Hva var det egentlig WHO hadde i tankene? Nå roper de ulv, ulv fordi mange er smittet?? Er ikke det rart?? Er Erna Solberg og Camilla Stoltenberg bare deres talerør? For har de ikke allerede erklært unntaktilstand, unntak fra de vanlige lover? Er det bare virus, smitte og pandemi som gjelder nå? En pandemi ingen
Se også
Hvis din tillitt til WHO, AMA eller noen form for Rockefeller-medisinsk institutt ikke blir knust etter du har lest denne
Samvittigheten er menneskenes beste ledestjerne. Samvittighet bør stimuleres, ikke fryktes.
Nextgentel driver som leverandør for telefoni, internett og tv. Men i en sak som ifjor ble fremlagt myndighetene er det
Kjepper og sten kan knuse dine ben, men ord kan aldri skade deg; hva er det statene er så redd





