Skrevet av Jakob Nilsen Iranere, israelere, amerikanere, nordmenn og alle andre – ta et steg tilbake. Ikke identifiser deg med den ene eller den andre siden i konflikten. Hvorfor? Fordi vi alle sammen er målet. Sivilisasjonen skal ødelegges, og makten konsentreres på få hender. Det er budskapet på nettsiden Henry Makow.com. Og det henger sammen
Se også
Eliten i USA har alltid vært splittet i synet på transnasjonale organer som Folkeforbundet og FN, en splid som de
Regjeringen har ingen begrensninger mht hva Pentagon og NATO måtte ønske med HAARP på norsk jord.
Alarmerer både Helsingforskomiteen og Amnesty International for overgrep.
Ondskapsfull terrorisme eller iskald kapitalisme?





