Lignet ikke Koronapandemien på de tidligere pandemier? Sto ikke også dengang WHO sentralt? Ble det ikke til og med dokumentert at svineinfluensapandemien i 2009 var en arrangert pandemi? Var kanskje Koronapandemien også arrangert? Er det ikke da en iscenesatt tvangsutøvelse mot befolkningen? Utført ved hjelp av fjernsyn og aviser? Var ikke hensikten å sette folk
Se også
Fra Nyhetsspeilets observatør i Brussel Det er ingen tvil om at den innerste kjernen av kjeltringer i verden satser alt
Vestlige finansinstitusjoner går mot en ny finanskollaps som verden ikke har sett maken til. Dette baner vei for en ny
Mange er opptatt av tid. Tid er energi. Tid er penger. Tid er også knapphet, fordi plutselig er menneskelivet over.
MDG er et underlig fenomén. De gjør de rareste utsagn, har en mann som leder som gir det inntrykk at




