Den kunstige hetebølge sommeren 2018 var særlig ødeleggende for husdyrbøndene. Gressmarker tørket ut, visnet bort og høy til dyra ble meget knapt. Akkurat den situasjonen brukte Mattilsynet til et brutalt angrep på en husdyrbonde i Solør fordi han ikke hadde sørget for høy til dyra. De drap ned hele besetningen mens politiet passet på, bevæpnet.
Se også
Demokrati er ingen selvfølgelighet. Den må skapes, pleies og forsvares. I den tiden vi nå lever i er det stygge
MDG er et underlig fenomén. De gjør de rareste utsagn, har en mann som leder som gir det inntrykk at
Milliardærene ser for seg en periode med omfattende klassekamp og nasjonal motstand mot imperialismen.
Det blir stadig klarere for brede lag av folket at norske riksaviser slett ikke fungerer som "den fjerde statsmakt", mao.




