Mathias Nilsson har blitt kjent som trollmannen som kan magien bak strømregninger. Vi nordmenn ble tatt på sengen med nye strømpriser, og vi skjønner at noen vil tjene seg rike på den og det er IKKE oss. Hva kan vi gjøre? Vi ser at prisstigningen har med utenlandskablene å gjøre: Vi skjønner at regeringen ikke
Se også
En US Marinesoldat, Sgt Jimmy Massey, forteller fra Fallujah i Irak (2004): «Vi drepte 30 sivilister (min tropp og jeg)
Rapport fra Folkets koronakommisjon 12. mars 2025 “Det er 138 selskaper involvert i produksjon og distribusjon av Covid-vaksinen, og de
'Jøder', les 'Khazarer', for de rette jøder er vi etter Benjamins stamme, Løvefolket, og vi som er omskjært på hjertet,
Er du villig til å ta denne sammenhengen opp til vurdering?




