Noen av de landsdekkende norske papiravisene ser ut til å kunne være på vei inn i en dødsspiral. Både VG og Dagbladet mistet hele 20% av sitt opplag i løpet av bare et eneste år - fjoråret 2015.
Se også
Folkehelseinstituttets (FHI) sprøytesvingere turer ufortrødent videre, som om de ingenting har lært av de store skandalene kjent som meningokokk-vaksineforsøket og
Tilfeldighetsteoretikere opplever sin renessanse i dagens samfunn. Men har de rett?
Der er rart å tenke på at vi europeere sålenge har blitt ført bak lyset i mange henseeender, ikke bare
Ble bronsealderkollapsen forårsaket av vandalisme og/eller av jordskjelvstormer?





