De siste måneders drapshendelser ikke bare over Skandinavia, men hele Europa tvinger oss til å bremse opp og spørre oss hvor årsakene kan ligge? Det er skjebnesvangert å la utviklingen fortsette uten at hver enkelt av oss blir fortrolige med kjensgjerningene, dvs at vi langsomt, uten frykt, vender oss til å ta virkeligheten inn over
Se også
"The 11th Hour" film produksjonen er et godt skjult propaganda fremstøtt for å manipulere massene til å godta den ideen
De norske regjeringer, først den rød-grønne Jens Stoltenberg (Arbeiderpartiet) regjering i 2012 og nå den blå-blå regjeringen Erna Solberg (Høyrepartiet)
Går vi inn i en tidsepoke med utstrakt bruk av terror og vold? Er det dette som er språket til
Faksimile fra Nettavisen: Selv delfiner motarbeider Den Nye Verdensorden og Verdensregjeringen.




