Norge, hvor mange ganger skal du fordømme? Hvor dypt går din sorg? Når skal du oppføre deg som en fredsnasjon? Vi vil ikke ha verdenskrig, vi vil ha verdensfred, og bare Norge kan stoppe Israel, resten av araberlandene forsyner ikke apartheidstaten med olje, det er Nordsjøen som smører den israelske krigsmaskin!
I Oslo 1.juni var det en stor markering. VG skrev 1000 mennesker, Dagbladet skrev 1500, Nyhetsspeilet anslår 4000-5000 mennesker tilstede, og det med det korte forvarselet om markeringen. Norge er et våkent land, vi ser hva som foregår og vet hvilken rolle vårt land spiller i folkemordet, men holdningene til folket og myndighetene er splittet, så hvem er det som holder de folkevalgte beslutningstagerne i halen?
– Krigsindustrien
– Oljefondets investeringer
– Fere tusen års blodlinjer
– Vestens rykte
– Lobbyister på stortinget
– Israels venner på stortinget
– Sionistiske ambassadøren
– Statoil
– Tap av verdensfiendebildet til muslimene
Jeg trenger egentlig ikke å skrive mer enn jeg allerede har om mitt syn på konflikten.
Flytt Israel til Alaska om de ikke annerkjenner sine naboers rett til eksistens!
Takk Armin! På et av norges mest leste nettavis, Dagbladet-brukere har grilt Israel-supportere som pølser:
http://www.dagbladet.no/2010/06/01/nyheter/israel/utenriks/11961275/
Norge er fortsatt en våkent land. Se mer om anti-israelske demonstrasjoner verden rundt:
http://www.abcnyheter.no/tv/abctv/100601/demonstrasjoner-mot-israel
STOPP JØDISK TERROR!
Jeg kjøper ikke Singoallas hakking at det er bare noen gale kvazi-jøder som er problemet.
Jeg ser hele jøde-massen feire hysterisk massakre på fredsaktivister: http://www.youtube.com/watch?v=EumUZczJNBo&feature=related
I flere århundre ble Armageddon utsatt fordi ALLE statene i verden hadde forbud mot jøde-etablering.
Jødisk galskap begynte å blomstre med sionistisk misdannelse «israhell». Jøder er tilbøyelige til psykotiske tilstander, de burde aldri få lov til å samle seg i store svermer etter å fått i sine gudsutvalgte skaller en fascistisk ide: http://www.youtube.com/watch?v=EumUZczJNBo&feature=related
Hør til en RAPPER i London:
lisense to kill:
wake up:
Hvis du håper at det gjelder å sitte urørlig i en sprekk som en kakerlakk, så må du tro om. De fascizo-shizofrene jøder på alvor mener å ta deg med til helvete: http://www.youtube.com/watch?v=Z4zNlTnoE3M&feature=related
Hør på RAPPEREN:
Kjenner du igjen dobbelgjeng til en norsk kjendis på tidspunkt 1:30 her: http://www.youtube.com/watch?v=LgFHmQzXAkg&feature=related ?
Dette er noe av det mest oppløftende jeg har lest om Palestina konflikten fra araberes syn på saken når flere hundre tusen utlendinger flommet Palestina.
«As the Arabs see the Jews»
His Majesty King Abdullah,
The American Magazine
November, 1947
http://www.kinghussein.gov.jo/kabd_eng.html
Enig, meget interessant indeed…
Jeg har lyst til å printe den ut i flere tusen eksemplarer og henge den opp og spre den til folk på gata ! Hvis noen har lyst til å oversette den så publiserer jeg den med glede på speilet.
Syns vi bør aldri stenge ambassader. Bare hyggelig med diplomati. Men la oss satse på at de israelske diplomatene………………..snart blir arbeidsløse. :) Altså: at Israel oppheves. Været skal visst være fint på Madagaskar for tiden, forresten.
Ja, ser koselig ut: http://www.madagaskar.no/
Bare hyggelig med diplomati??!! Nå overrasker du meg Belzebob..
INGEN skepsis til diplomatiet? BARE hyggelig?!
Vel, diplomatiets vesen og overhode er den Jesuittiske kirke..
Det multilaterale diplomati, et er JESUITTENE det.. en viktig brikke i kabalen og konspirasjonene, kanskje den viktigste.. Eidsvollsmennene visste det..
Diplomatiet som prinsipp må aldri oppgis! Hvem som styrer akkurat nå må ikke være ensbetydende med med nedlegging.Bedre tider kommer!
Genialt forslag, BelzeBob!
Dette ville være den absolutt beste løsningen på JØDEPROBLEMET – å oppløse sionistisk misdannelse «israel» som dannet på falsk kriminell grunnlag.
Med fakta og dokumenter på bordet:
– høyst nazi-fascististisk skrift «Tora» som ideologisk grunnlag for jødisk kriminell virksomhet gjennom årtusener,
– sions debils protokoller med detaljerte planer av styrt kaos og påsatte kriger som sionistenes midler til verdens herredømme,
– dokumentasjon av jødisk forfalskning av historien («holocaust», «jødeforfølgelser» o.l.) for å sette jøder over dom og enhver kritikk
må menneskeheten riste parasitten av seg en gang for alle.
Som dokumentasjon til ny Nurnbergs prosess for jødiske forbrytelser mot menneskeheten legg dette:
http://www.youtube.com/watch?v=hwpkcIRrckY&feature=related
og http://www.youtube.com/watch?v=zaWn-ZBDpNg&feature=related
Flott video, Armin.
Fredsprisvinner Olabama har fengslet på LIVSTID palestinere i US for innsamling av humanitar hjelp til Gaza etter jødiske massakren.
Etterpå ansatte Olabama en KAGAN som høyesterettsdommer for å sikre samme kriminelle praksisen i fremtiden.
Massene reagerte ikke, derfor massakrerte militær jødisk banda fredsaktivister med humanitær hjelp i internasjonalt farvann igjen.
Jeg anmeldte «israelnor» til politi, PST og økokrim for terrorfinansiering i oktober`2009. Har ikke fått svar hittil.
Faen skal ikke rette seg etter folks ønske uten kamp.
Hvilke demonstrasjoner har vi i helgen?
Vi har erfaring med å få broilere til å gjøre som ungdom vil, fra demonstrasjonen mot krig i Irak da lobotomert insekt Bondevik ble tvunget til å stoppe krigsplaner.
Vi må fortsette press på makthavende mafia i Norge inntil:
– «israelsk» ambassade er kastet ut av Norge,
– norsk olje slutter å holde jødisk drapsmaskineri i gang,
– Norge viser veien til hora FN og innfører økonomiske straffesanksjoner mot terrorist-misdannelsen «israel»,
– Stoltenberg tipser Olabama at gale bikkja «israel» med atombombe i kjeften skal stå på United stupids` terrorist-liste med tilsvarende konsekvenser,
– folkets politi røyker ut jødisk ambassadør&Co ut av landet ved hjelp av radioaktive gassen de brukte mot sitt eget folk før.
Hva med elektroniske underskriftskampanjer på NS for:
– staten Palestina nå,
– utkastelse av jødisk ambassade fra norsk jord,
– omgående rettssak og straffeforfølgelse av sionistisk misdannelse «israel»
– ny Nurnbergs prosess for jødiske krigsforbrytelser mot menneskeheten nå!
Individuelt kan man tegne david-stjerner på bakken der folk samles (bussholdeplasser o.l.) med bruksanvisning: SPYTT HER.
Bruk gjerne skolekritt.
Har du andre forslag?
Ja, jeg er en stor tilhenger av diplomati. Så absolutt.
Ja men da har du ikke skjønt hvor gjennområttent dagens diplomati ER.. de er selve konspirasjonen.. prinsipielt forstår jeg deg.. men da må vi ha et helt annet diplomati, helt andre prinsipper og praksiser.. dagens er verre enn korrupt! Les f eks Skjoldmøysagaen av Synnøve Fjellbakk Taftø, den finnes gratis på nett..
Flott artikkel Armin – kjempebra at så mange demonstrerer både her i landet og ellers i verden.
For:
USA som er Israels nærmeste allierte holder seg taus om hendelsen bortsett fra en kort beklagelse for tap av liv. De beskytter ofte Israel i det internasjonale samfunn. Den amerikanske kongressen vektlegger å opprettholde et nært og støttende forhold med Israel, som er det landet som mottar mest amerikansk bistand.
Jens sier på en pressemelding:
Jeg er rystet og krever gransking men på spørsmål om Norge vil komme til å ta andre initiativ ovenfor Israel svarte han kun:
Det viktigste er å få i gang en gransking. Han avventer vel på utspillet til storebror USA og legger lista deretter. Med andre ord, ingen tiltak.
Alle disse «fordømmelsene» er spill for galleriet for å slippe beskyldninger i partisk støtte for og subsidiering av jødisk statlige terror.
Natan-jahva ville aldri massakrere fredsaktivister med humanitar hjelp ombord om han ikke hadde sikret seg dekning fra JEWropeisk og yankees side, m.a.o.:
DETTE VAR AVTALT PÅ FORHÅND.
Derfor gjemte de vestlige «aktivistene» seg under dekket slik at jøder kunne trygdt massakrere muslimer.
Hvis vi skal endre noe som helst i verden, og ikke bare gå til slaktebenken som kveg, skal utholdenhet i protest- og sabotasjeaktivitet til.
Vi må fortsette å kreve straffeforfølgelse for SATAN som står under stoltenbergs og olabamas beskyttelse.
Uten massenes motstand er vi snart chipiserte sauer alle sammen.
Slaveri er ikke noe for meg, så lykke til til dem som velger å eksistere på parasitters premisser, jeg går.
P.S. United stupids er ikke alliert, men koloni til sionistisk misdannelse «israel». Massakren av fredsaktivister er ikke en «hendelse», men en bestialsk forbrytelse. «Det internasjonale samfunn» er en billig hore som svelger alt en hora skal svelge.
You said it!
«Regjeringen fordømmer Israels handlinger bla bla bla >insert bullshit here og ikke gjør en dritt med det for folk glemmer det om 2 sekunder uansett så snart de får en ny dose reality-tv og litt reklame< end statement."
De glemmer hva som står på spill når dette livet er slutt:
http://www.youtube.com/watch?v=Lz7b3E9gUV4&feature=related
Flott artikkel! Hørte deg på radionen i dag, det var mot data lagrings arkivet, du blev beskrevet som en motstander, uten at NRK(AP) kunne si noe i noe mer. Regner med at vi får en video montasje her, med dine innlegg. Og Takk for at du står på. Ellers så står hårene mine på ryggen, og jeg tror i er i en «tension mode» fra «half past human» se link: http://urbansurvival.com/week.htm og som kanskje vil ende ut i en forløsning – men ikke til det gode. sjekk den som vil.
Du er min tjenestemann!
Kom her! :D haha Slutt å tigg og gå på teppe ditt..
tisper har snuter
bin laden: typisk jøde? Hvem var den rettet til?
til ham/henne som postet «gå på teppe ditt..»
Det er slik de blir opplært via tora og SATANIC talmud:
http://www.youtube.com/results?search_query=satanic+talmud&aq=1
Jeg skjønte ikke hva «gå på teppet ditt» betyr, vet han ikke at persiske tepper flyr?
Stenging av ambasader er det som skjer når land er i krig med hverandre Armin. Vi ønsker ikke det. Problemet i Norge er at zionistene har, på en eller annen måte et godt grep rundt enkelte norske politikere, akkurat som de har i USA. Jeg vet ikke hvilken lokkemiddel, eller straffe middel de prøver med men de har en usynelig påvirkningskraft som er godt skjult. Kanskje det er via religion da kristne mener at jøder aldri kan gjøre noe galt- derfor er deres handlinger som Teflon – nothing sticks.
Vi kan i hvert fall slutte å kjøpe varer derfra!
Jeg vil tro at denne inkvisjonen må få et annet fokus enn mot kristne Mike. Vi er protestanter her i landet, kneler hverken for katolikker eller andre.
Ifølge en undersøkelse som Vårt Land har gjort så er det 40.000 sionister blant norske kristne. Resten av de kristne er på det standpunkt du selv tar……
Jeg tror ikke disse 40.000 kontrollerer regjeringen, og som vidt meg bekjent er der ingen kristen i den nåværende regjering, fordi SV og AP har ikke akkurat vært grobunn for det ‘gode evangelium’ tradisjonelt.
Forklaringen ligger annet sted, som er for mye å gå inn på her og nå.
Så det store, store flertall av kristne er på Palestinerne’s side, og støtter ikke myrderier. Hvorfor prøve å få det til å høres ut som det er motsatt?
Gilad Atzmon speaks for us all when he says:
Stengning av ambassade sender ut et sterkt signalement til verden om at Norge ønsker ikke å tjene terrorister. Har vi ikke samarbeidet nok med Israel? Atombombene deres ble bygget med norskt tungvann selvom norge stilte krav om internasjonale inspeksjoner som sikret at vannet gikk til fredelige formål, men av 20tonn som ble sendt, kunne Israel kun vise til 11tonn, resten var hemmeligstemplet. 9 tonn kan i praksis være nok til 100atombomber. Norge skrev i avtalen om betingelsene, men de turte ikke å tilbakekalle vannet som vi fortsatt har krav på! Faciststaten Norge krever at Iran spiller etter boka, mens Israel som de støttet med atomvåpen signerte aldri «ikkespredningsavtalen» og tillot ikke internasjonale inspeksjoner. Før vi peker fingre på andre, må vi se på blodet som ligger tørket under neglen.
http://www.wisconsinproject.org/pubs/editorials/1988/heavywaterscandals.htm
Å unngå 729strekkoder hjelper ikke, Israel er alt for høyteknologisk avansert i sin eksportproduksjon sånn at Jaffa boikott vil ikke stanse økonomien.
Jeg er ikke enig med deg at vi skal hive ut de israHelliske ambassadørene, men vi kan forvise dem til et lite nedverdigende »bøttekott», istedetfor flotte inngjerede villaer.
Ellers er jeg enig i at man ikke kan boikotte IsraHell ved hjelp av strekkoder. De har lenge vært i stand til å manipulere dette systemet også. Så, man risikerer å kjøpe IsraHelliske varer, enda strekkodene tilsier at de er f.eks laget i Spania.
Uppss.. Enda litt til.
Du har også rett i at IsraHell er høyteknologiskt og derfor ikke eksporterer typiske forbruksvarer som er strekkodet. det IsraHellerne lager mye av er f.eks elektronikk-komponenter. Det er derfor vanskelig å boikotte IsraHell når de kankje leverer MOSFET-transistorer til invertere/convertere og annet kvalitetsutstyr, laget av f.eks Siemens.
»Jeg vet ikke hvilken lokkemiddel, eller straffe middel de prøver med men de har en usynelig påvirkningskraft som er godt skjult.»
Det går noen rykter om at IsraHelliske styresmakter har truet / truer Europa, spesiellt, med kjernefysiske våpen, hvis de ikke »innretter seg». Det vil ikke forundre meg om dette faktiskt er sant, fordi professorer og andre fra akademiske og politiske miljøer i IsraHell, har yttret slike ønsker ved flere anledninger.
IsraHell…. Galaksens Sorte Hull.
:-P
Passende artikkel Armin :) Gaza er verdens tettest befolkede sted, og kan sammenlignes med Warsawa gettoen under 2 verdenskrig.Man kan spotte Gud men ikke Israel.Det som er skremmende er at så få ser galskapen.Stortinget i Norge er fylt med tannløse politiker broilere uten ryggrad.Tror ikke vi kan satse på dem.
Debatt på NRK ikveld, alle som vil bli kvalm følg med…hvem vet, kanskje Armin tar miccen og setter prikken over i` en.
La palestina leve! One` Two` Three` Four
Faen hell! Jeg kom hjem så innlegget ditt skrudde på tv’en så debatten løp til bilen løp tilbake hentet megafonen løp til bilen løp tilbake hentet kamera løp til bilen kjørte fort som faen og i vålerengatunellen står det bom stille!!! Tunnelen var stengt for vedlikehold.! aaaah! Jeg tenkte jeg skulle blæste megafonen på dem når de kom ut, kom fram klokken 22.45 og da var det ingen der. :D
Dette er er mer kompleks enn en svart-hvit situasjon. Finn kilden for undertrykkelsen, Greg Szymanski Interviews Doreen Dotan
Er så latterlig dumt å lese disse innleggene av Armin Bahrami at det trekker seriøsiteten til nyhetsspeilet og artikkelforfatter ned til lavmål.
At en muslimsk person som er anti-Israel får skrive slike våsete innlegg blir for dumt.
Jeg er hverken for eller mot Israel og kan se på denne saken objektivt.
Israels bording er en tragedie og burde vært løst på en helt annen måte enn å åpne skarp ild mot demonstranter med kniver og slagvåpen.
På den andre siden visste aktivistene at sjøveien til Gaza er blokkert av Israel og å hevde at de gjorde dette for fred bli for dumt. Dette var en DEMONSTRASJON. Å ikke etterfølge beskjedene om å stopppe, eller la seg kontrollere vet de fleste vil føre til konsekvenser. For alt Israel visste kunne de fraktet tonnevis av våpen og kjemikalier.
Oppfordrer vår muslimske venn Armin å se saken fra begge sider, i steden for disse Israel fiendtlige postene skrevet i Allah’s navn.
Så du mener personer som tilhører islam er unndratt retten til å rette kritikk mot drap på sivile fordi de er muslimer?
Mitt bidrag var langt mere yttergående, hvorfor angriper du ikke meg isteden?
En annen ting: Når mener du Armin konverterte til Islam?
Dette ble noe lavpannet.
Nei det mener jeg ikke, dette tar du fra løse luften. Uansett hvilken trosretning/religion du tilhører kan du selvfølgelig komme med kritikk, men når det blir så til de grader dominert av din religion/trosretning så forsvinner objektiviteten og dermed seriøsiteten.
Selvfølgelig er det lov å rette kritikk mot drap, det gjør selvfølgelig jeg også. Men her drar han hele nasjonen Israel under samme kam. Sikkert utrolig fint å få en slik katastrofe servert, slik at alle kan fordømme Israel og lovprise de stakkars aktivistene som bare fraktet mat og gjorde ingenting galt..
For din saksopplysning, er jeg ikke muslim.
Det handler ikke om solidaritet for mine «palestineske brødre», det er bare det at jeg alltid tar de undertrykkedes side… Kall meg anti-semitt, det ville vært for dumt, for jeg elsker jøder og muslimer like mye, men jeg hater staten israel, de forstår ikke mitt språk, de hater kjærlighet.
Saken er at Israelske stat er en misdannelse. En kreftsvulst i området som vil for alltid lage krig og konflikt. Israel må trekke tilbake til de opprinnelige grensene før seksdagerskrigen, etter en 3års tidsramme på å trekke tilbake til 67grensene. Jeg mener Israel aldri skulle eksistert der. Det var aldri et land uten et folk for et folk uten et land for jødene hadde store samfunn i USA, det var deres promissed land. 1.000.0000 palestinere måtte kastes ut av sine hjem en morgendag i 1947. Terroren mot Palestinia startet lenge før det faktisk på 20 tallet når Irgun og Sternbanden 2 sionistiske terrogrupper splittet 2 semmetiske brødre som levde i fred og sameksistens i flere hundre år.Så hjernevasket de israelerne, betalte dem masse penger for å bo i israel, og hypnotiserte dem til å tro at den jødiske stat er et legitimt konsept og hjernevasket dem enda mer til å tro at jødene er de virkelige offerene i denne midtøstenkonflikten.
Det er faktisk flere demonstrasjoner i måneden på israelsk jord for støtte til palestinerne, og flere israelere har blitt skutt mens de har demonstrert for sine naboer, de blir gasset og fengslet, staten israel terroriserer ikke bare sine naboer men sine egne borgere som er uenig, er «traitors» og blir bedt om å reise til gaza.
Dette er en terrorstat som ikke fortjener en dråpe respekt, forståelse eller sympati.
6millioner jøder døde aldri, dette tallet ble kunstig skapt sånn at Israel kan massakere 5.999.9999 palestinere og si de ikke har hatt det like ille som jødene i gasskamerene.
FUCK ISRAEL, flyytt dritten til Alaska.
Tenkte jeg ikke skulle kommentere dette utkastet, men er svært overasket over at ingen andre har gjort det, så da gjør jeg det likevel..
Her var det mange påstander som er tatt ut av løse luften uten at du dokumenterer den. Å komme med en påstand som at alle israelere ble hjernevasket og ble betalt penger for å bo i Israel kan vel i beste fall kalles svært tvilsomt.
Når du kaster på at de ble hjernevasket enda mer for å tro at de var ofrene og at holocaust bare er et oppspinn blir det bare for dumt. Er kanskje derfor ingen har kommentert dette i og med det blir så dumt at det trengs ikke svare på og at enhver oppegående person ser hvor galt det er?
Trodde også du som konspirasjonsteoretiker visste at det som blir fremstillt i media er det som de ønsker du skal tro. At staten Israel er selve ondskapen viser om et forvrengt syn.
Du visste kanskje at Israel blant annet arrangerer gratis utflukter for arabiske såvel jødiske barn for at de skal få en flott opplevelse. Legene fra de muslimske områdene måtte undertegne et skriv som omhandlet at de ikke hadde lov til å kommentere at Israel hadde tatt med seg arabiske unger, fordi de ikke vil ha det frem at staten Israel hjelper arabere/muslimer på noen som helst måte. http://www.hermonprosjektet.no
Orker ikke kommentere den kunnskapsløse uttalelsen angående holocaust, anbefaler deg heller å sjekke ut: http://www1.yadvashem.org/yv/en/about/index.asp
Håper vi kan bli kvitt slike håpløse artikler som er med på å dra seriøsitetsnivået til nyhetsspeilet til bunn nivå. Er sånne ting som dette som gjørt at du får skråblikk av folk hvis du sier at du leser nyhetsspeilet.
beklager feil lenke, rett er: http://www.hermonprosjektet.com
Håper vi blir kvitt sånne som deg som ønsker nyhetsspeilet sensurert.
Bare fordi du ikke følelsesmakter å gjennomskue historien og se nye sider du tidligere ikke våget, så betyr det ikke at andre er holocaust fornektere hvis de ser tilbake i tiden. Hva vet du om Balfourerklæringen? http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/History/irgunill.html
Hva vet du om sionistiske terrorgrupper? Hva vet du om masseutbetalingen til immigranter på 30-40tallet, lenge før Hitler gasset bort lusa på filleklærene til arbeidsfangene i Austwich?
«Trodde også du som konspirasjonsteoretiker visste at det som blir fremstillt i media er det som de ønsker du skal tro. At staten Israel er selve ondskapen viser om et forvrengt syn.»
Så alt som kommer fra media er konspirasjon? Eller når vi endelig etter så mange tiår med Israelsk terror begynner å se fortjent kritikk mot Israels uhyrligheter i midtøstenkonflikten?
Du har lite fakta i dine argumenter, for å være en «oppegående» person som hever seg over mitt innlegg.
Håper nyhetsspeilet kan bli kvitt sånne som deg, så får vi kansje fred her i verden.
Laws of the High Seas – All at Sea.
I wonder how many of you remember the hijacking of the Italian cruise ship the Achille Lauro way back in October 1985?
Four members of the Palestine Liberation Front took control of the liner off Egypt as she was sailing from Alexandria to Port Said.
It was a bungled operation in which the hijackers killed disabled Jewish-American passenger Leon Klinghoffer and then threw his body overboard.
The incident created headlines around the world and polarized people over the Palestinian cause.
It also prompted the law makers to create new legislation making it an international crime for anyone to take a ship by force.
And this is the reason for the brief history lesson – under article 3 of the Rome Convention for the Suppression of Unlawful Acts against the Safety of Maritime Navigation of 1988, it is an international crime for any person to seize or exercise control over a ship by force, and also a crime to injure or kill any person in the process.
The treaty necessarily adopts a strict approach. One cannot attack a ship and then claim self-defence if the people on board resist the unlawful use of violence.
In other words, according to international law, the actions of the Israeli military were beyond the law and those involved should be treated no differently than, say, the Somali pirates who are also in the habit of boarding ships by force.
http://www.informationclearinghouse.info/article25592.htm
Jeg ble kvalm når jeg så på debatten på NRK igår. Selvfølgelig vil Millitærkorporalen støtte angrepet, hans jobb er å lage krig, opprettholde krig, noen skulle ropt ut «LEGG NED MILLITÆRET – NORGE UT AV NATO – NATO UT AV VERDEN!» der inne!
Fokuser gjerne på alt det negative ! Jeg kan ta meg av det postive, for det er masse av det i verden, og et vell av skjønnhet…
Tilogmed i enhver negativ ting, finnes det positive.
In the end, not that there really is an end, it’s ALL going to be about how much you smiled, how much you laughed, and how much you enjoyed your life.
Right now
Robin Churchill, a professor of international law at the University of Dundee in Scotland, said the Israeli commandos boarded the ship outside of Israel’s territorial waters. «As far as I can see, there is no legal basis for boarding these ships,» Churchill said.
Ove Bring, Swedish expert on public international law, said that Israel had no right to take military action. That is also supported by Mark Klamberg at Stockholm University.
Hugo Tiberg, professor in maritime law, states that Israel had no right to attack the ships.
Canadian scholar Michael Byers notes that the event would only be legal if the Israeli boarding were necessary and proportionate for the country’s self defence. Byers believes that «the action does not appear to have been necessary in that the threat was not imminent.
Jason Alderwick, a maritime analyst at the International Institute for Strategic Studies of London, is quoted as saying that the Israeli raid did not appear to have been conducted lawfully under the convention
http://www.un.org/Depts/los/convention_agreements/texts/unclos/part7.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Chapter_VII_of_the_United_Nations_Charter
http://en.wikipedia.org/wiki/United_Nations_Security_Council_Resolution_242
«Israel skal gjennomføre intern granskning av Gaza-bordingen
.Israel skal granske den blodige bordingen av «Mavi Marmara», men ingen får snakke med soldatene som bordet skipet. »
http://www.dagbladet.no/2010/06/07/nyheter/gaza/israel/utenriks/hamas/12040473/#comments_container
Dette kalles 9/11 granskningen.
Jødemordere hadde med seg «dødslister» med bilder til de aktivistene som skulle drepes.
De fleste av drepte fredsaktivister ble drept av jødene på kloss hold med kontrollskudd i hode ifølge tyrkiske leger som utførte obduksjon.
I ni lik av jødenes ofre fant tyrkiske leger omlag 30 kuler.
Øyenvitner rapporterte at jøder druknet i sjøen andre beskutte uten å sjekke om de var døde eller sårede.
Jøder lot ikke besetningen å gi sårede aktivister akutt medisinsk hjelp, men satte håndjern på blødende mennesker isteden.
Tyrkisk advokat Basim Mansour, som besøkte de internerte aktivistene, møtte to kvinner fra skipet som fortalte ham at de så hvordan jødene har bundet to passasjerer fra Mavi Marmara og kastet dem levende i sjøen.
Av de 19 drepte fredsaktivistene fikk Tyrkia overlevert 9 kropper med 30 kuler.
Jødene erklarte at skjebne til de andre 10 drepte var ukjent.
28 barn har mistet sine fedre.
Jødisk humanisme.
Den egyptiske legen som var med i flåten, sier at jødemorderne åpnet ild mot dem straks de ble lastet ned fra sionistisk helikopter. De nektet å gi medisinsk hjelp til de sårede slik at flere døde av blodtap.
Humanisme på jødisk vis.
Fredsaktivister som fant tilgjengelige gjenstander til å forsvare seg mot jøder, klarte å ta våpen fra noen «elite-jødemordere», men har ikke brukt det mot overgripere. De kastet våpen på sjøen.
Fredsaktivistenes humanisme.
Sionistiske militante har drept fotografen, mens han filmet angrepet. Og så annonserte sionistisk misdannelse «israhell» at dens mordere var tvunget til å drepe ham som en «fighter», selv om han var bevæpnet med bare kamera.
Gud forbanne og straffe jødemordere og sionistisk misdannelse «israhell».
Enda et suverent innlegg! Elsker at dette er vel dokumentert med linker til rapporter fra obduksjonen og bilder av skuddsår. Er også svært imponert over at du har tatt deg tid til å kvalitetsjekke alle opplysningene og er helt objektiv i denne saken.