De utøver vold for å skape forandringer i samfunnet. Forandring gjennom frykt. Tidligere banket de opp folk gul og blå, slik at de skulle adlyde. Eller de meiet dem ned med maskinpistoler forkledd som italiensk Mafia i New York på 30-tallet. De er dypstaten. De elsker vold, fordi vold virker. Vold er makt.
Se også
Å redde 'banker' (les: bankenes eiere) og land utav problemer med gjeld som ikke lar seg betale med mer gjeld
Operation Iranian Freedom anyone? Vil vi få Obama the liberator på banen?
Er hele Wikileaks i realiteten en inside job? Å torpedere folks ytringsfrihet, stoppe alternativ media, som 9/11 torpederte andre friheter
Den hjertevarme engelen fra nord





