Blir du angrepet og får kjeft for ting du har kun gode intensjoner med? Får du eder og galle fra personer som du hjelper ved å gjøre ditt beste? Er du drittlei av å få “flammer fra helvete” av de du ikke har gjort noe vondt mot? Da er det på tide at du setter foten ned
Se også
"Gutten som gikk til Nordavinden og krevde igjen melet" er et norsk folkeeventyr. Hva er egentlig eventyrets dypere mening? Et
Skrevet av Akor Mange av de som har sett vår planet ovenfra er overveldet over dens skjønnhet. Samtidig må vi
Vi alle trenger et oppløftende budskap innimellom. Kanskje mye oftere enn nå og da også. “Vi er fra fremtiden” har
De aller fleste mennesker har opplevd drømmer, tanker og hendelser som ikke kan forklares.





