Helsemyndighetene er engstelige for at folk ikke tror på løgnene deres, for da har de ingenting å fare med, lenger. Det er bare derfor de går så forsiktig i dørene, akkurat nå. For er ballongen tom for luft, må de stenge butikken og gå hjem til fjernsynet og barna. Da må de sette seg ned
Se også
Vi har en demokratisk rett til å forsikre oss om at internasjonale interesser ikke går foran Norges nasjonale interesser.
I midten: Leder ved Raudt i Sør-Trøndelag Lars Kjelsberg er høgskolelektor som også sitter i styret for NTNU/HIST Attac
“Omstillingen går for sakte. Jeg beklager det”, sier Terje Aasland (Ap). Men han pekte også på en annen viktig hindring:
Praktisk og konkret ser vi at vi lever i et oligarki, selv om alt vi har blitt opplært i forteller




