som de tilber, men mennesker som dyrker det onde. Troen vår handler om å etablere et rike basert på etikk og moral, nestekjærlighet og godhet. Satanisten er som Sabbatai Zevi/Jacob Frank- det motsatte av etikk og moral som Bibelen viser til. Manipulasjon og bedrag kan gjerne skape fred for dem. En indre fred som gjerne kan føre til krig utenfor nasjonen. Messiasen er despoten som skaper fred ved manipulasjon, bedrag, overgrep, restriksjoner, unntakstilstand og konstant frykt, men fred i det indre riket.
  2. Noen kjenner til witchcraft og trolldom. Sex-orgier, homoseksualitet, barnemishandling. Å gjøre onde handlinger og åpent vise sterk tro på det mørke. Tilbake får de betalt for åunderkaste seg.
  3. Noen hater kristne og religioner. Ofte kanskje ikke så rart. Disse er mer i opposisjon mot vranglære som prester og myndigheter har levert.
  4. Jeg har noen venner i rockemiljøet. Jeg snakker aldri om Gud og slikt utenfor nettet. Bare noen få som jeg finner det naturlig for. Gode mennesker som er næreånden. Men jeg har en del musiker-venner som liker å vise 666 og djeveltegn. Tror det er bare musikken og for å vise at de er hardcore og skikkelig rocka. Tøff i trynet, men ikke særlig harde. Tror ikke de mener noe mer enn at rock er tøft, liksom. Image og tilhørighet. Veldig harry. Teit!

Rodriguez flakser i alle retninger, men det var interessant å høre fra en tidligere satanist og frimurer og mormoner. Det er så mange satanister rundt omkring. Folk som er desperate for å bli rike og berømte.

Jeg har nevnt MLK jr og hans frimurer-far og bestefar. Svarte frimurere i Prince Hall-frimureriet. Jr var også 33. grads frimurer. De hevder at slike tempelriddere må gi avkall på sin kristne tro.

eee
eee
Anonym
16 dager siden

… OG, er det noen som husker (mye av mitt minne er visket ut av høy frekvens/white noise) Hvem er han som hjalp mind kontroll ofre? Det var en artikkel eller en dokumentar eller noe. Jeg har glemt det. Kan noen friske opp min hukommelse. Jeg må snakke med ham.

eee
eee
Anonym
16 dager siden

Kan noen finne de bildene jeg la ut av hypnose cd platene? Det er en som forsvant fra mitt hus sammen med hardisk og noe av informasjonen ang «missing persons», og et brev fra NAV (som merkelig nok har forsvunnet både fra lege og nav i tillegg) Jeg skal fremsette krav mot produsenter og selgeren av disse CD ene.

MLK jr
MLK jr
Anonym
17 dager siden

Må sende en stor takk til fritt vaksinevalg for modigheten og jobben med å gi Norges innbyggere informasjon om det medisinske eksperimentet uført av us departement of defence og laget i samarbeidet mellom moderna inc og DARPA. 

Fritt vaksinevalg vil nok stå som kanskje Norges historiens viktigste organisasjon for å ha gjort noe som egentlig den norske generalstaben skulle ha gjort. Altså forsvart Norges innbyggere slik stortinget skulle ha forsvart grunnlovsfestede rettigheter og menneskerettighetene. Takk igjen for arbeidet. 

Må også sende en takk over eteren til alle som var med å gi ut informasjon og prøve å få folk til å ikke delta i eksperimentet. Det er viktig å påpeke at denne innsats også ble sabotert da fortsatt uidentifiserte aktører ofte tok ned fritt vaksinevalg info som folk hang opp.

Dette bør etter min mening etterforskes da ikke bare har myndighetene ikke gitt informelt samtykke og brutt grunnlov og menneskerettigheter , men mest sannsynlig også sabotert frivilliges innsats for å spre ordet og sannhet om convid 1984 og operation warp speed.

Abdul
Abdul
Abonnent
18 dager siden

Alle snakker om faren som ligger i overvåkning og 5G i vaksiner. Hvorfor er det ingen som bryr seg om innholdet i tatoveringsblekk?

MLK jr
MLK jr
Anonym
23 dager siden

Tildekkengene: En cover up spesial:

Det begynner å bli tydelig å se rekkevidden av de historiske tildekkingene i Norge. Å granske disse kan hjelpe å avsløre convid 184 i sin helhet også. Dette vises i eksemplene med u/rettsoppgjøret og tildekkingen av den mest sannsynlige Roma fortiden til Norge. 

Disse Cover Ups dekker omtrent hele høyre venstre dialektets infrastruktur i Norge. Ramifikasjonene for avsløringen av norrøn mytologi som av indisk opphav er store. De ideologiske konstruksjonene i Norge holdes i et stramt grep. Så stramt at Gihle Raddum måtte trykke opp boka si Norge under Roma med et eget forlag. Alle de store forlagene nektet å trykke dem. Og som vanlig fulgte drapstruslene slik også Rudstrøm erfarte da han skrev Norges skjulte maktelite. Doktrinene kommer til syne.

Man ser også at høyre venstre dialektets teser om den teoretiske abstraksjonen kapitalisme kamuflerer de de dype krefters aktiviteter. 

Våpenkartellets depopulasjoner og bankkartellets gjeldssaneringer avhenger av ideologiene som indoktrineres til unge menn og kvinner som er tiltenkt som kanonføde. Henry Kissinger bekreftet dette sentimentet de herskende har om soldater som kanonføde da han sa dette i flere intervjuer. ( Dette kan enkelt finnes )

Som vanlig er det kombinasjonen mellom traumatiserte ofre og overgrepsmenn/kvinner som holder uraffinert sannhet fra å komme ut. Denne symbiosen vises også ved 22 juli hendelsen da både noen av de traumatiserte ofrene og de som står bak har rekruttert oppover i hierarkiet enten ignorante som ikke stiller spørsmål eller som deltar i tildekkingen. Denne metodikken ser man også i tiledekkingen av convid 1984. 
Det interessante med uraffinert sannhet er den vekker både traumatiserte og konspiratørerers vrede. Denne symbiosen er noe av det viktigste å bryte igjennom på det spirituelle planet da denne historiske dialektikken er pågått i tusener av år. 

Det er min hypotese at Norges deltagelse i kriger kunne hatt større sannsynlighet i å bli hindret da ideologien som pushes på de unge av offiserene blant annet er norrøn mytologi. Den uraffinerte sannhet om at den virkelige grunnen til at man blir sendt ut for å krige er for narkorutene og for våpenkartellets depopulasjon som henger sammen med gjeldssanering. Man blir middelet som våpenkartellets investering ligger i. Det er opplagt at det spontane og frivillige da blir en trussel for den permantente maktstrukturen. 
En del av Norges historiske tildekkinger er også mytesementeringen som pågår. Tar man en tur på Akershus festning eller Bogstad gård for eksempel krystaliserer dette seg i familie stiftelsene som kontrollerer fortellingene. 

Det har blitt veldig tydelig at veldig få er villig til å utfordre den permanente maktstrukturen på virkelighets oppfatningen. Det er mer behagelig å pushe teoretiske abstraksjoner, som tyranniet fra mars 2020 er et meget godt eksempel på. 

Det er interessant at det palatinske kontor planla norsk ressursforvaltning i årene etter Kristus slik Palantir technologies styrte operation warp speed sammen med de nye legio x , NATOs høynivågruppe for teknologi. 

Det er spennende og interessant å bevitne en pågående historisk tildekking.

Særlig i siste instans så kan man spørre seg:
hvem er det som manipulerer mennesker til å ikke søke sannhet og forståelse ?

Hvem føler seg truet av sannhet?

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  MLK jr
22 dager siden

Noen av de interessante aspektene ved tildekkingene nevnt i cover up spesialen:

* Sentrale rettsdokumenter og saksmapper i Fanebust saken er forsvunnet fra riksarkivet, uten at noen så langt har kunnet redegjøre for dette. 
( Dette faktum er såpass absurd at det ignoreres i sin helhet og de dype krefter håper at folk ikke merker det ). Det er nesten som hvis man stilte seg naken bak et glassvindu på Karl Johan og bare håpet at ingen så det. 
* fly « ulykken « i voksenkollen som tok livet av Nürnberg vitner. 
* Drapet på Kai holst
* Nedriggingen av Abwehrs hovedkontor på Lillehammer. 
* Opprettelsen av stay behind og kontroll over forlag og norsk kino. ( dette punktet er viktig da det er relevant for Fanebust saken ). 
Det er flere aspekter som ikke er skrevet her, men ser kunne vært det. Man ser at høyre venstre dialektet i Norge aldri tar opp noe av dette, noe som også beviser en hittil ukjent dypere informasjonskontroll operasjon som har pågått siden 1945. 
* Pytheas sin signatur ved skjeberg feltet som er dekket til. 
* Romerske arkiver og andre utenlandske arkiver som ikke benyttes til å forstå Norges historie. 
* Uios doktriner fra midten av 1800-tallet. 
* Akademisk narrativ kontroll og manglende vilje til å utfordre sine egne postulater. 
Mye av bevisene ligger også åpent bare man benytter sine egne lyse blå:
* Norici = Norge
* Vicini = Viking 
* Ostia locus = Oslo
* Alta = øverst
Det begynner å bli tydelig at det meste av hva man ser og hører om dagen er kunnskap som inngår i allerede opparbeidede teoretiske rammeverk som igjen fortelles av scriptede teoretikere. Dette punktet er viktig å formidle da PSYOps som gjennomføres blant annet støtter seg på allerede forberedte teoretiske rammeverk.

Anarchapulco
Anarchapulco
Abonnent
23 dager siden

Robert F Kennedy jr blir hyllet i konspirasjonsteorier-miljøet, men Kennedy-klanen er kjent for illuminati-bloodlines. Er ikke det litt pussig da? Er det litt å banne i MAGA-kirken?

Astors, Bundys, DuPonts, Freemans, Kennedy’s, Li’s, Rockefellers, Rothschilds, and Russells. It is no coincidence that nine of the Top 13 families would get there names in a book which revealed the big names behind the world’s illegal narcotics trade. It should be mentioned that some other prominent Illuminati families also play key roles in the drug trade such as the Bronfmans, Cabots, Shaws, Bacons, Perkins, Morgan, Forbes, Cisneros and Oppenheimers.
Hvorfor dette er lagt ut på CIAs arkiver, vet ikke jeg.
https://www.cia.gov/library/abbottabad-compound/FC/FC2F5371043C48FDD95AEDE7B8A49624_Springmeier.-.Bloodlines.of.the.Illuminati.R.pdf

Kennedy-klanen i Irland og Skottland skal være mektig og skal være knyttet til de kongelige. Noen har sporet disse til de franske/sefardiske jødene. Kennedy-patriarken i USA skal plutselig ha slått seg opp på aksjer i USA, men det hevdes at det var gjennom mafiaen. Han var også presidentkandidat, men ble ambassadør i Storbritannia 1937-1940. Han slo seg opp fra middelklassen og ble til en av USAs rikeste og mektigste menn. Han hadde et forhold til Marlene Dietrich som også John F Kennedy hadde. Joseph Kennedy lobotomerte sin egen datter, Rosemary. Han blir beskyldt for antisemittisme, da han hadde sansen for Hitler.

Dietrich var kjent som anti-nazist. Hun jobbet for Office of Strategic Services – OSS, som ble til CIA. https://www.bigissue.com/culture/books/world-war-ii-propaganda-women-morale-operations/
Hun var beskrevet som en nymfoman. Hun hadde også et seksuelt forhold til Greta Garbo, og mange andre. JFK og gutta skal ha hatt sex orgier, og det sies at Marilyn Monroe og Jayne Mansfield skal være to. Begge er også linket til satanist Anton LaVey. Mansfield var høyesteprest i Church of Satan. https://time.com/archive/6878519/the-nation-jack-kennedys-other-women/

Joseph Kennedy mente at jødene selv hadde skapt holocaust. Men så var det også en elite-jødeklasse i USA og Palestina som ønsket å skape et sionist-land i Palestina. Mange kom før krigen da velstående jøder fikk dra til USA og Palestina, men under krigen og lenge etter krigen var de blokkert. De ble sendt til Kypros.
https://www.jewishvirtuallibrary.org/british-restrictions-on-jewish-immigration-to-palestine
De som var i Palestina fikk ikke dra ut:
https://palestinenexus.com/articles/zionists-prevented-jewish-refugees-returning
Man kan aldri vite hva som er sant, men jødene mener at dette var for å få kontroll over jødisk opprør mot britiske myndigheter i Palestina.
https://www.timesofisrael.com/75-years-on-harsh-british-detention-of-holocaust-survivors-in-cyprus-remembered/
Om det var jøder eller sionister, vet ikke jeg. Britene var jo sionister hele veien.
https://en.wikipedia.org/wiki/Jewish_Resistance_Movement
Den gangen var det jøder med hjemmelagde bomber mot britene.

https://www.theglobalist.com/marlene-dietrich-john-kennedy-germany-united-states/
Sekulære «jøder» mot troende jøder. Det er kanskje rart med Joseph Kennedy og Marlene Dietrich, men mange rundt Hitler var jøder. Kanskje også Hitler selv? Mer enn 30 jødiske familier i New York hadde Hitler og Hittler til etternavn i 1933: https://www.timesofisrael.com/when-hitler-was-a-popular-jewish-last-name-in-new-york/

Hva med Goebbels? https://www.haaretz.com/world-news/europe/2016-08-21/ty-article/.premium/was-magda-goebbels-father-jewish/0000017f-f780-d044-adff-f7f9a2010000

Erik Jan Hanussen/Hermann Steinschneider, Hitlers mann i svartekunster?
https://en.wikipedia.org/wiki/Erik_Jan_Hanussen

Herman Göring? https://en.wikipedia.org/wiki/Hermann_G%C3%B6ringGöring’s godfather was Hermann Epenstein, a wealthy Jewish physician and businessman his father had met in Africa. Epenstein provided the Göring family, who were surviving on Heinrich’s pension, first with a family home in Berlin-Friedenau,[8] and then a small castle called Veldenstein, near Nuremberg. Göring’s mother became Epenstein’s mistress around this time and remained so for some fifteen years. Epenstein acquired the minor title of Ritter (knight) von Epenstein through service and donations to the Crown.[9]

Hans bror Albert Göring var anti-nazi helt:https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2010/feb/20/albert-goering-hermann-goering-brothers. Det er så mange av disse elite-satanistene som kaller seg jøder, kristne, muslimer eller hva som helst for å komme i posisjoner. Korrupte sjeler og satans tjenere, ikke noe annet.

Oppenheimer var elite-jøde. Støttet selvfølgelig Israel og hans nærmeste medarbeidere var jøder. Atombomber eller ikke…https://www.jewishpress.com/sections/features/features-on-jewish-world/the-jew-who-bombed-both-hiroshima-and-nagasaki/2016/03/10/

“Jewish scientists escaped the Nazis, helped America build an atomic bomb, and it was dropped on me.”https://news.nationalgeographic.org/the-story-about-hiroshima-and-nagasaki-youve-never-heard/

Ja, alt er koblet sammen, Miyata. Flaks å overleve en atombombe da. De som styrer er koblet sammen i dyrking av det onde. Man kommer ikke til makten om ikke man er av det mørke i denne verden. Allikevel har de infights og konkurrerer om posisjoner, penger og makt.

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  Anarchapulco
23 dager siden

Takk for bra info. RFK jrs kobling til Maxwells holdes også unna. Tydelig en del av convid 1984s perimeter for informasjonskontroll. Rekkevdidden av Warp speed holdes unna samt resutatetene av eksperimentet. Samme med Tulsi Gabbard, civil affairs command. Ja MAGA kirken er bygget opp av knights of malta. Datteren til kansleren i american knights of malta er Trumps talskvinne og rådgiver for MAGA inc.
MAGA betyr heks. Du vet sikkert alt detta, men bare legger til uansett.

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  MLK jr
23 dager siden

De er gode på å lage kollektiveringsprosjeker knights of Malta.

Anarchapulco
Anarchapulco
Abonnent
Svar til  MLK jr
22 dager siden

MAGA og Magus er også høyeste grad i church of satan. Maga Peggy Nadramia. De har også council of 9. Aleister Crowley er nr 2 bakerst til venstre på Beatles cover sgt pepper… Hvor mange av musikere, artister og skuespillere gjør en oppgave for CIA og slike? Lennon ville også ha Hitler på coveret, men det gikk ikke gjennom. Ser man på yppersteprestinne Jayne Mansfield og hvordan hun lå flat for å bli rik og berømt så forstår man hvorfor slike artister i dag gjør 666 – one eye symbolisme. Men ta Fyodorov, Crowley, Blavatsky, Bailey, cosmism, transhumanisme, teosofer, Jack Parsons, Hubbard, von Braun,Putin, Manson, og alle de som knyttes til satanisme. Fyodorov hadde samme ideer som WEF/FN-agendaen i dag.
https://en.wikipedia.org/wiki/Nikolai_Fyodorov_(philosopher)
https://english.elpais.com/science-tech/2023-08-03/russian-cosmism-inspiring-putin-and-musk-with-ideas-of-immortality-and-space-colonization.html
Society of 9 i satankirken.
https://en.wikipedia.org/wiki/Great_White_Brotherhood
https://no.wikipedia.org/wiki/Anton_LaVey sett hånd-tegnet/ symbolet før?

Anarchapulco
Anarchapulco
Abonnent
Svar til  Anarchapulco
22 dager siden

In a post the President declared – “He who has the Gold makes the rules.” This powerful message didn’t go unnoticed. Trump’s post sent Gold prices surging to a new historic high within striking distance of $3,500 an ounce as financial markets opened on Monday.
https://www.fxempire.com/forecasts/article/gold-hits-record-high-after-trump-revives-the-golden-rule-1513372

Følg med i bevegelsene i markedet rundt Trump. Det er innsidehandel og korrupsjon hele veien. Straffetoll og straks etterpå utsettelse. Noen tjener penger. Elon Musk annonserte sitt oppkjøp i Bitcoin. Gikk opp veldig mye i kurs, så solgte han og folk tapte penger. De fyller egne og kompisenes lommer mens de fører global agenda. Vanlig folk må betale ekstra for strømmen for tiden, fordi det er rekordlite vind i Europa. Alt er bare skuespill og lek, mens det er fattigdom og blodig alvor for folk flest. Empatiløse psykopater har laget dette.

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  Anarchapulco
22 dager siden

Ja og dette er noe som også tildekkes. Mineral kartellet.

* Dee Beers

* Anglo Gold

* Freeport mocmoran

* Glencore

* BHP

* Barrick Gold

Osv….

Må legge til World resource institute.

https://www.wri.org/

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  Anarchapulco
22 dager siden

Ja takk for gode svar. Og mange av de dypeste aktørene går igjen i:

https://www.covidcollaborative.us/about

Tildekkingen av convid 1984.

Interessant med John Lennon, min hypotese er at han gikk sin egen vei etter Beatles og ble likvidert. En sentral aktør i en CIA draps rekkrutering avdeling jobbet på leilighets komplekset hvor Lennon bodde og var der den natta. Jose Perdomo tror jeg. Er også en overlapp med World Vision som også var innvolvert i 9/11 sammen med oracle i todd beamer casen.

Ja musks teknokratiske røtter er godt tildekket. Paypal mafiaen. Og koblingen til Peter Thiel, Palantir Technoligies som man må regne med har bakveier inn i alle norske Datasystemer.

Anarchapulco
Anarchapulco
Abonnent
Svar til  MLK jr
21 dager siden

Kanskje viktig å ikke gå så dypt inn i John Lennon sakene. Det viktigste er at de hauses opp med hype og blir til ledere og influensere. Det John gjør er også hva følgerne gjør. Nesten alle rundt Beatles identifiserte seg som jøder. Musikkindustrien var en forlengelse av jødedommen, sa Lennon. Han sang om Jerusalem på hebraisk og snakket om fred. De tok lsd og snakket om fred. Hele fredsbevegelsen ble ødelagt av lsd og narkotika. Mange tar avstand fra narkotikaen og orgiene. Man vil ikke assosieres med slikt. Det er kanskje bare unge mennesker som signerer kontrakter og dermed bindes til industrien, og dermed djevelen, vil jeg legge til. Så ved å ta ut disse lederne, tar man også livet av opprør og bevegelse.

Lennon leste Blavatsky og Beatles kobles til Yogi-guruen i India. Til slutt blir alt bare tull og tøys, og tragedie. I dag ser man ungdomsopprøret gjerne er kanalisert i LGBTQ+ og CO2 tullet. De har klart å legge avgift på deres utpust. Opprør og bevegelse kanaliseres inn dit globalistene vil ved bruk av influensere.

Alternativ-bevegelsen blir til MAGA-movement og legges død. Tip of the speak-Alex Jones er bare en lynavleder. Ledere blir latterliggjort og drept. Manipulasjonen gir mange kaninhull, men det er slanger som bor i hullene. Skapt for å latterliggjøre og avlede fra det viktige i bevegelsene. Når Beatles bruker Crowley så vil følgerne se inn i New Age med Blavatsky, Crowley, Lucifer og de sier alle at man skal være fri og gjøre hva man vil. Ta lsd og ha sex med trær og busker eller alt som har puls. Disse influensere har folk rundt seg som kanskje ikke gir rette info og tips. Plutselig kommer en «venn» og tilbyr lsd? Artister bestemmer ikke så mye over seg selv, men det legges ut videoer om hvordan de bestemmer alt selv. Hus alle artistene som stilte opp for Satan under plandemien. Andrew Cuomo fikk Emmy for sitt skuespill. Ben Stiller og de andre idiotene brukte motorsag og skulle vise at å stenge seg inne og være redd for et spøkelses-virus var mandig og tøft. Saueflokken løper etter. Sheeple.

terrorstaten, men med Israel for fred?

https://www.thejc.com/opinion/the-beatles-were-more-jewish-than-you-think-pei2ij0z

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  Sven-Inge Johansen
21 dager siden

Ja Tavistock hadde konferanse med SINTEF i 2019 før convid 1984 ble kickstartet.

https://www.tavinstitute.org/news/norwegian-evaluation-conference

Og Uios retoriske prosjekt ble satt opp i 2019 som samarbeidet med NRK fra mars 2020.

Skremmingen på NRK gikk via World health network som er en New England complex systems front.

Og FFIs partnere i ventilator prosjektene startet opp før 2020 med å lage dem.

Dette holdes fortsatt unna i alle såkalte alternative medier.

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  MLK jr
21 dager siden
MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  MLK jr
21 dager siden

Sentrale NATO roller tildekkes fortsatt i Norge i convid 1984 operasjonen.

* NRKs styreposisjoner og overlapp med NATOs høynivågruppe for teknologi.

Samme med regjeringen Solbergs kalenderhistorikk i sin helhet.

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  Sven-Inge Johansen
21 dager siden

Ja som er skrevet om inne på nyhetspeilet tror jeg at de UFRIVILLIGE orgiene og initierigngsritualene fortsatt holdes tett til brystet. Nordsleive har skrevet interessant om dette.

Og traumatiseringsprosjektene fra tidlig alder. 22 juli kan gi svar på dette. Samme med Baneheia. Aner man konturene av noe som har pågått lenge? Under bakken?

Den hemmelige infrastrukturen gir rom denne hypotesen. Det virker for meg som de som styrer puppet Norge styrer denne mekanismen og holder den meget stramt.

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  Anarchapulco
21 dager siden

Ja enig i mye av det du skriver, men synes at Lennon saken er interessant. Ettersom Lennon ble likvidert av CIA var han nok inne på noe etterhvert. Har aldri sett noe bevis for at Lennon distribuerte LSD til noen, men er åpen for disse bevis. Enig med det du skriver om ødeleggelsen av fredsbevegelsen. Og starten på den også kontrollert av som vanlig tavistock og carnegie endowment. Har ikke personlig noe imot frivillige orgier mellom voksne mennesker og ser heller ikke at hva eventuelt Lennon leste har så mye betydning for hans handlinger. Min hypotese står på at han gikk sin egen vei etterhvert. Kanskje yoko var handleren hans?

https://wikispooks.com/wiki/José_Sanjenís_Perdomo

Er ikke enig i at følgerne hans er et produkt av han. Mkultra og alle LSD prosjektene kjørtes samtidig og fra samme organisasjoner som drepte Lennon.

Anarchapulco
Anarchapulco
Abonnent
Svar til  MLK jr
20 dager siden

Skal som sagt ikke gå dypt inn i Lennon-skriverier. Jeg har ikke noe forhold til Beatles og Lennon. Jeg ser på overflaten at disse er knyttet til okkult virksomhet. Jeg får det straks bekreftet. Yoko Ono er et eget kapittel. Jeg ser for meg Lennon med jødisk kippa, og med hans geitehode-look går han rett inn i flokken. Helt ærlig, det er det jeg ser. Så søker jeg på Lennon/Blavatsky…Treff! Crowley er der. Elvis er der. Men er han jødisk? Jeg søker, så kommer det opp at alle rundt dem er jødisk. Alle McCartneys kjærester og koner. Linda kranglet med Paul og tok Lennon inn i senga. Lennon skal ha vært besatt av okkultisme, men jeg bryr meg egentlig ikke. Yoko Ono var med i «Satan’s Bed» Det er mye mørkt og mye witchcraft rundt dem. Poenget er at man kan se det på overflaten, og om man dykker bare litt så finner man. Men hvis man ønsker å beholde et godt minne, for sin egen del? Gjør det. Lennon er død og begravet. Vi bør uansett holde mest fokus på dagen i dag. Styre unna manipulasjon og spill.

Britiske Sionister/jøder kjempet frem det britiske mandatet i Palestina. De vi ser likner mer på Sabbatai Zevi enn Jesus, på måten de lever. De gjør motsatt og gjemmer seg bak jødeforfølgelse. De manipulerer verden der det lar seg gjøre og det er ikke grenser for hva de kan lyve og fordreie. CIA ble veldig interesserte i LSD fra Sveits. Disse dårlige forbildene har ødelagt mange ungdommer. Først slipper de det fritt og deretter forbyr de alt og kriminaliserer det. Men såkalte kjendiser bures ikke inne i årevis.

Det er slik at alle er fri til å gjøre hva de vil. Det er ikke noe som hindrer folk i det. Disse satanistene hevder det, men alt er manipulasjon. De forbyr på den ene siden og gir på den andre. De styrer forbud gjennom religionen, ikke Gud. De manipulerer mens Guds natur er ærlig. Slipp ungdommen fri og la dem lære av livet, men ikke la dem bli manipulert. Satan sier at Gud legger bånd på det frie mennesket. Slik er det ikke. Satan legger det frie mennesket i lenker gjennom manipulasjon og falske illusjoner. Selv har jeg hatt mye narko og sterke stoffer flytende i miljøene jeg har vannet i. Aldri trengt forbud, men jeg har alltid holdt meg unna. Jeg kan ikke bestemme over de rundt meg, men jeg ser jo at det ofte ikke er deres egne valg som regjerer. Jeg har heller ikke tatt tatovering. Jeg følger ikke hyper og manipulasjoner. Jeg synes det er usmakelig at folk gjør som alle andre. Går viralt! Simon says jump, gangam style, dabbing, tatoveringer, kosmetiske inngrep. Jeg foretrekker det uberegnelige og ville. Jeg liker fri natur og hater manipulasjon. Jeg brekker meg av uærlige bevegelser, slik som «dydige» og «flinke» som vaier LGBTQ og falsk miljøpolitikk. Folk som viser hvor flinke de er med å bruke maske og sleike diktatur langt opp gjennom ryggen.
https://nathanabrams.wordpress.com/2020/04/17/the-secret-jewish-history-of-the-beatles-part-i/
https://nypost.com/2025/03/13/entertainment/yoko-ono-went-from-bitch-to-witch-after-meeting-john-lennon-new-doc/?utm_campaign=nypost&utm_medium=referral
https://nypost.com/2000/04/18/bio-bares-the-secret-life-of-john-lennon/

Som sagt så kan Lennon og gutta bare ha vært unge og naive gutter som så på stjernene og drømte mens de ble plukket opp av industrien og brukt til okkult agenda. Ikke umulig det.

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  Anarchapulco
19 dager siden

Takk for svar igjen. Ja enig i det meste du skriver her.

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  Anarchapulco
19 dager siden

Heheehe har ikke noe minne fra Lennon for dette var lenge før min tid. Jeg er oppvokst med tupac. Det glade 90-tallet som jeg husker før convid 9/11 ble kickstarta i 2001. Tror at tupac ble drept av CIA\FBI fordi han prøvde å megle fred mellom crips og bloods. Og han forstyrret narkorutene med sin aktivisme mot harde stoffer. John Potash sitt arbeid og granskning er solid med blant annet boka drugs as weapons against us.

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  MLK jr
19 dager siden

Det ligger en body count som er stor på artister siden 90-tallet også. Ofte uavhengige utenom de store records.

Anarchapulco
Anarchapulco
Abonnent
Svar til  MLK jr
19 dager siden

I utgangspunktet må man se på artistene som drittsekker. Enkelte grupper styrer industrien og styrer musikken og dermed folks interesser. Uansett hvem man trekker frem. Tupac og gangsta rap, money, hustlers, bitches, pimps, og alt det der. Det former barn og ungdom. Det finnes millioner av gode musikere, men bare noen få klarer å oppnå suksess. Tupac hadde en jødisk kjæreste. Han kan være jødisk selv? Er Tupac jøde – https://www.bitchute.com/video/SkGy15udZQPC/

MLK jr var omsvermet av jøder, og han elsket sionist-staten Israel, en parasitt som fortærer Palestina fra innsiden. De må støtte satan, illuminati, israel og de må holde på deres pakt. Kanskje er Tupac – Lesane Parish Crooks, en falsk jøde fra Oppenheimer blod? Jeg vet ikke, men poenget er at ingen kommer noen vei uten å støtte satanisk agenda i den verden av materialistiske verdier. Donald Trump sies å være den første jødiske president. Elon Musk er Jew-ish. Tupac spilte en rolle som svart Jesus og døde, men stod opp. Alt er et sirkus hvor Satan trekker i trådene. Disse satanistene sier de er jøder for å gjemme seg bak antisemittisme, men de setter også god tro i dårlig lys. De er rett og slett bedragere, og de er veldig gode på det de gjør.

De gjør alle sine tegn og okkulte tradisjoner. Artister, kjendiser og utøvere som skal bli stooore. De er så små så de må bli så stor, så stor. Alt dette er bare tull og tøys. Falske illusjoner og falne stjerner. Nå bruker de en stolt liten Trump. Støre og Stoltenberg satt der som små skoleelever og beundret den gale mannen. Var det noen som nevnte folkemord? Jeg hørte ingenting, men så ikke mye av det. Et klipp viste at de snakket om Ukraina, og masse skryt til skoleelevene på første rad Tøffe i trynet har de vært, men så ser vi deres fascinasjon for sataniske ledere.

Man kan ikke stole på noen av dem. En jøde spør i videoen under hvordan Trump kan bestemme at Chuck Schumer er blitt transformert til palestiner. Og hva med at det også finnes palestinske jøder? Hvordan kan Trump plutselig bli jødisk president og Schumer palestiner?

sirkuset er viktigst, selvfølgelig. De er satanister som hevder de har krav på palestinsk land. Russere som vil ha globalistisk kommunisme med fascistiske overlords.

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  Anarchapulco
19 dager siden

Er ikke enig at om man er jødisk er relevant. Mossad deltok også i drapet på MLK jr. Jeg prøver å finne ut hvor PSYops starter og slutter og hvor kontretteretningen starter. De er gode på å sette Israel i sentrum for alt. Den dypere manipuleringen er enda mer interessant og våpenkartellets utforming.

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  MLK jr
19 dager siden

* knights of malta

* opus dei

* knights templars ( manipulerer til sivilisasjons konflikt og Israel støtte i Norge )

* freemasons

* bnai brith

* konstantiner ordenen ( sentral i manipulere Norge til krig mot Russland )

* muslim brotherhood

LE CERCLE

historisk manipulering. Intet nytt under sola.

Samme ordener som innvolvert i korstogene og manipulering av profetier.

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  MLK jr
19 dager siden

Er ikke enig at man må se på artistene som drittsekker. Deler ikke denne kollektivismen.

Anarchapulco
Anarchapulco
Abonnent
Svar til  MLK jr
19 dager siden

Det jeg har sagt er at det er satanister som hevder de er jøder for å gjemme seg bak trigger antisemittisme. Illuminati-familier som står for det motsatte av Jesus. Det har vært mange som Jesus i jødiske bevegelser. Så om de virkelig bar jøder så ville det ikke relevant. De er ikke jøder, for man kan se det på deres oppførsel. Vår verden er ikke akkurat paradis.

Martin Luther King jr og Malcolm X. Kontrollert opposisjon satt opp av CIA. Shakur har påvirket ungdom som nå sitter i thug-fengsel. De er alle drittsekker som har ødelagt motstandsbevegelser blant svarte i USA. Svarte messiaser som kanaliserte alt ut til ingenting. Båret fram av systemet som demoner har gitt energi. Totalt beast-system. Og folk er totalt slått ut av kognitiv dissonans for sine elskede idoler som de har sett gjennom tv-ruta. TV-slaver.

Anarchapulco
Anarchapulco
Abonnent
Svar til  Anarchapulco
19 dager siden

Her er del 2: https://www.bitchute.com/video/yxMT2UoFQVZx

Jeg har ikke en gang sett disse videoene, før jeg har kommet til mine konklusjoner. Alt som trekkes frem og får tv-tid og oppmerksomhet er styrt av CIA, Cointelpro og MK ultra, eller liknende. Drittsekker!

Anarchapulco
Anarchapulco
Abonnent
Svar til  Anarchapulco
19 dager siden

Shakur leser Alice Bailey, selvfølgelig. Lucis Trust og Lucifer Publishing Co. Blavatsky, Crowley, satanisme, LGBTQ og løgn på løgn. En helt spesiell agenda.

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  Anarchapulco
19 dager siden

Ikke enig at MLK jr var CIA. Ble drept av dem. Malcolm X er jeg enig i. Se den sivile rettssaken fra 1999 la fram mange bevis for hypotesen om at amerikanske myndigheter stod bak drapet på MLK jr. Samme myndigheter som bistår Israel nå med millitær støtte.

Hvem satt opp mkultra ?

Hvem satt opp CIA?

eugenitikken?

Hvem står bak målet helliggjør middelet ?

Skjønner hva du mener med illuminati og kamuflering bak ulik religion. Men det er en dypere infrastruktur bak dette.

Jeg kan også forstå at artister er redde for å kritisere myndigheters tyranni da det er en stor body count i convid 1984.

Jeg tror ikke på biologi feltet eller at man er religionen sin. Religion er ikke genetisk, genetikk er bullshit etter min mening.

Anarchapulco
Anarchapulco
Abonnent
Svar til  Anarchapulco
19 dager siden

Det kan være ubehagelig å lese negativt stoff om sine idoler, men det går over raskt. MLKjr var veldig trolig frimurer. Både hans far og bestefar var det. Alle disse knyttes sammen i noen fellesnevnere. FBI slapp ut hemmeligholdt info om MLKjr som viste at han også hadde sex orgier. De påsto at han var vitne til voldtekt også. Det kan være løgn, men når han og mange andre knyttes til Besant, Blavatsky og theosophical society, så er det nettopp slikt disse står for. Utad er King en god kristen, men så er det et løgnaktig bilde av ham. Det er det ikke tvil om. Hans nærmeste venn var også homse. Det er helt greit det, men det som ikke er greit er at disse lukkede samfunnet skal spre seksualitet og gjøre det til identitet, gjennom en manifestert agenda. Det er manipulasjon. Mahatma Gandhi som trolig var nære frimureriet, inspirerte King. Det veldig passive motstandsarbeidet ble videreført til ingenting. Trump og alle de andre lakeiene som jobber for globalist-agendaen gjør også dagens bevegelser passive. Må legge til at både Ivanka og Donald har konvertert. Senior kan ikke være annet så lenge datteren er jøde, uansett. Jesus og troende kan kalles jøder. Zevi og satanistene følger i hvertfall ikke jødedom. Jesus gjorde det, ikke kristendom. Mange jøder fulgte Jesus og de nye bevegelsene i samfunnet. Slike bevegelser vil CIA og myndighetene gjøre til passive og døde.
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-41871956
sexorgier og utpressing? Passiv motstandsbevegelse som Gandhi. Blavatsky, Crowley, Besant, magi og witchcraft. Er det slik man oppnår guddommelighet og høyere bevissthet? Så bruker de Kristus og kristendom til innpakning?

uskyldig på utsiden, men disse individene praktiserer magi, witchcraft og sex magi for å oppnå høyere bevissthet og spirituell utvikling. Svart magi kalles hvit magi fordi de har ønske om verdensorden. Dette er satanisme. Det er ikke så uskyldig som mange tror. Det er ikke yogamatte og drømmer.

Hvor mange ganger har Trump sagt at kritiserende av ham er «witch hunt»? Det må være hundrevis! Også etter Signal-leak. Ja, fordi han er det.
https://medium.com/age-of-awareness/you-say-you-want-a-revolution-in-consciousness-b83958b88dff

it’s a witch hunt, it’s a witch hunt, I believe it’s a witch hunt. Ja, du har helt rett Donald. Du er en ond heks.

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  Anarchapulco
18 dager siden

Er ikke enig. Countilpro ble styrt av hoover og clyde tolson. Ja de kjørte kampanjer mot King. Drittpakker lik pakka mot Hans Gaarder. Samme aktører bak disse nettverk. Og derfor er det interessant å diskutere dette siden det pågår og har pågått en bremsing av fakta å komme ut fra PSYopen og det medisinske eksperimentet utviklet av DARPA. Jeg begynner å forstå hvorfor Gaarder ble myrdet og hvordan kontra etterretningen fungerer. Bremsing av info som har pågått siden 2020 og sabotasje av frihetsbevegelsen i Norge. Detaljer som ikke nevnes. Høyre venstre dialektet jobber på overtid om dagen.

Og igjen hva har kings privatliv med dette å gjøre?

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  MLK jr
18 dager siden

Syntes ikke at jeg kan forlange at King skulle se rekkevidden av det britiske imperiet og order of st John på 60-tallet da da fortsatt nærmest alle fysikere ikke enda ser atomvåpen bløffen, virologer ikke ser smitte teori og virus bløffen og astrofysikere ikke ser månebløffen.

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  MLK jr
18 dager siden

Hvem har Tavistock hatt evalueringskonferanser med siden 1960 i Norge?

Hvem har styrt Norge siden 100 før Kristus ?

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  MLK jr
18 dager siden

Hvem styrer NRKs produksjon?

Hvem styrer MAGA inc?

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  MLK jr
18 dager siden

Trumps mentor Roy Cohns komprimerings operasjoner holdt Hoover i tøylene hvor couintelpro ble kjørt ifra. Drittpakkene og truslene mot King er like de som er vært imot Gaarder, Rudstrøm og Ertresvåg osv. Se også Gjermund saken. Disse nettverk aktiveres av M16 vet vi fra Hans Gaarders eminente granskinger. Dette er viktig å granske i den nåværende situasjonen da det pågår en slow walking og bremsing av avsløringer om convid 1984 i Norge.

Er ikke fordi King jr er et idol jeg forsvarer hans ettermæle men på grunn av hans fiender og at jeg ikke liker at enkeltindivider blir likvidert for å uttrykke sine grunnlovsfestede rettigheter. Dette skjedde også i Norge i både spenningstrategi og likvideringer av enkeltindiver som protesterte mot Norges involvering og militær støtte til depopulasjonen i Vietnam. UiO var innvolvert i vær forskning på vegne av us air force og DARPAs verktøy ble utviklet. Spoler man fram til mars 2020 har man en us departement of defence PSYop og operation warp speed utviklet av DARPA, som fortsatt tildekkes i Norge. Samme med uios retoriske prosjekt og Tavistocks konferanse med SINTEF i 2019.

Michael Riconsciuotto fra casolaros blekksprut var innvolvert i Couintelpro blant annet sammen med Ted Gundersen som virker å ha vært en damage controll agent for mye av blekksprutens aktiviteter. Sier dette fordi en av de sentrale aktørene i junk bond skandalen og kriminalitet knyttet til CIAs prosjekter og narkotrafikk Michael Milken var en sentral aktør i operation warp speed. Couintelpro er et drapsprogram.

Anarchapulco
Anarchapulco
Abonnent
Svar til  MLK jr
18 dager siden

Det er utenkelig at CIA skulle la bevegelser gå og vokse uten at de kontrollerer den. MLK jr het Michael King helt frem til 1957. Michael King sr dro til baptistkirkenes verdenskonferanse i 1934 og skiftet navn da han så seg selv som rebell på samme måte som Martin Luther. Men hvorfor endre fødselsattestene. Er det lov og hvorfor ville han det?

Personlig gir jeg fullstendig blaffen i Michael King/MLK. Det er mønstrene og bevegelsene rundt som gjentar seg gang på gang. Korrupte drittsekker som gjør alt for å selge seg selv. Typisk falsk messias-historie. Samle folket til passivitet. Malcolm X, Black Panthers som representerer de fattige blir sett på som voldelige og islamister. RFK beordret overvåkning. Mye av poenget til OSS var å få bygd opp en trussel rundt kommunisme. Alle disse teknokratene og New-agere er samlet. MLK stod ikke for kristne verdier, men samlet kristne mot islamister. RFK mente han var kommunist. Ingen snakker om hvordan slike beskyldninger demper og passiviserer bevegelsen. De splitter opp borgerrettighetsbevegelsen i mange fraksjoner som kjemper mot hverandre. En svart dame angrep King med en brevåpner. Hun mente han var kommunist. Men var alle svarte enige med King? Hvorfor påsto hun at han var kommunist og at hun var utsatt for overvåkning? Hørte aldri mer fra henne. Stemplet som sinnsyk og sperret inne hele livet. Inget forsvar, rettssak eller rettigheter. Bare insane, liksom. Brevkniv? Forsøkt drept av egne. Mountain top, Martin Luther, rebel Jesus… falsk messias. Burde ha jaget eliten ut, men ble sett på som Onkel Tom av Black Panthers, Fra overklassen og elitens høye beskytter. Det er ikke bra. Nobelpris? Det sier alt.

De burde hatt et skikkelig oppgjør med den hvite overklassen i USA. Nå er det snudd på hodet da BLM beskylder fattige hvite borgere for white supremacy. Det er helt tullete. Så har de den samme eliteklassen og manipulasjonen de alltid har hatt. Setter opp fattige hvite mot BLM, mens ledelsen av BLM er gjennomkorrupt og har en egen agenda. Alt av motstand blir kanalisert i den retning eliten vil ha den. Politikere og elite plyndrer jorda og ødelegger alt av liv mens en smilende svensk jente leder jordens miljøpolitikk inn i CO2 kvoter og skattlegging av fattig folk.

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  Anarchapulco
18 dager siden

Ja enig i en del du skriver, men min hypotese er at black panthers var en CIA operasjon. Voldskrefter mobiliseres. King jr ble drept av CIA og amerikanske myndigheter.

Hvor har de lært disse templatene for splitt og hersk?

Siden du kan si mye om bevegelser så kan du kanskje hjelpe meg med å forstå hvem som organiserte slaget i Drammen ?
hvem var innvolvert i dette voldsirkuset?

Hvem organiserer SIAN versus ANTIFA?

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  Anarchapulco
18 dager siden

Hvem har sendt unge menn og kvinner i Norge i kriger på vegne av Trumps kreditorer siden 1990-tallet i Norge?

Finnes det en større satanisme en depopuolasjons kampanjen fra 2021?

Hvilke organisasjoner er innvolvert i dette i Norge?

Ettersom du nevner samfunnsretning, hvem styrer Samfunnsretningen i Norge?

Hvem har konstruert eugenitikken?

ICD diagnose manualen?

Hvem står bak atomvåpen bløffen?

Den falske krigen mot narkotika?

Ettersom du har mange drittpakker klare har du noe info om Angleton, Dulles, Hoover, Stay behind i Norge osv?

Hvem holder unna guds gave til menneske heten?

Hvordan ble 1 og andre verdenskrigsritualet organisert og satt opp?

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  MLK jr
18 dager siden

Hvem har fjernet teledataene fra den opprinnelige Baneheia etterforskningen?

Hvem står bak orderud drapet og hvem tilbakeholder informasjon den dag idag i stengte arkiver? Altså info som var viktige for drapsetterforskningen?

Og igjen hvem har satt opp FBI og CIA?

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  Anarchapulco
18 dager siden

Hvem skrev our common future?

Hvem står bak agenda 2030?

Hvilke ordener i Norge er innvolvert?

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  Anarchapulco
18 dager siden

Du sier du ikke er interessert i dette, men allikevell har du gransket sexlivet til Martin Luther king jr?

Hvem er det som har bygget et slikt apparat for overvåkning i Norge?

Anarchapulco
Anarchapulco
Abonnent
Svar til  MLK jr
18 dager siden

Du har nevnt noen navn og jeg prøver å si at jeg ikke skriver for å tråkke på dine forbilder. Jeg sier bare at de er/var med i en klubb. En klubb jeg ikke er med. I utgangspunktet bare et lite tips om å sjekke bakgrunnen deres. Jeg er ikke spesielt interessert i de navnene. Det er heller det at passer inn i mønstre som man ser sammen med andre. De kan være blant prester, imamer, rabbinere, politikere eller hva som helst. De dyrker det onde og det er den onde energien jeg ønsker fokus på. Ikke hvilket skall de har operert fra. Jeg tror det i andre tilfeller ville vært mange varsellamper som lyser, men så er det enkelte individer man tar inn og legger følelser på. Jeg har forstått at du ikke er interessert i infoen jeg kommer med og jeg vil bare si at jeg ønsker ikke å oppskake deg og følelsene.

Ta en titt på The Jones Plantation. Slavene pisker budbringeren. Det er vel ingen av disse vi kjenner personlig? Sexlivet til Michael King er fullstendig uinteressant annet enn at det passer inn i mønstre til andre i den sataniske klubben.
The Jones Plantation: https://www.bitchute.com/video/nxrSJFLDCVdA

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  Anarchapulco
15 dager siden

Takk for svar. Ja Jones plantation er bra. Men jeg svarer på dine spørsmål, men du svarer ikke på mine. Hvem trente opp mossad på skui på 60 tallet ?

Hvilken organisasjon trente der og var også tilstede på 9/11 ?

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  MLK jr
15 dager siden

Hvem bisto Israel med militær støtte på 60 tallet i Norge?

Har du en drittpakke på Mike Hararri?

Menechemin Begin?

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  MLK jr
15 dager siden

Hvem organiserte slaget i Drammen ?

Hvem organiserer SIAN vs ANTIFA ?

Hvilke e tjenester var tilstede på WACO?

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  Anarchapulco
15 dager siden

Hvem utruster Israel som også utrustet Hitler?

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  Anarchapulco
15 dager siden

Hvem står bak Brundtland body count?

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  Anarchapulco
15 dager siden

Hvem står bak operation warp speed?

Hvem stod bak operation pheonix 1 i Vietnam depopulasjonen og den pågående operation phoenix 2 som Erik Prince satte igang som kjører splitt og hersk operasjoner ?

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  Anarchapulco
18 dager siden

Hvem har kordinert etteretingsdelingen i Norge mellom Israel, EU og M16/CIA?

Hvor utdannes norske oberster og offiserer ?

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  Anarchapulco
18 dager siden

Hvem står bak falske flagg i Norge?

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  Anarchapulco
18 dager siden

Hvem har bygget opp eugenitikken i Norge og norsk e tjeneste ?

Anarchapulco
Anarchapulco
Abonnent
Svar til  MLK jr
14 dager siden

Du stiller veldig mange spørsmål. Leter du etter svar på spørsmålene, eller vet du svarene? Akkurat om eugenikk kan du lese om her: https://ny.bcke.no/2025/01/08/rasehygiene-og-sionismen-satans-synagoge/ Jeg skriver der, når jeg har tid. Det er lenge siden sist jeg skrev, så jeg er veldig opptatt. Du kan lese om eugenikken der, Margaret Sanger er velkjent i den sammenhengen. MLKjr fikk Margaret Sanger ærespris i likhet med Hitlary Clinton og Nancy Pelosi.
https://www.politifact.com/factchecks/2016/nov/14/pat-robertson/pat-robertson-absurdly-says-sanger-king-conspired-/

Man kan tenke at den nordiske rase skulle beskyttes ved å passe ekstra på nordiske menn og kvinner, men det var ikke slik. Rasen måtte renses for dårlige gener og man måtte dyrke frem gode gener. Slik var det også i Tyskland. Folk med skavanker støttet regimet, men ble offer for rasegygiene. Rasegygiene er altså å foredle rasene og kvitte seg med folk som bærer dårlige gener. Mjøen var også leder internasjonalt. En metode å pushe slike ting er å bruke universitet. Når man begynner der får man høre at man er spesiell og smart. Så det går en massesuggesjon gjennom deler av befolkningen som mener de selv er velskapte. Rundt 250 000 mentalt eller fysisk tilbakestående ble offer for tyskernes rasegygiene. En foredling av rasen. Mange talentfulle og velstående jøder dro til USA og Palestina. Hitler arrangerte en bro ved at jødenes eiendeler kunne overføres til Rothschild/britisk bank i Palestina. En foredling av europeiske jøder. Britiske sionister/jøder kjempet mot tyrkere i Palestina under WWI. Det ga britene mandatet, som igjen gikk til Rothschild.

Det skal liksom gjemmes at russerne støtter Israel. Når det innføres boikott støtter russerne Israel med våpen. Gjerne gjennom Tsjekkoslovakia. Gaza var sentral også den gangen. Britene lovte å dele det Osmanske riket med Frankrike, om de hjalp dem. Hussein Bin Ali ble lovet Saudi Arabia. To sønner ble overhoder til Trans-Jordan og Irak. Britene fikk hjelp av India, New Zealand, Australia og Japan også.

Men rasehygienen var å foredle rasene. Dette gikk gjennom medisinen, legene, helsevesenet og blant de som mente de var hakket bedre enn andre. Gjerne sosialister og velstående. Det var helt 100% sikkert at det aldri meningen å likvidere alle europeiske såkalte jøder, men å foredle rasen og gjøre den til herskere over Palestina og Judenstaat. Leger /vitenskap har vist lite empati gjennom eugenikken. Tar veldig lett på drap. Francis Galton var søskenbarn av Charles Darwin. De var frimurere. Det spres fort gjennom internasjonalt brorskap. Brødrene er spesielle og utvalgte og hvis sjefen sier at det er fornuftig å bruke masker mot Convid, så gjør nyttige idioter det. Så er det monkey see, monkey do blant resten av befolkningen. Eugenikk – Evolusjon – de sterke genene mot de dårlige. De mener at menneskearten er gruet av dårlige gener. Leger og vitenskapsmenn mener at rasegygiene må til for å redde verden. Deres mangel på empati er.deres styrke, mener de. Empatien er altså en svakhet i følge eugenikken.

Jeg skriver for å få frem ting som ikke er lett tilgjengelig. Jeg håper at man stiller seg selv spørsmål og går videre i sakene. Det er ikke noe som jeg eier eller ønsker å eie. Cherry pick og bruk det til eget og ta gjerne kred for det. Enhver som leser. Jeg bryr meg ikje. Jeg er ikke interessert i told you so eller å fremstå som kunnskapsrik. Vil bare få frem sakene.

Her kan du lese en versjon om Judenstaatens reise. https://ny.bcke.no/2024/07/14/israel-palestina-konflikten/
Jeg skrev det først på engelsk, men bestemte meg for å lage en side på norsk. Jeg matet den bare inn i Google translate, men det var jeg som skrev den engelske, men det var bare et sammendrag fra denne videoen: Jeg leste kjapt gjennom og så det var litt dårlig språk, men jeg brydde meg ikke. Dette er en kladdside. Kanskje lager jeg noe ut av det en gang…

Det er bedre å lese enn å se videoer. Lett at man mister noe av historien i videoer.

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  Anarchapulco
19 dager siden

Trump er ikke jødisk, men del av megagruppen og satt opp av de synlige stringpullere som Ronald Lauder. De fleste av disse er selverklærte ateister. Se på megagruppens utforming.

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  Anarchapulco
21 dager siden

Enig med det du skriver om alle artistene fra 2020 som frontet convid. Noe av dette etter min mening har med CIAs/MI6s likvideringer av musikere som har gått sine egne veier. Her ligger en stor body count fra 80-tallet. Bob Marley, Bjørn Afelius.

Enig med at Beatles var en tavistock operasjon. Men synes sangene til Lennon ble bedre når han gikk ut og etterhvert sin egen vei. Fredsmarsjene han mobiliserte fredlig var bra, her var det mye potensial. Satans voldskrefter drepte han etter min mening. Operation 40 avdelingen til CIA.

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  MLK jr
21 dager siden

Dette var også tilfellet i Norge med likvideringer og sabotasje av fredsbevegelsen på 60-tallet, som vanlig etterfulgt av den tradisjonelle norske tausheten om emne. Filmen Douglas viser dette.

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  Anarchapulco
19 dager siden

Hvem styrer co2 bløffen i Norge?

MLK jr
MLK jr
Anonym
Svar til  Anarchapulco
19 dager siden

Hvem styrer Kongsberg våpen og Nammo?

« Forrige artikkel

Det største øyeblikket i historien

Neste artikkel »

Mer krig planlegges – slik stopper vi det

66
0
Vi vil gjerne ha din mening. Fritt og anonymt.x
()
x