Barn er fulle av energi og klare til å erobre verden, men etter barnevaksinasjonsprogrammet er fullført, er livskraften i øynene borte.

Hvis du likte denne artikkelen, vennligst spre den videre til så mange mennesker som mulig, legg igjen en kommentar eller abonner på RSS-feeden.
Samfunn
  12.05.2010 21:08

WHO-forskningen på Bakkebø‏

Jeg ble engang spurt om hva som er det verste jeg har sett i mitt liv og da svarte jeg uten å nøle: WHO-forskningen på Bakkebø. Vedkommende som spurte viste en takk på datamaskinen og hvis Internettforskningen er kommet så langt som jeg håper, vil Bakkebøforskningen bli offentlig tilgjengelig om ikke altfor lenge.

Jesuittene har i mange hundre år forsket på hvordan det psykiske sanseapparatet kan påvirkes, og da spesielt dømmekraften. Den internasjonale sunnhetskommisjonen i Paris koordinerte den internasjonale forskningen som fant sted hovedsakelig i sinnssykehusene. I 1945 ble WHO etablert med hovedformål å koordinere hjerneforskningen og de innledet straks et samarbeid med jesuitteragenten Karl Evang.

Den tyske okkupasjonsmakten hadde innført barnetrygd i Norge. Da den tyske okkupasjonen ble avløst av alliert okkupasjon ble utbetalingene til mottakerne straks stanset mens arbeidsgiverne måtte fortsette å innbetale til trygden. I 1946 var et betydelig beløp oppsamlet og pengene ble brukt til å bygge et forskningssenter på Bakkebø der små barn ble utsatt for medisinske og psykologiske eksperimenter med sikte på å svekke eller ødelegge det psykiske sanseapparatet, spesielt dømmekraften. Forskningsresultatene ble fremlagt på et topphemmelig seminar på Holmenkollen hotell i 1957.

De som ble utsatt for disse eksperimentene var overveiende såkalte tyskerunger som av allierte soldater ble raidet opp i sine tyske familier og transportert til Bakkebø. Eksperimentene tok sikte på å finne ut hvilke doseringer som skulle til for å svekke dømmekraft og rettferdighetssans slik at hjernen på de stakkars barna ble et «tabula rasa» som de het på vitenskapsmennenes språk. Forsningsresultatene er benyttet for å bestemme doseringen i barnevaksinasjonsprogrammene.

VN:F [1.9.16_1159]
5.4 (71 stemmer)
WHO-forskningen på Bakkebø‏, 5.4 out of 6 based on 71 ratings
Hvis du likte denne artikkelen, vennligst spre den videre til så mange mennesker som mulig, legg igjen en kommentar eller abonner på RSS-feeden.

   » RSS-feed  » RSS-kommentarfeed


Om forfatter

Synnøve Fjellbakk Taftø

Synnøve Fjellbakk Taftø har bare sju års skolegang, men har på egen hånd lest seg frem til eksamener som programmerer/systemerer, pedagog og jurist. I 1977 ble hun tatt opp i utenrikstjenesten og tjenestegjorde i Berlin (DDR), New York (FN-delegasjonen), Bangkok og Geneve (EFTA). Da hun i 1992 gikk offentlig ut mot den såkalte EØS-avtalen, ble hun erklært alvorlig sinnslidende og avskjediget av regjeringen Gro Harlem Brundtland. Synnøve har fortalt om sine opplevelser i diplomatiet og psykiatrien i Skjoldmøysagaen og Nornens Beretning som er gratis tilgjengelig på nettet.

Kontakt forfatter | Flere artikler av (5) | Forfatters nettsted



Kommentarer

119 kommentarer

  1. Skakke sier:

    Her var det ganske kraftige påstandar. Har du noko kjelder å visa til?

    Mvh
    Jan Terje Rafdal

    VN:F [1.9.16_1159]
      0 (32 stemmer)
    • Det finnes 3 forskjellige typer kilder.

      - Levende kilder
      - nedskrevne kilder
      - massemedia

      Levende kilder er mennesker som personlig har opplevd å være i historien, fks, min bestemor kan brukes som en kilde fra Iran når britene forfalsket iranske seddler og kom for å kjøpe hele landsbyen’s avlinger.

      Nedskrevne kilder blir alltid skrevet av vinnerne i historien. Hitler tapte, Rosvelt skriver historiebøkene etter hans syn på hvordan konflikten var, hvorfor de måtte krige, og hvordan de vant. Slike kilder blir brukt i historiebøker som havner i skolepensumet til barna dine.

      Massemedia, dagbladet skriver en historie, og artikkelen går rett inn i leksikonet som sannheten. Altså massemedia kan lage historie, eller de lager historier, det er jobben dems.

      Hvor plasserer du den tapre «unsung hero» Synnøve Fjellbakk?

      VN:F [1.9.16_1159]
        +23 (47 stemmer)
      • Tarzan sier:

        «Massemedia, dagbladet skriver en historie, og artikkelen går rett inn i leksikonet som sannheten. Altså massemedia kan lage historie, eller de lager historier, det er jobben dems.»

        Ja og noen får anonyme mails om vindemølle-tanke-kontroll, og artikkelen går rett inn i Nyhetsspeilet som sannheten.

        Det eneste jeg ser her er utalelsene fra en person, og når denne tidligere erklært alvorlig sinnslidende, er det ikke lite forlangt å be om mer bevis for påstandene enn kun dennes ord.

        Forøvrig viser artikkelbildet og påstander som «Forsningsresultatene er benyttet for å bestemme doseringen i barnevaksinasjonsprogrammene» at dette er oppgulp av gang på gang motbevist vaksinehysteritullball.

        Hvorfor er alle som snakker imot såkalt NWO/Illuminati og den skjulte statsmakten automatisk kredible?

        VN:F [1.9.16_1159]
          -13 (41 stemmer)
        • Når en «kilde» holder kontakt med deg i 6måneder, ber om din hjelp, er redd for sitt liv og familie, så lurer jeg på hva du ville gjort? Denne personen var en oppmerksomhetssyk psykopatisk løgner som fikk betalt for å lage en svertekampanje mot Norges nye selvstendige folkeavis.

          «Forøvrig viser artikkelbildet og påstander som “Forsningsresultatene er benyttet for å bestemme doseringen i barnevaksinasjonsprogrammene” at dette er oppgulp av gang på gang motbevist vaksinehysteritullball.»

          Har du bevis på det? Eller er du som alle andre forskere som skriver på tavla som om det var nok.

          Har enda ikke sett noen som har debunket denne:

          http://www.nyhetsspeilet.no/2009/04/vaksinering-er-ikke-immunisering/

          «Hvorfor er alle som snakker imot såkalt NWO/Illuminati og den skjulte statsmakten automatisk kredible?»

          Fordi vi har sett nok til å gjøre opp en mening om Nwo og dens eksistens, dermed er et hvert angrep mot Nwo kredibelt etter min mening.

          En morder er det for alltid.

          VN:F [1.9.16_1159]
            +18 (38 stemmer)
        • Singoalla sier:

          Tarzan: Det er Norges mest kjente politiske fange du snakker om her! Å bli erklært sinnslidende er bare et av svært mange tunge overgrep for å hindre denne kvinnen i å ytre seg til det Norske folk med all sin viten og forstand!

          VN:F [1.9.16_1159]
            +33 (47 stemmer)
        • Rom sier:

          Tarzan
          «Det eneste jeg ser her er utalelsene fra en person, og når denne tidligere erklært alvorlig sinnslidende, er det ikke lite forlangt å be om mer bevis for påstandene enn kun dennes ord.»

          Jeg ville ikke ta en «diagnose» høytidelig med mindre jeg har tillit til legen (de er ikke psykologer, men leger, er mindre kompetente en psykologer. Deres rykte de siste 200 år er det verst tenkelige. Lovene holder på å endres … i retning av at de skal «yte service». De som ingenting vet er selvfølgelig for sauer å regne, men min erfaring er at alle sauer mener de er like mye ved som andre.

          Synnøve Fjellbakk Taftø går beviselig ikke på akkort med sannheten. Bruntland hadde ikke det prinsippet, det samme for samtlige amerikanske presidenter i det 20 århundre. De kunne starte ny krig bare for å sikre sjansen for gjenvalg, det tilsvarer (-1000) * Synnøve Fjellbakk Taftø’er.
          For å indikere hvilken målestokk jeg bruker på mennesker.

          VN:F [1.9.16_1159]
            -2 (8 stemmer)
      • Michelle sier:

        FANTASTiSK PERFEKT SAGT – TAKK ARMiN!!!! SÅ SANT SÅ SANT!!!

        VN:F [1.9.16_1159]
          +2 (14 stemmer)
        • Michelle sier:

          ja TAKK til goe Singoalla også selvsagt, akkurat, det er bare et våpen for å hindre personer i å bli trodd, og visse folk går rett i fella og tror alt myndigheter og utdannede farer med, mens våkne folk forstår at det bare er en form for maktmisbruk og mind-control! Om man blir ærklært sinnslidende, trenger ikke bety mere enn at man er uenig i religionen media og dets presteskap, og så får de tvangsdope deg ned til du ikke klarer å hverken stille spørsmål eller tenke selv..

          VN:F [1.9.16_1159]
            +4 (12 stemmer)
        • arrogantkverrulant sier:

          I steden for å påstå at dere «oppvakte folk» forstår at alt egentlig bare er en illusjon skapt av den såkalte «kabalen», foreslår jeg at dere skaffer dere litt kunnskap om emnet selv. I bunn og grunn bør du ha konkret forskning å vise til for å gå ut med påstander om at WHO er interessert i å bryte ned mennesker.

          VN:F [1.9.16_1159]
            -7 (23 stemmer)
      • Pilgrim sier:

        <>

        I skuffen sammen med alle de andre som lider under paranoide vrangforestillinger. (Jeg kjenner en hel del av dem.) Og jeg har inntil i dag ikke hatt noen grunn til å tro hverken det ene eller det andre, jeg har bare registrert at det foreligger en myte om et slags heltemot hos en psykiatrisk pasient. Men nå har jeg lest to innlegg som begge lider under manglende kildehenvisninger og uetterrettelighet, samt løse påstander som krever at leseren uten videre bare skal godta slike autoritære og ikke-dokumenterte utsagn.

        Jeg er helt enig i det premiss at det finnes maktovergrep og formynderi i samfunnet, men ser ikke helt hvordan det skal kunne hjelpe på situasjonen at det sitter en masse mennesker og «synser» – akkopagnert av masse akking og uffing over spinnville ting som ikke lar seg bevise.

        Spørsmålet må bli: Hva fanden har du/dere tenkt å GJøRE? Sitte på rompa dag ut og dag inn og klage over all ondskapen i verden? Vikle deg/dere inn i en semiologisk labyrint av meningsløst vrøvl om «mind control» når problemet er så enkelt som at du/dere helt mangler selvdisiplin og handlekraft?

        Alle dere gutte- og pikebarn som er en del av det systemet dere klager over har faen ikke noe dere skulle ha sagt! Har du jobb og bil og banklån og hele sullamitten så er du en del av problemet – og all denne sutringen blir bare hyklerisk og patetisk. Du er ikke «alternativ» bare fordi du har avvikende ideer. Hvis du virkelig MENER noe så viser dette seg i handling. Ikke gjennom å gå i demonstrasjonstog av og til, mellom hjemmets trygge lune og jobbens økonomiske sikkerhet men VIRKELIG handling, hvert minutt og hvert sekund av livet.

        «Put your money where your mouth is.»

        VN:F [1.9.16_1159]
          +16 (18 stemmer)
        • Pilgrim sier:

          (Svar til «Hvor plasserer du den tapre “unsung hero” Synnøve Fjellbakk?»)

          VN:F [1.9.16_1159]
            +1 (5 stemmer)
        • arrogantkverrulant sier:

          enig

          VN:F [1.9.16_1159]
            -2 (6 stemmer)
        • «Alle dere gutte- og pikebarn som er en del av det systemet dere klager over har faen ikke noe dere skulle ha sagt!»

          Yo, jeg er på topp,vet du hvorfor? fordi jeg har kjempet meg oppover og jeg er stolt av det jeg har gjort. Alle skal fortelle meg hvordan jeg skal gjøre ting, men ingen gjør noe selv. Vi venter på en som skal gjøre alt for oss, jeg gikk lei og fant ut at jeg var han jeg leitet etter. Alt jeg vil er at vi bruker felleskapets nye folkeavis for den trengs sårt i disse dager hvor de siste sandkorn er på vei ut av time glasset. Jeg har lenge forsøkt å knuse glasset sånn at vi kan bli fri og jeg har oppfordret til handling flere ganger

          http://www.nyhetsspeilet.no/2009/08/nyhetsspeilet-tv-kampen-om-mate
          Demonstrasjon utenfor mattyilsynet

          Selvom det ikke er jeg som er innitiativ taker så refset jeg facebook gruppe lederen og hånet han for å ha 30.000 medlemmer og ingen har foreslått en demonstrasjon.
          http://www.nyhetsspeilet.no/2010/03/protest-mot-datalagringsdirekti

          http://www.nyhetsspeilet.no/2010/01/politisk-motivert-tagging/

          http://www.nyhetsspeilet.no/2009/11/demonstrasjons-etikk-verdier/

          http://www.nyhetsspeilet.no/2009/10/en-demonstrasjon-fra-fremtiden/

          http://www.nyhetsspeilet.no/2009/09/remember-remember-11th-of-septe

          http://www.nyhetsspeilet.no/2009/05/pa-tide-a-mobilisere-et-bakkema

          http://www.nyhetsspeilet.no/2009/05/nyhetsspeilet-tv-chemtrails-akt

          Samtidig har jeg satt opp en rekke «kommende aktiviteter» i kalenderen som leserne kan følge med på hvor det oppfordres til å delta på foredrag, demonstrasjoner o.l.

          Jeg har fått bilderberggruppens «hemmlige» eksistens på videofilm av selveste Thorvald Stoltenberg, jeg har stått forran Stoltenberg med en Banner, jeg har vært med å starte anti-svineinfluensa kampanjen og holdt demonstrasjoner, vært på NRK p3 og snakket om pågående værmodifikasjon i Norge, jeg har tagget halve byen med politisk motiverte budskap, heng bannere, arrangert en demonstrasjon mot mattilsynet angående Stevia vs Aspartam, jeg har fått Jonas Gahr støre til å bite seg på leppa når jeg stilte han spørsmål om CFR gruppens planer å sprøyte aluminium og barium i skyene, enkelte dager har jeg møtt fem på youngstorget som ringer meg for å møte meg «ansikt til ansikt» å fortelle en historie, jeg har tatt tidligere PST sjefen i å lyve angående «globaliseringskritikere truer riketssikkerhet» utsagnet hans på Film, jeg har stått forran den sionistiske israelske ambassadøren og kalt han og troen hans for en menneskefiendtlig ideologi, jeg har møtt opp utenfor trilaterale komisjonens elitemøte på rådhuset, skrevet 80 artikkler om ting du aldri vil lese i en vanlig avis, jeg kan sikkert holde på hele dagen men da tror du jeg skryter…

          Forstå at vi faktisk er den forandringen vi ønsker å se. Hadde ikke Synnøve Fjellbakk vært den forandringen hun ønsker å se, hadde hun som alle andre på den tiden lagt seg flat og blitt overkjørt…

          Alle kan gjøre noe Pilgrim , men ingen kan gjøre alt! Jeg glemte å gratulere deg med 20år boikott av israelske varer, det er å være den forandringen man vil se i verden!

          “You assist an evil system most effectively by obeying its orders and decrees. An evil system never deserves such allegiance. Allegiance to it means partaking of the evil. A good person will resist an evil system with his or her whole soul.” Mohandas Gandi

          VN:F [1.9.16_1159]
            +8 (8 stemmer)
        • Singoalla sier:

          :-) Keep up the good work Armin, du er så ung.. og har klart så mye!
          Om verden består undrer jeg meg på hvor du er om når du har levd i 25 år til :-)

          VN:F [1.9.16_1159]
            +3 (3 stemmer)
    • arifkarim sier:

      Har du «noko» kilder til 9/11, Irak-krigen, Afghanistan-krigen, Vietnam-krigen? Nei, alt er opplevd og sett via massemedia. Hadde en norsk avis skrevet dette, ville den automatisk ha blitt akseptert, selv om det var blanko-løgn! :D

      VN:F [1.9.16_1159]
        +17 (25 stemmer)
      • Tarzan sier:

        Har du “noko” kilder til Illuminati, NWO, depopilasjonsagendaen? Nei, alt er opplevd og sett via youtube og blogger. Hadde Nyhetsspeilet skrevet dette, ville den automatisk ha blitt akseptert, selv om det var blanko-løgn! :D

        VN:F [1.9.16_1159]
          -5 (27 stemmer)
        • arifkarim sier:

          Fantastisk mot-kommentar. ;) Nei, vi tror ikke på «alt» NS kommer med. Armin skrev om en varsler som advarte om vindmøller som kan brukes til tankkontroll, lol! Det ble rask tusenvis av kommentarer under det han skrev, men jeg skrev ingenting, siden jeg visste at det må være en et spøk, og det var det…. :D
          Konklusjon: Vi tror ikke på alt. Vurderer, sammenligner kilder, og dermed danner et virkelighetsbildet. Ikke som dere som tror 100 % på staten sine uttalelser… ;)

          VN:F [1.9.16_1159]
            +19 (19 stemmer)
        • Ja. Gordon brown, Bush, Clinton, David Rockefeller , Henry kissinger, George bush senior har alle referert til den nye verdensorden. Polly want another cracker?

          VN:F [1.9.16_1159]
            +24 (28 stemmer)
        • Jeg glemte Støre!

          VN:F [1.9.16_1159]
            +20 (24 stemmer)
        • Michelle sier:

          alle har vel fått med seg at alle pengene lages og eies og kontrolleres av noen få i verden og at verden lider mens militærbruken og forurensningene bare økes, problemet er bare at noen tror på løgnene om at det er fordi de ikke er utdannet i u-land at de er fattige, at de ikke er så smarte og flinke som vesten, at det liksom er deres egen feil osv..

          VN:F [1.9.16_1159]
            +6 (8 stemmer)
        • Slater sier:

          Nå har jo både folk som Bush, Brown, Gorbatsjov, Hitler (Gro Harlem og Støre på hjemmefront) stått åpent og sagt rett ut at de «Ønsker/kjemper for EN NY VERDENSORDEN!»

          Trenger du mere bevis eller?
          Der har du det rett fra kjeften på dem selv!

          VN:F [1.9.16_1159]
            +14 (14 stemmer)
        • Beatrix sier:

          Dette kommer muligens litt på siden, men sannhetens ansikt vises sakte og sikkert. Løgnene kommer til å bli avslørt, og det er bare et tidsspørsmål før bomba smeller.

          Dette handler ikke akkurat om vaksiner, men om fredoperasjonens løgner.

          Fra noen av mine innlegg:
          «Den danske dokumentarfilmen «Armadillo» vises i disse dager på Cannes-festivalen. Den handler om voksende kynisme og motløshet hos unge soldater stasjonert i Helmand-provinsen i Afghanistan. Regissør for filmen er Janus Metz.

          Sitat fra Dagbladet:

          «Krigen i Afghanistan er ikke bare forsvunnet i en tåke av løgner med hjelp fra dansk presse, den er også svøpt i et utålelig hykleri som bare kan forklares med vår 150 år lange historie som pasifistisk, militant voldsfornektende nasjon.

          Filmen Armadillo blir sett på som et jordskjelv i den danske nasjonens selvforståelse.»

          Noen har kanskje fått med seg Manchurian candidate, som handler om skyggeregjeringen, manipulasjon og soldatenes oppdrag i krig.

          KAN det ligge noe bak budskapet i disse filmene, som KAN være en del av virkeligheten?

          KAN vi har blitt lurt til å tro at dette KUN handler om fredsbevarende operasjoner.

          Disse som er utplassert i en krig kan vel umulig gå upåvirket hen etter endt oppdrag. Det må være vanvittig traumatiserende å må bli tvunget til å slakte ned en masse mennesker.

          Får vi den sanne informasjonen gjennom mediene når det gjelder formålet til fredsoperasjoner?

          http://www.dagbladet.no/2010/05/12/kultur/debatt/kronikk/krig/afghanistan/11681361/

          «US troops executing prisoners in Afghanistan, journalist says.

          The journalist who helped break the story that detainees at the Abu Ghraib prison in Iraq were being tortured by their US jailers told an audience at a journalism conference last month that American soldiers are now executing prisoners in Afghanistan.»

          http://rawstory.com/rs/2010/0512/hersh-battlefield-executions-continue-obama/

          «Hyggelig» lesning?..

          Alle løgner kommer fram i dagens lys, også hav angår formålet med vaksinekampanjene.

          Menneskeeksperimentene har overhodet ikke blitt avsluttet.

          Synnøve Fjellbakk Taftø er bare en av få, som har blitt «behandlet» i psykiatrien for sine politiske meninger. Man bør være varsom med å tråkke på mennesker, uten at man kjenner sakens innside grundig.

          VN:F [1.9.16_1159]
            +15 (15 stemmer)
        • arrogantkverrulant sier:

          «bevismaterialet» dere viser til er overhodet ikke noe som fremmer utelukkende en sannhet. Tvert i mot er det tvetydig, og man må legge inn mange linjer med fiksjon for å finne referanser til «kabalen» i disse kildene.

          VN:F [1.9.16_1159]
            -10 (14 stemmer)
    • Synnøve Fjellbakk Taftø sier:

      På Riksarkivet finnes det litt stoff om det hemmelige seminaret i 1957. Ellers må man kreve ar WHO offentliggjør det de har i arkivet om denne forskningen

      VN:F [1.9.16_1159]
        +4 (4 stemmer)
    • http://institusjon.histos.no/index.php?landsdel=9&vis=18&do=visInstitusjon
      Her er noe av den «fine» siden av stedet

      Lebensborn, også kaldt tyskerbarna, eller bastardene er kjent historie

      «http://www.dailymail.co.uk/news/article-1111170/Stolen-Nazis-The-tragic-tale-12-000-blue-eyed-blond-children-taken-SS-create-Aryan-super-race.html
      Others were less fortunate, being beaten and raped.
      The post-war hatred towards the offspring of German soldiers was so great that psychologists even concluded that women who had taken part in the scheme were ‘of limited talent and asocial psychopaths, some of them seriously backward’.
      The words ‘father was a German’ were indictment enough to send children from the previously occupied Scandinavian countries to mental hospitals, where many were tortured and raped.

      Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-1111170/Stolen-Nazis-The-tragic-tale-12-000-blue-eyed-blond-children-taken-SS-create-Aryan-super-race.html#ixzz0thB0NsmC

      Legal papers also show that Lebensborn children were raped, with the blessing of staff, by other inmates in psychiatric hospitals for the crime of having German fathers.
      Priests recommended that the children should be sterilised to prevent them growing up as Nazis and waging war in later years.
      Among thousands of harrowing episodes, Gerd Andersen, also from Norway, was sexually abused by a teacher in front of the whole class, while his friend, Karl Zinken, was placed in a special school for mentally retarded children where he was raped.»

      VN:F [1.9.16_1159]
        0 (4 stemmer)
  2. Quark sier:

    Nix, mine 3 er like energiske etter vaksinene. Sikkert fordi de holdt seg friske og hjalp andre med å holde seg friske, så de har masse livsglede og kamerater. Livet er herlig med friske barn (selv om besteforeldrene synes de bråker for mye)!

    Ellers ønsker jeg også pålitelige referanser for å begrunne disse voldsomme påstandene.

    VN:F [1.9.16_1159]
      -10 (32 stemmer)
    • Bare fordi dine barn har det bra betyr det ikke at verdensproblemene er løst. Jeg snakket med lærere som har sett trenden i mange år. Noe er annerledes med ungene, de er roligere, og blitt altfor snille og konformistiske som om de var passifisert. Senest istad så jeg 2 kamerater gå langs veien, han ene hadde hodetelefoner på seg! Alle lever i sin egen verden selvom de lever på samme planet. Nasjonalprøvene blir dårligere og dårligere, fraværet fra skolen har aldri vært så høyt, og antall ungdommer med psykiske problemer ifølge psykisk.no var over 250.000 som ringte inn, besøkte helsesøster, eller sendtemail. Også har du de som er hyperaktive eller normale, de som ikke er normalt tilpasset i et sykt samfunn, de blir proppet med amfetamin og ritalin sånn at de også skal være rolige. Vi vil vel ikke ha et ungdomsopprør? Så hvorfor ikke forpeste alle skolekantinene med brusautomater som kun inneholder lettbrus med rottegiften aspartam, eller hva med nudler og toro-potetmos med hjernebremsen MSG? Eller hva med en svineinfluesa vaksine etter at staten har skremt dritten ut av ungene? Kan du tenke deg hvor jææævlig ungene har det idag iforhold til før? Ikke rart de isolerer seg i dataspill verden.. Virkeligheten er i krig.

      VN:F [1.9.16_1159]
        +27 (37 stemmer)
    • bin Laden sier:

      Det er takket være slike forbaska optimister som Quark med sin store forplantings-entusiasme, at det går til helvete på Jorden.
      Den vaksinen smittet med to typer levende virus, ble utarbeidet i håp om flere slike forbaska optimister som Quark.
      Heldigvis(?) var det ikke mange flere hjerneløse optimister som lot sitt avkom være bærere og verter for virus-motasjon som skulle utrydde halve europa.
      Selv ulveflokker har forstand nok for å ikke forplante seg over ende og sultedø etterpå pga. hvalpe-overproduksjon.
      Ulver klarer å holde sine forplantingsorganer under kontroll,
      mens tobente debiler hyler at det ikke er humant å bortsortere fostre med down-syndrom…

      VN:F [1.9.16_1159]
        +6 (18 stemmer)
      • Vandalf sier:

        Nå må du faen meg ta og skjerpe deg med din vedvarende hjernedøde hatpropaganda bin laden.

        Redaksjonen;

        Vennligst spar oss for dritt som dette… Det er så langt over streken at ord ikke strekker til!

        VN:F [1.9.16_1159]
          +2 (16 stemmer)
        • Cosmomind sier:

          Ha ha! Jeg ler så jeg rister
          Her er det opplegg til flere tvister
          Belsebob følte seg snytt
          Og fant opp nettet på nytt
          Singoalla og Johansen
          Føler seg ytterst på Skansen
          Og den Bergenske Lise
          Ville noen skvise
          Nå er det Bin Laden
          Som volder den store skaden
          Vandalf freser som katten
          Nå bllir det liv i debatten?
          :D

          VN:F [1.9.16_1159]
            +15 (17 stemmer)
        • Vandalf sier:

          Alltid fint med litt temperatur i debatten, men bin ladens innlegg ser jeg ikke mye humor i… Det er bare tragisk!

          (og burde vært slettet spør du meg)

          VN:F [1.9.16_1159]
            -4 (12 stemmer)
        • Singoalla sier:

          Det er godt du kan le :-) Jeg ønsker iallfall at det skal være rom for ALLE og respekt for ALLES meninger og ytringer. Jeg ønsker ingen skviset eller slettet og har ingen skjult agenda. Er blitt glad i de fleste her jeg :-)
          Men det oppstår mye misforståelser for å si det mildt og mye vrenges til det helt ugjenkjennelige, med eller uten hensikt. Om man har satt seg inn i fenomenet mind control, er man også klar over at man kan rammes SELV, dersom man tror at man selv ikke kan rammes, da er man iallfall et lett bytte.. de som har forstått de tingene kjennetegnes av innsikten at også vi selv kan rammes.. å være våkne rundt det er eneste forsvar.. vi bør være klar over at mk brukes til de grader for splitt og hersk, for å splitte venner, allierte, familie og ektefeller. Jeg ser dette når det skjer for jeg har sett og erfart mye av det, i alle disse årene. Om mk settes inn på den måten så settes en person på en frekvens, og en annen person på en annen frekvens, slik at de ikke kan forstå noe av det den andre prøver å si og mener at den andre er helt på trynet.. de er i hver sin verden i hver sin frekvens.. forståelse av den annen part synes umulig. Dette må vi være våkne for at kan skje med oss alle her. Å rope om at det ikke kan skje eller at man ikke kan rammes, røper bare at man ikke har forstått hvordan dette brukes i praksis. Man kan vanskelig skille mk fra sine egne tanker og følelser, og ALLE er rammet, direkte eller indirekte på en eller annen måte. Det er klart at vi som forstår og er våkne, er en spesiell målgruppe. Dette er å konstatere fakta. Vi må være våkne hele tiden for slike forsøk på splitt og hersk mellom gode allierte. Dersom de kan få oss til å gå løs på hverandre, så tjener det motstandernes sak. La oss holde oss for gode til det.

          Rett til privatliv er et svært viktig prinsipp. Har vært på et seminar faktisk om privatlivets rett i Justisdepartementet for noen år siden, sammen med bl a Dr Rauni-Leena Luukanen Kilde.. tema var om grunnloven kunne brukes for å redde siste rester av retten til et privatliv.. og dette kan være interessant å høre vår egen Fru Justitias mening om, ut fra hennes spesielle forståelse..

          Da er det også viktig at vi lever som vi lærer, og respekterer andres privatliv også om vi vil jobbe for den rettigheten. Å trekke med seg misforståelser og såret ego fra andre debatter inn hit til Synnøves debatt og artikkel er ingen tjent med. Det ser jeg som uprofesjonelt, og vil ikke delta i. Det jeg har spurt deg om, Lise er om du har den linken, til det som skjedde i den byen i Frankrike hvor befolkningen gikk løs på hverandre. Et helt åpenbart Mind control-prosjekt. jeg er kommer ikke inn på området hotmail/live/msn og i dag var hele internett avstengt med samme hvite skjerm overalt.. ingen tilgang, neppe tilfeldig.. men klarte å komme inn igjen..

          Har forresten lært noe nytt i dag, å fremmedgjøre oss til intetkjønn er en jesuittisk lære og greie, det også.. lærer stadig mer om jesuittene..
          Vi er alle fremmedgjort av disse fremmedgjørende vrang-lærer..
          Noen av oss har strevd i noen år for å finne tilbake til egen og naturens lære og kraft og til de lærer som er i harmoni med sannhet og Guds natur :-)
          Det er en ganske omfattende jobb for de fleste lærer er tilpasset agenda..

          VN:F [1.9.16_1159]
            +5 (9 stemmer)
  3. Ene sier:

    Flott og tankevekkende for dem som følger strømmen!
    100 % enig med deg Synnøve!
    Syns du er ei flott dame og jeg liker at du har gått din egen vei utenom
    «the main flow», vi trenger flere sånne som deg.
    Auraen blir blury og mister gnisten så snart man putter et kjemikal i kroppen,
    det være seg en smertestillende eller annen «medisin».
    Vi er fra naturen et naturprodukt og jeg mener bestemt at rene naturprodukter
    er det vi bør befatte oss med i denne livsformen.

    Igjen flott reminder :)

    VN:F [1.9.16_1159]
      +20 (26 stemmer)
    • arrogantkverrulant sier:

      når du trekker inn ord som «aura» mister du brått all troverdighet, da slike overnatulige referanser medfører at jeg ville, om jeg hadde hatt myndighet, fått din psykiske tilstand vurdert av kyndig personell.

      VN:F [1.9.16_1159]
        -17 (27 stemmer)
      • Ene sier:

        He he he. Du morer meg.
        Godt å se at naturen er mangfoldig
        - men jeg lurer på om » kyndig personell» hadde tatt deg alvorlig dersom jeg eller
        noen annen skulle bli tatt opp til psykisk vurdering fordi jeg vet at alt levende har en aura.
        Syns for feks. at atomprøvespregning under jorda på andre siden av kloden ,
        som måles på ritcher skala i Finnmark er litt mere sinnsykt .,,
        - Se ting i perspektiv og heng deg ikke så veldig opp i ubetydelige ting i den store sammenhengen.
        Skal jeg trege deg litt med å si at Tellus også har aura…

        VN:F [1.9.16_1159]
          +12 (12 stemmer)
  4. Singoalla sier:

    Gratulerer med debuten som artikkelforfatter, kjære Synnøve :-)
    Og velkommen her blant dine egne.. takk for praten just nu..

    Skeptikerne som er på plass burde kanskje se litt nærmere på artikkelforfatterens navn her, hun sier nok ikke noe uten å ha solid grunnlag for å si det. Det er mange som vet om disse tingene også, men et er ting som ikke tåler dagens lys, og som derfor har blitt skjult for befolkningen, debunket og tiet ihel. Folk som har hatt kjennskap til disse tingene har ofte fryktet for sine liv. Det er uhyggelige saker dette..

    At skeptikerne og allmennheten generelt ikke har kjennskap til dette, betyr ikke at det ikke er reelle fakta, tvert om, har mye vært gjort for å skjule uhyggelighetene. Om man ikke tar de som vet av dage, så kan man spre rykter om dem eller få psykiatrien til å ta seg av dem med diagnoser og medikamenter. Det er farlig å vite for mye, om ting som ikke tåler dagens lys, også i Norge. Og det gleder mitt hjerte stort, at en av dem som vet mest, fremdeles lever og kan dele sin kunnskap med oss her :-)
    I sannhet er vi priviligerte, nå kommer sannheten frem :-)

    VN:F [1.9.16_1159]
      +12 (20 stemmer)
  5. Den Lille Snille Ulven sier:

    Jeg har lest bøker skrevet av Synnøve Fjellbakk Taftø, og hun har en meget sterkt utviklet rettferdighetssans og sannhetssans, samt en juridisk-departemental profesjonalitet i omgang med dokumenter og deres innhold.

    Har Synnøve FT skrevet noe så er det ganske enkelt fordi det er sant.

    Jeg slutter meg til koret av de mange som har ønsket Synnøve FT hjertelig velkommen som bidragsyter her på Speilet. Selv anser jeg Synnøve som den norske sannhetsbevegelsens virkelige knapphullsblomst.

    VN:F [1.9.16_1159]
      +28 (32 stemmer)
    • Synnøve Fjellbakk Taftø sier:

      Tusen takk for pene ord. Selv er jeg uvaksinert og av mine tre døtre er det bare en som ville ha vaksine. Hun er Norges yngste jurist gjennom tidene, men mangler sine søstres empati. Når soldater skal i krigen, blir de vaksinert for å svekke dømmekraften mellom rett og galt. Personlig tror jeg svineinfluensavaksinen var et middel til å passivisere folket i de vanskelige økonomiske tidene vi nå går i møte.

      VN:F [1.9.16_1159]
        +1 (1 stemme)
      • vrang sier:

        Jeg synes synd på dattra di som blir hengt ut av sin egen mor i offentlighet på den måten. Synes du forøvrig influensakampanjen, slik du betrakter den, har vært vellykket med tanke på opptøyene i Hellas? Eller på Island?

        VN:F [1.9.16_1159]
          -9 (29 stemmer)
        • Synnøve Fjellbakk Taftø sier:

          Kampanjen mot svineinfluensavaksinen har jo fokusert på helt andre ting enn svekkelse av det psykiske sanseapparatet. Personlig tror jeg kampanjene i det stille har vært styrt av jødiske eller jesuittiske krefter.

          VN:F [1.9.16_1159]
            0 (0 stemmer)
        • vrang sier:

          Jeg uttrykte meg litt dårlig, da jeg mente vaksineringskampanjen fra myndighetenes side. At vaksinen har som hensikt å sløve ned folk i forkant av en økonomisk undergang blir vel en noe merkelig påstand tatt de nevnte opptøyer i betraktning?

          VN:F [1.9.16_1159]
            -3 (11 stemmer)
        • Synnøve Fjellbakk Taftø sier:

          Dette er til det du skriver nedenfor. (sensureringsmaskinen streiket) Opptøyer er nettopp tegn på forvirring og frustrasjon. Dersom grekerne hadde hatt dyktige ledere ville de ha funnet på tiltak som hadde utmanøvrert Pengefondet.

          VN:F [1.9.16_1159]
            0 (0 stemmer)
        • vrang sier:

          Ja, opptøyer er tegn på frustrasjon. Men du skriver lenger opp at myndighetene har vaksinert oss for å sløve oss ned i forbindelse med økonomiske nedgangstider. Men tydeligvis har ikke vaksinen sløvet ned den greske befolkning, har den vel? Du snakker jo imot deg selv nå! Man kan jo ikke være passivisert OG gjøre opptøyer samtidig?!

          VN:F [1.9.16_1159]
            -5 (15 stemmer)
        • Hermis sier:

          Vrang, nå var det stort sett bare i Norge og Sverige at folk var så naive at de i så stor grad lot seg vaksinere, det var jo nærmest hysteritendenser under den falske svinepandemien.

          VN:F [1.9.16_1159]
            +12 (12 stemmer)
        • vrang sier:

          Ser faktisk ut til at du har rett der Hermis.
          http://www.eurosurveillance.org/ViewArticle.aspx?ArticleId=19468
          Uansett så har jeg liten tiltro til Synnøves hypotese. Hadde så vært tilfelle hadde vi sett det. Ingen jeg kjenner, inkludert meg selv, som har latt seg vaksinere har blitt sløvet ned eller hatt bivirkninger. Jeg har selv blitt arbeidsledig pga finaskrisa og sliter med å skaffe meg jobb. Jeg bobler av energi og sprekker snart om ikke noe skjer. Det eneste som eventuelt sløver meg ned er dagpenger.

          VN:F [1.9.16_1159]
            -6 (14 stemmer)
        • Hermis sier:

          Vrang, det er i hvertfall litt merkelig at de satte i gang denne falske pandemien med WHOs velsignelse når eliten har nok penger til å styre verden uansett. Det skader ikke å lure på de egentlige intensjonene når slikt skjer, det er liksom et eller annet som skurrer her… Får bare håpe at det ikke er så farlig. Nå er du ihvertfall mer fri til å dyrke dine egne interesser og hobbyer uten å stå på pinne for andre hver eneste dag (håper jeg), men sånt må man ofte lære på nytt ;) .

          VN:F [1.9.16_1159]
            +5 (5 stemmer)
        • arrogantkverrulant sier:

          «styrt av jødiske eller jesuittiske krefter»? Om man stryker «jesuittiske» er dette nøyaktig hva som skulle bli et av Hitlers mest kjente argument. Det er ikke noe i veien med å ytre seg i fascismens ånd grunnet ytringsfriheten, men det er fortsatt en smule forkastelig å indikere at de stakkars religiøse idiotene er ansvarlig for all verdens elendighet.

          VN:F [1.9.16_1159]
            -4 (10 stemmer)
        • vrang sier:

          Hermis, som du sikkert vet så er befolkningstallet på jorden i ferd å eskalere over alle grenser. Før eller siden vil naturen regulerer dette gjennom gjennom en alvorlig pandemi, fordi folk bor tettere og gir bakterier/virus bedre levevilkår og dermed større mulighet til mutere til noe skumelt. Dette finnes det mange eksempler på i ulike økosystemer. Men selvsagt er dette vanskelig å forutsi, men man kan se tendenser, som f.eks svineinfluensaen og enda verre, fugleinfluensaen. Derfor er fagfolk/myndigheter av denne grunn litt på tuppa.

          VN:F [1.9.16_1159]
            -4 (10 stemmer)
        • Hermis sier:

          Vrang, de opplysningene du kommer med om at «befolkningstallet på jorden i ferd å eskalere over alle grenser» er nok litt utdatert. Prognoser viser derimot at befolkningsveksten kommer til å flate ut: http://www.dagbladet.no/2010/02/25/magasinet/demografi/befolkning/10532256/
          Tror også at menneskene og deres naturlige virus og bakterier er så godt fordelt utover kloden allerede pga mer reising at det neppe vil komme noen pandemi som «svartedauen», massedød blant indianerne pga av smittebærende spanjoler etc. Derimot kan det komme laboratorieskapte mikrober som det er vanskelig å verne seg mot. En blanding av blåhval- og hønse-virus vil de fleste skjønne er menneskapt.

          VN:F [1.9.16_1159]
            +6 (6 stemmer)
        • Rom sier:

          Synnøve Fjellbakk Taftø
          «Kampanjen mot svineinfluensavaksinen har jo fokusert på helt andre ting enn svekkelse av det psykiske sanseapparatet. Personlig tror jeg kampanjene i det stille har vært styrt av jødiske eller jesuittiske krefter.»

          Du gjør meg stolt av å være norsk. Det har tatt meg altfor mange år å komme til de tilsvarende konklusjonener. Du har mange venner, kanskje flest i USA., men du oppdaget korrupsjonen før internett. Det blir noe annet enn etter internett. Du er blant de få som jeg regner som potensiell venn, en som jeg vil føle meg bevem med. Jeg håper du du kommenterer mest mulig her slik at alle kan lære av din kunnskap og erfaring, vår nye Amalie Skram. Innledningen din var så altfor kort.

          VN:F [1.9.16_1159]
            +8 (8 stemmer)
        • Singoalla sier:

          I sannhet lever vi i en forunderlig tid, hvor sannheten tvinger seg frem om alt og alle.. de mest stemplede, svertede og undertrykte reiser seg står frem midt iblandt oss og viser seg å ha mye fornuftig og godt å komme med.. om de ennå lever, eller det postes videoer her om verstinger som Idi Amin, sjaen i persia og diverse andre, hva de svartmalte og stemplede har til felles, er at de forstod hvem som styrer hverden og hvordan, og var vitne til litt for mye av deres ondskap og metodikk.. det som er skjult kommer nå frem og det er til hjelp for lyskreftene har vår gode redaktør alltid sagt, som motivasjon for arbeidet her :-)

          Ja Synnøve har integitet og har vist seg i praksis å være uestikkelig i det korrupte systemet derfor passet hun ikke inn.. hun var en varsler før begrepet ble brukt her i Norge iallfall.. hun er vår egen og med sine egne tanker. Alt for mye har vi vært styrt utenfra i dette land, og vi trenger å finne tilbake til vår egen kraft, som vi mistet på veien, et arbeid som har vært igang en tid. Om Hitler sa noe behøver det da å være feil 100 % bare fordi han også sa det? Nei, det er IKKE de religiøse jødene vi har vært kritiske til, de er anti-zionister som oss, mange av dem. Ta en titt på de fine videoene jeg postet linker til!
          De maktsyke folkene er ateister og materialister, akkurat som de som her forsvarer deres status qou mot oss vanlige folk her..

          VN:F [1.9.16_1159]
            +6 (6 stemmer)
      • Ivi sier:

        Hva sier dere til at Pandemrix som er mot svineinfluensa har blitt forandret til fugleinfluensa? Se side 10 på denne linken: http://www.legemiddelverket.no/upload/109499/Nye-MT-2008-10-01.pdf
        Hva kan det være at den ikke inneholder h1n1 slik den gjorde i høst?

        VN:F [1.9.16_1159]
          +7 (7 stemmer)
        • Ivi sier:

          Forresten, her er et svar som jeg fikk fra GSK i desember ang. hva vaksinen inneholder:

          Pandemrix inneholder en inaktivert H1N1-stamme (A/California/7/2009 (H1N1)v-liknende stamme (X-179A).

          Fugleinfluensa forårsakes av H5N1-virus og det er ikke forventet at vaksine mot svineinfluensa også beskytter mot fugleinfluensa.

          Videre spurte jeg om innholdet kan forandres?

          Svaret var:

          Pandemivaksinen vil til enhver tid være i samsvar med WHOs anbefaling og EUs bestemmelse for en pandemi. Det betyr at dersom et nytt virus bryter ut vil sammensetningen av Pandemrix kunne endres.

          Betyr det at et nytt virus har brutt ut siden den nå er blitt forandret til H5N1? Hva med H1N1,hvor er den blitt av?

          VN:F [1.9.16_1159]
            +7 (7 stemmer)
  6. kj sier:

    Kinesisk ordtak:
    «En måte å redde ansiktet på er å holde den nederste delen lukket».

    VN:F [1.9.16_1159]
      +3 (11 stemmer)
    • Slater sier:

      Japansk ordtak:
      «Ikke vær den spikeren som stikker ut av kista for det er den første de slår ned!»

      Sier jo litt om asiateres mentalitet, eller hva kj?

      VN:F [1.9.16_1159]
        +5 (5 stemmer)
      • Noen som har sett denne? http://psykiatrierpolitiskdrap.blogg.no/

        VN:F [1.9.16_1159]
          -1 (1 stemme)
        • Singoalla sier:

          Ja, Armin, jeg har lest litt på den og lagt link til den et par ganger på NS, muligens også i denne debatt, litt usikker nå på hvor, har også hatt en lang telefonsamtale med markussosionom. Min vurdering er at han virker oppriktig, oppegående, kunnskapsrik og troverdig. Men det er virkelig uhyggelige ting han skriver om.. han har også kommentert og gitt noe info, i debatten som følger Thore Lies artikkel om massegraven etter eksperimentene på Gaustad sykehus, ta en titt der.. så ser du hans kommentarer på NS. Han lever i dektning et hemmelig sted i utlandet og mener at det er helt nødvendig for han..

          VN:F [1.9.16_1159]
            0 (2 stemmer)

Legg til en kommentar


Du må være registrert og innlogget for å legge inn en kommentar. Mistet passordet ditt?

Psykopat

Samfunn

Psykopat


Den nye jorden – på en, to eller tre?

Bevissthet

Den nye jorden – på en, to eller tre?


Påskens opphav i Egypt for 3600 år siden

Kosmos

Påskens opphav i Egypt for 3600 år siden


Forestående globale arrestasjoner av eliten

Video

Forestående globale arrestasjoner av eliten