Lignet ikke Koronapandemien på de tidligere pandemier? Sto ikke også dengang WHO sentralt? Ble det ikke til og med dokumentert at svineinfluensapandemien i 2009 var en arrangert pandemi? Var kanskje Koronapandemien også arrangert? Er det ikke da en iscenesatt tvangsutøvelse mot befolkningen? Utført ved hjelp av fjernsyn og aviser? Var ikke hensikten å sette folk
Se også
Det er en påfallende høy andel frimurere som har hatt noen form for tilknytning til 22. juli-terroren og det som
Da valgdeltakelsen stadig synker og tiltroen til politikerne har dalt i samme takt, vil Stortingspolitikerne om kort tid vedta innføring
Det er ikke greit når pengene kleber seg fast i fingeren. Som limt. Om du prøver å riste de av,
Det rapporteres 78.7% fyllingsgrad i uke 33, mens det med normal økning på 3% per uke skulle ha vært 85%




