Hvorfor kom du på banen, akkurat nå, Gro Harlem? Var du redd for å tape på oppløpssiden? Hadde pandemien endelig dødd ut?? Raknet det hele? Gikk det dårlig med Covid19, slo det ikke an slik det var forventet, hadde folk flest skjønt for mye? At det var svindel?? Din svindel, Gro Harlem?
Se også
Gammeltestamentlig blitzkrieg eller falsk konflikt? Artikkel skrevet av Jakob Nilsen Hva skjer egentlig i Syria? Israel blir værende i buffersonen
Ja, hvem skulle tro at vi er omgitt av løgn på alle kanter. For hvor ligger egentlig hensikten bak det
Blir vi holdt for narr? Et faschistregime in spe, Helsedirektoratet og Solbergregjeringen, overraskende ikke sant? De opptrådte som heltene som
Grådighet har ingen grenser Både Lenin og Trotsky lot sine medløpere torturere og drepe rike russere i St Petersburg, motivene





