Nok en gang er et NATO-land rammet av alvorlig terror. Og nok en gang er media lynraskt ute med å slå fast at hele terroren var bare en gal manns verk. Står vi overfor et nytt tilfelle av falsk flagg terror?
Se også
Hver sommer samles mange hundre av USAs mektigste menn dypt inne i Californias skoger. Arrangementet er svært godt bevoktet og
“Norge er en drømmepartner og en av de to viktigste partnere for USA når det gjelder teknisk etterretning”.
Om du ikke allerede har hørt om det, så er det bare å bli vant med begrepet “15-minute city” og
Det er ikke greit når pengene kleber seg fast i fingeren. Som limt. Om du prøver å riste de av,




