Hvorfor kom du på banen, akkurat nå, Gro Harlem? Var du redd for å tape på oppløpssiden? Hadde pandemien endelig dødd ut?? Raknet det hele? Gikk det dårlig med Covid19, slo det ikke an slik det var forventet, hadde folk flest skjønt for mye? At det var svindel?? Din svindel, Gro Harlem?
Se også
En ny fantastisk dokumentar av James Corbett som bør være pensum for alle som vil forstå verden.
Et demokrati uten demonstranter er en barnehage uten tanter.
Kaospilotene graver frem kilder og informasjon, som ikke nødvendigvis er mainstream og politisk korrekt, til å belyse din problemstilling.
Danske Mette Fredriksens regjering lot 17 millioner mink slakte for ingenting NORGE/DANMARK: 17 millioner danske mink endte i en massegrav.





