Kawther-Salams tale på filosofisk fakultet, Universitetet i Barcelona Kawther-Salam forteller om livsforhold som er oss fremmede, om sionistene, den militære okkupasjonen og all den sjikane hun og palestinerne hadde vært utsatt for i mange, mange år, i Gaza, Hebron og Vestbredden, det dreier seg om verdens største konsentrasjonsleir.
Se også
Strammer helsemyndighetene snøret? Er virkelig folk blitt sykere? Får vi flere restriksjoner? Maske i bussene og begrensede antall ved møter?
Da jeg leste av min strømmåler 01.02.2016, oppdaget jeg noe som ikke gjorde meg spesielt glad. Nemlig at Hafslund informerer
Grunnleggende konflikt mellom Konge og Statsminister. Vi er et monarki, vi vil ikke ha Fører-prinsippet. Vi vil fortsatt ha korset
Forord: Det er avgjørende for ens egen dømmekraft å komme bak historiens plankegjerde. Altfor mange ønsker å skjule det som




