Er det ikke lett å bli narret opp i stry av media, vi tror vi er iakttagere av en situasjon fordi vi ser gjennom et kameraøye, mens i virkeligheten er det oss som blir ført bak lyset, vi tror vi har fått nyheter. Er ikke det å lure folk avisenes og fjernsynets innerste anliggende idag?
Se også
Verdens lengste togtunnel, som går under de sveitsiske alpene, åpnet 1. juni 2016 med et åpningsshow som var spekket av
Informasjonsstrømmen via Adnan Sakli - Bank of International Settlements forteller om et fortvilet forsøk fra storbankene på å dekke over
HIROSHIMA ØYEBLIKKET skrevet av Hans Eirik Olav “Hear now this, O foolish people, and without understanding; which have eyes, and
Med utgangspunkt i IS sin villskap i Beirut og Paris, skriver John Pilger om røttene som gir grunnlaget for terrorisme
Vi er omgitt av løgn og løgnaktige påstander. Det er meget alvorlig når løgnene står tett i tett i våre omgivelser. For når alt har blitt smittet og alt har blitt løgnaktig, kan de som står for dem føre oss hvor de vil og vi ser ikke lenger hvor lyset er. Vi har da ikke
Se også
Hva var det egentlig WHO hadde i tankene? Nå roper de ulv, ulv fordi mange er smittet?? Er ikke det
La oss se det i øynene: Norge er en helt ekstrem vasallstat under USA. Når det gjelder media er det
For noen dager siden fikk jeg et brev i min postkasse. Mannen som ble omtalt der kjente jeg ikke særlig
Hemmeligheten bak den norske deltakelsen i en ny "månelanding" er Alaskas HAARP-anlegg.











