Det er ikke noe som har pirret min nysgjerrighet mer enn dette mystiske ASCENSION. Jeg skjønte tidlig at dette var noe stort, noe mystisk, noe å strekke seg etter, men å finne en god og fullverdig forklaring på begrepet fant jeg ingen steder. Det var liksom også utenfor min rekkevidde. Det er først det siste
Se også
Legg til side alle utsettelser. Kom i gang og gjør jobben nå!
Det er ikke fri energi, slik mange tror.
Kan noen som har tatt dyrets merke være prest i Den norske kirke?
Kan en være sikker på at de nye Messiaser er bedre enn den kristne?





