Gro Harlem Brundtland var vår alles landsmoder. Men var hun en velsignelse for land og kultur? Jeg husker med fryd hvor sint hun kunne bli. Var det virkelig det norske folk og historie som lå henne på hjertet, som vi ble forledet til å tro? Kanskje var det ikke sant? Kanskje var hun en helt
Se også
Deres 4. revolusjon, sammenslåing av mennesket og maskin: De tror på en fantasi, en løgn og en varmluftsballong. De blåser
Det er på høy tid at vi sier stopp til global kontroll drevet av grådige maktsyke menn som ikke kjenner
Nok en gang er et NATO-land rammet av alvorlig terror. Og nok en gang er media lynraskt ute med å
Millitæret og staten har lenge forsket på måter og gåter på hvordan man kan beherske et menneskets sinn.




