Helsemyndighetene er engstelige for at folk ikke tror på løgnene deres, for da har de ingenting å fare med, lenger. Det er bare derfor de går så forsiktig i dørene, akkurat nå. For er ballongen tom for luft, må de stenge butikken og gå hjem til fjernsynet og barna. Da må de sette seg ned
Se også
Er det forskjell på Kong Salomo og Jørgen Hattemaker i vårt samfunn?
Hva gjør man når mattilsynet jobber for matindustrien?
Mitt oppgjør med kristensionismen og fariseerne som ødela min barndom. I begynnelsen var Ordet. Det er forfatterens privilegium å søke
Appell og fakkeltog ved Nobels fredssenter og slottet En liten rapport fra Oslo kveld 18.11.2023: Omkring 100 personer deltok med




