Når folk begynner å falle fra, er det meget alvorlig, særlig hvis omstendighetene er uklare. Hvordan kan vi som ikke var tilstede på det omtalte møte, forstå det som hadde skjedd? Merkelige dødsfall og helt usedvanlige presse og fjernsynsoppslag? Hvorfor en ekstrem mobbing; mannen som hadde dødd ble omtalt som konspirasjonsteoretiker og koronafornekter; hvorfor det
Se også
Du har sikkert hørt at det skal bli en klimakonferanse i København i desember. Avisene skriver stort sett bare at
Norske hovedmedia har denne uka publisert som en samling zombier. Er det noe håp for dem?
Har vi en rettsstat? Var Norge allerede besatt før Andre verdenskrig? Hadde de allerede da over mange år i det
For å bli kjent med det som tildrar seg i verdenen, er det viktig å ha de riktige språklige instrumenter




