Skrevet av Akor Mange av de som har sett vår planet ovenfra er overveldet over dens skjønnhet. Samtidig må vi aldri glemme at denne planeten er menneskehetens hjem – hele menneskeheten. Dagens stridigheter, brutalitet og urettferdighet er uforenelig med dette perspektivet. Situasjonen krever at verdens land og folk etablerer et globalt samarbeide basert på rettferdighet,
Se også
Vi står ovenfor fødselen av en ny galaktisk sivilisasjon. Høst essensiell visdom om perioden "2012" og gjør deg klar for
Selvmord er basert på en antagelse som er langt i fra er sikker og sann.
Det er ikke noe som har pirret min nysgjerrighet mer enn dette mystiske ASCENSION. Jeg skjønte tidlig at dette var
Vi lever i en tid hvor der aldri før i historien har vært slike muligheter til åndelig gjenfødelse, fordi alt





