Lignet ikke Koronapandemien på de tidligere pandemier? Sto ikke også dengang WHO sentralt? Ble det ikke til og med dokumentert at svineinfluensapandemien i 2009 var en arrangert pandemi? Var kanskje Koronapandemien også arrangert? Er det ikke da en iscenesatt tvangsutøvelse mot befolkningen? Utført ved hjelp av fjernsyn og aviser? Var ikke hensikten å sette folk
Se også
Har vi en fragmentert forståelse av ”Earth Changes”, eller holdes noe skjult for oss?
En verdenskrig er klargjort rett foran nesen på oss og vi er fremdeles lurt til å tro at den store trusselen
Multimediers enorme påvirkningskraft kommer av det store antallet sanseinntrykk vi blir utsatt for.
Når evidens og akademiske antagelser kommer i konflikt med hverandre, hva velger man?




